rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3720 Dátum: 2011. április 10. 17:07:47 pm » |
|
Egyszer ültem ilyenben pár tíz kilométert, tetszett, kényelmes, és a sor5 hang nem olyan szar azért. Lehet, h nekem is lesz Audim hamarosan, egy A4 1.6, de az eladót még masszirozni kell, hogy a kissé sérült autót adja ide roncsárban, ha a biztosító kifizeti neki a többit. Télire jó lenne, átírva, javítva se lenne 500e összesen. De még tart az egyezkedés:)) Addig meg marad az M3, ma hoztam el, igen szépen jár a motorja, nincs remegés, torpanás, bizonytalanság. Sajnos az ABS hiba Mikinél nem annyira, nálam hamar kijött hazafelé, a tempomathoz nem vittem elég alkatrészt, így csak az lett beépítve, amit vittem, és sikeresen elrontottam a tetőablakot is hazafelé. Miki nem akarta eltörni a belső kárpitos tető részt, és nem lett visszatéve 100%-ig, ezt meg is beszéltük, tisztáztuk, gondoltam itthon bepattintja nekem egy ismerős, aki több ilyet csinált, az a biztos, mindenkinek:). Illetve már nem fogja, mert tetővel történt játék közben figyelmetlenségből betoltam a kárpit és a tető közé. Miki, az bontós művelet lesz, vagy szted ki lehet piszkálni onnan? ) Vagy annak annyi? ) Egyébként igen szépen lépeget, a 70le-s Fiesta után meglepő volt, ahogy meg-megindul 100 felett is, ahol a Fiesta már csak zajt generál. Így 9,5-öt evett, ezt még tudom talán finanszírozni, egy 750i már sok lenne:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3721 Dátum: 2011. április 10. 17:12:35 pm » |
|
Örülök,h tetszik a tetővel semmi pánik, kell egy laposabb valami (pl. alulemez csík, vagy vaslemezcsík), aminek a vége egy picit be van hajtva, avval benyúlsz és ki tudod húzni Ilyen előfordult már cápában is
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3722 Dátum: 2011. április 10. 17:38:51 pm » |
|
Örni ha rám hallgatsz inkább egy 1.9 tdi 110 lovat veszel a4 ből. Váltig állítom hogy a világ legjobban eltalált dízelmotorja. Sajna A6ba már kicsi, de a4 be tökéletes. Mellesleg én amondó vagyok, ha vw-audi konszern, akkor vagy sor 5 benya, vagy dízel mégpedig ha 1.9 akkor az előbb említett 110 lóig, ha 2.5 akkor az általam is preferált 140 ló sor ötig bezárólag. Utána már közel nem voltak ilyen jók a dízeleik. Benzinbe meg az 1.6 valóban elterjedt, de szeritem nem egy fényes konstrukció, 8-9 fogyi, cserébe nem túl dinamikus és nem is megy hú de jól.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3723 Dátum: 2011. április 10. 17:42:55 pm » |
|
konkrétan az az 1.6 szerintem a világ egyik legszarabb motorja. valami egészen elképesztően szar, szóra se érdemes nálam semmibe.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
|
« Válasz #3724 Dátum: 2011. április 10. 18:40:35 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3725 Dátum: 2011. április 10. 18:49:47 pm » |
|
konkrétan az az 1.6 szerintem a világ egyik legszarabb motorja. valami egészen elképesztően szar, szóra se érdemes nálam semmibe.
Az 1.6 tartós és olcsó - ha összejön, átírva, kijavítva, biztosítva lesz 500e. Ennyiért nincs más, még 316i sem:). Dízelből még a vadiúj E90 hangját is utálom, a legendás 1.9-es VW blokk a legförtelmesebb hangú dizelek egyike. A fogyasztás nem érdekel, évi max 5.000km-re kell, valszeg még annyira sem, hogy ne az M3-at lakjam le télen és a városban, sáros bringát, meg kajakot szállítani bőven elég az 1.6i is, ha elfogó vadászgép kell, akkor előveszem a pirosat:) Ha kiköltözök a V-tóra, akkor úgyis kell vennem egy E46 318i-t, az tökéletes napi 100km autópályázásra. A dízel a gazdag emberek sportja, nekem nem való:))) ja, a cápa 1.8-nál jobban megy és kevesebbet eszik ez az 1.6i, tapasztalat:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3726 Dátum: 2011. április 10. 19:04:48 pm » |
|
hát akkor az egy ritka 1.6... egyébként az e46 318i tényleg nem egy rossz dolog, viszont ezt a dízeles dolgot nem értem keress kint egy e46 20d-t, ne legyen benne sok km, felszereltség tök mindegy. de szóba jöhet a 18d is. ha eladod 200 ezernél, tuti nem lesz még semmi baja, kuplungot se kell cserélned, csak a kötelezőket.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3727 Dátum: 2011. április 10. 19:47:30 pm » |
|
Nekem is,azért amely cég tudott M30-at,M70-et,széria blokkot,ami 1000le/köbcentit is elviselt,majd M88,S38,S50-et gyártani,az már bármit tehet! Amúgy rendben van ez,erre felé megy az autógyártás minden résztvevője,meg mintha már lett volna ilyen modul elv a BMW motoroknál,M10-M30,meg persze az M20-M70 kombó.Nade....újra tele lehet vele írni a prospektusokat!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3728 Dátum: 2011. április 10. 19:53:10 pm » |
|
"...de nem óhajtok megtéríteni senkit..." Már megdumáltuk,legyen mindig 25déd. No most az egyszer egyet értünk 750 a király könyörögni dízelért akkor vigye vegye soha jobbat jaj és már odi is van gyönyörű fényképpel váó...............
