CápaBMW fórum
2024. május 06. 18:39:10 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2331401 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4950 Dátum: 2010. december 30. 10:15:21 am »

Áhh. Egyikben sincs i drive. Nem kellenének.

Legjobbak az utolsó sebességi fokozatok. Eszméletlen, hogy visítanak. Bár a M1 nél szerencsére inkább a motorhang dominál. Jó lenne egy ilyen autó és így menni vele pályákon.
Nekem max marad egy hayabusa blokk + turbo egy e21 bódéba. Sokat agyalok rajta Boge.  Már csak a szek. váltó miatt is. Minden adott, csak nem tudom mennyire bírna a kocsi szarrákönnyített, mondjuk sacc 850.000 kilójával.
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/other/escort-rr-turbo-16328

http://picasaweb.google.com/situnepictures/EscortRR?feat=directlink#



Sztem ugyanannyiból ráraksz egy turbót az M50-re, mint a busa blokkra és akkor még BMW is marad... (Meg kicsit több nyomaték, ló)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
pic
Vendég
« Válasz #4951 Dátum: 2010. december 30. 10:30:29 am »

Ez 4 szívótölcsér azt csók. Hol láttok ti itt szűrőt?
A képaláírást is nézd meg. Aztán Zottya válaszát. Wink
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #4952 Dátum: 2010. december 30. 10:31:42 am »

Sztem ugyanannyiból ráraksz egy turbót az M50-re, mint a busa blokkra és akkor még BMW is marad... (Meg kicsit több nyomaték, ló)
Az nem jó. Evil
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4953 Dátum: 2010. december 30. 10:44:57 am »

Az nem jó. Evil

Túl egyszerű, mi?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4954 Dátum: 2010. december 30. 10:59:57 am »

Az Indy által betett linken találtam...

BMW 312  Cheesy Cheesy Cheesy


http://picasaweb.google.com/sivertsen.mail/BMW312CSi#

K_va jó ötlet.Kell egy ilyen Cheesy Cheesy Evil Evil   bár szerintem Indyé hamarabb elkészül....
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4955 Dátum: 2010. december 30. 11:19:58 am »

Sztem ugyanannyiból ráraksz egy turbót az M50-re, mint a busa blokkra és akkor még BMW is marad... (Meg kicsit több nyomaték, ló)

Az M50 az egy fos egy japán sor négy gyorsaságihoz, maradjunk ennyiben. Az S50 már más tészta, ott már motorról beszélhetünk. Egy M50 vagy S50 turbósítás regiment sok pénz, mivel utcai motorok, messze nem erre tervezték. A szekvenciális váltó legkevesebb 2.5Millió, de inkább 4. Szóval van értelme. A gond, hogy a classic olajos GSX-R blokkhoz képest a Hayabusa pl. sokkal könnyebb, nincs úgy túlméretezve. Én attól tartok, hogy nagyon max 500Kg, az amit elbírna úgy hogy ütöd neki. Ehez csőváz és sok alu elem kellene, de természetesen elérhető súly, főleg  mivel a motor-váltó kombóval máris nyersz cirka 150-200 kg-ot, konfigtól függően. Ha a fékrendszerbe is beletúrsz alaposan, tovább 50Kg-ot letudsz, de a bódé lesz a csúcs. Minden esetre nem egy 500 000Ft-os tétel egy ilyen kasztni:(
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4956 Dátum: 2010. december 30. 11:29:32 am »

Igen, tudom, hogy az M50 az semmi egy busa blokkhoz, de ha turbóval meglököd, akkor már édesmindegy. Pláne, hogy az M50 mondjuk jobban fogja bírni a strapát (nagyobb motor=hosszabb élettartam).
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4957 Dátum: 2010. december 30. 12:13:54 pm »

Igen. Az M50 turbósítása semmi pénz, pikk pakk megvan, szinte gombokért.

Hol élsz Te Szem? Cheesy

És most ne hozd példának Bránermájszter autóját, mert Roli igen sokat játszott vele, mire megbízható lett az M50 turbó. Úgy kb. 3 évbe került, mire lett egy használható, tartós konfig.

Olyan könnyen vagdalóznak emberek motor turbósítással, ide oda építéssel, hogy az elképesztő.

De kussolok, mert a motorsport nem az én területem  Lips Sealed  974  Azn
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4958 Dátum: 2010. december 30. 12:21:52 pm »

Igen. Az M50 turbósítása semmi pénz, pikk pakk megvan, szinte gombokért.

