CápaBMW fórum
2024. május 30. 11:45:24 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2359876 alkalommal)
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #2970 Dátum: 2007. november 19. 19:00:32 pm »

Te Mike!
Ilyet szerintem ebben az életben nem fogsz Te sem, meg én sem hallani Bogétól. Legalábbis én szőrös fejjel ezt nem érem meg az biztos: Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:04:27 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2971 Dátum: 2007. november 19. 19:32:14 pm »

Azt azért tedd hozzá, hogy vagy olyanok vernek el zsigulival, akiknek vagy 2-szer annyiból épült a zsigulija, vagy 4-szer több lehetősége van edzésre.
Egyébként absz 14.
Láttam:(((((((((((((((
Nem baj, az élmény (meg a kupa) a miénk!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:04:45 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2972 Dátum: 2007. november 19. 19:52:25 pm »

Így van. Az élmény megérte a többibe beleszarunk. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:04:59 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2973 Dátum: 2007. november 19. 20:27:46 pm »

Én helyettetek is örülök!!!
Nagyképüségemben mondhatom:
Én sem csinálhattam volna jobban!
Na jó egy kicsit!
Gratula!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:05:28 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2974 Dátum: 2007. november 19. 22:30:55 pm »

1-2 kép:

De jó, már nem működik nekem egyátalán a képfeltöltés....
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2975 Dátum: 2007. november 20. 11:25:18 am »

Szólj Promegának! Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:05:46 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2976 Dátum: 2007. november 21. 22:56:22 pm »

Májki,, minimum egy Placido Domingo Smiley)))))))


* 2007_salgotarjan_0097.jpg (79.56 KB, 1024x683 - megtekintve 507 alkalommal.)
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2977 Dátum: 2007. november 22. 06:04:13 am »

...és tényleg!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:06:01 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2978 Dátum: 2007. november 22. 08:22:55 am »

Ne szójjá be!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:06:07 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2979 Dátum: 2007. november 23. 22:00:54 pm »

Vagy egy jóllakott napközis Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:06:14 am írta Promega » Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2980 Dátum: 2007. november 27. 19:53:46 pm »


a hétvégén Graz-ban jártam és mit találtam ... bocsi az offért, de ez a vas ... Shocked izig-vérig motorsport ... elképesztő látvány ... nézegettem a boltok kirakatait és egyszer csak az üvegajtón keresztül pont velem szemben állt ... kamilláztam rendesen Shocked




* DSC00552.JPG (52.27 KB, 640x480 - megtekintve 499 alkalommal.)

* DSC00553.JPG (62.8 KB, 640x480 - megtekintve 532 alkalommal.)

* DSC00554.JPG (55.58 KB, 640x480 - megtekintve 495 alkalommal.)

* DSC00556.JPG (53.49 KB, 640x480 - megtekintve 545 alkalommal.)

* DSC00557.JPG (57.84 KB, 640x480 - megtekintve 542 alkalommal.)
Naplózva

DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2981 Dátum: 2007. november 28. 11:02:52 am »

Meg fórumzárlat előtt betolok egy kis drift videót.....
Ez drift a javából!!! Érdemes megnézni!! Hollandok nem egyszerű edzése máriapócson az EB előtt....

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=436

Üdv: FeRi
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2982 Dátum: 2007. november 28. 11:23:31 am »


a hétvégén Graz-ban jártam és mit találtam ... bocsi az offért, de ez a vas ... Shocked izig-vérig motorsport ... elképesztő látvány ... nézegettem a boltok kirakatait és egyszer csak az üvegajtón keresztül pont velem szemben állt ... kamilláztam rendesen Shocked




Sok részlet ma is megállná a helyét
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2983 Dátum: 2007. november 29. 22:35:13 pm »

Meg fórumzárlat előtt betolok egy kis drift videót.....
Ez drift a javából!!! Érdemes megnézni!! Hollandok nem egyszerű edzése máriapócson az EB előtt....

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=436

Üdv: FeRi

Sokat mentek egyenesen:)))) ja és sokat hibáztak....itt döbbenet ikon.
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2984 Dátum: 2007. november 29. 22:48:08 pm »

325ix belsőket hol tudok nézni? a demjén martin oldalán kívül?
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2985 Dátum: 2007. december 11. 09:53:55 am »

Bocs, de fogalmam sincs.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:07:17 am írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #2986 Dátum: 2007. december 17. 14:45:15 pm »

 Sad kár
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:07:26 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2987 Dátum: 2007. december 28. 21:37:47 pm »

Karácsony előtti szombaton voltam egy kipuffos cégnél, ha jól láttam a tied állt bent?

