CápaBMW fórum
2024. május 15. 19:39:04 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3124866 alkalommal)
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2190 Dátum: 2010. február 27. 17:21:10 pm »

Szerintem az E21 a tuti! Az innovatív fejlesztés csúcsa!

...
...
Fasza lett a cikk!  Cheesy Cheesy Grin Grin Egyébként nálam is erről szól az autó, se több se kevesebb!  Roll Eyes
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2191 Dátum: 2010. február 27. 17:24:30 pm »

Indy ugyan nagyon rámszállt mostanában, de teszek is egy kis olajat a tűzre, had örüljön! Smiley
Szívem csücske az E21, de úgy, hogy csak ezt kell használni A-ból B-be, szerintem nem alkalmas. Lehet persze, de kompromisszumok árán. Egy modernebb autó jobban megfelel az igényeknek, más kérdés, hogy használatból eredő igényekre gondolok ilyenkor.

Alig várom, hogy rendes időjárás legyen, és tudjak egy jót cápázni, hiszen szeretem, mert cápa! sm_68
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #2192 Dátum: 2010. február 27. 17:45:51 pm »

Szerintem az E21 a tuti! Az innovatív fejlesztés csúcsa!

...

A BMW, E21 kódjelű sportcoupejában újszerű megoldások egész armadája felügyeli az autó működését.

Fő riválisaihoz hasonlóan a BMW-nél is annó kimerültek a nagyon sikeres, de tovább már nem finomítható vonalvezetés tartalékai. A legelső 3-as radikálisan új formavilágot képvisel, még mind a mai napig a BMW modellek között. A forma nem kendőzi el, hogy egy négy méternél hosszabb, üresen egytonnás autót látunk. A 3-as minden eleméből sugárzik a modernség. Annyi biztos, hogy a hármas BMW formájáról mindenkinek van véleménye, a vonalvezetés sikeréről pedig a piac ítélt, igencsak móresre tanítva a kérkedőket.

Ebben az autóban jelent meg a világ első rövid sportváltója. A más BMW-kben alkalmazott "papás" váltókkal ellentétben. Lásd. E34 ill. E39

A motortérben először egy 2000 és egy 2300 ccm-es sor 4, ill. 6 hengeres benzinmotor kapott helyet.  A 140 lovas motorral 7,5 másodperc alatt gyorsul százra a hármas.  A végsebességet a Mercedes-szel a hetvenes évek második felében kötött megállapodás értelmében 200 kilométert/órában limitálták. Mindkét motor fojtószelep nélkül készült, amivel a gyár szerint 14 százalékkal alacsonyabb fogyasztás érhető el. A nagy literteljesítményben szerep jut a szívó és kipufogóoldalon is alkalmazott ,okos hengerfej kialakításnak.

Egyre szerteágazóbb funkciókkal látják el az autókat. Az E21 BMW-k annyi mindent tudnak, hogy mára a tervezők egyik legnagyobb nehézsége az lett, miként tegyék emészthetővé a zabolázhatatlan lóerőket és a műszerfalon elhelyezhetővé a rengeteg funkciót. A BMW válasza erre a kilincsel előre funkció. Ennek alapeleme egy nagyon összetett rendszer, amelyben a Controllernek nevezett forgató-nyomó kapcsolóval (kormány) mozoghatunk. A pizza méretű Controllerrel körülbelül 500 funkció kezelése vált lehetővé, amivel tucatnyi gombot és kapcsolót hagyhattak el a műszerfalról a tervezők. A menük és almenük megismerése időigényes. A Controllerrel állítható be például a tetszőleges ív egy körforgalomban ,levegőeloszlás az utastérben (ha le van tekerve az ablak), amihez eddig nem kellett egy kapcsolóval elvonni a vezető figyelmét a forgalomtól, elég volt az autót kilincsel előre funkcióba helyezni.

A legfontosabb funkciókat a kormányra illetve bajuszkapcsolókra telepítették. A hasonlóan fontos beállítások, például a hőmérséklet műszerfali gombokkal oldhatók meg. Minden más a Controllerrrel vezérelhető.

