CápaBMW fórum
2024. május 05. 02:09:20 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715220 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3060 Dátum: 2010. augusztus 26. 20:20:46 pm »

Olajszűrőbetéted jó?   
olajgomba cseréje?
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3061 Dátum: 2010. augusztus 26. 20:24:14 pm »

Olajszűrőbetéted jó?   
olajgomba cseréje?
olajszűrő vadi új...
olajgombát nem tudok cserélni,mert nincs másikom itt....
Naplózva

steffe
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3062 Dátum: 2010. augusztus 26. 20:25:24 pm »

emlékszel, nekem ez volt mikor fenn akadt az olajszűrő. tök mindegy, hogy új-e, vagy használt, előfordulhat az újjal is.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3063 Dátum: 2010. augusztus 26. 20:28:05 pm »

az olajszűrő bubó-nak is vadiúj volt... ( mióta meós vagyok, sokkal szkeptikusabb vagyok az új dolgok minőségével kapcsolatban  Evil )
esetleg a motorösszerakáskor valami járat nyitva maradhatott... vagy túlnyomás szelep fennakadás...

azt nem írtad, hogy ez végülis melyik gép...
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3064 Dátum: 2010. augusztus 26. 20:30:04 pm »

mazda..
az olajszűrőben nincs szelep ha jól láttam....
milyen járat maradhatott nyitva?Huh?
a szelepet hogy tudom ellenörizni???
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 26. 20:33:11 pm írta collins » Naplózva

steffe
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3065 Dátum: 2010. augusztus 26. 20:38:40 pm »

Nem az olajszűrőben van, hanem rögtön az olajszivattyú után, legtöbbször egybeépítve vele.
A mazdákhoz nem értek konkrétan, csak találgatok a jelenség alapján...

A "járatot" úgy értem, hogy ha jól emlékszem, akkor fel lett újítva motor, és esetleg a felújítás során nem került vissza egy lezáródugó valahova (motorblokk, hf, esetleg kiesett a főtengelyből).

Első körben a legvalószínűbb még mindig a gomba hibája.

Mindenképpen szükség volna egy nyomásmérésre, addig nem tudok semmi "értelmeset" mondani...
 
Naplózva
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #3066 Dátum: 2010. augusztus 26. 21:21:54 pm »

mazda..
az olajszűrőben nincs szelep ha jól láttam....
milyen járat maradhatott nyitva?Huh?
a szelepet hogy tudom ellenörizni???
Ha hidrotőkés, és most raktad össze, akkor ha nincs olajnyomás, nem állítja be a hézagot=>csattog. Ha elkussolt, akkor valószínűleg a gomba....
Naplózva
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #3067 Dátum: 2010. augusztus 26. 21:59:45 pm »

Üdv az Uraknak! Első fékeim fel lettek újítva, tárcsák, betétek, karmantyúk, dugattyúk stb. Adódott egy problémám és nem tudom honnan célszerűbb kezdeni a keresgélést. Ha hirtelen fékezek felkeményedik és nem azonnal fékez. Álló helyzetben járó motornál szintén felkeményedik, de beereszt a pedál. Biztos, hogy a főfékmunkahenger vagy a nyomásszabályzó gömbnek is köze lehet hozzá?
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3068 Dátum: 2010. augusztus 26. 23:15:14 pm »

Ha hidrotőkés, és most raktad össze, akkor ha nincs olajnyomás, nem állítja be a hézagot=>csattog. Ha elkussolt, akkor valószínűleg a gomba....
16 szelepes de nem hidrotőkés..
Amugy azt irta a könyv,ha lehuzom a stekkert akkor nem világit,de ha a stekkerre adok testet és kigyullad akkor a gomba szar...
ezt kiprobáltam,igy is lett..elmentem Zsiráfhoz a másik gombáért,beraktam a cserét ,igaz az volt az érdekes,hogy mikor kitekertem a régit nem volt csak egy hangyafasznyit olaj a gomba belseje...
A jelenség megmaradt...
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3069 Dátum: 2010. augusztus 27. 00:08:47 am »

