CápaBMW fórum
2024. november 10. 20:18:20 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3454137 alkalommal)
rnie
Vendég
« Válasz #3720 Dátum: 2011. április 10. 17:07:47 pm »

Egyszer ültem ilyenben pár tíz kilométert, tetszett, kényelmes, és a sor5 hang nem olyan szar azért. Lehet, h nekem is lesz Audim hamarosan, egy A4 1.6, de az eladót még masszirozni kell, hogy a kissé sérült autót adja ide roncsárban, ha a biztosító kifizeti neki a többit. Télire jó lenne, átírva, javítva se lenne 500e összesen. De még tart az egyezkedés:))

Addig meg marad az M3, ma hoztam el, igen szépen jár a motorja, nincs remegés, torpanás, bizonytalanság. Sajnos az ABS hiba Mikinél nem annyira, nálam hamar kijött hazafelé, a tempomathoz nem vittem elég alkatrészt, így csak az lett beépítve, amit vittem, és sikeresen elrontottam a tetőablakot is hazafelé. Miki nem akarta eltörni a belső kárpitos tető részt, és nem lett visszatéve 100%-ig, ezt meg is beszéltük, tisztáztuk, gondoltam itthon bepattintja nekem egy ismerős, aki több ilyet csinált, az a biztos, mindenkinek:). Illetve már nem fogja, mert tetővel történt játék közben figyelmetlenségből betoltam a kárpit és a tető közé. Miki, az bontós művelet lesz, vagy szted ki lehet piszkálni onnan?Smiley) Vagy annak annyi?Smiley)
Egyébként igen szépen lépeget, a 70le-s Fiesta után meglepő volt, ahogy meg-megindul 100 felett is, ahol a Fiesta már csak zajt generál. Így 9,5-öt evett, ezt még tudom talán finanszírozni, egy 750i már sok lenne:)
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3721 Dátum: 2011. április 10. 17:12:35 pm »

Örülök,h tetszik Smiley

a tetővel semmi pánik, kell egy laposabb valami (pl. alulemez csík, vagy vaslemezcsík), aminek a vége egy picit be van hajtva, avval benyúlsz és ki tudod húzni Smiley Ilyen előfordult már cápában is Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #3722 Dátum: 2011. április 10. 17:38:51 pm »

Örni ha rám hallgatsz inkább egy 1.9 tdi 110 lovat veszel a4 ből.
Váltig állítom hogy a világ legjobban eltalált dízelmotorja.
Sajna A6ba már kicsi, de a4 be tökéletes.
Mellesleg én amondó vagyok, ha vw-audi konszern, akkor vagy sor 5 benya, vagy dízel mégpedig ha 1.9 akkor az előbb említett 110 lóig, ha 2.5 akkor az általam is preferált 140 ló sor ötig bezárólag. Utána már közel nem voltak ilyen jók a dízeleik.
Benzinbe meg az 1.6 valóban elterjedt, de szeritem nem egy fényes konstrukció, 8-9 fogyi, cserébe nem túl dinamikus és nem is megy hú de jól.
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3723 Dátum: 2011. április 10. 17:42:55 pm »

konkrétan az az 1.6 szerintem a világ egyik legszarabb motorja. valami egészen elképesztően szar, szóra se érdemes nálam semmibe.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #3724 Dátum: 2011. április 10. 18:40:35 pm »

Amikor ilyeneket olvasok, akkor azért dagad a mellem a büszkeségtől Roll Eyes

http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/04/10/papirbol_lesz_a_bmw_715i/
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
rnie
Vendég
« Válasz #3725 Dátum: 2011. április 10. 18:49:47 pm »