A kategória verő hármas súlyát növelő és a kényelmet rontó rugózatlan tömeget öntöttvas futóművel faragja le a BMW. Felárért megrendelhető a vezetési stílushoz és az útminőséghez alkalmazkodó billstein , keményített lengéscsillapító ,továbbá a kanyardőlést kiküszöbölő Dynamic Drive. Kanyarban a tapadás elvesztéséhez közelítve a rendszer oldaldőlést engedélyez a karosszériának, amiből a vezető érzékeli a határtartomány közeledtét és a Controlerrel módosíthat ezen. A súlyeloszlás egészen közel került az ideálisnak tartott 50:50 arányhoz az első és a hátsó tengely között.

Nagyon tetszett! Igazi PR maszlag! Cheesy "Kilincsel előre funkcióba helyezni" Cheesy
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #2193 Dátum: 2010. február 28. 14:39:31 pm »

Na egykét akár reklámfotónak is elmenő kép  Wink Wink Wink Cool


* Tájkép.JPG (63.31 KB, 717x538 - megtekintve 630 alkalommal.)

* BWJ.JPG (119.44 KB, 717x538 - megtekintve 618 alkalommal.)

* Csak keresztbe.JPG (101.17 KB, 738x554 - megtekintve 552 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 28. 14:44:34 pm írta Mpower » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #2194 Dátum: 2010. február 28. 14:57:04 pm »

Mit reklámoz?  Evil
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #2195 Dátum: 2010. február 28. 15:02:58 pm »

A BWJ rendszámú e30-ok kifinomultságát,tökéletességét  Cool Cool Cool Cool Azn Azn
Aki ebbe bele akar kötni nem vitaindítónak írtam úgyhogy  knuppel2 angel angel angel
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2196 Dátum: 2010. február 28. 15:43:02 pm »

Mit reklámoz?  Evil
Még az E30at is lehet kilinccsel előre funkcióba helyezni...            FÜVÖN!  Cheesy Cheesy  Evil Evil Evil Evil
Naplózva

Thommy
Mpower
Vendég
« Válasz #2197 Dátum: 2010. február 28. 15:47:30 pm »

kóstolgatunk? huh huh
Mert a Te 316od hol megy el? max JÉGEN!!!!!!  Evil Evil Evil Evil
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2198 Dátum: 2010. február 28. 15:52:13 pm »

Hátttőőőőőő, az úgy vót.... eusa_silenced  Evil
Naplózva

Thommy
Mpower
Vendég
« Válasz #2199 Dátum: 2010. február 28. 15:56:11 pm »

 afro afro afro Cool Cool 756
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2200 Dátum: 2010. február 28. 16:00:25 pm »

Még az E30at is lehet kilinccsel előre funkcióba helyezni...            FÜVÖN!  Cheesy Cheesy  Evil Evil Evil Evil

a nyomokból sehol se látszik,hogy kilincselt volna:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2201 Dátum: 2010. február 28. 16:01:18 pm »

Na egykét akár reklámfotónak is elmenő kép  Wink Wink Wink Cool

Az alsó képen azt hittem,hogy a feri ül benne:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mpower
Vendég
« Válasz #2202 Dátum: 2010. február 28. 16:06:25 pm »

a nyomokból sehol se látszik,hogy kilincselt volna:Smiley)


A kép elkészültekor még nem  Evil
Ezen a képen már igen  Evil Evil


* Itt már igen.JPG (55.98 KB, 673x505 - megtekintve 592 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. február 28. 16:12:05 pm írta Mpower » Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #2203 Dátum: 2010. február 28. 16:09:25 pm »

Az alsó képen azt hittem,hogy a feri ül benne:Smiley)

Feri vagy nem Feri?  Evil Evil Evil
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2204 Dátum: 2010. február 28. 16:11:26 pm »

Hmm jó lassú a zárideje a fényképezőnek. Mire lekattintottátok a vadregényes tájból város lett, és le is esett a hó közben!  Evil Evil Evil
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2205 Dátum: 2010. február 28. 16:13:23 pm »


A kép elkészültekor még nem  Evil
Ezen a képen már igen  Evil Evil

Jóvammá,hóban még 02 gépével is lehet kilincselni:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mpower
Vendég
« Válasz #2206 Dátum: 2010. február 28. 16:14:10 pm »

Helyénvaló a vicc  Grin Grin
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #2207 Dátum: 2010. február 28. 16:17:26 pm »

Jóvammá,hóban még 02 gépével is lehet kilincselni:Smiley)

A Moszkviccsal is tudtam (utána cserés is lett a váltó  Evil )
De Kimondtad a végszót !  Wink
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2208 Dátum: 2010. február 28. 19:01:58 pm »

