Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2700 Dátum: 2010. július 04. 10:15:22 am » |
|
Ez konkrétan csak egy más dizájnú szelepfedél, de volt 24V fej az M20-ra, amit nem illő összekeverni az M50 fejével.
(voltak ilyen hanták,hogy az M50 fejet M20-ra)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2701 Dátum: 2010. július 04. 11:10:14 am » |
|
És milyen modellekben volt m20 24v? Karakterisztikájáról, erejéről tudni valamit?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2702 Dátum: 2010. július 04. 14:13:17 pm » |
|
Ez konkrétan csak egy más dizájnú szelepfedél, de volt 24V fej az M20-ra, amit nem illő összekeverni az M50 fejével.
(voltak ilyen hanták,hogy az M50 fejet M20-ra)
Bocsesz,verseny dinamika a cég neve(racing dinamics),rosszul emlékeztem.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2703 Dátum: 2010. július 04. 16:09:07 pm » |
|
Callaway is csinált pár darabot. Hátha találsz valahol... Pár adat: m20b23 max ford.: 7.000 rpm telj.: 205 LE/6.200 rpm nyomaték: 245 Nm/5.200rpm http://myndasafn.bmwkraftur.is/d/55691-1/callaway.pdf
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 04. 16:14:14 pm írta pic »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2704 Dátum: 2010. július 04. 17:05:45 pm » |
|
Öthúsz dé? Mi a szösz? Sehol egy M30, sehol egy turbó, de még csak M70 sem? Mi történt Mr? Egyébként teljesen szerethetőek Olvasgatok itt.... mi a szösz??? Hát Aranydrágakiskutyáim... Dieselt soha. Csak ha megvan az éves szinten minimum 50-70 ezer kilóméter... Fogyasztás? Ez egy marhaság... Rnie jól beszél,ráadásul ez egy bizonyos kisebb tempós autózás volt. Egy 136 lovas 320d úgy megy,mint egy 170 lovas 523iA Mindkettő 245 Nm-es nyomatékkal. Mindkettő 1550 kg-mal a mérlegen. 130-140-ig fej-fej mellett. E tempó felett a huszonhármas (nagyonhaloványan) elballag a kályhától. De ki a f..szom versenyezget napi szinten??? És a fogyasztás különbség 150-160-as tempónál is csak 1-1,5 liter. VISZONT!!! Valaki közületek javíttatott már ilyen csiribiri csodakámonréltwinairtakebiinjectioncoolerbaggagesieselt? ?? Nem a kettes golfokat kell ötvöznötök a mai d meg HDi meg CDTi és társaival... A gondtalan 500ezerkilóméteres futások már a múlté,mint a gázkaros adagoló és a 130bar-os rendszerek is. Ott üzemanyagszűrő nélkül is elautózhattál vele,mert 130 bar-on a kosz csak lebeg a gázolajban. Itt,ezeknél a nagy nyomásoknál egy 3-5!!!!!!! MIKRON méretű kosz 1400bar-on szét hasítja az injektor (ezek már nem porlasztók) belsejét. És jöhet a szopás. Mert a résolaj is vezérelve van bennük. És egy ilyen kosz a vezérlőt felsérti,oda a mennyiség,elfolyik minden fölösbe... -nehezen indul -előzésnél letilt -dadogva jár -hullámzik az alapjárat .... had ne soroljam. Hozz el egy 20d-t,vagy még jobb... 30d-t. Egy ilyen kis injektor alaphangon 50 ezer. És az még tényleg alap. Nagyobb motor,nagyobb injektor,nagyobb ár. Egy Toyota D4D D-Cat motorhoz piezzoelektromos injektor 150 ropi a DENSO-tól. És ha minden szűrőt időben cserélsz,és minőséget,nem ilyen no name lófaszokat,akkor is legkésőbb 100-150 ezernél elkopik a belseje. És lehet felújítani. Az sem kevés,csúcs cserével,meg beállítva,elmosva is 30-50 ezer forint. És ezek darabárak!!! És személyautóról beszélünk. Ha a szivattyú megy tönkre (mert az meg 300-350 ezernél esedékes) akkor a nagyobbik pénztárcával gyere,mert ott letestelhetsz a kasszánál egy 200 ropit,ha tipp-topp szivattyút akarsz. Ezeket az összegeket CSAK IS ÉS KIZÁRÓLAG A SZOLGÁLTATÓ IPARBAN DOLGOZÓ JÁRMŰVEK KERESIK MEG MAGUKNAK,MAGÁN HASZNÁLATBAN NEM!!!! Szóval gondolkodjatok el a diesel használatán. Én azt mondom,az a jó diesel,amelyik nem jön be hozzánk... Egyébként meg ki lehet próbálni a 210 Kw-os 535d-t vagy 335d-t.... Na az beszarás,akkorát lép hogy visszamész múlt hét keddre. De semmi szín alatt nem kellene egyik sem... És Arnold! A tuning a vezérműtengellyel kezdődik,nem a csippi csuppi elektronikával.