CSak ugy kiváncsiság képp levettem a szelepfedelet,hogy egyáltalán fennt van-e kenés,de a hengerfej szinte száraz volt belülről....fasza...asszem felfogom gyujtani....
Akkor ez mitől van,hogy az olaj fel sem jön a hengerfejbe??
Mit basztunk el???
Az olajszűrőnek lehet ehhez köze??
Naplózva

steffe
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3070 Dátum: 2010. augusztus 27. 06:46:51 am »

Üdv az Uraknak! Első fékeim fel lettek újítva, tárcsák, betétek, karmantyúk, dugattyúk stb. Adódott egy problémám és nem tudom honnan célszerűbb kezdeni a keresgélést. Ha hirtelen fékezek felkeményedik és nem azonnal fékez. Álló helyzetben járó motornál szintén felkeményedik, de beereszt a pedál. Biztos, hogy a főfékmunkahenger vagy a nyomásszabályzó gömbnek is köze lehet hozzá?

A nyomástároló gömb, vagy annak a tartója amiben a szelepek vannak, az lesz a baj.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3071 Dátum: 2010. augusztus 27. 07:36:30 am »

CSak ugy kiváncsiság képp levettem a szelepfedelet,hogy egyáltalán fennt van-e kenés,de a hengerfej szinte száraz volt belülről....fasza...asszem felfogom gyujtani....
Akkor ez mitől van,hogy az olaj fel sem jön a hengerfejbe??
Mit basztunk el???
Az olajszűrőnek lehet ehhez köze??

Lehet hülye kérdés, de az olajpumpa láncát (ha egyáltalán láncos) felraktad?  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #3072 Dátum: 2010. augusztus 27. 07:43:58 am »

A nyomástároló gömb, vagy annak a tartója amiben a szelepek vannak, az lesz a baj.

Rendben, köszi! Akkor ott kezdem. Még nem tudom mikor lesz rá időm, de jövő héten már szeretném megoldottnak tekinteni a jelenséget. A gömben gáz is van ha jól tudom. Ha az a baj, citroenesek azt fel tudják tölteni? Ill. a stekkernek mi szerepe van a gömbön? Emiatt bejelezhet a fékfolyadék a testeren? Még egy kérdés és abbahagyom! Nem számol a km számláló, a napi se. Az miért van? undecided
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3073 Dátum: 2010. augusztus 27. 08:44:31 am »

Kérdés... Nemrég olvastam olyat hogy motornál (4hengeres, 2 trafóval) ha bemelegedett a moci akkor az egyik trafó nem dolgozott.
Edyna olyat csinál (Aki nem tudná M20B20) hogy melegen és kifelyezetten csak melegen és csak kis fordulaton náha mintha kihagyna a gyujtásom... Lehet hogy trafó? Ha nem akkor mi lehet még (Elosztófedél, rotor új, Gyertyák jók, Gyujtáskábel Decemberi)?
Naplózva

Bence
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3074 Dátum: 2010. augusztus 27. 09:52:01 am »

16 szelepes de nem hidrotőkés..
Amugy azt irta a könyv,ha lehuzom a stekkert akkor nem világit,de ha a stekkerre adok testet és kigyullad akkor a gomba szar...
ezt kiprobáltam,igy is lett..elmentem Zsiráfhoz a másik gombáért,beraktam a cserét ,igaz az volt az érdekes,hogy mikor kitekertem a régit nem volt csak egy hangyafasznyit olaj a gomba belseje...
A jelenség megmaradt...
ha a stekkert lehúzod, egyik kocsin se világit, mert ott záródik az áramkör..ez arra jó teszt, ha nem világit a gyujtás ráadásakor...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3075 Dátum: 2010. augusztus 27. 09:59:47 am »

