CápaBMW fórum
2024. május 04. 22:38:05 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715134 alkalommal)
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3150 Dátum: 2010. szeptember 13. 14:26:58 pm »

Nekünk a kékbe 17 év alatt kb 100 000 ment. Kifogástalanul müködött, SOHA semmilyen gömbfejet nem kellett cserélni. Lehet, gyári volt??? shocked
Rönóba tavaly raktam, 11000 km, és kopog. Monnyuk 2200/db volt Grin Grin
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #3151 Dátum: 2010. szeptember 13. 17:15:40 pm »

Kiment a jobb oldali kormánygömfejem. 2-3 mm-t mozog sürgősen cserélnem kell. 9 évet/90000 km -t bírt OPTIMAL volt.
Lemförder sajnos nincs sehol pedig megfogadtam hogy annál gyengébbet nem rakok be. A gyári 13 K. Ha nem  a leggagyibbat nézem akkor marad mondjuk a Meyle és a Moog. Melyikkel járnék jobban?
Moog ,Swag ,Lemförder okés !
Ocap kerülendő !
              sm_68
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3152 Dátum: 2010. szeptember 13. 20:46:54 pm »

Kiment a jobb oldali kormánygömfejem. 2-3 mm-t mozog sürgősen cserélnem kell. 9 évet/90000 km -t bírt OPTIMAL volt.
Lemförder sajnos nincs sehol pedig megfogadtam hogy annál gyengébbet nem rakok be. A gyári 13 K. Ha nem  a leggagyibbat nézem akkor marad mondjuk a Meyle és a Moog. Melyikkel járnék jobban?

Sok lesz az 13-ért, de meyle-t ne tegyél bele inkább. Moog...háát.

De ocapot tényleg ne Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3153 Dátum: 2010. szeptember 13. 22:05:07 pm »

Akkor a Meyle kiesik annál is inkább mivel csak csomagolnak és nem gyártanak, a kormánygömbfejei Törökországban készülnek:  Shocked laugh
http://birner.hu/images/stories/UserFiles/File/termekek/h_engedelyek/meyle/kormany_gomb.pdf

Marad a Moog vagy még esetleg a SWAG/Febi???
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3154 Dátum: 2010. szeptember 13. 22:09:59 pm »

bééééjemvééét!!! Smiley

De inkább swag/febi.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3155 Dátum: 2010. szeptember 13. 22:26:05 pm »

én kis pénzű BMW-s vagyok, de azt megtanultam ennyi idő alatt, hogy ha csak lehet, akkor OEM alkatrész ugorjon a kocsiba. nem tudom az alkatrész milyen állapotú, ami most bent van, kibír-e még egy kis időt esetleg, de ha csak tudod, a BMW-t vedd meg. egyszerűen azért, mert nagy valószínűséggel az a legjobb! Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3156 Dátum: 2010. szeptember 13. 22:33:22 pm »

A febi az nem oem?  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3157 Dátum: 2010. szeptember 13. 22:35:06 pm »

sose volt az.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3158 Dátum: 2010. szeptember 14. 08:14:47 am »

azért biztos ami biztos megvárnám mások véleményét is... Wink

biztos jól mondtad,mert van négy ilyen felnim,hogy Bmw meg 6,5 coll,csak nemtudtam mihez tartozik Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3159 Dátum: 2010. szeptember 14. 08:18:16 am »

E12-n ritkán volt 6,5 ,ha volt is ,akkor 528i-n. Leginkább az E23 kapta ezt a méretet.
Mondjuk most az E12-re a lemezfelnim 7x14 205/70 14-es gumikkal  Tongue
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Tykka72

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



« Válasz #3160 Dátum: 2010. szeptember 14. 08:39:25 am »

Sziasztok.

Ezt az oldalt talatam, nem tudom, hogy ha ismeritek de eleg sok erdekes dolog van E12 hez illetve mas regi modellhez.

http://www.wallothnesch.com/
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3161 Dátum: 2010. szeptember 14. 14:52:34 pm »

Köszi ismerjük...

