CápaBMW fórum
2024. május 04. 21:49:27 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715090 alkalommal)
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3930 Dátum: 2011. február 10. 18:12:47 pm »

SAM ezek nem fix értékek eltérés belefér mindkét irányba bár pontosan mennyi azt nem tudom talán +-5 
Naplózva

Bence
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3931 Dátum: 2011. február 10. 18:24:21 pm »

biztos hogy mind kettö hisz az 2 db-bol van! Smiley

Köszi!
Naplózva

zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3932 Dátum: 2011. február 11. 16:21:42 pm »

Sziasztok,

Tudnátok segíteni, hogy E21  6 vagy 7" nál R15 méretben mi az az ET szám ami még rámegy ?

Köszi

R
Helo, nekem ET13-as van rajta, az kényelmesen elfér, viszont a téli gumim az E30-as felnijén van(15x7" ET 24) oda előre kellett 1-1 db 5mm-es nyomtávszélesítő. Tehát 15x7"-os felnivel kb 17-18-as ET a maximum,ettől csak kisebb lehet.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3933 Dátum: 2011. február 11. 16:24:56 pm »

3 eshetőség van:
-nem ért hozzá
-lehúzós
-nem ért hozzá, és lehúzós

Ezek közül válaszd ki melyik illik rá, de egyik se jó jel...Eleve kizárnám a vele való javittatást, még izzócserét is csak hálózati vagy ipari árammal, természetesen vizes kézzel és felkapcsolt állapotban:Smiley)

Helo, szerintem a 2. variáció lesz, mindenesetre rendesen megijesztett.Kösz a segítséget.
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3934 Dátum: 2011. február 12. 10:47:07 am »

Helo, szerintem a 2. variáció lesz, mindenesetre rendesen megijesztett.Kösz a segítséget.

Igazán nincs mit!Többek közt erre is való ez a fórum....Sajnos vannak,akik rábeszélnének tudom,de azokat hagyjuk... afro
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3935 Dátum: 2011. február 12. 10:56:31 am »

Későbbi, sűrű ricnis kormányoszlopról hogyan lehet levarázsolni a gyújtáskapcsolót?
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3936 Dátum: 2011. február 12. 11:06:49 am »

Van egy kicsike lyuk.

A kulcsot elfordítod rádió állásba, esetleg icipicit tovább, ekkor beledugsz egy 1,5-es imbuszkulcsot. Akkor vagy jó helyen a lukakkal, ha ezt a kulcsot úgy 15-20mm mélyre be tudod dugni. Ekkor megnyomod erőteljesebben befelé, (esetleg egy picit megkoccintod egy kisebb kalapáccsal érzéssel) esetleg picit még csavarsz rajta és kilökődik a zárbetét.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3937 Dátum: 2011. február 12. 15:13:07 pm »

Na valami nagyon nem stimmel. Mellékelek két injektor fotót, meg tudjátok mondani, hogy a kettő csereszabatos -e?

Az első kép a régi, beragadt injektora az autómnak, a száma: 0 280 150 208

A második kép a most vásárolt E30 320 injektor, a száma: 0 280 150 716

A táblázat szerint alig van eltérés a kettő között:

 Bosch Number     cc/min @3bar     Resistance (ohm)
 0280150208          155                   16.2
 0280150716          155                   15.9

Valamiért mégis rengeteg benzin ömlik be... Az injektor miatt, vagy valami más lehet a baj?


* E28-520.jpg (136.73 KB, 364x650 - megtekintve 1046 alkalommal.)

* E30-320.jpg (140.98 KB, 410x650 - megtekintve 951 alkalommal.)
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3938 Dátum: 2011. február 12. 16:22:24 pm »

Hidegindító fúvóka van a tiédben? Mert ha van, akkor az is szokott ereszteni.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3939 Dátum: 2011. február 12. 17:16:26 pm »

Úgy láttam, hogy nincs. A mai napon igen alaposan átbogarásztam az üzemanyagrendszert, és nagyon úgy tűnik, az L-Jet-nél csak ezen a 6 db befecskendezőn keresztül juthat üzemanyag az égéstérbe.

