CápaBMW fórum
2024. május 04. 23:53:38 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715167 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3180 Dátum: 2010. szeptember 27. 16:35:27 pm »

Jónak jó rá,csak a furat ugye nem egyezik.
De melyik tömítéssel rakod össze?
A b20(80mm) vagy a b25(84mm)?

Semelyikkel, mert egyelőre csak érdeklődök.  Cheesy (Lehet kevesellni fogom a b23-at  Tongue Roll Eyes )
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3181 Dátum: 2010. szeptember 27. 16:57:16 pm »

először menjél vele, mert mindjárt átmész Promegába Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3182 Dátum: 2010. szeptember 27. 17:14:29 pm »

Már mentem vele párszor.  Tongue Roll Eyes
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #3183 Dátum: 2010. szeptember 27. 17:48:55 pm »

Semelyikkel, mert egyelőre csak érdeklődök.  Cheesy (Lehet kevesellni fogom a b23-at  Tongue Roll Eyes )

Nekem lassan megvan 7éve és még mindig tud élvezetes pillanatokat okozni,pedig volt időm megszokni. Smiley
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3184 Dátum: 2010. szeptember 27. 18:01:06 pm »

Velem meg az a baj, hogy megalomán vagyok.  Cheesy Smiley (Egyébként van ismerősöm, aki beéri a 3 hengeres 1000-es Corsával és büszkén mondja, hogy milyen jól megy...  Cheesy Grin Grin )

http://www.youtube.com/watch?v=xJO3C0j8F3U

Mindenesetre most a papírozás + festés az elsődleges cél...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3185 Dátum: 2010. szeptember 27. 19:37:09 pm »

Te jó ég...

Egyáltalán hogy merült fel a gondolat, hogy egy M20B27-et - vagy bármilyen 84-es furatú motort- B20 tömítéssel rakjon össze?  shocked shocked shocked shocked

Egyébként egy mezei etán azonos fej van, mint a B20-on, tehát össze tudod vele rakni.De etából is létezik nagyszelepes, ami a B25-el egyezik. (super eta)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3186 Dátum: 2010. szeptember 27. 19:48:44 pm »

...etából is létezik nagyszelepes, ami a B25-el egyezik. (super eta)

Ja tényleg...  Grin Cheesy Még jó, hogy az erre vonatkozó WIKI-t én ollóztam össze.  crazy2 crazy2
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3187 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:04:21 pm »

Ja tényleg...  Grin Cheesy Még jó, hogy az erre vonatkozó WIKI-t én ollóztam össze.  crazy2 crazy2

Már írtam,nem biztos,hogy neked,de a gyári 23i,a K-jettel kurva jól tud menni!!Ha kevesled,szerintem próbálj ki egy jót,mielőtt nekifogsz motort építeni!!Én speciel,a gyári K-jetes blokkal törődnék/tem volna a helyedben,amennyiben jól működik nem okozhat csalódást!!Halkan jegyzem meg,hogy az eddigi nem K-jetes 23i-k,amiket zúgattam,az "aztaqva" faktorban jelentősen elmaradtak a K-jetesemtől,de tutira lesz valaki aki majd jól megmondja,hogy nem is!
Abban is biztos lehetsz,hogy mire összelegózol egy 2.7-est,ami teljesít is,többe lesz mint egy széria 25i,ami-szintén ha jól működik-már játszós lehet az E21-ben,azt hiszem KOX kollégának van ilyen kombinációja,még nem hallottam nyafogni! Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3188 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:11:40 pm »

Sam L-Jettel tolja!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3189 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:22:25 pm »

Igen, egy darabig még tuti L-Jet.