Bizony Smiley

Karácsony előtt ellátogattunk a kipufogóshóz bácsihoz Smiley Azóta elkészült az új rendszerem! Tongue

Dupla 50es rendszer a gyári leömlőktől, 1 hátsódob..... Idővel talán befigyel majd egy 6leömlő is, de az tuti nem holnap lesz  undecided Kezdetnek ez is biztos jó lesz .... A hangjára már  kíváncsi vagyok!!




Feri

Egy gyári középdobot tegyél bele, mert nem lesz nyomaték a motorban!!!!

Miert is nem lesz nyomatek?

Inkabb fogalmazzunk ugy hogy a kipufogodobbal lehet befolyasolni a nyomatekgorbe jelleget!
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2988 Dátum: 2007. december 28. 21:54:20 pm »

Leadja,csak nem ott és nem akkor amikor szükség lenne rá?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:08:48 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2989 Dátum: 2007. december 28. 21:55:41 pm »

Mivel szívómotornál igen nagy jelentősége van a kipufogórendszer ellennyomásának, turbósnál ez nem lényeges, mert a folytást maga a turbó adja. Gyakorlati példával élve, ha egy m50ről leszeded a katot vagy a középdobot az eredmény eléggé megdöbbentő lesz. Ez egy kipróbált dolog, amíg az épített 335i-n nem volt középdob csak két cső, nem ment úgy az autó, ahogy elvárható lett volna, majd felkerült rá az M535i középdob és láss csodát megjött a power. Neked az M5ön is csak két cső van meg egy dob? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:09:08 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2990 Dátum: 2007. december 29. 08:56:24 am »

Nem véletlenül hiányzik az M5 motorból is kb 70 ló pl. katalizátor nélkül.
Mi mérni szoktuk a lóeróőket nem érezni, ennel nincsen jobb gyakorlati példa
Nekem katalizátor nélkül van az M5 beszerelve 360HP főtengelyen mérve.




« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:10:05 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #2991 Dátum: 2007. december 29. 15:46:48 pm »

Az érdekes, mert ha jól tudom a tied a 3.6-os régebbi verzió, ami 315 lovas gyárilag.  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:10:32 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2992 Dátum: 2007. december 29. 19:10:14 pm »

Senki nem mondta hogy 3.6-os  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:10:46 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #2993 Dátum: 2007. december 29. 19:12:25 pm »

Te magad mondtad anno. Smiley
Nameg ez nekem annak tűnik. Smiley


* 100_9756.JPG (114.57 KB, 2080x1544 - megtekintve 419 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:11:01 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2994 Dátum: 2007. december 29. 19:31:03 pm »

A 3.8as is "csak" 340 ló Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:11:26 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2995 Dátum: 2007. december 29. 21:18:49 pm »

Te magad mondtad anno. Smiley
Nameg ez nekem annak tűnik. Smiley
3.6osnak látszott de megmértük és kicsit nagyobb, meg hát az E12ben csak izmosodhatott Smiley
Visszatérve a kipufogó témára mérés nélkül olyan mint CO értéket állitani szaglással.
Talán néha sikerülhet de általában nem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:11:54 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #2996 Dátum: 2007. december 29. 21:25:14 pm »

Technikatörténeti szempontból is roppant mód érdekelne, hogy hogy van rajta a 3.6-os M5 hengerfej a 3.8-as M5 blokkon. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:12:13 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #2997 Dátum: 2007. december 29. 21:27:30 pm »

Visszatérve a kipufogó témára mérés nélkül olyan mint CO értéket állitani szaglással.
Talán néha sikerülhet de általában nem.
Akinek benne van a rutin a kezében, az általában azért kis szórással eltalálja. Jó dolog a műszer, de nem minden. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:12:37 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2998 Dátum: 2007. december 29. 21:52:13 pm »

Technikatörténeti szempontból is roppant mód érdekelne, hogy hogy van rajta a 3.6-os M5 hengerfej a 3.8-as M5 blokkon. Smiley
A blokk alapja 3.6os volt. Vannak hengerűrtartalom nővelő modszerek, szerintem te is ismersz párat Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:12:57 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2999 Dátum: 2007. december 29. 21:57:27 pm »

Akinek benne van a rutin a kezében, az általában azért kis szórással eltalálja. Jó dolog a műszer, de nem minden. Smiley
A rutin egy jó dolog, de CO állitásnál is csak max irányelvet adhat.
Igazából sohasem értettem hogy miért félnek az autószerelők a méréstől.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:13:15 am írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 [100] 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!