Mi ez a kotlófészek már megint?  Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
VA E21
Vendég
« Válasz #2209 Dátum: 2010. február 28. 19:06:01 pm »

Honda accordal is lehetett kilincsel hátrázni, nagy kunszt  Evil


* Popi-1 041mj.jpg (108.77 KB, 800x600 - megtekintve 710 alkalommal.)
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2210 Dátum: 2010. február 28. 19:24:38 pm »

Tőled nem is vártunk mást Indy...  Grin Cheesy Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2211 Dátum: 2010. február 28. 19:49:16 pm »

Honda accordal is lehetett kilincsel hátrázni, nagy kunszt  Evil

Széria 500-as Trabival is lehet..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #2212 Dátum: 2010. február 28. 19:56:06 pm »

Nos,ha már ennyire követjük a témát "Újabb Bmw mod....." akkor driftelni így is lehet  Grin
http://www.youtube.com/watch?v=Rbbmod4mDbI#
Naplózva

750ia
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2213 Dátum: 2010. február 28. 21:16:20 pm »

Még az E30at is lehet kilinccsel előre funkcióba helyezni...            FÜVÖN!  Cheesy Cheesy  Evil Evil Evil Evil

Szerintem a kilinccsel előre valahol itt kezdődik. Cheesy


* DuEn_Tolcsva_GAZ_080.jpg (44.47 KB, 640x480 - megtekintve 715 alkalommal.)
Naplózva

Főmordor.
VA E21
Vendég
« Válasz #2214 Dátum: 2010. február 28. 21:24:24 pm »

Szerintem a kilinccsel előre valahol itt kezdődik. Cheesy
S az árok, meg ott végződik...  Evil
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2215 Dátum: 2010. február 28. 23:14:42 pm »

S az árok, meg ott végződik...  Evil

Mindenki magából indul ki. Cheesy Egyébként ez a csmario mobil eredeti színben.
Naplózva

Főmordor.
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2216 Dátum: 2010. február 28. 23:44:43 pm »

Mindenki magából indul ki. Cheesy Egyébként ez a csmario mobil eredeti színben.

sajnos már csak ex-csmario mobil Cry

de új testben:


* 9362_01___.jpg (90.93 KB, 900x596 - megtekintve 622 alkalommal.)
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2217 Dátum: 2010. február 28. 23:46:44 pm »

Na egykét akár reklámfotónak is elmenő kép  Wink Wink Wink Cool

na látom kicsit 'átalakítottad' a kasztnit Tongue
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mpower
Vendég
« Válasz #2218 Dátum: 2010. március 01. 18:40:56 pm »

Jóhogy!  Cheesy Cheesy
rögtön fiatalodott 6évet és egy M40 került bele jah és a rendszámom is csökkent 635 karakterrel  Grin Grin Cheesy
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #2219 Dátum: 2010. március 02. 19:07:25 pm »

Hihetetlen mennyirre eltero az emberek izlevilsga Smiley
De ettol szep es izgalmas a vilag. Amugy teljesen megertem a ti allaspontotokat is akik reagaltak a kommentemre, es tiszteletben is tartom, viszont egyet nem ertek vele, ez is a kulonbozo izlesvilagunknak tudhato be...mindig olvasom a toi vs. Mindenki vitakat, amikor szerencsetlen e34eket bantja mindenki hogy jelentektelen meg unalmas. En szemely szerint az e21el vagyok igy, barmifele rosszindulat nelkul, de nekem a 21 olyan hogyha nem lenne rajta a vese, felolem zastava is lehetne...tenyleg bocs minden 21 tulajtol de egyszeruen nem latok benne fantaziat, egy 28al, 30al, 34el, 38al, 39el szemben. Es itt most lehetne dobalozni a szavakkal hogy fiatal vagyok nem tudom mi az igazi,de ez hulyeseg, tul vagyok mar ugye nem egy veteran korban levo vwen, es szerelem volt egytol egyig.a bogar volt a csucs.szoval szereten az osszes bmwt csak vhogy ebben az automarkaban az "ujabb" tipusok fogtak meg.

TotoE12: neked az első bmw-d nem E12 volt véletlenül? Ennyire nyom nélkül maradt a kapcsolat? Sad
Naplózva
Oldalak: 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 [74] 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!