Egy hibátlan K-Jetet összerakni meg nem 2ft...  Wink A szívem a motronic (esetleg VEMS) felé húz, ha már 2.7 (2.8???!!!  Evil ) lesz. De ez még nagyon a távoli jövő...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3190 Dátum: 2010. szeptember 27. 20:39:00 pm »

Figyu,2kiló alatt vannak 525i-k,M20B25,természetesen,abban benne van minden ami kell,a maradékot piacra dobod,amennyit ezzel mókoltál,mire összeállt,pont bent lenne a 25i. Wink Cool
Szerintem. Lips Sealed
Ha már nem akarsz 23i-zni,mielőtt bármilyen M20 kombinációra adnád a buksidat,fuss egy kört ez irányba.Is.
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 27. 20:40:31 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3191 Dátum: 2010. szeptember 27. 21:20:12 pm »

Minek? Hogy utána úgyis meglépjem azt amit szeretnék?  Cheesy Smiley (Egyébként most tudok egy etát kompletten 40-ért, rá az enyém hfeje és kb 60-ból meg is van, persze pénzem az nincs szokás szerint... angry )
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #3192 Dátum: 2010. szeptember 27. 21:22:15 pm »

Te jó ég...

Egyáltalán hogy merült fel a gondolat, hogy egy M20B27-et - vagy bármilyen 84-es furatú motort- B20 tömítéssel rakjon össze?  shocked shocked shocked shocked

Egyébként egy mezei etán azonos fej van, mint a B20-on, tehát össze tudod vele rakni.De etából is létezik nagyszelepes, ami a B25-el egyezik. (super eta)

Ha nekem írtad volna,akkor sorry,benéztem a dolgot,valamiért a b20-23 blokkra hogyan tegyünk 25i fejet lebegett a szemem előtt......
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3193 Dátum: 2010. szeptember 27. 21:52:34 pm »

Nyugi, először én is csak pislogtam,hogy nagyszelepet kisfuratra,de nagy tömítéssel Cheesy ... de aztán világos lett Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3194 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:01:03 pm »

Jahogy te arra gondoltál, hogy a 325 fejet rá a b23-ra?  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3195 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:08:42 pm »

Addig tekertem az agyam, míg ez jött ki Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #3196 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:30:26 pm »

Van különbség L-jet és Motronic befecskendező között (B20)?
Naplózva

e28
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3197 Dátum: 2010. szeptember 27. 22:34:08 pm »

Igen van. De csak terelési, szórási képben. A motronic-é jobban ködöli ugyanazt a mennyiséget.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3198 Dátum: 2010. szeptember 28. 07:41:31 am »

Figyu,2kiló alatt vannak 525i-k,M20B25,természetesen,abban benne van minden ami kell,a maradékot piacra dobod,amennyit ezzel mókoltál,mire összeállt,pont bent lenne a 25i. Wink Cool
Szerintem. Lips Sealed
Ha már nem akarsz 23i-zni,mielőtt bármilyen M20 kombinációra adnád a buksidat,fuss egy kört ez irányba.Is.

szinte évszakonként előkerül ez a  téma...nade az az 525 ami 2 kiló alatt van, igényel valószinüleg némi gépmunkát motorilag..persze ha erő kell, akkor arra áldozni is kell, még ha a maradékot ki is árulod a kocsiból...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3199 Dátum: 2010. szeptember 29. 11:53:11 am »

először menjél vele, mert mindjárt átmész Promegába Evil
miért mi a baj velem? confused
Naplózva
Lacsni
Vendég
« Válasz #3200 Dátum: 2010. szeptember 30. 23:57:38 pm »

Álohá mindenkinek!
Új vagyok itt de próbálok beilleszkedni.
Látom elég sokan bajban vannak az új alkatrészek árával.
Lényeges kedvezményeim vannak a szakál metál és az unix áraiból. Helyenként 40%.
Konkrét példa.: BMW e28 520i 1984 m20b20 komplett kuplung szett ( kinyomó csapágy, szerkezet, tárcsa) sachs bruttó kisker ára: 90830 megrendítő mi. Na most kedvezménnyel :54498.-
Nem minősül reklámnak, csak ha bárkinek tudok segíteni, azt szívesen teszem. Remélem nem sértettem fórum szabályt ............. angel
Naplózva
Lacsni
Vendég
« Válasz #3201 Dátum: 2010. október 01. 00:43:11 am »

Álohá !
Lenne egy kérdésem! Mi a lényeges különbség az L-jet és a K-jet között? Ha jól tudom (1984/12 m20b20 520i)
akkor a blokk maga ugyan az. És ha már itt tartunk miből lehet megkülönböztetni a két "befecskendezési" rendszert Huh?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3202 Dátum: 2010. október 01. 05:57:17 am »

Üdv!
Leegyszerűsítve:
Működési elv: a k-jet mechanikus, l-jet elektronikus rendszer. Bővebbhez szét kell nézni a guglival, vagy akár itt az oldalon is rengeteg infó található róluk.