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3729 Dátum: 2011. április 10. 20:09:38 pm » |
|
konkrétan az az 1.6 szerintem a világ egyik legszarabb motorja. valami egészen elképesztően szar, szóra se érdemes nálam semmibe.
Igazolhatom! Ruppótlan egy sz@r,méregdrága alkatrészekkel,0teljesítménnyel,ordenáré fogyasztással,ha bent ül a család 80-ról kell 1km mire megelőzöl egy jariszt,ha meg a jariszos nem akarja,hogy megelőzd,akkor nem is fogod! Az enyém 98 végi,101lovas,azt hiszem ez az utolsó kiadása 2szeleppel,de egy vicc az egész.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3730 Dátum: 2011. április 10. 20:43:18 pm » |
|
hát akkor az egy ritka 1.6... egyébként az e46 318i tényleg nem egy rossz dolog, viszont ezt a dízeles dolgot nem értem keress kint egy e46 20d-t, ne legyen benne sok km, felszereltség tök mindegy. de szóba jöhet a 18d is. ha eladod 200 ezernél, tuti nem lesz még semmi baja, kuplungot se kell cserélned, csak a kötelezőket. Nem vagyok elég gazdag egy használt dízel BMW-hez. )) Amúgyis, ha egy E90 320d újonnan nem tetszős, egy 8 éves E46 vajon milyen élmény lenne? ) Komolyan, nekem a Trabant vagy akár egy 1.4 Corolla hangja is elviselhetőbb. Egy Mike féle 6hengeres biztos más, de az megint nem az olcsó téliautókategória. Az 1.6-os VW motor egy undorító vacak lehet, de ha nem esik szét, és egy A4-es kasztni kényelmét nyújtja ócsón, akkor pont nem érdekel. Városba minek a 2.8? Vagy Szentendréig, ahol 90 a megengedett max? Az 518-ast különben simán odaverték az 1.6-os a4-ek, meg 316i-k is, és az a teljesítmény is elég volt közlekedni. Az élményhez meg úgyis kell a lóerő, ilyen szempontból az 1.8T/18is se sokkal jobb, de még a 2.8/28i is csak so-so...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3731 Dátum: 2011. április 10. 20:46:51 pm » |
|
Igazolhatom! Ruppótlan egy sz@r,méregdrága alkatrészekkel,0teljesítménnyel,ordenáré fogyasztással,ha bent ül a család 80-ról kell 1km mire megelőzöl egy jariszt,ha meg a jariszos nem akarja,hogy megelőzd,akkor nem is fogod! Az enyém 98 végi,101lovas,azt hiszem ez az utolsó kiadása 2szeleppel,de egy vicc az egész. Jó, ha te beülnél az M3-ba, az is visszaesne egy kicsit:)) Egyébként nekem azt mondták többen is, hogy egy személlyel 130-nál elmegy 7,5-el, városban 9-10 télen. vegyes 8,5. Szervízigény az olajcsere. Ugyanezt az E36 316i-re is állították- Menetteljesítmény: forgalom ritmusát képes tartani ) Ezzel elégedett lennék Ami még szóba jöhetne, az a Merci 190, de az többet eszik benzinesben. Nem, dízel nem kell
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3732 Dátum: 2011. április 10. 20:49:22 pm » |
|
ez a dízel ellenesség, enyje! fene a fajtádat na, de igazad van végülis. ha állapotra jó, akkor megfelel. az 50/70/90/130-at lényegében bármivel lehet tartani, és meg is lehet onnan állni. ha meg téli autónak kell, akkor legyen vacak, az ott megspórolt pénzt meg tessék az m3-ra locsolni!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #3733 Dátum: 2011. április 10. 20:50:29 pm » |
|
Ami még szóba jöhetne, az a Merci 190, de az többet eszik benzinesben. Nem, dízel nem kell ültél már benne? én igen, és oké, hogy nem nagy, ez még nem is baj, tetszik az egész, de a kormány olyan elb@szottul függőlegesen áll, hogy a combomat veri állítólag nem is lehetett kormánymagasság-állítást kérni bele.. (!?)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3734 Dátum: 2011. április 10. 20:56:16 pm » |
|