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2705 Dátum: 2010. július 04. 17:12:19 pm » |
|
A 136 lovas 320d még adagolós rendszer.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2706 Dátum: 2010. július 04. 17:17:18 pm » |
|
És a fogyasztás különbség 150-160-as tempónál is csak 1-1,5 liter.
Te Dénes! Ezt ugye nem gondoltad komolyan?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2707 Dátum: 2010. július 04. 17:21:05 pm » |
|
Szerintem is kisebb a különbség!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2708 Dátum: 2010. július 04. 18:30:52 pm » |
|
Ezt én már régen tudom, nem így a szerelő oldaláról,de az eddigi dízeleim,fényesen bizonyították az elméleted ,az astrával nem volt a dízelséghez köthető probléma,igaz újonnan vettem,de az értékvesztés+hiteltörlesztés,bőven a 750i benzinnel való üzemeltetési költségei felett volt,ha jól emlékszem 2005.11.28-án vettem át,2006.02.16-ig(akkor jöttem ki végleg)kb. 24 000km ment bele . Semmi pánik,az E39 utáni ötösök formavilága (is)értékelhetetlen számomra. Ha 6-8millkóm lenne járművekre ,az egyik sem lenne dízel,de a családi hetes is max. 12éves új ,az is LPG,esetleg E85 hajtású lenne,a maradékot szétdobnám egy cápára,meg valami vasdarabra aminek a lökettérfogatát köbhüvelykekben adják meg,a dízelek legyenek a milliomosok játékszerei .
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 04. 18:43:50 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2709 Dátum: 2010. július 04. 18:38:33 pm » |
|
A 136 lovas 320d még adagolós rendszer.
Ezer bocsánat uram,ezt elfelejtettem említeni,tudom. Egy tetves VP adagoló van rajta,ami ha beszarik,akkor csak egy 56 millió forintos géppel lehet felújítás után felprogramozni az agyát... És van is ilyen gépünk... És nem sokkal bír többet mint 200 ezer. Toronymagasan a legjobb megoldás,az opelekben és néhány más márkában rendre 150 ezernél elhervadnak... Tényleg tuti dolog. És mégegyszer bocsánat,tehát a 136 lovas egység még adagolós. Egy karomnyi kábel megy rá,azon kommunikál a motorvezérlővel,meg a gázpedál potméterrel... És a kis agyát 3X lehet felprogramozni,utána kuka. Szól hogy megtelt infoval az agya... És az a tenyérnyi nyomtatott áramkör magában egy százas... Defasza. Tehát akkor egyszerre éjjenezzünk,és karunkat a magasba tartva ünnepeljük az új,modern,benzinesverő és frissített hegyilevegőt fingó mai dízeleket!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2710 Dátum: 2010. július 04. 18:45:55 pm » |
|
És nem sokkal bír többet mint 200 ezer.