konkrétan az az 1.6 szerintem a világ egyik legszarabb motorja. valami egészen elképesztően szar, szóra se érdemes nálam semmibe.
Az 1.6 tartós és olcsó - ha összejön, átírva, kijavítva, biztosítva lesz 500e. Ennyiért nincs más, még 316i sem:).
Dízelből még a vadiúj E90 hangját is utálom, a legendás 1.9-es VW blokk a legförtelmesebb hangú dizelek egyike. A fogyasztás nem érdekel, évi max 5.000km-re kell, valszeg még annyira sem, hogy ne az M3-at lakjam le télen és a városban, sáros bringát, meg kajakot szállítani bőven elég az 1.6i is, ha elfogó vadászgép kell, akkor előveszem a pirosat:) Ha kiköltözök a V-tóra, akkor úgyis kell vennem egy E46 318i-t, az tökéletes napi 100km autópályázásra. A dízel a gazdag emberek sportja, nekem nem való:)))

ja, a cápa 1.8-nál jobban megy és kevesebbet eszik ez az 1.6i, tapasztalat:)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3726 Dátum: 2011. április 10. 19:04:48 pm »

hát akkor az egy ritka 1.6...

egyébként az e46 318i tényleg nem egy rossz dolog, viszont ezt a dízeles dolgot nem értem Smiley keress kint egy e46 20d-t, ne legyen benne sok km, felszereltség tök mindegy. de szóba jöhet a 18d is. ha eladod 200 ezernél, tuti nem lesz még semmi baja, kuplungot se kell cserélned, csak a kötelezőket.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3727 Dátum: 2011. április 10. 19:47:30 pm »

Amikor ilyeneket olvasok, akkor azért dagad a mellem a büszkeségtől Roll Eyes

http://totalcar.hu/magazin/technika/2011/04/10/papirbol_lesz_a_bmw_715i/

Nekem is,azért amely cég tudott M30-at,M70-et,széria blokkot,ami 1000le/köbcentit is elviselt,majd M88,S38,S50-et gyártani,az már bármit tehet!
Amúgy rendben van ez,erre felé megy az autógyártás minden résztvevője,meg mintha már lett volna ilyen modul elv a BMW motoroknál,M10-M30,meg persze az M20-M70 kombó.Nade....újra tele lehet vele írni a prospektusokat! Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #3728 Dátum: 2011. április 10. 19:53:10 pm »

"...de nem óhajtok megtéríteni senkit..." Wink
Már megdumáltuk,legyen mindig 25déd. Smiley

No most az egyszer egyet értünk  Wink 750 a király  Smiley könyörögni dízelért  Grin akkor vigye vegye soha jobbat  undecided
jaj és már odi is van gyönyörű fényképpel váó...............
Naplózva

750ia
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3729 Dátum: 2011. április 10. 20:09:38 pm »

konkrétan az az 1.6 szerintem a világ egyik legszarabb motorja. valami egészen elképesztően szar, szóra se érdemes nálam semmibe.

Igazolhatom! Cool
Ruppótlan egy sz@r,méregdrága alkatrészekkel,0teljesítménnyel,ordenáré fogyasztással,ha bent ül a család 80-ról kell 1km mire megelőzöl egy jariszt,ha meg a jariszos nem akarja,hogy megelőzd,akkor nem is fogod! Cheesy Wink
Az enyém 98 végi,101lovas,azt hiszem ez az utolsó kiadása 2szeleppel,de egy vicc az egész. smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
rnie
Vendég
« Válasz #3730 Dátum: 2011. április 10. 20:43:18 pm »

hát akkor az egy ritka 1.6...

egyébként az e46 318i tényleg nem egy rossz dolog, viszont ezt a dízeles dolgot nem értem Smiley keress kint egy e46 20d-t, ne legyen benne sok km, felszereltség tök mindegy. de szóba jöhet a 18d is. ha eladod 200 ezernél, tuti nem lesz még semmi baja, kuplungot se kell cserélned, csak a kötelezőket.
Nem vagyok elég gazdag egy használt dízel BMW-hez. Smiley))
Amúgyis, ha egy E90 320d újonnan nem tetszős, egy 8 éves E46 vajon milyen élmény lenne?Smiley) Komolyan, nekem a Trabant vagy akár egy 1.4 Corolla hangja is elviselhetőbb. Egy Mike féle 6hengeres biztos más, de az megint nem az olcsó téliautókategória. Az 1.6-os VW motor egy undorító vacak lehet, de ha nem esik szét, és egy A4-es kasztni kényelmét nyújtja ócsón, akkor pont nem érdekel. Városba minek a 2.8? Vagy Szentendréig, ahol 90 a megengedett max? Az 518-ast különben simán odaverték az 1.6-os a4-ek, meg 316i-k is, és az a teljesítmény is elég volt közlekedni. Az élményhez meg úgyis kell a lóerő, ilyen szempontból az 1.8T/18is se sokkal jobb, de még a 2.8/28i is csak so-so...
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3731 Dátum: 2011. április 10. 20:46:51 pm »