Hol élsz Te Szem? Cheesy

És most ne hozd példának Bránermájszter autóját, mert Roli igen sokat játszott vele, mire megbízható lett az M50 turbó. Úgy kb. 3 évbe került, mire lett egy használható, tartós konfig.

Olyan könnyen vagdalóznak emberek motor turbósítással, ide oda építéssel, hogy az elképesztő.

De kussolok, mert a motorsport nem az én területem  Lips Sealed  974  Azn

De ki beszél itt arról, hogy olcsó?  Cheesy Nem mellesleg turbós M50 több van, mint turbós Hayabusa...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
pic
Vendég
« Válasz #4959 Dátum: 2010. december 30. 12:45:02 pm »

Túl egyszerű, mi?
Hááát, ezt is ő írta: CSAK! Mert szeretek szopni!   Azn
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4960 Dátum: 2010. december 30. 13:24:33 pm »

Ha esetleg majd az E21-embe az M20,M10,M30,M70 motorokon kívül mást kezdenék el behekkelni,gyertek el páran,hozzatok sok sutit,vegaburgert,és mire már majdnem bekajáltam,jól belassulok,befáradok,és akkor vegyetek elő csákány nyeleket,és jól verjetek össze! laugh Cheesy
Cudzuki blokk mi?
BMW-be? wall 847 sir
Ménem vagy kia,vagy dévu? uglystupid2 idiot2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
gim_e12
Vendég
« Válasz #4961 Dátum: 2010. december 30. 14:17:29 pm »

Ha esetleg majd az E21-embe az M20,M10,M30,M70 motorokon kívül mást kezdenék el behekkelni,gyertek el páran,hozzatok sok sutit,vegaburgert,és mire már majdnem bekajáltam,jól belassulok,befáradok,és akkor vegyetek elő csákány nyeleket,és jól verjetek össze! laugh Cheesy
Cudzuki blokk mi?
BMW-be? wall 847 sir
Ménem vagy kia,vagy dévu? uglystupid2 idiot2

Jól gondold meg mit írsz, nehogy aztán számon kelljen kérnünk az ígéreted, amikor véletlenül majd egy régi v8 merga motort akarsz belógatni az E21-be!  Evil
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4962 Dátum: 2010. december 30. 15:07:13 pm »

Ha esetleg majd az E21-embe az M20,M10,M30,M70 motorokon kívül mást kezdenék el behekkelni,gyertek el páran,hozzatok sok sutit,vegaburgert,és mire már majdnem bekajáltam,jól belassulok,befáradok,és akkor vegyetek elő csákány nyeleket,és jól verjetek össze! laugh Cheesy
Cudzuki blokk mi?
BMW-be? wall 847 sir
Ménem vagy kia,vagy dévu? uglystupid2 idiot2

A BMW is megtanult normális motorkerékpár motort gyártani pár éve a K szériában. Jók az M-esek is, de horror. Amíg egy szekvenciális váltó és egy jó M-es motor nem jön ki öt millióból ha BMW, akkor erősen elgondolkodsz egy japánon, ami 500-ból akár mikor megvan. Érzed a különbséget?? Még a K széria is sokkal drágább a Suzukinál. Ráadásul nem véletlen, hogy az olajos GSX-R blokkok szarrá vannak túrva és bírják az olyan versenysportban, ahol igazán nagy teljesítményre van szükség: drag! Véleményem szerint a világ legjobban sikerült erőforrása. A poros nyomába sem jön semmi!!!!!! Amúgy ultra jellegű versenyautóról van szó, szerintem itt nem szégyen egy off motor. Bár én inkább formula autóba raknám. Hirdetnek időnként 7-8 százezerért formula gépeket, egyik-másik egészen jó. A biguli moci kirepülne, bele az olajcsászár és élmény a köbön. Mondhatni gokart nagyoknak! Anno kollégámmal a kispókjába terveztük ezt a kombót, de eladta a gépet.
Az eredeti ötlet, miszerint ezt meg azt raknék az E21-be...utcára nem tökmindegy?? Egy jó karban lévő bármilyen széria vidáman mozgatja a bódét. A szar állapotról a tulajok tehetnek, nem a motor.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4963 Dátum: 2010. december 30. 15:13:58 pm »