(persze én nem vagyok autószerelő, lehet, hogy valamit nem vettem észre)
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3940 Dátum: 2011. február 12. 18:36:35 pm »

Akkor fals levegő után keresgélj. Más nem jut eszembe, légtömegmérőt szándékosan nem írok. (L-Jetből volt olyan, amelyiken volt hidegindító szelep.)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3941 Dátum: 2011. február 12. 18:44:43 pm »

Az l-jeten elvileg  már nincs külön hidegindítófúvóka.
motorhőmérőd jó? most nem az órát működtetőre gondolok, hanem a másikra...
az injektorhíd nyomásszabályozója jó? elvileg ennek a nyomásszabályozának van valami vákuumos szabályzása is, az működik?
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 12. 18:48:08 pm írta Promega » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3942 Dátum: 2011. február 12. 19:01:13 pm »

Pedig de:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4051&mospid=47211&btnr=11_0857&hg=11&fg=40

A korai M20 L-jeteknél még volt, a későbbieknél már nem. Benzinnyomásszabályzót tudtommal már cserélte, viszont a motorhőmérséklet jeladó az jó ötlet! Csatlakozóját is érdemes megnézni, mert az is el szokott koszolódni!
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3943 Dátum: 2011. február 12. 20:00:31 pm »

A tévedés jogát fenntartom magamnak Cheesy

Viszont akkor érdemes lehet átnézni minden jeladót, ami az ecu-ba megy....
Vigyázat, elméleti okoskodás következik! mivel ez egy analóg rendszer (szorzóáramkörös logika), így bármely jeladó által adott maximum jelzés elvileg előidézhet nagymenniyégű befecskendezést előidéző parancsot...
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3944 Dátum: 2011. február 12. 20:20:29 pm »

Pedig de:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4051&mospid=47211&btnr=11_0857&hg=11&fg=40

A korai M20 L-jeteknél még volt, a későbbieknél már nem. Benzinnyomásszabályzót tudtommal már cserélte, viszont a motorhőmérséklet jeladó az jó ötlet! Csatlakozóját is érdemes megnézni, mert az is el szokott koszolódni!

Az enyém már nem ilyen.
Naplózva

1985 E28 530i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3945 Dátum: 2011. február 12. 20:25:49 pm »

Az l-jeten elvileg  már nincs külön hidegindítófúvóka.
motorhőmérőd jó? most nem az órát működtetőre gondolok, hanem a másikra...
az injektorhíd nyomásszabályozója jó? elvileg ennek a nyomásszabályozának van valami vákuumos szabályzása is, az működik?

Hétfőn megnézem a nyomásszabályzót nyomásmérővel, nem kizárt, hogy a második se jó. A hőmérőgombára nem is gondoltam. Viszont az üzemanyagmennyiség iszonyatosan sok, ha kombináltfogóval elszorítom a bejövő benzinvezetéket, akkor úgy-ahogy szépen jár.  shocked
Naplózva

1985 E28 530i
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3946 Dátum: 2011. február 12. 21:06:34 pm »

Sziasztok!
Az mitöl lehet hogy 90-120 között 4.-ben gáztartással,vagy enyhe gyorsitásnál is néha érezhetöen rángat az auto?És csak ott.Visszahuzom 3.-ba és nem rángat................
Megint"még mindig"levegö gondok lehetnek?
E24 83' automata
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3947 Dátum: 2011. február 13. 11:58:31 am »

Ebben a tartományban nagyon sokat használod? Légtömegmérő pályakopására gondolok így első körben, de mindenképpen emisszió borulásra.
Próbáld ki,h a 90-120 közötti fordulatszám tartományban mész vele az összes fokozatban hosszabb ideig, h vajon akkor is elő jön-e a rángatás? Elsőként innen induljunk. Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3948 Dátum: 2011. február 13. 13:18:45 pm »

Ebben a tartományban nagyon sokat használod? Légtömegmérő pályakopására gondolok így első körben, de mindenképpen emisszió borulásra.
Próbáld ki,h a 90-120 közötti fordulatszám tartományban mész vele az összes fokozatban hosszabb ideig, h vajon akkor is elő jön-e a rángatás? Elsőként innen induljunk. Wink
Hát 4.-ben tuti,és gyakran visszahuztam 3.-ba.ott már nem.2.-ban mikor kigyorsitok ott sem emlékszem.1.-ben meg hát 100 felett egyszer mentem csak........smiley
Komolyra forditva 2-3 ban nem rángat.Elképzelhetö hogy a légtömegmérö miatt hidegen-és melegen is csak gázzal és hosszabb inditozás után indul?Ugyanis volt már illyen,de akkor rendre szétszedtem a levegö rendszert kitakaritottamés indult.Mostmár hiába tisztitom.Pár száz km.után a kis gumicsövek,amit a légszürö és légtömekmérö közötti gumicsöbe mennek rendre be olajsározodnak.Itt az ideje egy tömitéscserének?Vagy komolyabb?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3949 Dátum: 2011. február 13. 14:37:23 pm »

És csak 4.-ben csinálja, vagy ugyanezen a fordulatszámtartományon másik fokozatban is?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3950 Dátum: 2011. február 13. 14:51:24 pm »

