CápaBMW fórum
2024. május 09. 02:49:06 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2332639 alkalommal)
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1620 Dátum: 2007. május 08. 21:12:40 pm »

Magamat sem irtam bele,de majd jövöre együtt szerepel a nevünk a listán!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:36:05 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1621 Dátum: 2007. május 08. 21:22:50 pm »

dejsz ez nem is cápaótó ... Smiley
most nézem hogy rossz oldalra ültettek ... Undecided
Itt is nagyon jó volt!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:36:23 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1622 Dátum: 2007. május 08. 21:24:11 pm »

Ma szar napom volt:)))))))))
Ma kaptam meg a 30. szülinapi ajándékomat, ami még tavaj dec30.-ban volt esedékes. Most volt jó idő és lehetőség:


Mázlista....
Smiley
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1623 Dátum: 2007. május 08. 21:25:48 pm »

Szep kis szulinap,...................a nem megszokott G erok mindenfele iranyban ,  SmileySmiley
amugy meg Boldog Szulinapot Boge      tudom mar regen nem aktualis de azert megiscsak joezigy szerintem
Szétvágott a 2'-os öv, vazze! Nagyon durva volt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:36:36 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #1624 Dátum: 2007. május 08. 22:29:48 pm »

az "okos fék"-ről kérdezd Bogét vagy Himizolit!!!
Thanx! Ma nem tudtam megnézni a lengőkart,de holnapra tutira meglesz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:36:49 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1625 Dátum: 2007. május 09. 05:31:35 am »

Jut eszembe Viktor! Pénteken délután lehet hogy meglátogatunk!
Elötte telefon, de hajrá-hajrá.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:36:59 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1626 Dátum: 2007. május 09. 05:37:58 am »

Ja hogy eza motorsport topic,kicsit kevesebb barackot kénne innom!!! smiley
Egy DOKKMUNKÁS vagy birja a piát vagy Nem is igazi DOKKMUNKÁS!
Egyébként meg ha fel akarsz kerülni a gyors autósok listájára, nálam kell fizetni a tagdíjat, 1000Ft és egy szelet sülthús.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:37:12 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1627 Dátum: 2007. május 09. 08:36:54 am »

a 260-as Getragokba,a ZF-ekbe,meg E32-E34 korban szinte mindbe.
Már 1982-től használják váltókba. leginkább 24td,25e,20i ZF
Épp indultam volna olajért, de még álolvastam a hozzászólásokat, meg rákukkantottam a Realoemre ...... Megát a váltót megnéztem, nincs rajta semmi utalás sem a váltó típusát sem a belevaló olajet illetően... A realoem-en viszont az ábrán van valami ami nem egyértelmű, hogy mire vonatkozóan, de az ATF olajra utal ... //csatolt kép// Tul. képpen nem is tudom, hogy milyen Getrag váltóm van, viszont ha 260as akkor mint Miki mondta akkor bizony ATF kéne bele .... Segítsetek pls milyen váltó ez Huh Smiley Annyi biztos, hogy a kmóra spirál a bal hátulján, a tolatólámpa kapcsoló pedig bal oldalon fönt figyel és 5gangos a szerkezet //hátha ez segít beazonosítani Smiley  //


* váltó_realoem.JPG (96.83 KB, 1024x768 - megtekintve 515 alkalommal.)

* Getrag.jpg (159.87 KB, 800x600 - megtekintve 489 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:37:47 pm írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1628 Dátum: 2007. május 09. 08:47:44 am »

Hy en hiszek a katalogusnak ..
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:38:21 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1629 Dátum: 2007. május 09. 09:12:46 am »

Oké, én is hinnék, de a realoem képről nem egyértelműen azonosítható be a váltó .... A váltón egy k*rva típusszámot sem találtam.... Abból se indulhatok teljesen biztosan ki, hogy a '81 E12 höz XY Getrag járt, mert 25 év alatt bárki bármikor kicserélhette ..... Egyetlen kiindulási alapot találtam: 262 0 05 10 90  <-- Ez a számsorozat, gondolom cikkszám, viszont ez alapján nem talált alkatrészt a realoem.com ... Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:38:33 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1630 Dátum: 2007. május 09. 11:32:21 am »

A spirálosba még nem kell ATF Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:38:52 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1631 Dátum: 2007. május 09. 11:53:12 am »

