CápaBMW fórum
2024. május 08. 16:16:13 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2332341 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1380 Dátum: 2007. április 18. 18:20:50 pm »

Miki

Honnan tudod, hogy 304-es a tengely? Mondták, vagy esetleg pontosan utánajárható? Mert nagyon nem mindegy. M20-ba nem nagyon ajánlok tengelyt utcai használatra, de m10-be lehet, mert jobban tűri a fordulatot. Ha köszörült a tengely, akkor excenter sor kell, ha nagy alapkörös, akkor sok minden, de legfőkképen vagy 100 ezer a sok változtatásra. A 40-es solex elég lehet, de kis nyomású AC-kell hozzá, a K-jet, L-jet nem jó.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1381 Dátum: 2007. április 18. 18:24:54 pm »

A súlyról sokaknak nincs sok elképzelése. Tessék egyszer elmenni hídmérlegre és sokan meg fognak lepődni. Ha valaki csinál egy 900 Kg-os E30, 325IX-et, csövezve, megerősítve a futómű bekötéseknél, akkor aranyoztatom a fogaimat. Bár biztos lehetne, kb 15 millióból.
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1382 Dátum: 2007. április 18. 18:31:28 pm »

Urak

Ki kell menni az autópályára aztám leteszteli a másik autojat, mert igy csak levegobe beszélés van.
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1383 Dátum: 2007. április 18. 18:32:29 pm »

Ne járjon a szátok, menjetek el az ótópájára, oszt rendezzétek le. Himizoli is ezt tette azzal a nagyarcú 340-kével. Hoppon is maradt 3-ból 2-szer. Én a ringre invitáltam, de panaszkodott, hogy sokban van a gumi. Minden álmom lenne őt az m10-el elkenni.
Engem egyébként biztos lenyomnátok, de nem erre épült a kocsim.
Mentem az általunk behozott 635csi-vel, de nem estem hanyatt. Jól gyorsul 100 felett is, kényelmes, rugalmas, de nekem olyan hajós. A kanyart csak nehézségek árán tudtam bevenni és lassan pörög fel. Jó, de nekem inkább tetszik, mint élvezem. Ez egy amolyan túrakocsi, jól lehet vele utazgatni, lelépni köcsög passzátosokat, stb. Erre pont főnyeremény, de részemről ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:15:53 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1384 Dátum: 2007. április 18. 18:33:03 pm »

Urak

Ki kell menni az autópályára aztám leteszteli a másik autojat, mert igy csak levegobe beszélés van.
Megelőztél:)
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1385 Dátum: 2007. április 18. 18:38:40 pm »

És még így is jobb. Smiley)
Különben is, gázolajjal fűteni szokás, gázzal hegeszteni, az autók meg benzinnel mennek. Cheesy Cheesy Cheesy
Na minnyá jön Viktor meg Zimpet, és kapok a pofámra. Cheesy
Szerinted miért építek következőre diesel versenyautót?
Ne kérdezzetek mert nem árulom el a részleteket!
E21 320d..........   E21 330d..........   HuhHuhHuhHuhHuhHuh?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:16:42 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1386 Dátum: 2007. április 18. 18:39:00 pm »


Ne járjon a szátok, menjetek el az ótópájára, oszt rendezzétek le. Himizoli is ezt tette azzal a nagyarcú 340-kével. Hoppon is maradt 3-ból 2-szer. Én a ringre invitáltam, de panaszkodott, hogy sokban van a gumi. Minden álmom lenne őt az m10-el elkenni.
Engem egyébként biztos lenyomnátok, de nem erre épült a kocsim.

Azt tény hogy a Boge a Ringen nem kevesebb mint egy kört vert ránk az E21el mig mi ott bénultunk.
Autopályán Meg a forditottja lenne. De más a két auto funkcioja.

Egy kis video:
http://www.e30.hu/Roland/340i_Video/Rol340i%20vs%20HimizoliM5.avi
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1387 Dátum: 2007. április 18. 18:39:40 pm »

Boge, Zolka!