ez a dízel ellenesség, enyje! fene a fajtádat na, de igazad van végülis. ha állapotra jó, akkor megfelel. az 50/70/90/130-at lényegében bármivel lehet tartani, és meg is lehet onnan állni. ha meg téli autónak kell, akkor legyen vacak, az ott megspórolt pénzt meg tessék az m3-ra locsolni! ez a lényeg! Olyan autó lenne ideális, ami viszonylag modern, csendes, biztonságos (ezek jellemzően a prémium márkák), OLCSÓ, megbízható, OLCSÓ:), bírja a telet, sót, nem kell pátyolgatni, és legfőképpen nem szeretem annyira, hogy annyi pénzt locsoljak bele, mint az M3-ba. Olajcsere, fék, gumi, másra nem akarok költeni )) Dízel akkor kell, ha azzal büntet a sors, hogy évi 30-50.000-et autózzak, akkor viszont a lehető legfiatalabb és legcsendesebb erős dízel kell ) Dannert: egy barátomnak volt, sajnos nem szólt, amikor eladta, ezért haragszom is rá:) De ültem benne, egy rettenetesen furcsa gépszerűség, egy BMW után nagyon más. De tetszett, hogy terelgetni kell a pinpongasztalt célkereszttel, és az 1.8-as sem volt rossz városban. Mondjuk egyszer az M3-assal kellett húzni, akkor gyorsult a legjobban:))))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3735 Dátum: 2011. április 10. 20:57:16 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3736 Dátum: 2011. április 10. 20:58:07 pm » |
|
Egy Volvós ezt a szerelmet nem értheti
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 10. 20:59:28 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #3737 Dátum: 2011. április 10. 20:59:45 pm » |
|
ez is 1.8 volt, nemrég volt is fent a hahu-n. eléggé elgondolkodtató (rozsdamentes, klímás volt), de nem volt szükségem saját autóra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3738 Dátum: 2011. április 10. 21:10:14 pm » |
|
ez is 1.8 volt, nemrég volt is fent a hahu-n. eléggé elgondolkodtató (rozsdamentes, klímás volt), de nem volt szükségem saját autóra.
SZÜKSÉGEM nekem sincs, jól elvoltam két hónapig autó nélkül, bár háromszor kellett kölcsönautó vagy fuvar:) Viszont csak max 500.000 a keret, átírással, nagyon indokolt esetben léphető át, ráadásul inkább tél felé, most még heverem az M3-at (meg a motort is el kéne hozni a szervízből, egy éve van ott:)))))))) egy merci sztem drágább megvenni is, fenntartani is, mint az Audi/BMW abból a korból, 1.6-os motorral.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3739 Dátum: 2011. április 10. 21:15:38 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3740 Dátum: 2011. április 10. 21:27:41 pm » |
|
Ezzel az erővel egy F astra kombit is vehetne
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3741 Dátum: 2011. április 10. 21:35:04 pm » |
|
Na igen, az astrával karöltve ez az az autó, amit csak akkor vennék, ha már nincs kiút az élet legsötétebb bugyraiból:) Ha nem A4 1.6 vagy 316i, akkor még mindig egy Mondeo MkI vagy aFacelift 1.6. Árban ugyanazok, mint a kisebbek, de sokkal kényelmesebbek. A Sierra is mennyivel jobb volt, mint egy alap golf vagy asztma:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3742 Dátum: 2011. április 10. 21:41:10 pm » |
|
W123 200/230E,W124 200/230E kombinéni,azok bármit kibírnak,bármeddig,tulajdonképpen egy tankal kell átmenni rajtuk,hogy üzemképtelenné váljanak,mára 2forintért lehet venni őket,ugyan annyiért utángyártott cuccot hozzájuk,elpusztíthatatlan technikák! 2 villáskulccsal meg lehet javítani bennük mindent. Ami ezektől többet kibír,az kamu.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3743 Dátum: 2011. április 10. 21:46:14 pm » |
|