Ja én nem raknék turbót sem, mert egy ultra könnyű bódé, ami mondjuk pályára van tervezve (a rally sokkal nehezebb), nem is igényelné. Szerintem a 600Kg-os bódéhoz a kb 150Le untig elég egy élményautózáshoz! A 300Le-s M3 több mint 1200Kg, szóval nem rossz kiindulás, ráadásul a kisebb súly, kezesebb is, tehát nekem az elgondolás tetszik. Ésszerűen nézve, 2 milliónál megállna a vége. Ennyiért nincs olyan M3 ami nem volt rommá törve és nem 3 nyomon fut. De ha van is, nem ugyanaz, főleg a váltó miatt. És ügye aki ment pályán széria M3 fékkel, az azt is tudja, hogy mire elég:( Jó kicsi az, de nem versenyautó. Ez viszont az lenne.
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4964 Dátum: 2010. december 30. 15:25:51 pm »

A szívótölcsérekért sorry, nem olvastam vissza.  


Motor blokk E21 be.  

Értem én, hogy túlteng bennetek a nagy bmw-s öntudat, de!!!    Boge megválaszolta már lényegében.

Van egy kompakt alu blokk gyári 180 le-vel, 12.000 es fordulattal, egybekomponálva egy szekvenciális váltóval ami 6 sebességes!  A turbózással nem dobálózom, de előbb tudnék rá turbót gyártani és kivitelezni, mint egy m50-re ,mert jobban fekszik ez a téma + erre megvan az ismerettségi köröm aki csinált már ilyet.
Én ebben "élek" nekem ez átláthatóbb! Tudom mennyiért kapok haya blokkot, stb...    Kéne tényleg egy ilyen túraautó, persze csak versenyzésre.
Anno beszéltem erről Bogéval, akkor is a súlyt róttuk fel a blokk gyengéjére. Már mint hogy nem egy 1 tonna mozgatására tervezték a benne lévő szerkezeti elemeket, hanem max fél tonnára.

Szívem szerint 1.1 olajos blokkból csinálnám, mert sz.tem jobban túlméretezett, mint a haya.  Csak azt kapásból felkéne fúrni 1340 ccm-re (ez a legnagyobb méret). Egy wiseco dugó szett meg maga 200 e.    Ennyiből meg még egy kicsiből már meg van egy jobb haya blokk sekváltóstól!!!! ÉS EZ A LÉNYEG!!!!!!!!!!!!!!    


Újabb projekt amit meg kell valósítani!  Wink  Én beváltom az ígéreteimet, csak nagyon lassan. Smiley
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4965 Dátum: 2010. december 30. 15:34:46 pm »

Nekem most így hirtelen az jutott az eszembe, ha már motorblokk, akkor BMW boxermotor. Nem elég, hogy könnyebb, de még jóval lejjebb is kerül a súlypont, pláne ha kardános, azt még könnyebb is lenne beépíteni.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4966 Dátum: 2010. december 30. 15:50:19 pm »

A szívótölcsérekért sorry, nem olvastam vissza.  


Motor blokk E21 be.  

Értem én, hogy túlteng bennetek a nagy bmw-s öntudat, de!!!    Boge megválaszolta már lényegében.

Van egy kompakt alu blokk gyári 180 le-vel, 12.000 es fordulattal, egybekomponálva egy szekvenciális váltóval ami 6 sebességes!  A turbózással nem dobálózom, de előbb tudnék rá turbót gyártani és kivitelezni, mint egy m50-re ,mert jobban fekszik ez a téma + erre megvan az ismerettségi köröm aki csinált már ilyet.
Én ebben "élek" nekem ez átláthatóbb! Tudom mennyiért kapok haya blokkot, stb...    Kéne tényleg egy ilyen túraautó, persze csak versenyzésre.
Anno beszéltem erről Bogéval, akkor is a súlyt róttuk fel a blokk gyengéjére. Már mint hogy nem egy 1 tonna mozgatására tervezték a benne lévő szerkezeti elemeket, hanem max fél tonnára.

Szívem szerint 1.1 olajos blokkból csinálnám, mert sz.tem jobban túlméretezett, mint a haya.  Csak azt kapásból felkéne fúrni 1340 ccm-re (ez a legnagyobb méret). Egy wiseco dugó szett meg maga 200 e.    Ennyiből meg még egy kicsiből már meg van egy jobb haya blokk sekváltóstól!!!! ÉS EZ A LÉNYEG!!!!!!!!!!!!!!    


