CápaBMW fórum
2024. május 04. 21:07:51 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715065 alkalommal)
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3900 Dátum: 2011. február 07. 19:51:49 pm »

Tehát nem kellene leállnia, az mondta a szerelő,hogy motorfelújítás Sad Sad Sad Sad Sad
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3901 Dátum: 2011. február 07. 19:53:08 pm »

Azért szerintem nem annyira egyszerű a dolog... Valaki aki ért is hozzá  esetleg jöhetne segíteni a kollégának ??  Azn
Naplózva

Bence
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3902 Dátum: 2011. február 07. 19:56:14 pm »

Füstje nincs, menni megy mint a rakéta.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3903 Dátum: 2011. február 07. 20:03:24 pm »

Olajat nézted meg a vizet hogy van e benne más? (Olajban víz / vízben olaj... )
Sajna nekem mindkettőben volt mindkettő anno Sad de dugókat akkor sem kellett cserélni "csak" csapágyazni meg gyűrűzni meg HFet felújítani Sad
Naplózva

Bence
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3904 Dátum: 2011. február 07. 20:06:14 pm »

Most került bele a motor,csak ismerkedem vele egyenlőre,de eddig ilyen baja nincs.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3905 Dátum: 2011. február 07. 20:18:50 pm »

Le kell álljon, vagy legalább is be kell hullámozzon az alapjárat, ha leveszed az olajsapkát
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3906 Dátum: 2011. február 07. 20:22:16 pm »

Jó tudni... M10nél is? mert az E21em nem állt le... igaz bizonytalanabb lett az alapjárat de ment....
Naplózva

Bence
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3907 Dátum: 2011. február 07. 20:25:53 pm »

Le kell álljon, vagy legalább is be kell hullámozzon az alapjárat, ha leveszed az olajsapkát

az jó mert leáll.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3908 Dátum: 2011. február 07. 20:30:27 pm »

még egy kérdés, néha beszaggat, megtorpan, alapjáraton leáll, lehet-e a légtömegmérő hibája???
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3909 Dátum: 2011. február 07. 20:32:38 pm »

Mielőtt arra kezdesz keresgélni trafót próbáld nekem az csinált ilyet... igaz nekem csak M20B20  Azn
Naplózva

Bence
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3910 Dátum: 2011. február 07. 20:46:31 pm »

Le kell álljon, vagy legalább is be kell hullámozzon az alapjárat, ha leveszed az olajsapkát
Igy igaz.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3911 Dátum: 2011. február 07. 20:51:50 pm »

ok, kössz a tippet, m20 b20 csak a köbcentiben különbözik az m20 b25-től(ha a vezérlés egyezik, pl motronic) ha jól tudom, sőt nekem volt rajta b20-as motorvezérlő is. Az a baj, hogy számomra ismeretlen a motronic vezélés, előtte 1.8k-jet volt.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3912 Dátum: 2011. február 07. 21:14:27 pm »

ok, kössz a tippet, m20 b20 csak a köbcentiben különbözik az m20 b25-től(ha a vezérlés egyezik, pl motronic) ha jól tudom, sőt nekem volt rajta b20-as motorvezérlő is. Az a baj, hogy számomra ismeretlen a motronic vezélés, előtte 1.8k-jet volt.

Ne piszkáld, annak a motornak semmi baja, gyere ki egyszer a műhelybe, és belehallgatunk.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3913 Dátum: 2011. február 07. 21:17:28 pm »

Ne piszkáld, annak a motornak semmi baja, gyere ki egyszer a műhelybe, és belehallgatunk.

kösz,
hol van a műhely? én nyíregyháza mellett lakom
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3914 Dátum: 2011. február 07. 21:24:50 pm »

Hát sajna akkor nem a szomszédban van Viktor műhelye...  Sad
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3915 Dátum: 2011. február 07. 21:26:16 pm »

Jó tudni... M10nél is? mert az E21em nem állt le... igaz bizonytalanabb lett az alapjárat de ment....