W123 200/230E,W124 200/230E kombinéni,azok bármit kibírnak,bármeddig,tulajdonképpen egy tankal kell átmenni rajtuk,hogy üzemképtelenné váljanak,mára 2forintért lehet venni őket,ugyan annyiért utángyártott cuccot hozzájuk,elpusztíthatatlan technikák! 2 villáskulccsal meg lehet javítani bennük mindent. Ami ezektől többet kibír,az kamu. Cserélj már rajta 2 villáskulccsal hátsó futóműbe bármit is, vagy csak egyet abból a 10 lengőkarból ami hátul van benne. Van olyan csavar amihez 3 kanyart kell hajtani a villáskulcsba, hogy egyáltalán tudjál valamit csinálni vele. Ja és lakatold is ki mert szarrá van rohadva mind! Volt mostanában 1-2-höz szerencsém. Akkor állíts ilyet amikor minden nap ilyeneket javítasz!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3744 Dátum: 2011. április 10. 21:48:05 pm » |
|
W123 200/230E,W124 200/230E kombinéni,azok bármit kibírnak,bármeddig,tulajdonképpen egy tankal kell átmenni rajtuk,hogy üzemképtelenné váljanak,mára 2forintért lehet venni őket,ugyan annyiért utángyártott cuccot hozzájuk,elpusztíthatatlan technikák! 2 villáskulccsal meg lehet javítani bennük mindent. Ami ezektől többet kibír,az kamu. Ez megint olyan Misteres elmélet:) Megnéztem pár limót (ami olcsóbb, mint a kombi), benzinest (ami szintén az olcsóbb) és félmillió környékén még meg sem közelítik a ex-cápám állapotát - rozsdaboglya, imbolygó szarok. Mondjuk az is igaz, hogy mennyivel nagyobbnak és komfortosabbnak tűntek. A gond az, hogy amíg felétek én is láttam fillérekért szépeket belőlük, itthon már az elpusztíthatatlanságot kipróbálták rajtuk (( rohadós, széthajtott, lógó belű sé futóművű, hiányos, lelakott belsejű autók vannak csak 2 forintért de még 500.000-ért is... Mondjuk nekem ilyesmi az autó: http://totalcar.hu/tesztek/2010/11/25/benzinnel_nem_is_zoccseges/de ez a magyar valóság:) http://totalcar.hu/tesztek/mb123/Csikós elég hiteles a témában, és az ő írásai nem arról árulkodnak, hogy van tuti vétel itthon ebből. Angliában meg de szépeket láttam pár száz fontokért....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3745 Dátum: 2011. április 10. 21:52:03 pm » |
|
Cserélj már rajta 2 villáskulccsal hátsó futóműbe bármit is, vagy csak egyet abból a 10 lengőkarból ami hátul van benne. Van olyan csavar amihez 3 kanyart kell hajtani a villáskulcsba, hogy egyáltalán tudjál valamit csinálni vele.
Ja és lakatold is ki mert szarrá van rohadva mind! Volt mostanában 1-2-höz szerencsém. Akkor állíts ilyet amikor minden nap ilyeneket javítasz!
Pont ezt akartam írni , (kivétel a napi szintű javításuk), de azért volt hozzájuk nekem is szerencsém bőven. Kb. amiket ezekből itthon lehet kapni, az üszökcsótányfosszarhúgy.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3746 Dátum: 2011. április 11. 05:46:09 am » |
|
Körbe-körbe haladunk.... A modul rendszerű motorokat már a Dutra traktorok is tudták (ott 2 hengeres egységek volt), a nemfémes szerkezeti anyagok felhasználására pedig pl a trabant a legjobb példa... Ugyanazok a módszerek, maximum a technológia változik, meg az indok, amit kitalálnak a felhasználásukra.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3747 Dátum: 2011. április 11. 09:54:02 am » |
|
ha egy ilyet elhasználnál télire, vége is lenne a barátságunknak
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3748 Dátum: 2011. április 11. 10:22:56 am » |
|
ha egy ilyet elhasználnál télire, vége is lenne a barátságunknak Azért ismerhetnéd az én "elhasználásomat" ) az autó sokat nem romlana, hacsak nem valami hártyafényezésű, azonnal rozsdásodó vacak:) Nekem a "napi" használat az heti egy, és ugye garázsban áll a több időben a verda:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3749 Dátum: 2011. április 11. 16:02:11 pm » |
|
Egy Volvós ezt a szerelmet nem értheti Volt nekem W123/280E automata szerettem is de vissza azért nem szívesen ülnék bele az öreglány után
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
|