Rendben, köszi! Akkor ott kezdem. Még nem tudom mikor lesz rá időm, de jövő héten már szeretném megoldottnak tekinteni a jelenséget. A gömben gáz is van ha jól tudom. Ha az a baj, citroenesek azt fel tudják tölteni? Ill. a stekkernek mi szerepe van a gömbön? Emiatt bejelezhet a fékfolyadék a testeren? Még egy kérdés és abbahagyom! Nem számol a km számláló, a napi se. Az miért van? undecided

a citroen gömje és ez a gömb kettő.Náluk a futómű emelésére való(légrugó szerű), nálad a fékerő növeléséhez(fékszervo).Tudtommal nincs benne gáz(minek lenne), olajjal van töltve.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3076 Dátum: 2010. augusztus 27. 10:02:21 am »

CSak ugy kiváncsiság képp levettem a szelepfedelet,hogy egyáltalán fennt van-e kenés,de a hengerfej szinte száraz volt belülről....fasza...asszem felfogom gyujtani....
Akkor ez mitől van,hogy az olaj fel sem jön a hengerfejbe??
Mit basztunk el???
Az olajszűrőnek lehet ehhez köze??
mazdaszakit kellene megtudakolnod, hogy a tiedbe visszacsapószelepes szűrő kell-e...ha jól tudom, az a visszatérő ágban nyit bizonyos nyomáskor.
ha a hengerfelen nincs olaj, akkor az az olajpumpa hibája lesz...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3077 Dátum: 2010. augusztus 27. 11:28:38 am »

Rendben, köszi! Akkor ott kezdem. Még nem tudom mikor lesz rá időm, de jövő héten már szeretném megoldottnak tekinteni a jelenséget. A gömben gáz is van ha jól tudom. Ha az a baj, citroenesek azt fel tudják tölteni? Ill. a stekkernek mi szerepe van a gömbön? Emiatt bejelezhet a fékfolyadék a testeren? Még egy kérdés és abbahagyom! Nem számol a km számláló, a napi se. Az miért van? undecided


Gömb nem tölthető -csere. Km óra meghajtófogaskereke lesz eltörve vagy kikopva.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3078 Dátum: 2010. augusztus 27. 12:58:03 pm »

Kérdés... Nemrég olvastam olyat hogy motornál (4hengeres, 2 trafóval) ha bemelegedett a moci akkor az egyik trafó nem dolgozott.
Edyna olyat csinál (Aki nem tudná M20B20) hogy melegen és kifelyezetten csak melegen és csak kis fordulaton náha mintha kihagyna a gyujtásom... Lehet hogy trafó? Ha nem akkor mi lehet még (Elosztófedél, rotor új, Gyertyák jók, Gyujtáskábel Decemberi)?

Senki ? Sad
Naplózva

Bence
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3079 Dátum: 2010. augusztus 27. 13:02:45 pm »

mazdaszakit kellene megtudakolnod, hogy a tiedbe visszacsapószelepes szűrő kell-e...ha jól tudom, az a visszatérő ágban nyit bizonyos nyomáskor.
ha a hengerfelen nincs olaj, akkor az az olajpumpa hibája lesz...
TEhát itt már cak két dolog maradt..az olajszűrő és az olajpumpa..a szűrőt egy órán belül megnézem...
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3080 Dátum: 2010. augusztus 27. 16:22:16 pm »

szóval!

a szüróben sincs olaj,ezért a pumpa a ludas..hétfőn szedjük ki és orvosoljuk a dolgot.. smiley
Naplózva

steffe
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3081 Dátum: 2010. augusztus 27. 18:32:59 pm »

Senki ? Sad
Bence! Egy tippem van, elsőnek nézz egy CO éréket. Ezt úgy tedd hogy a CO csavart hajtsd be maximumig, és gundosan jegyezd fej, hány egész hány fordulat kellett, hogy vissza tudd állítani. Aztán melegen kezdd el drasztikusan elállítani. Pl csontig be, vagy 8 fordulatra ki. Ha semmi változás, akkor ESETLEG valóban a gyujtás lehet az okozója. Esetleg 1700 körül nem rángat? Mert akkor..... Grin
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #3082 Dátum: 2010. augusztus 27. 20:38:10 pm »