Ha visszaolvastok olyan 13-14 oldalt, akkor megbeszéltük, hogy megyünk. Smiley
Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1388 Dátum: 2007. április 18. 18:52:11 pm »

Ne járjon a szátok, menjetek el az ótópájára, oszt rendezzétek le. ...
Én ezt beszélem évek óta, ezért váltam meg a hatosomtól.
Nem hisz nekem senki. A hatos jó tulajdonságai sorolom, mint sportkocsi:
                 1. GYÖNYÖRŰ
                 2. HuhHuhHuh??
                 3. És?
Persze ez csak a saját véleményem, hogy meg ne bántsak senkit főleg ne az E24-es tulajokat.
De végre találtam valakit aki egyetért. ( Boge köszi )
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:17:20 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1389 Dátum: 2007. április 18. 18:55:43 pm »

Ha már az ilyen gyorsulos téma. Fur a kiváncsiság hogy milyen lenne az e12m egy 45i ellen. Smiley
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1390 Dátum: 2007. április 18. 19:03:27 pm »

Ha már az ilyen gyorsulos téma. Fur a kiváncsiság hogy milyen lenne az e12m egy 45i ellen. Smiley
Szerintem sima ügy lenne.
Ültél már 45i-ben?
miért hiszi azt mindenki hogy az olyan hŰŰŰŰŰŰŰ?
Már a paraméterei sem hŰŰŰŰ!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #1391 Dátum: 2007. április 18. 19:04:03 pm »

Én ott voltam az e30-as ellen.Főleg,mikor 120-nál esőben elindult a Piroska picsája a szalagkorlát felé....
Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #1392 Dátum: 2007. április 18. 19:06:07 pm »

Zolika!Esetleg:E21-345i.Csak elméleti szinten...
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1393 Dátum: 2007. április 18. 19:08:24 pm »

Egy 745iben ultem de a Mándoki vezette és inkább csak féltem mert a Kamaz jött szembe elözésnél
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:17:47 am írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1394 Dátum: 2007. április 18. 19:10:42 pm »

Én is ültem mellette, őszinte részvétem!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:17:56 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1395 Dátum: 2007. április 18. 19:12:07 pm »

Zolika!Esetleg:E21-345i.Csak elméleti szinten...

Szerintem nagyon nehez az M30 blokk az e21be. Inkább egy M52-M54 Smiley

Most olvastam az uj Alpina B3 3.0 biturborol Smiley
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.04.12.&307764

Csak legyen meg a turbó Győrből a többi már a mienk Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2007. április 18. 19:14:07 pm írta Himizoli1 » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1396 Dátum: 2007. április 18. 19:35:35 pm »

A finnek meg igy csinálják Smiley
http://www.e30.hu/Roland/Bmw/Video/Bmw%20E30%20turbo%20vs%20E46%20M3.avi
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1397 Dátum: 2007. április 18. 19:55:11 pm »

Szerinted miért építek következőre diesel versenyautót?
Ne kérdezzetek mert nem árulom el a részleteket!
E21 320d..........   E21 330d..........   HuhHuhHuhHuhHuhHuh?

Én gondolkodtam 2 napig, hogy az E39 helyett csinálok egy E28td-ből egy 3 literec Common Railt. Smiley Na az lett volna a császárság. Bivaly teljesítmény, cápa fíling, 6,5 literes fogyasztás.

Aztán megnéztem mennyi egy garanáltan jó common rail dízel, meg az E28 sem tecc annyira. Smiley
Naplózva

Főmordor.
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1398 Dátum: 2007. április 18. 20:13:30 pm »

Nekem még mikor nem volt az e28 td halálán,megfogtam vele egy Mercedes SLK 230-at 100ról kb.160ig mellette!!!!
Nézett is a köcsög mi van,de azt jöttek szemből azt fékeztem,nehogy oldalról belémjöjjön a gyökér!!!
Azt 40ről 130-ra,megvolt egy ffiat uno 1.3 turbo(100le,800kb),székesfehérvár belvárosában este11kor!!!

smiley

De ha kész lesz a gépem,és azokat a reményeket beváltja amit szeretnék,bárkivel kiállok vele,nekem nem szégyen a vereség,de itt egy-két embernek igen!!!