Párszor rendeltem már tőlük...
Naplózva

Bence
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3162 Dátum: 2010. szeptember 14. 18:13:13 pm »

E12-n ritkán volt 6,5 ,ha volt is ,akkor 528i-n. Leginkább az E23 kapta ezt a méretet.
Mondjuk most az E12-re a lemezfelnim 7x14 205/70 14-es gumikkal  Tongue

ezeken is 205 70-14 virít,és elég batárul mutatnak Cheesy
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3163 Dátum: 2010. szeptember 14. 18:35:15 pm »

Üdv!

1980/09 után tényleg csak egyfajta vezérműtengely volt az m10-ekben? Próbaként megnéztem a realoem-ben egy 1982/11-es 315, és 318i-hez való vezérműtengelyt, mindkettőre a következőt adta ki: CAMSHAFT 09/1980 11311272442 $555.46
1980/05-re viszont mindenre ezt hozza:CAMSHAFT 09/1980 11310631014 $484 (bár itt hoz egy 300fokos sportverziót.)

akkor most a k-jetes motorokon is megvan a mechanikus ac hajtó-excentere?

Azt tudom, hogy előtte  a gyújtáselosztó forgásiránya változott...

Hol lehet többen megtudni a vezérműtnegelyről? Azt már sikerült kiderítenem, hogy 264 fokos, valamint, hogy 9mm a benyitása gyárilag.  De pl a  szelepek nyitási/zárási szögét/időpontját nem találom meg... (  béna vagyok a guglihoz...)
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3164 Dátum: 2010. szeptember 14. 19:37:17 pm »

Collins!
Gyűjtenék én gyárira, csak valszeg a többit is cserélni kell hamarosan, akkor már azt is gyárira, két belső két külső az már összsen négy, plusz a  jobb hátsó hídszilentet is cserélni kell, az biztos hogy gyári lesz, mert a többi is annyiba kerül. A lányom most kezdte a sulit szeptemberbe, ne tud meg mibe került neki a tanévkezdése legalább 50-60K, elsős vinni kell + 5 km naponta, plusz itt van még a lakáshitel is a  nyakunkon. Mióta családom van nem tudok már annyit költeni BMW-re mint előtte. Szeretnék új gyújtáskábelt is a sallangjaival együtt az is úgy 20K. A nyári  gumijaim cserések lesznek tavasszal az mondjuk 4x15=60K. A felniket is szintereztetni kellene, hogy teljesen szép legyen az autó, ahogy kell.

Holnap jön meg a gömbfej, Febi 7 ezer valamennyi a listaára 5K-ra sikerült lealkudnom. Tudom hogy ennél valamivel olcsóbban is hozzá lehetne jutni ehhez autószerelő ismerősők révén akiknek van 30-60% kedvezményük, de egyrészt nem akartam szívességet kérni, és szaladgálni még utánna, ez a bolt a lányom sulija mellett van így nem kitérő, és minél hamarabb cserélni szeretném a családom biztonsága végett is.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3165 Dátum: 2010. szeptember 14. 19:45:08 pm »

Bocsi, hogy beleszóltam, igazad van, megértelek! Remélem nincs harag, rosszat szólni nem akartam, tudom, hogy igényes vagy az autódra, hisz látszik! Wink peace
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3166 Dátum: 2010. szeptember 14. 20:42:42 pm »

Szó sincs haragról, csak próbáltam vázolni a helyzetemet.  9  Wink
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3167 Dátum: 2010. szeptember 15. 22:23:25 pm »

Kifúj a kipufogóm a középső dob és a rezo cső között..nem szeretném ha összeheggesztenék...
Mmilyen pasztát ajánlotok hozzá..mivel nem gyárira lett a rendszer eleje csinálva,a tömitésnél ereszt..kicsit feszes lett a cucc...
Naplózva

steffe
Tykka72

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



« Válasz #3168 Dátum: 2010. szeptember 16. 09:14:42 am »

Ezt az oldalt egy baratom ajanlotta, eleg nagy a valasztekuk, jok az arak, egy baj van vele hogy amerikai.
http://www.rockauto.com/catalog/raframecatalog.php?carcode=905891&parttype=8900
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3169 Dátum: 2010. szeptember 16. 10:12:44 am »