Megoldódni látszik a rejtély, amiért a gépezet nem működött ( 635CSi ). A 6 db injektor fúvókából 2 db szar, annak ellenére, hogy a nagytudású injektor.hu - s faszi megtisztította, bevizsgálta és jónak titulálta. Ez 2 - 3 éve volt. Utána bár még mindig szarul járt a motor a gépet a próbakörön folyamatosan padlózta ( bejáratós a motor, full új minden benne ) huzatgatta, bizonyítandó milyen jól megy. Szereznem kell most 2 db fúvókát aztán mehet bele a gépbe, akkor kiderül, szépen jár e?

Van valakinek tippje merre lehet ilyen alkatrész? Biztos vagyok benne, hogy többszáz db ott rohad a polcokon...

10 éve várom a pillanatot, hogy elmehessek vele egy találkozóra...
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3083 Dátum: 2010. augusztus 27. 20:43:52 pm »

Ezekszerint Steamnek igaza volt!  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3084 Dátum: 2010. augusztus 27. 20:55:12 pm »

Esetleg 1700 körül nem rángat? Mert akkor..... Grin
Nekünk az off rángat 1700-2100-ig.... akkor most kezdjek aggódni? (tippem szerint "csak" a gázpedálpoti "recseg")
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3085 Dátum: 2010. augusztus 27. 21:06:36 pm »

Vegyél 20 liter benzint, de ne a tankba, hanem az utastérbe locsold... olcsóbb és kevésbé kimerítö megoldás... Embarrassed
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3086 Dátum: 2010. augusztus 27. 21:08:31 pm »

Megoldódni látszik a rejtély, amiért a gépezet nem működött ( 635CSi ). A 6 db injektor fúvókából 2 db szar, annak ellenére, hogy a nagytudású injektor.hu - s faszi megtisztította, bevizsgálta és jónak titulálta. Ez 2 - 3 éve volt. Utána bár még mindig szarul járt a motor a gépet a próbakörön folyamatosan padlózta ( bejáratós a motor, full új minden benne ) huzatgatta, bizonyítandó milyen jól megy. Szereznem kell most 2 db fúvókát aztán mehet bele a gépbe, akkor kiderül, szépen jár e?

Van valakinek tippje merre lehet ilyen alkatrész? Biztos vagyok benne, hogy többszáz db ott rohad a polcokon...

10 éve várom a pillanatot, hogy elmehessek vele egy találkozóra...

Ölég durva... kíváncsi vagyok, nem csak újabb kidobott 40 ezer Ft lesz-e? Drukkolok Neked!!! Wink
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
pic
Vendég
« Válasz #3087 Dátum: 2010. augusztus 27. 21:10:13 pm »

Megoldódni látszik a rejtély, amiért a gépezet nem működött ( 635CSi ). A 6 db injektor fúvókából 2 db szar, annak ellenére, hogy a nagytudású injektor.hu - s faszi megtisztította, bevizsgálta és jónak titulálta. Ez 2 - 3 éve volt. Utána bár még mindig szarul járt a motor a gépet a próbakörön folyamatosan padlózta ( bejáratós a motor, full új minden benne ) huzatgatta, bizonyítandó milyen jól megy. Szereznem kell most 2 db fúvókát aztán mehet bele a gépbe, akkor kiderül, szépen jár e?

Van valakinek tippje merre lehet ilyen alkatrész? Biztos vagyok benne, hogy többszáz db ott rohad a polcokon...

10 éve várom a pillanatot, hogy elmehessek vele egy találkozóra...
Ismét egy negatív vélemény az injektor.hu-ról. Igaz, pozitívat még nem olvastam róluk.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3088 Dátum: 2010. augusztus 27. 21:41:22 pm »

Én mikor a rángató rönóval odamentem és elküldtek hogy "ez mind ilyen" akkor végleg lezártam az injektor.hu-témát.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3089 Dátum: 2010. augusztus 27. 22:36:20 pm »

Ezekszerint Steamnek igaza volt!  Smiley

Miben?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 [103] 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!