És csak 4.-ben csinálja, vagy ugyanezen a fordulatszámtartományon másik fokozatban is?
Ahogy emlékszem csak 4.-ben.
És van,hogy nem csinálja,de mostanában egyre többször.Néha nagyon zavaro,és gondolom nem tesz jót sem a váltonak sem az eröátvitelnek.......
130-140 felett már nem tapasztaltam
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3951 Dátum: 2011. február 13. 15:06:22 pm »

Bee! Nem értetted amit Miki kért. Tehát: kapcsolj fel negyedikbe és nézd meg a fordulatszámmérődet amikor érzed a rángatást aztán lassíts vissza és minden sebességben ugyanannál a fordulatnál (ahhol 4.ben rángatott) tartsd az autót egy egy ideig, hogy akkor is érzed-e a rángatást.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3952 Dátum: 2011. február 13. 15:42:37 pm »

Bee! Nem értetted amit Miki kért. Tehát: kapcsolj fel negyedikbe és nézd meg a fordulatszámmérődet amikor érzed a rángatást aztán lassíts vissza és minden sebességben ugyanannál a fordulatnál (ahhol 4.ben rángatott) tartsd az autót egy egy ideig, hogy akkor is érzed-e a rángatást.
Értettem a kérdést,azért irtam,hogy csak 4.-ben csinálja.
1500-2000 fordulatszámtartományrol van szo.Többi fokozatban ennél a tartománynál nincs rángatás
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #3953 Dátum: 2011. február 13. 21:24:22 pm »

Megnéztem.

Sima stabilizátor:  elől    18mm     hátul   12mm
M5   stabi        :           21mm              15.5mm
Szerintetek le tudom gyártatni ezt vhol itthon?  Versenyző tagtársak?
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3954 Dátum: 2011. február 13. 22:01:20 pm »

Passz.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3955 Dátum: 2011. február 13. 23:23:59 pm »

Szerintem jobban jársz, ha keresel gyárit. Nem hiszem, hogy ilyet legyártanak itthon. Ha mégis kíváncsi vagyok mennyibe fájna.
Naplózva

70/627-5355
csoribaba
Vendég
« Válasz #3956 Dátum: 2011. február 15. 18:03:29 pm »

Üdv!
E23, 732i. A hőmérő mindig -30°-ot mutat, lehetséges az, hogy emiatt a szivatót maximumra állítja, túldúsítja a keveréket és hidegen alapjáraton dadog, néha még leis áll??
Köszi
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3957 Dátum: 2011. február 15. 20:18:16 pm »

A hőmérő csak a külső hőt közvetíti a BC felé, más leágazása nincs. Ezt is azért teszi, mert vagy hiányzik, vagy a kábel szakad, vagy csak megfáradt.

A túldúsulásnak hibás jelet adó motorhőmérséklet érzékelő (termosztát házban a fehér, v. kék színű gomba) , lehet elkopott légtömegmérő, illetve megfáradt motorvezérlő.

Amikor jó az üzemanyagnyomás, megfelel az injektorok porlasztási képe és nem is csöppennek, légtömegmérő is jó, hőgomba is megfelel, gyertyák, kábelek, elosztó is megfelelő állapotú, akkor többnyire maga a motorvezérlő hibás.

Viszont 732-nél lehet még esetleg fölcserélt jeladópár is, de akkor inkább hülyén jár.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3958 Dátum: 2011. február 16. 08:52:43 am »

A hőmérő csak a külső hőt közvetíti a BC felé, más leágazása nincs. Ezt is azért teszi, mert vagy hiányzik, vagy a kábel szakad, vagy csak megfáradt.

A túldúsulásnak hibás jelet adó motorhőmérséklet érzékelő (termosztát házban a fehér, v. kék színű gomba) , lehet elkopott légtömegmérő, illetve megfáradt motorvezérlő.

Amikor jó az üzemanyagnyomás, megfelel az injektorok porlasztási képe és nem is csöppennek, légtömegmérő is jó, hőgomba is megfelel, gyertyák, kábelek, elosztó is megfelelő állapotú, akkor többnyire maga a motorvezérlő hibás.

Viszont 732-nél lehet még esetleg fölcserélt jeladópár is, de akkor inkább hülyén jár.



asszem ezt a szösszenetet elmentem magamnak:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3959 Dátum: 2011. február 16. 13:16:11 pm »

Heló mindenkinek,

lenne egy olyan gondom, hogy a motorom(m20 b25),hidegen és melegen csak gázadással,és hosszabb indítózás után hajlandó beindulni,mi lehet a baja? Légtömegmérő???

köszönöm
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
Oldalak: 1 ... 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!