Kifúj a kipufogóm a középső dob és a rezo cső között..nem szeretném ha összeheggesztenék...
Mmilyen pasztát ajánlotok hozzá..mivel nem gyárira lett a rendszer eleje csinálva,a tömitésnél ereszt..kicsit feszes lett a cucc...
a multikban lehet kapni pasztát is, meg bandázst is..Én a bandázzsal szoktam, be kell nedvesiteni, rátekerni,összekötni egy hozzá adott dróttal,és a melegtől(meg talán a kipuffgáztól is) megköt.
Ha jól emléxem Holts.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3170 Dátum: 2010. szeptember 24. 12:57:31 pm »

Na eeeeez mi?  huh

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3171 Dátum: 2010. szeptember 24. 19:59:35 pm »

Az ilyen olcsóbbféle nyomatékkulcsok mennyire használhatóak?  huh

http://epitkezes-otthon.vatera.hu/muhely_szerszam/nyomatekkulcs_181081414.html

http://epitkezes-otthon.vatera.hu/muhely_szerszam/nyomatekkulcs_181572727.html

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/egyeb_alkatresz_felszereles/nyomatekkulcs_keszlet_10_210_nm_mannesmann_1ev_gar_180420644.html
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mpower
Vendég
« Válasz #3172 Dátum: 2010. szeptember 24. 20:09:18 pm »

A Mannesmannról eddig csak jót hallottam
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3173 Dátum: 2010. szeptember 25. 11:31:19 am »

Na eeeeez mi?  huh



Motortester, egy egyszerű vákumos elven működő régi "motordiagnosztikai eszköz"..csak egy vékony cső kell még hozzá, és ennyi, az elektronikája kimerül a világitásában.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3174 Dátum: 2010. szeptember 25. 11:33:30 am »

Aha. És mennyire használható?  Smiley Mármint van értelme, vagy csak parasztvakítás az egész?  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csoribaba
Vendég
« Válasz #3175 Dátum: 2010. szeptember 25. 16:08:03 pm »

Üdv!
e23 motronic, műszerfaláról tudna vki képet küldeni, melyik kábel, csati hova megy?? ilyen műszerfal, csak 240ig van órázva


* dscn0020pl0.jpg (94.64 KB, 640x480 - megtekintve 502 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 25. 17:10:05 pm írta csoribaba » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3176 Dátum: 2010. szeptember 27. 09:54:31 am »

Az ETA blokkra (m20b27) csak a b25 hengerfeje jó, vagy a b20-23 fej is jó rá? (elvileg ugye nagyobb a furat...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Tykka72

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37



« Válasz #3177 Dátum: 2010. szeptember 27. 12:13:49 pm »

Sziasztok.

Az alabbi sorokat irta valaki nekem, itt kernek segitseget, meg tudjatok mondani, hogy mi a neve ennek az anyagnak?
Illetve kb. hany kg. kell egy E12 alapozasahoz. Mivel nem barat es nem rokon csinalja a festest nagy segitsegemre lenne, ha valamennyire tudom, hogy mirol beszelnek.

"Alapozobol is tobbfele van. Mi egy dragabb fajtat hasznaltunk, epoxi alapu, ket komponensu. Miutan megkot, anyira kemeny, hogy nehany kalapacsutest is kibir. Csavarokat is alapoztunk, festettunk ezzel es kibirja serulesmentesen a szerelest. En ezt ajanlanam. Jomunkat!"

Elore is koszonom.
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #3178 Dátum: 2010. szeptember 27. 14:13:03 pm »

Az ETA blokkra (m20b27) csak a b25 hengerfeje jó, vagy a b20-23 fej is jó rá? (elvileg ugye nagyobb a furat...)

Jónak jó rá,csak a furat ugye nem egyezik.
De melyik tömítéssel rakod össze?
A b20(80mm) vagy a b25(84mm)?
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3179 Dátum: 2010. szeptember 27. 16:22:14 pm »

csak a 84-es tömítéssel szabad/érdemes összerakni!   az eta hf egyébként megegyezik az első szériás 20-as fejjel (tudomásom szerint)
nyomatékos karaktere lesz tőle a motornak...
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 27. 16:40:48 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!