Újabb projekt amit meg kell valósítani!  Wink  Én beváltom az ígéreteimet, csak nagyon lassan. Smiley

és mivolna ha 2 motorosra csinálnád?mindamellett hogy nagyobb meló,és nem is olcsóbb,de talán tartósabban bírná a nagyobb súlyt nem?
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
VA E21
Vendég
« Válasz #4967 Dátum: 2010. december 30. 15:57:44 pm »

Nekem most így hirtelen az jutott az eszembe, ha már motorblokk, akkor BMW boxermotor. Nem elég, hogy könnyebb, de még jóval lejjebb is kerül a súlypont, pláne ha kardános, azt még könnyebb is lenne beépíteni.  Smiley
Ezt most nem kommentálnám...
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4968 Dátum: 2010. december 30. 16:00:40 pm »

és mivolna ha 2 motorosra csinálnád?mindamellett hogy nagyobb meló,és nem is olcsóbb,de talán tartósabban bírná a nagyobb súlyt nem?
Nem milliókat akarok rákölteni + mire két blokk együtt működne és váltana.  Hát ?

Most nem találom, de van egy hotrodnak épített gép két zx9r blokkal építve.  Úgymond sor 8.

De itt egy másik. http://thekneeslider.com/archives/2007/04/26/kawasaki-zx9r-open-wheel-street-racer/
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4969 Dátum: 2010. december 30. 16:07:39 pm »

Ez egy elmebetegebb építés.  Én a géptérbe raknám.

http://buildthreads.wordpress.com/2009/05/04/vw-polo-rwd-rear-engine-drift-car/
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #4970 Dátum: 2010. december 30. 16:21:32 pm »

Nem milliókat akarok rákölteni + mire két blokk együtt működne és váltana.  Hát ?

Most nem találom, de van egy hotrodnak épített gép két zx9r blokkal építve.  Úgymond sor 8.

De itt egy másik. http://thekneeslider.com/archives/2007/04/26/kawasaki-zx9r-open-wheel-street-racer/

háát igen,az biztos hogy jól megcsinálni nemkis pénz és meló lenne...
kíváncsi vagyok hogy meg tudod-e valósítani amit szeretnél,és hogy végül hány kg-ból állna meg a menetkész jármű Roll Eyes csőváz+műanyag kasztni,ledobsz néhány kilót,hajad rövidre vágatod kislábujj és 1-2 felesleges bordát kioperáltatsz,és már is a lehető legkönnyebb a gép Evil
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4971 Dátum: 2010. december 30. 16:22:38 pm »

Nekem most így hirtelen az jutott az eszembe, ha már motorblokk, akkor BMW boxermotor. Nem elég, hogy könnyebb, de még jóval lejjebb is kerül a súlypont, pláne ha kardános, azt még könnyebb is lenne beépíteni.  Smiley

Én imádom a BMW boxereit, de mi a lófüttyöt szeretnél attól a 100 lóerőtől?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4972 Dátum: 2010. december 30. 17:22:36 pm »

Jól gondold meg mit írsz, nehogy aztán számon kelljen kérnünk az ígéreted, amikor véletlenül majd egy régi v8 merga motort akarsz belógatni az E21-be!  Evil


Azt majd nem publikálom! Cheesy Grin crazy2 sm_68
Boge,Indy,ja,hogy ultrakönnyű pályagép,az más,akkor valamit benéztem,mert az E21-re asszociáltam,a nem BMW pályagépbe kit érdekel milyen motor van,nem?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
VA E21
Vendég
« Válasz #4973 Dátum: 2010. december 30. 17:32:09 pm »

Én imádom a BMW boxereit, de mi a lófüttyöt szeretnél attól a 100 lóerőtől?
Így értettem.
Naplózva
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #4974 Dátum: 2010. december 30. 17:53:03 pm »

Sziasztok!
Akkor legyen egy kis felüdülés. Valaki megszórna néhány 635csi képpel? A SPA-i 24 órás versenyen indult gép lenne a fő csapásirány. Én alig találok a neten képet róla.
Köszi!


* 102_4475.jpg (178.79 KB, 800x601 - megtekintve 837 alkalommal.)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4975 Dátum: 2010. december 31. 01:57:12 am »

Ezt most nem kommentálnám...

