CápaBMW fórum
2024. május 05. 04:30:52 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715300 alkalommal)
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3600 Dátum: 2010. december 08. 10:34:53 am »

Sracok!!!
Nem gondoltam volna,hogy a trabi  beszurasaval ekkora port kavarok:-)
Nekem is volt trabi szerettem is.
Veres volt a torka de ment.........
Bar szerintem mert vannak  autok amik szerenyebb gazdasagi korulmenykozott kozott keszultek,es igazan csak minimalis komfortot nyujtottak,attol meg tenyleg ne nezzuk le,merthat volt ido amikor nem lehetett BMW-t venni foldi halandonak-:)es csak a keleti csodak voltak.Persze eyek egy resze nyugati koppintas volt
Csak azt akarom ezzel mondani,hogy akarmennyire is csunya meg egyszeru meg hangos............es itt meg lehetne sorolni sok dolgot,az is auto
-:)-:)
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3601 Dátum: 2010. december 08. 10:37:52 am »

Nyugi. Ez cápa. mindenhonnan hazahoz Wink (kivéve a td, mikor összeszakad autópályán a motorja  Evil )
Tudom,hogu hazahoz,csak remelem nem szakad szet valami utkozben.........
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #3602 Dátum: 2010. december 08. 11:01:33 am »

Üdv!

Kérdeznék.

Adott ugye az én tizenéve mozdulatlan M10B20-am. Be szeretnénk indítani a télen, állványon.
Úgy gondolom, célszerű volna szétszedni, ellenőrizni hogy mi újság belül, nem akarnék kárt tenni benne azzal hoyg vakon elkezdjük forgatni.

Ehez ugye szükségem van egy komplett tömítésszettre, meg hengerfejcsavarokra, vízpumpára. (meg még mire? gyertya olaj az persze evidens.)
Ha esetleg úgy alakul akkor gyűrűket, csapágyakat is cseréljük, de ez majd megbontás után derül ki.

A kérdés hogy érdemes-e, szabad e mondjuk berendelni mindent a walloth-ról, vagy célszerűbb itthon összeszedni hozzá a dolgokat. Milyen minőséget árulnak ők?

Minden egyéb jótanácsot szívesen fogadok fentiekkel kapcsolatban.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3603 Dátum: 2010. december 08. 11:51:01 am »

Ha van itthon olyan ismerősöd, akinek autósboltban van kedvezménye, szerintem érdemesebb itthon megvenni a hozzávalókat (itt a fórumon is biztos van olyan, aki szívesen segít!)
Walloth a magyaroknak szerintem elég drága, plusz még a postaköltség is hozzájön. Tömítések, csapágyak, gyűrűk, stb beszerzése itthon olcsóbb. (vízpumpából, termosztátból gyárit)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BFJ
Vendég
« Válasz #3604 Dátum: 2010. december 08. 14:58:27 pm »

Hali
Segítséget szeretnék kérni ha lehet.
Autót vételre készülök és találtam egy 524 td-t rengeteg plusz alkatrészt adnak hozzá.
De van vele egy kis bibi levették a hengerfejét felújításra és bele téptek egy tőcsavart.
Szerintetek az még menthető?
Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv Bfj
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3605 Dátum: 2010. december 08. 15:56:50 pm »

Jogos Smiley  Lips Sealed

Akkor egy kérdés... mivel nem volt időm még megnézni. Létezik e28hoz olyan mint régen Trabihoz ladához ami a doblemezeket védi belülről... werling-nek hivták asszem...

E12-höz volt ilyen műanyag "burok", viszont E28-nál nemhiszem. (Láttam már pár E28-at és kiegészítőt és még nem találkoztam ilyennel). Mivel mindegyik kárpitot kapott szerintem felesleges lett volna gyártani.
Naplózva

70/627-5355
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3606 Dátum: 2010. december 08. 16:38:38 pm »

Sziasztok.
Doblemezrol jut eszembe,E24-hez van valami burkolat az elso sarvedok kerek feloli oldalara?Letezik?Ugyanis a kerekrol felverodo mindenfele dolog becsapodik az indexhez elore.Sajnos ez segiti a dodlemez gyakori seruleset,meg rozsdasodasat.
Szoval letezik oda valami muanyag,ami vedi a kerekjaratot?
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3607 Dátum: 2010. december 08. 20:22:05 pm »

Üdv!

Kérdeznék.

Adott ugye az én tizenéve mozdulatlan M10B20-am. Be szeretnénk indítani a télen, állványon.
Úgy gondolom, célszerű volna szétszedni, ellenőrizni hogy mi újság belül, nem akarnék kárt tenni benne azzal hoyg vakon elkezdjük forgatni.

Ehez ugye szükségem van egy komplett tömítésszettre, meg hengerfejcsavarokra, vízpumpára. (meg még mire? gyertya olaj az persze evidens.)
Ha esetleg úgy alakul akkor gyűrűket, csapágyakat is cseréljük, de ez majd megbontás után derül ki.