OkÉ!! Smiley Smiley Akkor nem ATF megy bele... Punk-tum! Mindenképpen jobbnak láttam körüljárni a témát mielőtt tönkrevágom  a váátóóót egy bele nem illő olajjal.... Bát továbbra sem értem, hogy a realoem ábrán mit keres ott az "ATF oil" felirat bekeretezve....
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:39:05 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1632 Dátum: 2007. május 09. 23:12:45 pm »

icsit elástam magam váltó témában mostanában, lehet túl mélyre is sülyedtem ... mindegy, szóval bennem is és ugyanez a kérdés fogalmazódott meg bennem. Miért írja az ETK meg a realoem.com is PL a 315-höz az ATF olajat???
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:39:20 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1633 Dátum: 2007. május 09. 23:13:07 pm »

http://www.histo-cup.at/cup/photo/2006/panno/images/IMG_0095.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:39:33 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1634 Dátum: 2007. május 09. 23:14:35 pm »

A képek a Magyarországon is ismert osztrák Histo Cup oldaláról szármeznek. www.histo-cup.at

Naplózva

Főmordor.
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #1635 Dátum: 2007. május 09. 23:36:46 pm »



a rühes driftes mindenit ... Roll Eyes
Naplózva

DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1636 Dátum: 2007. május 10. 06:39:56 am »

Mindíg csak a drift ...... Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:43:07 pm írta Promega » Naplózva
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #1637 Dátum: 2007. május 10. 07:35:41 am »


Kint leszek a ceredi gyorson, sajnos csak nézőként sad
Ha bármiben segíthetek hívj fel. Jó versenyzést!
 
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1638 Dátum: 2007. május 10. 20:04:52 pm »

Remélem az össz segítség kimerül abban, hogy csápolsz:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:43:24 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1639 Dátum: 2007. május 10. 20:08:09 pm »

a rühes driftes mindenit ... Roll Eyes
Azt a kurva mindenit, azé nem 145/70 van hátul és mégis eltekeri... Cheesy Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:46:24 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Begi
Vendég
« Válasz #1640 Dátum: 2007. május 10. 20:11:32 pm »

Nem biztos az, lehet hogy csak a fűről rajtolt és porzik utána... Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:46:34 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1641 Dátum: 2007. május 10. 20:12:12 pm »

Igen, ez valószínű... Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:46:43 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #1642 Dátum: 2007. május 10. 20:17:59 pm »

vagy beállt a hegesztett diffije ... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:46:51 pm írta Promega » Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1643 Dátum: 2007. május 10. 20:50:40 pm »

Csak montage kép:))))))
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1644 Dátum: 2007. május 10. 20:52:47 pm »

vagy beállt a hegesztett diffije ... Roll Eyes
Mázlija van hogy nem a forgalom közepén, mint nekem a bordóval. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:47:15 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1645 Dátum: 2007. május 10. 20:57:56 pm »

Csak montage kép:))))))

Végre valaki észrevette rajtam kivül! smiley
Naplózva

steffe
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #1646 Dátum: 2007. május 10. 21:04:09 pm »

ez most komoly? ezt honnan veszitek? a diszkós felni tényleg fura kicsit, de a többi valósnak tűnik ... talán ha nagyobb lenne a kép meg lehetne állapítani ...
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:47:55 pm írta Promega » Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1647 Dátum: 2007. május 10. 21:04:32 pm »

Mázlija van hogy nem a forgalom közepén, mint nekem a bordóval. Cheesy
Mi történt a bordóval? Újra üzemképes, vagy ez régi sztori?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:48:13 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1648 Dátum: 2007. május 10. 21:12:35 pm »

Mindíg is üzemképes volt, csak elővettem egy kicsit megsétáltatni és az lett a vége, hogy beállt a hegesztett difi alatta. Kurva nagy csikorgás, a hátsó kerekek blokkoltak. Persze a forgalom kellős közepén, és az autót nem lehetetett mozdítani sem. Aztán amikor kicsit kihült akkor félre tudtam vele mászni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 15:48:24 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1649 Dátum: 2007. május 10. 21:42:37 pm »


Azt a kurva mindenit, azé nem 145/70 van hátul és mégis eltekeri... Cheesy Cheesy

Hát ez az eltekeri vagy sem ez ralatív. Mi ugye csak egy képet látunk a képen nincs rajta, hogy mennyivel megy melyik irányból és mi lesz a vége. Valószínüsítem, hogy, mivel versenygépről van szó, a hátsó fék be van állítva a pályának megfelelő erővel, nem úgymint utcai társai, amik max lejtőn meggátolják az elindulást, és a kanyarba túl gyorsan érkezvén egyszerre szeretett volna lassulni és kanyarodni egyaránt, amit egy pályaautó beállításia nem igazán tolerálnak, egyszóval megcsúszott a hátulja.
Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 [55] 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!