Ismerek olyan E46-ot, amiben 370 ezer van, és nem cseréltek benne adagolót .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2711 Dátum: 2010. július 04. 18:47:00 pm » |
|
Te Dénes! Ezt ugye nem gondoltad komolyan? Mértük. És de. A 150 lovas az már jobb fogyasztásban,az akár kettő literrel is tud kevesebbet,főleg a hatos váltóval szereltek... néha még 2,5 is. Én a kis nejlon 23-asommal tudok tempomatozni akár 7,7 literes fogyit is. Lábbal 8 alá nem megy,de gondold végig. egy kétezres dízel ugyanennél a tempónál 6,2-7 liter. Mégis mennyit kellene egyen? Egy szutykos 3 literes 1,2-es lupo,ami szaros PDTDI annak is gombnyomás kell hogy 2,9 litert egyen és szélcsend meg egyenes út és MAX!!! 90 km/h. Erre büszke is lehet a Fauvé... Egy PD elem cseréje darabonként minimum 60-65 ropi. VW levédette,nincs sem felújító készlet,sem semmi. Van új komplett. Ez is fasza... ÉS TÖNKRE IS MENNEK!!! Nemrég cseréltünk egy 2.0 PDTDI Audi A4-esben 4 db-ot. Az kis híjján fél milla volt. De későn cseréltük. Mert a régi kikopott... és 2000 km múlva beszakadtak a hidrotőkék... Folytassam? Most tartunk 1,3 milliónál,már megy a kocsi... És 4!!!! éves,garantáltan 160 ezer kilóméter,meg egygazdás rendszeresenszervizelt... de tényleg. Na befejeztem. Sorolhatnám reggelig,de engem reggel egy gyönyörű nő vár,meg napsütés,tengerpart és miegymás...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2712 Dátum: 2010. július 04. 18:48:51 pm » |
|
Ismerek olyan E46-ot, amiben 370 ezer van, és nem cseréltek benne adagolót . Köszönhető annak hogy rendszeresen cserélték a szűrőt,nem kannáztak,vagy ha mégis,akkor korrektül... Ezek nagyban befolyásolják a dolgot. Biztosan nem INTERAUTO szűrő került bele.. És tegye össze a két kezét és remélje hogy nem kezd el holnap fehéren füstölni,meg dadogni. Főleg melegen. És gázfröccsre meg abbahagyni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2713 Dátum: 2010. július 04. 18:54:50 pm » |
|
Ismerek olyan E46-ot, amiben 370 ezer van, és nem cseréltek benne adagolót . Ismerek olyan E32-t,amit hümm-hümm,tököm tudja mikor kell a nagyhatost gyűrűzni ,legyen 450 000km,akkor meggyűrűztem,rá 2hónapra csapágysor csere+köszörülés,azóta ~230 000 ment bele ,LPG-vel..... És megy,és megy,és megy.....
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2714 Dátum: 2010. július 04. 19:02:56 pm » |
|
Köszönhető annak hogy rendszeresen cserélték a szűrőt,nem kannáztak,vagy ha mégis,akkor korrektül... Ezek nagyban befolyásolják a dolgot. Biztosan nem INTERAUTO szűrő került bele.. És tegye össze a két kezét és remélje hogy nem kezd el holnap fehéren füstölni,meg dadogni. Főleg melegen. És gázfröccsre meg abbahagyni. nem azt mondtam, hogy mindegyik ilyen, de azért nem mind szar. persze inkább egy nagy generál egy m30-on, mint kis generál egy m57-en
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2715 Dátum: 2010. július 04. 19:03:48 pm » |
|
Ismerek olyan E32-t,amit hümm-hümm,tököm tudja mikor kell a nagyhatost gyűrűzni ,legyen 450 000km,akkor meggyűrűztem,rá 2hónapra csapágysor csere+köszörülés,azóta ~230 000 ment bele ,LPG-vel..... És megy,és megy,és megy..... Ez is igaz. De ez megint felesleges vita a Diesel/Benzin témában. Ki-ki meggyőződése szerint,mint a parlamenti választásokon. És akkor tessék vele együtt élni. Annyi könnyebbség van hogy itt nem kell négy évet szopnod a választásoddal,bármikor el tudod adni. Én is benzines párti vagyok,lassan az enyém is eljut 450 ezerig,még pár méter... Semmi baja. Megy. De nem fogom összehasonlítani semelyik diesellel,ez a lentebb említett gyorsulás is csak a móka kedvéért volt,meg azért hogy megnézzük,a gyár igazat hazudott-e...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2716 Dátum: 2010. július 04. 19:10:26 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 04. 19:14:45 pm írta TurbóDénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2717 Dátum: 2010. július 04. 19:18:22 pm » |
|
Pár napja vallattam a legutolsó M50-et,a 272lovas verziót,felelősségem teljes tudatában kijelenthetem,hogy 1kalap sz@r.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2718 Dátum: 2010. július 04. 19:22:35 pm » |
|
Pár napja vallattam a legutolsó M50-et,a 272lovas verziót,felelősségem teljes tudatában kijelenthetem,hogy 1kalap sz@r. M50-nek melyik változata volt 272 csikó Miszter???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2719 Dátum: 2010. július 04. 19:39:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2720 Dátum: 2010. július 04. 19:41:10 pm » |
|
2007-es 530i. Jó,M54-nek nevezték át,de egy hülyeség.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2721 Dátum: 2010. július 04. 19:43:04 pm » |
|
725 tds?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #2722 Dátum: 2010. július 04. 20:31:27 pm » |
|
Khmm,a mai napig is épphogy elérték a 100le/litert az M-es motorok,ez majd 20éve épült,és 5.6-os volt.