De az K-jet volt baze!!
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3916 Dátum: 2011. február 07. 21:27:43 pm »

Jogos  Lips Sealed
Naplózva

Bence
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #3917 Dátum: 2011. február 07. 21:29:30 pm »

De az K-jet volt baze!!
és M10 Cool
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3918 Dátum: 2011. február 07. 21:31:25 pm »

Ki fogom próbálni holnap ha nem felejtem el hogy a szépen felújított M20B20 mit csinál Smiley
Naplózva

Bence
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3919 Dátum: 2011. február 07. 21:40:15 pm »

kösz,
hol van a műhely? én nyíregyháza mellett lakom

Összekevertelek valakivel bocsi, azt hittem Pest megyei vagy.
Akkor tárgytalan, én Érden vagyok.
Ha kérdésed van telefonon segítek szívesen.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3920 Dátum: 2011. február 07. 21:50:22 pm »

Bence. Ne beszélj már hülyeséget  Cheesy Ahogyan Viktor is írta, le KELL állnia, de hullámozni mindenképp, ugyanis a kartergáz csövön, ami be van kötve a pillangó utáni részbe gyakorlatilag falsot szív.

A k-jet azért nem veszi nagyon zokon, mert ott a pillangó elé van vezetve, így csak kissé visszazuhan a torlótárcsa.

Esetleg még akkor nem áll le, ha rohadtul dús a keverék, bár még akkor is befullad akkora falstól.

A karbis az nem áll le, ugyanis abszolút semmi köze a keverékképző részhez.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3921 Dátum: 2011. február 07. 23:06:11 pm »

Tehát nem kellene leállnia, az mondta a szerelő,hogy motorfelújítás Sad Sad Sad Sad Sad

Na akkor ahhoz a szerelőhöz többet semmit ne vigyél!
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3922 Dátum: 2011. február 08. 08:30:16 am »

Na akkor ahhoz a szerelőhöz többet semmit ne vigyél!

3 eshetőség van:
-nem ért hozzá
-lehúzós
-nem ért hozzá, és lehúzós

Ezek közül válaszd ki melyik illik rá, de egyik se jó jel...Eleve kizárnám a vele való javittatást, még izzócserét is csak hálózati vagy ipari árammal, természetesen vizes kézzel és felkapcsolt állapotban:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3923 Dátum: 2011. február 08. 10:17:58 am »

Hogyan lehet leghatékonyabban egy felületi rozsdás e21 hátsó "hidat" megtisztítani? különös tekintettel a difi alatt található zegzugos részre...
Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #3924 Dátum: 2011. február 08. 10:51:26 am »

-homokszoras /szemcseszoras/
-sosavba merites + horganyzas
-levegos tuskes revetlenito
-lang kezeles
-csere..
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #3925 Dátum: 2011. február 10. 14:30:40 pm »

Sziasztok,

Tudnátok segíteni, hogy E21  6 vagy 7" nál R15 méretben mi az az ET szám ami még rámegy ?

Köszi

R
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3926 Dátum: 2011. február 10. 16:12:08 pm »

Sziasztok,

Tudnátok segíteni, hogy E21  6 vagy 7" nál R15 méretben mi az az ET szám ami még rámegy ?

Köszi

R

6-nál 18, 7-nél 12.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3927 Dátum: 2011. február 10. 17:25:54 pm »

Valaki segítsen, tanácstalan vagyok!
Melyik tömítés való a nem üvegtetős 81-es e28-as tetőablakára? Vagy kell mindkettő? Csak a képen olyan mintha egy alkatrészre mutatna a hármas és a négyes mutatóvonal is.



3., Gasket    54 12 1 870 086      990MM    €18.00

4., Gasket    54 12 1 920 052       1775MM    €31.00
      
Köszi!

Naplózva

bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #3928 Dátum: 2011. február 10. 17:30:15 pm »

biztos hogy mind kettö hisz az 2 db-bol van! Smiley
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3929 Dátum: 2011. február 10. 17:42:08 pm »

6-nál 18, 7-nél 12.

Nekem A MiM Et13 volt...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!