Igazolhatom! Cool
Ruppótlan egy sz@r,méregdrága alkatrészekkel,0teljesítménnyel,ordenáré fogyasztással,ha bent ül a család 80-ról kell 1km mire megelőzöl egy jariszt,ha meg a jariszos nem akarja,hogy megelőzd,akkor nem is fogod! Cheesy Wink
Az enyém 98 végi,101lovas,azt hiszem ez az utolsó kiadása 2szeleppel,de egy vicc az egész. smiley
Jó, ha te beülnél az M3-ba, az is visszaesne egy kicsit:))
Egyébként nekem azt mondták többen is, hogy egy személlyel 130-nál elmegy 7,5-el, városban 9-10 télen. vegyes 8,5. Szervízigény az olajcsere. Ugyanezt az E36 316i-re is állították-
Menetteljesítmény:  forgalom ritmusát képes tartani Smiley)
Ezzel elégedett lennék Smiley
Ami még szóba jöhetne, az a Merci 190, de az többet eszik benzinesben. Nem, dízel nem kell Smiley
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3732 Dátum: 2011. április 10. 20:49:22 pm »

ez a dízel ellenesség, enyje! Evil
fene a fajtádat na, de igazad van végülis. ha állapotra jó, akkor megfelel. az 50/70/90/130-at lényegében bármivel lehet tartani, és meg is lehet onnan állni. ha meg téli autónak kell, akkor legyen vacak, az ott megspórolt pénzt meg tessék az m3-ra locsolni!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #3733 Dátum: 2011. április 10. 20:50:29 pm »

Ami még szóba jöhetne, az a Merci 190, de az többet eszik benzinesben. Nem, dízel nem kell Smiley
ültél már benne? én igen, és oké, hogy nem nagy, ez még nem is baj, tetszik az egész, de a kormány olyan elb@szottul függőlegesen áll, hogy a combomat veri undecided állítólag nem is lehetett kormánymagasság-állítást kérni bele.. (!?)
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3734 Dátum: 2011. április 10. 20:56:16 pm »

ez a dízel ellenesség, enyje! Evil
fene a fajtádat na, de igazad van végülis. ha állapotra jó, akkor megfelel. az 50/70/90/130-at lényegében bármivel lehet tartani, és meg is lehet onnan állni. ha meg téli autónak kell, akkor legyen vacak, az ott megspórolt pénzt meg tessék az m3-ra locsolni!
ez a lényeg! Olyan autó lenne ideális, ami viszonylag modern, csendes, biztonságos (ezek jellemzően a prémium márkák), OLCSÓ, megbízható, OLCSÓ:), bírja a telet, sót, nem kell pátyolgatni, és legfőképpen nem szeretem annyira, hogy annyi pénzt locsoljak bele, mint az M3-ba. Olajcsere, fék, gumi, másra nem akarok költeni Smiley))

Dízel akkor kell, ha azzal büntet a sors, hogy évi 30-50.000-et autózzak, akkor viszont a lehető legfiatalabb és legcsendesebb erős dízel kell Smiley)

Dannert: egy barátomnak volt, sajnos nem szólt, amikor eladta, ezért haragszom is rá:) De ültem benne, egy rettenetesen furcsa gépszerűség, egy BMW után nagyon más. De tetszett, hogy terelgetni kell a pinpongasztalt célkereszttel, és az 1.8-as sem volt rossz városban. Mondjuk egyszer az M3-assal kellett húzni, akkor gyorsult a legjobban:))))
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3735 Dátum: 2011. április 10. 20:57:16 pm »