Naplózva

steffe
Sabc
Vendég
« Válasz #1399 Dátum: 2007. április 18. 20:19:49 pm »

Ez most célzás volt?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:18:59 am írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #1400 Dátum: 2007. április 18. 20:22:06 pm »

Ma csak úgy izzik itt a levegő Wink Előkerült a polc hátuljáról a "Bosszúvágy 3" Huh Grin
Naplózva
tasi.misi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 255


Ezüstnyíl!


« Válasz #1401 Dátum: 2007. április 18. 20:25:27 pm »

 Hali!
Nekem is td-m van én megvagyok vele elégedve!
A hengerfej az oké hogy szar de azért lehet arra vigyázni!!!
Nameg fogyasztásban verhetetlen!
Nekem:
Országút:6,2
B.pest full dugó:7
Vegyes:6.5
 
Naplózva

Tasi 20-492-0318
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1402 Dátum: 2007. április 18. 20:28:56 pm »

Ez most célzás volt?
Nem!!!!De azért megnézném a tiédet az enyém ellen,egy 200m-ig!!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:19:25 am írta Promega » Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1403 Dátum: 2007. április 18. 20:30:19 pm »

Hogy Zolka szavával éljek,az enyém olyan lesz mint, a fűrészgép!!! grin
Naplózva

steffe
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1404 Dátum: 2007. április 18. 20:30:48 pm »


Nem!!!!De azért megnézném a tiédet az enyém ellen,egy 200m-ig!!! smiley


Jujujj. Akkor inkább gyorsulj vele Te, aztán ha túljut rajtad jöhetek én. Smiley

Bár a Tied nem semmi eresztés, ha igazak a legendák. Smiley
Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #1405 Dátum: 2007. április 18. 20:37:12 pm »

Nem!!!!De azért megnézném a tiédet az enyém ellen,egy 200m-ig!!! smiley
Milyen konfigod lesz? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:20:01 am írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1406 Dátum: 2007. április 18. 20:41:18 pm »

Szisanyiféle könnyitettfőtengelyes,296fokosveztengelyes,könyitettlendkerekes 1.8i(nem röhög),sper és sportváltó!!!Mindez 13-as slickekkel!!!!
De ez a konfig csak jövőre lesz meg,ugyhogy addig te is fejlesszél!!! smiley
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1407 Dátum: 2007. április 18. 20:41:46 pm »

Jöttök itt a szánalmas common railekkel,meg td-kkel,meg 45i-kkel.... Ne mtudjátok mi a király... Csak annyit mondok, 200D Grin Grin Grin Grin Majd ez jól elpicsáz mindenkit.....abban,hogy ki tud legkésőbb odaérni egy adott helyre Grin Grin Grin Grin


* w123_128kmh tigris.jpg (111.43 KB, 800x600 - megtekintve 644 alkalommal.)

* w123_prosp2.jpg (39.78 KB, 354x368 - megtekintve 503 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sabc
Vendég
« Válasz #1408 Dátum: 2007. április 18. 20:45:24 pm »

Jujjujj, sírva fogok felriadni éjjelente. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:20:34 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1409 Dátum: 2007. április 18. 20:45:44 pm »

Szisanyiféle könnyitettfőtengelyes,296fokosveztengelyes,könyitettlendkerekes 1.8i(nem röhög),sper és sportváltó!!!Mindez 13-as slickekkel!!!!
De ez a konfig csak jövőre lesz meg,ugyhogy addig te is fejlesszél!!! smiley

turbo ér? Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 [47] 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!