Én építő jelleggel kommentálnám:

1. az a boxer arra jó, amire megtervezték. Amúgy a ccm/Le arány egy raklap fos, de ez más kérdés. A Zastava blokkal vetekszik, persze a nyomaték görbéje azért szebb.
2. a súlya nemigen kevesebb, mint a sor 4-é
3. a súlypont tök mindegy, mert amúgy is elenyésző egy motorkerékpár blokk súlya a kocsihoz, akkor is, ha az csővázas ultra.
4. Ha megint veszek motort, élménynek veszem és valószínű hogy BMW lesz, de csak is a K széria. Az a boxer....betegágy az én szememben

Kicsit off, úgyhogy be is fejezem ezzel a motorozást, de én ezt már motornak nevezem, mármint az erőforrást:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k1200r-3832554
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k1200s-4126612
Végül egy érv: ennyiért van motorodcakk-pakk és 6-os szekis váltód:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/bmw_k1200rs-4084201
Faragni kell mint állat, de márkahű és ütős lesz. Himizoli története tök más, tehát nem Őt basztatom ezzel, de a topikjából pont jól látható, mennyire nem egyszerű egy m50-et belefaragni NORMÁLISAN pl. egy E21-be. Namármost ez sem sokkal bonyolultabb és igazi kuriózum. Viszont utcára tök alkalmatlan, na ez is tény.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4976 Dátum: 2010. december 31. 02:06:01 am »

Sziasztok!
Akkor legyen egy kis felüdülés. Valaki megszórna néhány 635csi képpel? A SPA-i 24 órás versenyen indult gép lenne a fő csapásirány. Én alig találok a neten képet róla.
Köszi!


Legyen hát, bár nem csak 24h-s.


* 02yo5.jpg (132.73 KB, 800x531 - megtekintve 732 alkalommal.)

* 12axx137.jpg (66.72 KB, 512x384 - megtekintve 774 alkalommal.)

* 12axx140.jpg (62.17 KB, 512x384 - megtekintve 781 alkalommal.)

* 29xj0vn.jpg (158.03 KB, 800x600 - megtekintve 808 alkalommal.)

* 77f686dd472646a998c1c8a8cefef753.jpg (48.29 KB, 640x369 - megtekintve 774 alkalommal.)

* c8fb06a15fe8433588ea1013256d77b2.jpg (65.37 KB, 640x480 - megtekintve 700 alkalommal.)

* Cserkúti.jpg (85.13 KB, 720x470 - megtekintve 804 alkalommal.)

* mar_4528.jpg (49.75 KB, 640x425 - megtekintve 773 alkalommal.)

* o5dgqddznqc4o1gtnfwh.jpg (75.28 KB, 797x600 - megtekintve 769 alkalommal.)

* pepe2009.jpg (158.03 KB, 800x600 - megtekintve 782 alkalommal.)
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4977 Dátum: 2010. december 31. 08:12:14 am »

...Faragni kell mint állat, de márkahű és ütős lesz. Himizoli története tök más, tehát nem Őt basztatom ezzel, de a topikjából pont jól látható, mennyire nem egyszerű egy m50-et belefaragni NORMÁLISAN pl. egy E21-be....

Teljesen egyetértek Bogéval!
Az emberek olyan könnyen dobáloznak, hogy ezt motort teszem bele , meg turbot.....
Ok megcsinálod mechanikailag és a motor programozást ki fogja megcsinálni úgy hogy jó is lesz?
Elég sok ember által épített motor teljesítményt mértünk, és csak kevesen vannak akik hozzák is a kivánt teljesítményt és nem akar szét hullani a motor. Persze, hogy ez használható is legyen elég sokat kell fejleszteni és finomitani.
1982 előtti BMWhez "nehéz" normális futóművet csinálni és kevesen is csinálnak pont ezért ilyeneket.
Az E30 egy teljesen más történet, rengeten csinálnak és sok út ki van taposva.

 
Naplózva
Kornél*e21
Vendég
« Válasz #4978 Dátum: 2011. január 09. 23:13:47 pm »

Haliho! Remélem jó helyre irtam( új vagyok még ezen az oldalon )!
Egy e21 316 gépem van, amit rally-ra csinálok, olyan kérdésem lenne hogy, nemcsinál e valaki A-s karbikat? mert eddig csak ugy informálodtam, hogy Zsiglinak az A-s karbiát rakjam rá, közbetéttel!
Előre is köszönöm. Üdv: B.Kornél. sm_68 Smiley
Naplózva
Kornél*e21
Vendég
« Válasz #4979 Dátum: 2011. január 09. 23:16:14 pm »

*Zsigulinak!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!