Megkülönböztethetőség:
A k-jetnél külön-külön nagynyomású benzincső megy az egyes injektorokhoz, ez általában átlátszó, ezek valahol a motortérben egy helyre futnak össze, ez a központi egység. Az injektorokhoz csak a benzincső megy (kivétel a hidegüzemi fúvóka) .

Az l-jetnél a hengerfejjel párhuzamosan találsz egy benzinhidat,  az injektorok erre vannak rákötve. Az injektorokhoz a benzinvezetéken kívül egy elektromos vezeték is csatlakozik. Ilyen rendszer esetében a vezérlőt legtöbbször az utastérben a kesztyűtartó felett találod.

Ezek alapvető különbségek, ebből biztosan megállapítható. Konkrétabbat majd a többiek, mert én csak bithuszár vagyok a 6 hengeres befecskendezősökhöz...  1228 94
ha esetleg nem ez volt a kérdés, akkor majd pontosítjuk...
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3203 Dátum: 2010. október 01. 09:09:10 am »

Ami még fontos különbség (E21-30 M10nél így van, M20nál nem vagyok benne biztos), hogy az injektorfúvókák K-jetnél a hengerfejben vannak , L-jetnél pedig a szívókalácsban. M20esetén az L-jet olyan mint E30ban M10esetén. K-jetem volt papíron de nem volt a kocsiban mert az ügyes szerelő aki gázosított kiszedte a Benzinzészt  shocked Természetesen azóta a gáz ugrott ki és kapott egy rendes mocit  afro
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 01. 09:14:48 am írta TraBence » Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3204 Dátum: 2010. október 01. 09:10:00 am »

m20-a van...
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3205 Dátum: 2010. október 01. 09:15:59 am »

Tudom... Keresetem is Googlival képet M20 K-jet szívókalácsról/ HFről... de nem találok
Naplózva

Bence
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3206 Dátum: 2010. október 01. 09:54:58 am »

Az M20 K-jettel igy néz ki:



Érdemes a képaláirást is megsasolni:Smiley)



* m20kjet.jpg (243.28 KB, 1051x701 - megtekintve 430 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3207 Dátum: 2010. október 01. 10:08:06 am »

K-jetem volt papíron de nem volt a kocsiban mert az ügyes szerelő aki gázosított kiszedte a Benzinzészt  shocked
Ez szerintem egy kicsit bonyolultabb történet volt ennél, valószínűleg nem a gázos szerelő szedte ki a k-jetet, hanem az a másik szerelő (vagy a tulaj maga), akinek rendbe kellett hozni a motort a sz*r beállítás és az emiatt bekövetkezett visszarobbanások miatt... 
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3208 Dátum: 2010. október 01. 11:38:22 am »

Az M20 K-jettel igy néz ki:



Érdemes a képaláirást is megsasolni:Smiley)



Smiley Viszont a lényeg pont nem látszik hogy az M20 K-jetnél a Hf-ben vagy a szívókalácsban van az injektorfej
Naplózva

Bence
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3209 Dátum: 2010. október 01. 11:40:05 am »

Ez szerintem egy kicsit bonyolultabb történet volt ennél, valószínűleg nem a gázos szerelő szedte ki a k-jetet, hanem az a másik szerelő (vagy a tulaj maga), akinek rendbe kellett hozni a motort a sz*r beállítás és az emiatt bekövetkezett visszarobbanások miatt...  

Nem nem... mivel a szívókalács Motronikos volt így a gázosításkor el kellett követni a galádságot és választania kellett hogy gázüzem vagy benzin... mondjuk akkor meg nem értem (na jó értem  Evil),hogy volt műszakija ZKja mert elvileg ott mindkettővel mennie kéne nem ?  huh
Naplózva

Bence
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!