6literes... Volt egy turbós elképzelés is, az lett volna 7-800le körüli. Aztán elvetették, akár a 16hengeres e32-őt.
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2723 Dátum: 2010. július 04. 20:31:46 pm » |
|
a 728 TDS talán kivétel, mert az jól néz ki, bár abból is a 728-it választanám De egy új 520d, 530d a szememben nem sokkal jobb, mint egy E320CDi. Sőt, mivel egyik sem sportautó, azt választanám, amelyik jobban tud "vonulni" és az a Merci. De ha már fillérbaszok, méghamarabb vennék egy Mazda6 vagy accord dizelt, ugyanakkorák, lépegetnek is, sokkal olcsóbbak, és nem primadonnák. De ha sportos autóra vágyom olcsón, akkor BMW, sor6, sperr ami annál többet tud, az vagy rengeteg kompromisszumot igényel a prektikum terén, vagy kiba drága.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2724 Dátum: 2010. július 04. 21:17:59 pm » |
|
2007-es 530i. Jó,M54-nek nevezték át,de egy hülyeség. Értelek Mucsácsó. Hát mindig bevittek egy kis fejlesztést,mikor modellt váltottak,így a motorok kódjai is változtak... De alapvetően egyformának néznek ki. Akkor már értek mindent.... Egyébként meg akár 25 TDS is lehetne. Haveromnak van egy gyönyörű példánya,díjat nyert a legszebb gyári hetes kategóriában... múlt hét végén Vadkerten. És jó motor az. Nagy a bódé,de kézi váltóval tökéletes. De automatával ugyanazt tudja enni,mint egy 28i.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #2725 Dátum: 2010. július 04. 21:21:59 pm » |
|
a 728 TDS talán kivétel, mert az jól néz ki, bár abból is a 728-it választanám De egy új 520d, 530d a szememben nem sokkal jobb, mint egy E320CDi. Sőt, mivel egyik sem sportautó, azt választanám, amelyik jobban tud "vonulni" és az a Merci. De ha már fillérbaszok, méghamarabb vennék egy Mazda6 vagy accord dizelt, ugyanakkorák, lépegetnek is, sokkal olcsóbbak, és nem primadonnák. De ha sportos autóra vágyom olcsón, akkor BMW, sor6, sperr ami annál többet tud, az vagy rengeteg kompromisszumot igényel a prektikum terén, vagy kiba drága. Sose add el a Zemmhármad Rnie!!! Pont egy madzag hat vagy akkord? Ford motoros Duratorktédécéí! Fasza kis Delphi rendszerrel,a legérzékenyebb fajta... és megba..tt drága hozzá minden. Javítani meg kész büntetés... És állandó vendégeink azok a motorok...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2726 Dátum: 2010. július 05. 08:30:42 am » |
|
Sose add el a Zemmhármad Rnie!!! Pont egy madzag hat vagy akkord? Ford motoros Duratorktédécéí! Fasza kis Delphi rendszerrel,a legérzékenyebb fajta... és megba..tt drága hozzá minden. Javítani meg kész büntetés... És állandó vendégeink azok a motorok... A MAdzag jó volt, de abban egy Ford 2.3-as benzines volt. Igaz, kikönyökölt 40.000km-en belül, mert az olaj elfogyott belőle, és nem jelezte, majd miután eladtam, újra, 150.000km körül De amúgy egy praktikus autó, és belül kb akkora, mint egy E39, ha nem is olyan jó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2727 Dátum: 2010. július 05. 10:05:00 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2728 Dátum: 2010. július 05. 10:12:03 am » |
|
Én felakasztanám a BMW jelenlegi vezetését....
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2729 Dátum: 2010. július 05. 10:27:01 am » |
|
Ez most komoly? 1.5ös szart akarnak belerakni 3 hengerrel??? A mostani böhöm nagy BMW motorok nem hozzák azt a szintet amit kéne a sok buzi elektronika és "környezetvédelem" miatt, akkor ettől a kis fostól mit várnak, de most komolyan? Ja majd kap túrót, ami papíron följebb tolja az adatokat, de egy gyenge fos lesz és még 1 szarral több amit 150-200ezrenként cserélni kell nem olcsón. Grat BMW!
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
|