A kérdés hogy érdemes-e, szabad e mondjuk berendelni mindent a walloth-ról, vagy célszerűbb itthon összeszedni hozzá a dolgokat. Milyen minőséget árulnak ők?

Minden egyéb jótanácsot szívesen fogadok fentiekkel kapcsolatban.


Szerintem vedd ki a gyertyákat,ha könnyen átforog,spriccelj be pici olajat,tedd vissza a gyertyákat,ha van kompresszió indítsd be,ne szedd szét,ha nem muszáj.
A jónak az elrontója,a még jobb! Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #3608 Dátum: 2010. december 08. 21:21:15 pm »

Ez is egy megoldás, de tartok tőle, hogy a lehető legrosszabkor fogja elhagyni magát valami szimmering, vagy tömítés, vagy akármi, továbbá a előző tulaj elmondása szerint volt már leszedve a HF tömítésprobléma miatt, kitudja mi van benne. Szóval nem gyári már.

Azért agodalmaskodom, mert nem akarnék oylasmiben kárt tenni, ami nehezen beszerezhető, illetve szeretném a lehető leg problémamentesebbre csinálni. Úgyis lesz elég olyan gondja, ami nem előrelátható.
Ha 1.6 lenne, vagy valami m20, akkor nem aggodnék.

Vagy túlspirázom??  Roll Eyes
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3609 Dátum: 2010. december 08. 21:24:34 pm »

Nézd. Szerintem annak nincs értelme, hogy beindítsd (esetlegesen okozz valami kárt), miközben gondolom úgyis ki akarod cserélni a szükségesd dolgokat, hogy 200-300 ezer probléma mentes km-et hajtsd a gépet a következő szétszedésig.
Szóval ha szétszeded, kicseréled amiket írtál, akkor biztos nem lesz gáz, és egyszerűbb most megcsinálni, mint miután a lakatolt, fényezett kasztniból kell kiszedni, majd újra belelógatni.

Persze ez csak az én véleményem, én ezt csinál(tat Evil)nám.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3610 Dátum: 2010. december 08. 22:16:14 pm »

Szerintem meg tekerd körbe a ft-t kulccsal, ha könnyen megy, akkor olajat neki és próbált beindítani. Ha sikerül akkor úgyis kiderül mennyire rossz vagy jó a mocija, max utána szeded szét... Tömítéseket viszont ezután is érdemes mind cserélni.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3611 Dátum: 2010. december 08. 22:49:12 pm »

Sam és Mr véleményét osztom, annyival kiegészítve, hogy ellenőrizd a vezérlést indítózás előtt.

Az égvilágon semmi baja nem lehet, ha beindulna. Tekintve, hogy nem órákig fogod járatni.

Aztán úgyis szét kell szedni felújítani.

Walloth-tól én nem rendelnék tömítés szettet, mert kitudja milyen gyártmány.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #3612 Dátum: 2010. december 09. 07:10:07 am »

Ki mondja meg nekem mi van akkor, ha elkezdett alul fogni a kuplung?
Tegnap melóból hazamenet még csak gyanús volt, de ma reggel már azt hittem nem is tudok bejönni vele dolgozni.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3613 Dátum: 2010. december 09. 08:14:12 am »



Kevés az olaj benne,elkezdett le levegősödni,esetleg valami szét tört a szerkezetben,de ha nem csúszik akkor olaj lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 09. 09:20:02 am írta Miki 24V » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3614 Dátum: 2010. december 09. 09:20:50 am »

Megért a munka, ill. főhengered egy karmantyúzásra Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gim_e12
Vendég
« Válasz #3615 Dátum: 2010. december 09. 10:37:22 am »

Dejóóóóóó!!!! Önszopatás rulez!

Anno volt már cserélve a főmunkahenger, de persze csak egy másik használtra (de emlékeim szerint az lett karmantyúzva)...
- az játszhat szerepet, hogy mostanság volt olajcsere is (ha minden igaz ua. tartályból szíjja a nedüt mint a fék, nem?)
- ja, plusz vidéken vár a tömítéskészlet a munkahenger és tartály-hoz, mert picit lötyög a tartály a munkahenger tetején - az is lehet hogy onnan szépen-lassan levegősödik.

Kicsit sok minden jött össze az év végére az autóval kapcs.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3616 Dátum: 2010. december 09. 11:10:09 am »

Dejóóóóóó!!!! Önszopatás rulez!

Anno volt már cserélve a főmunkahenger, de persze csak egy másik használtra (de emlékeim szerint az lett karmantyúzva)...
- az játszhat szerepet, hogy mostanság volt olajcsere is (ha minden igaz ua. tartályból szíjja a nedüt mint a fék, nem?)
- ja, plusz vidéken vár a tömítéskészlet a munkahenger és tartály-hoz, mert picit lötyög a tartály a munkahenger tetején - az is lehet hogy onnan szépen-lassan levegősödik.