Nna itt a másik mercis....  Evil  Evil  Evil
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
rnie
Vendég
« Válasz #3736 Dátum: 2011. április 10. 20:58:07 pm »

Egy Volvós ezt a szerelmet nem értheti  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 10. 20:59:28 pm írta collins » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #3737 Dátum: 2011. április 10. 20:59:45 pm »

ez is 1.8 volt, nemrég volt is fent a hahu-n. eléggé elgondolkodtató (rozsdamentes, klímás volt), de nem volt szükségem saját autóra.
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3738 Dátum: 2011. április 10. 21:10:14 pm »

ez is 1.8 volt, nemrég volt is fent a hahu-n. eléggé elgondolkodtató (rozsdamentes, klímás volt), de nem volt szükségem saját autóra.
SZÜKSÉGEM nekem sincs, jól elvoltam két hónapig autó nélkül, bár háromszor kellett kölcsönautó vagy fuvar:) Viszont csak max 500.000 a keret, átírással, nagyon indokolt esetben léphető át, ráadásul inkább tél felé, most még heverem az M3-at (meg a motort is el kéne hozni a szervízből, egy éve van ott:))))))))
egy merci sztem drágább megvenni is, fenntartani is, mint az Audi/BMW abból a  korból, 1.6-os motorral.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3739 Dátum: 2011. április 10. 21:15:38 pm »

nekem mondjuk a hármas golf kombi, ami még külsőre be is jön.
valami ilyesmire gondolok:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_variant_1.4_cl-4650423
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #3740 Dátum: 2011. április 10. 21:27:41 pm »

nekem mondjuk a hármas golf kombi, ami még külsőre be is jön.
valami ilyesmire gondolok:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_variant_1.4_cl-4650423


Ezzel az erővel egy F astra kombit is vehetne  Evil
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
rnie
Vendég
« Válasz #3741 Dátum: 2011. április 10. 21:35:04 pm »

nekem mondjuk a hármas golf kombi, ami még külsőre be is jön.
valami ilyesmire gondolok:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_iii/volkswagen_golf_iii_variant_1.4_cl-4650423

Na igen, az astrával karöltve ez az az autó, amit csak akkor vennék, ha már nincs kiút az élet legsötétebb bugyraiból:)

Ha nem A4 1.6 vagy 316i, akkor még mindig egy Mondeo MkI vagy aFacelift 1.6. Árban ugyanazok, mint a kisebbek, de sokkal kényelmesebbek. A Sierra is mennyivel jobb volt, mint egy alap golf vagy asztma:)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3742 Dátum: 2011. április 10. 21:41:10 pm »

W123 200/230E,W124 200/230E kombinéni,azok bármit kibírnak,bármeddig,tulajdonképpen egy tankal kell átmenni rajtuk,hogy üzemképtelenné váljanak,mára 2forintért lehet venni őket,ugyan annyiért utángyártott cuccot hozzájuk,elpusztíthatatlan technikák!
2 villáskulccsal meg lehet javítani bennük mindent.
Ami ezektől többet kibír,az kamu. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3743 Dátum: 2011. április 10. 21:46:14 pm »

W123 200/230E,W124 200/230E kombinéni,azok bármit kibírnak,bármeddig,tulajdonképpen egy tankal kell átmenni rajtuk,hogy üzemképtelenné váljanak,mára 2forintért lehet venni őket,ugyan annyiért utángyártott cuccot hozzájuk,elpusztíthatatlan technikák!
2 villáskulccsal meg lehet javítani bennük mindent.
Ami ezektől többet kibír,az kamu. Wink

Cserélj már rajta 2 villáskulccsal hátsó futóműbe bármit is, vagy csak egyet abból a 10 lengőkarból ami hátul van benne. Van olyan csavar amihez 3 kanyart kell hajtani a villáskulcsba, hogy egyáltalán tudjál valamit csinálni vele.

Ja és lakatold is ki mert szarrá van rohadva mind! Volt mostanában 1-2-höz szerencsém.
Akkor állíts ilyet amikor minden nap ilyeneket javítasz!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
rnie
Vendég
« Válasz #3744 Dátum: 2011. április 10. 21:48:05 pm »

W123 200/230E,W124 200/230E kombinéni,azok bármit kibírnak,bármeddig,tulajdonképpen egy tankal kell átmenni rajtuk,hogy üzemképtelenné váljanak,mára 2forintért lehet venni őket,ugyan annyiért utángyártott cuccot hozzájuk,elpusztíthatatlan technikák!
2 villáskulccsal meg lehet javítani bennük mindent.
Ami ezektől többet kibír,az kamu. Wink

Ez megint olyan Misteres elmélet:) Megnéztem pár limót (ami olcsóbb, mint a kombi), benzinest (ami szintén az olcsóbb) és félmillió környékén még meg sem közelítik a ex-cápám állapotát - rozsdaboglya, imbolygó szarok. Mondjuk az is igaz, hogy mennyivel nagyobbnak és komfortosabbnak tűntek. A gond az, hogy amíg felétek én is láttam fillérekért szépeket belőlük, itthon már az elpusztíthatatlanságot kipróbálták rajtuk Sad(( rohadós, széthajtott, lógó belű sé futóművű, hiányos, lelakott belsejű autók vannak csak 2 forintért Sad de még 500.000-ért is...
Mondjuk nekem ilyesmi az autó:
http://totalcar.hu/tesztek/2010/11/25/benzinnel_nem_is_zoccseges/
de ez a magyar valóság:)
http://totalcar.hu/tesztek/mb123/

Csikós elég hiteles a témában, és az ő írásai nem arról árulkodnak, hogy van tuti vétel itthon ebből. Angliában meg de szépeket láttam pár száz fontokért....
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3745 Dátum: 2011. április 10. 21:52:03 pm »

Cserélj már rajta 2 villáskulccsal hátsó futóműbe bármit is, vagy csak egyet abból a 10 lengőkarból ami hátul van benne. Van olyan csavar amihez 3 kanyart kell hajtani a villáskulcsba, hogy egyáltalán tudjál valamit csinálni vele.

Ja és lakatold is ki mert szarrá van rohadva mind! Volt mostanában 1-2-höz szerencsém.
Akkor állíts ilyet amikor minden nap ilyeneket javítasz!

Pont ezt akartam írni Cheesy , (kivétel a napi szintű javításuk), de azért volt hozzájuk nekem is szerencsém bőven.

Kb. amiket ezekből itthon lehet kapni, az üszökcsótányfosszarhúgy.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3746 Dátum: 2011. április 11. 05:46:09 am »


Körbe-körbe haladunk....
A modul rendszerű motorokat már a Dutra traktorok is tudták (ott 2 hengeres egységek volt), a nemfémes szerkezeti anyagok felhasználására pedig pl a trabant a legjobb példa...
Ugyanazok a módszerek, maximum a technológia változik, meg az indok, amit kitalálnak a felhasználásukra.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3747 Dátum: 2011. április 11. 09:54:02 am »


ha egy ilyet elhasználnál télire, vége is lenne a barátságunknak Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
rnie
Vendég
« Válasz #3748 Dátum: 2011. április 11. 10:22:56 am »

ha egy ilyet elhasználnál télire, vége is lenne a barátságunknak Evil

Azért ismerhetnéd az én "elhasználásomat"Smiley) az autó sokat nem romlana, hacsak nem valami hártyafényezésű, azonnal rozsdásodó vacak:)

Nekem a "napi" használat az heti egy, és ugye garázsban áll a több időben a verda:)
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3749 Dátum: 2011. április 11. 16:02:11 pm »

Egy Volvós ezt a szerelmet nem értheti  Evil

Volt nekem W123/280E automata szerettem is de vissza azért nem szívesen ülnék bele az öreglány után
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!