Kicsit sok minden jött össze az év végére az autóval kapcs.

De legalább az ablaktörlőd már jó!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
markus.norbi
Vendég
« Válasz #3617 Dátum: 2010. december 09. 13:16:43 pm »

Sziasztok elkezdtem csinálni egy e28 524td csak elakadtam az autó vezérlesét nem tudom beállítani ha valaki tudna nekem segíteni egy részletes leírást tudna adni azt nagyon megköszönném nem vagyok autó szerelő, csak szeretném ezt az autót én magam építeni! sm_68
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #3618 Dátum: 2010. december 09. 13:17:31 pm »

akkor senkinek nincs energiaja ideje lengokarja fotomasinaja affinitasa .... e21 vs e28 lengokar/gojalab  ugyben??  / egymas mellett fotozva /.. koszi
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
gim_e12
Vendég
« Válasz #3619 Dátum: 2010. december 09. 13:36:22 pm »

De legalább az ablaktörlőd már jó!

Wink
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3620 Dátum: 2010. december 09. 14:08:15 pm »

akkor senkinek nincs energiaja ideje lengokarja fotomasinaja affinitasa .... e21 vs e28 lengokar/gojalab  ugyben??  / egymas mellett fotozva /.. koszi
Segítenék, de az egyik nincs. Nem nehéz kitalálni melyik.  angel
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3621 Dátum: 2010. december 11. 17:29:32 pm »

Sziasztok!
Azt kerdeznem,hogy E24-re hasznalhato meret a 195/65 R15 ET25 teligumirol van szo.......
Es meg annyi,hogy a gyari alufelnicsavarral fel lehet tenni lemezfelnit?
Koszi
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3622 Dátum: 2010. december 11. 23:47:20 pm »

Igen
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3623 Dátum: 2010. december 11. 23:48:51 pm »

Mind a ket kerdesre igen?
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3624 Dátum: 2010. december 11. 23:50:10 pm »

Igen, igen  Cheesy
(Gyári Et 23-as)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3625 Dátum: 2010. december 11. 23:52:47 pm »

Koszonom.Mostmar nyugodtan nekivagok a hazautnak.......
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3626 Dátum: 2010. december 12. 22:57:13 pm »

Téli szünetben tervezek egy kis fékfelújítást. Smiley
Be van állva a két első fékem fel kell  políroznom a dugattyúkat, majd egy kis zylinderpastevel és új javítókészlettel összerakni.

Arra gondoltam azonban, hogyha már úgyis szét lesz kapva, mi lenne ha egy füst alatt a főfékhengert is felújítanám mégpedig ezzel:

http://www.seinsa.es/en/productos/productos3.asp?Id=6001

Eredetileg nem akartam beletenni ATE-nél rosszabbat, csak hát az nincs sehol, a gyári meg húzos kicsit. A kuplungom 2 éve (20000 km) újítottam fel azóta is tökéletes. Mondjuk annál a főhengerfelújító gyári volt, a munkahenger felújító pedig ATE. A főhenger annyival volt jobb hogy ott 9 ezerért komplett dugattyút adtak és nem kellett felerőszakolnom rá a gumikat.

Nem szedtem még szét főfékhengert és ez egy kicsit bonyolultabb mint a kuplung.

Bele merjem ezt tenni és mire kell figyelni?
Vagy csak simán szétkapom kicserélem a gumikat és bremszylinderpastevel összerakom?
Azért is szeretném felújítani mert már szerintem erősebben kell taposnom a féket mint kellene, bár ez csak akkor tűnik fel ha átülök egy másik autóba.

Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3627 Dátum: 2010. december 13. 22:41:40 pm »

Szia!
Nincs különösebb probléma a seinsa javítókészletekkel.Ez egy spanyol gyártmány, nyugodtam beleteheted az autódba, de a főfékhengert én  a helyedben nem bántanám. Amiatt lehet, hogy jobban kell taposnod a féket, mert a munkahengerek szorulnak. A főfékhenger nem okoz ilyen gondot.Ha az rossz, akkor szépen lassan bemegy a pedál.Ha ilyet nem produkál a féked, akkor ne bántsd. Ha a fékhez kell valamilyen cucc, szólj nyugodtan.
Üdv:Hofoglu
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3628 Dátum: 2010. december 14. 09:56:22 am »

Köszi Hofoglu!

Akkor a főfékhengerhez most nem nyúlok.

ATE Bremszylinderpaste-t hol lehet kapni és mennyiért?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3629 Dátum: 2010. december 14. 20:04:25 pm »

Bármilyen nagyobb autósboltban kapsz szerintem kb 2-3ezr Ft körül mozog. Nagyon sokáig elég, én 2 éve vettem, most fog elfogyni. Pedig elég sűrűn használom Smiley

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 [121] 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!