CápaBMW fórum
2024. május 08. 15:09:26 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2332322 alkalommal)
Lütyő1
Vendég
« Válasz #1830 Dátum: 2007. május 27. 15:39:50 pm »

Erről beszélek nyuszómuszó!:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:27:45 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1831 Dátum: 2007. május 27. 16:17:58 pm »

A katalizátor hiánya egy ///M-es BMW-nél pl. - 80 lóerő.........
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:27:56 pm írta Promega » Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #1832 Dátum: 2007. május 27. 16:37:44 pm »

versenyautó mondjuk egy DTM-es BMW, nem az M-es ... az M-esen is van mit faragni, ha versenyautót akarsz belőle ... szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:28:07 pm írta Promega » Naplózva

V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1833 Dátum: 2007. május 27. 17:19:20 pm »

hy
nem ugy indult veletlenul hogy egy forumos kedves kollegank kerdezte hogy kell e oda az a lemez?

nos szerintem magamat is beleertve ,barmennyire is megtuningolom a verdamat aakkor sem lessz annyira verssenyauto hogy el kelljen hagyni azt a lemezt,mert ha nagyon eros utcai auton van amit sorozatban gyartanak akkor az en szereny "tuningolt " automnak nem art ha van ....
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:28:27 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1834 Dátum: 2007. május 27. 23:20:11 pm »

Várjál, várjál... Azért egy M-es BMW nem versenyautó, ezt remélem belátod..Sportosabb, de messze nem versenyautó...
Köszönöm, megelőztél:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:28:41 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1835 Dátum: 2007. május 27. 23:31:54 pm »

Úgy gondolom a BMW motorsport részlegén a mérnökök pontosan tudják, hogy mit csinálnak, ezért NINCS ezen sem lemez. Tehát nem akarok náluk okosabb lenni. Utcai autókról nem beszéltem és senkinek sem mondtam, hogy utcai autójáról vegye le.


* boge1m.jpg (84.28 KB, 1240x1024 - megtekintve 625 alkalommal.)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1836 Dátum: 2007. május 27. 23:32:37 pm »

Még kép:


* boge2m.jpg (62.92 KB, 1240x1240 - megtekintve 554 alkalommal.)
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1837 Dátum: 2007. május 27. 23:43:00 pm »

Még egy gyári BMW, egy M3 versenyautó. Amúgy tele van katalizátorral:


* P5070022.JPG (76 KB, 1600x1200 - megtekintve 530 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. május 27. 23:54:02 pm írta Boge » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1838 Dátum: 2007. május 27. 23:53:09 pm »

hy
nem ugy indult veletlenul hogy egy forumos kedves kollegank kerdezte hogy kell e oda az a lemez?

nos szerintem magamat is beleertve ,barmennyire is megtuningolom a verdamat aakkor sem lessz annyira verssenyauto hogy el kelljen hagyni azt a lemezt,mert ha nagyon eros utcai auton van amit sorozatban gyartanak akkor az en szereny "tuningolt " automnak nem art ha van ....
Ez nem azon múlik, hogy milyen erős, hanem hogy mire és hogyan használod.
Egyébként pont egy másik fórumos kollégánk alakította át ezt az alkatrészt, mert bár neki sem versenyautója van, de pl. szereti a ring nyílt napokat, ahol a 3.-4. kör után elfogyott a féke. Örülhet, hogy nem görbült el a tárcsa. Ő meghagyta a lemezt, de forszírozott léghűtést csinált, hasonlóan, mint a Porschén, amit betettem. Egyébként mindenki azt csinál, amit akar, senkire nem mondtam hogy hülye ha nem így vagy úgy tesz. A sufni tuningon kívül még nem láttam versenyautót, amin rajta hagyták volna az ominózus lemezt. Az indokait már mondtam. Nem az ujjamból szoptam, nálam sokkal okosabb emberek, sokkal régebben erre rájöttek, csak valakinek ez szúrja a szemét.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:29:45 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1839 Dátum: 2007. május 28. 00:34:22 am »

A katalizátor hiánya egy ///M-es BMW-nél pl. - 80 lóerő.........
Aha. Smiley Értem. Smiley Gondolom most is hitelesített tényadatokat közölsz, mint hozzászólásaid jelentős részében. Smiley

-80 lóerő.

Először is, úgy látom megint nem sikerül felfognod, hogy a CápaBMW fórum Motorsport nem pedig a Carstyling.hu sztrítrészing topicjába írogatsz. Cheesy

Másodszor is. Szerinted Niesz Feri, katalizátor nélkül, a 230 lóerő helyett 150 pacival verte a 400 lovas EVO-kat mi? (nincs az a smile amit ide le tudnék rajzolni)

De azért csak megkérdezném, hogy ugyan mi a büdös francért lenne -80 lóerő. Huh
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:30:26 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1840 Dátum: 2007. május 28. 09:22:45 am »

Úgy gondolom a BMW motorsport részlegén a mérnökök pontosan tudják, hogy mit csinálnak, ezért NINCS ezen sem lemez. Tehát nem akarok náluk okosabb lenni. Utcai autókról nem beszéltem és senkinek sem mondtam, hogy utcai autójáról vegye le.

Világos, szal steffe autója, nem utcai, hanem versenyautó lesz. Így már értem smiley
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1841 Dátum: 2007. május 28. 09:37:23 am »

Úgy gondolom a BMW motorsport részlegén a mérnökök pontosan tudják, hogy mit csinálnak, ezért NINCS ezen sem lemez. Tehát nem akarok náluk okosabb lenni. Utcai autókról nem beszéltem és senkinek sem mondtam, hogy utcai autójáról vegye le.

Boge

Azért légyszíves ne hasonlítsd itt akármelyikünk autóját (akár versenyautóját) ezekhez, mert köszönőviszonyban sincsenek egymással, az embléma egyezik aztán annyi. Úgyis mondhatnám, hogy az ott MOTORSPORT, ez itt meg ahhoz képest a gyenge utánzat......
« Utoljára szerkesztve: 2007. május 28. 09:43:22 am írta Albán partiőrség » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1842 Dátum: 2007. május 28. 09:42:53 am »

Aha. Smiley Értem. Smiley Gondolom most is hitelesített tényadatokat közölsz, mint hozzászólásaid jelentős részében. Smiley ...

Mike

Remélem azért átérzed, hogy olyan embernek a szájából aki szerint a "tds megy 220at, meg az 525d húde odaveri az e28 535iA-t" kicsit súlytalannak tűnnek ezek a mondatok........... smiley  
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:31:18 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #1843 Dátum: 2007. május 28. 10:45:31 am »

Még kép:

Aha! Szóval így kell kinézni egy e21 futóműnek Smiley
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1844 Dátum: 2007. május 28. 10:47:39 am »

Világos, szal steffe autója, nem utcai, hanem versenyautó lesz. Így már értem smiley
Te neked kurvára nincs közöd,hogy milyen lesz az én autóm!!!Amugy meg miért fáj az neked ha a kocsim versenyutós lesz??
a tiédet ugysem tudja lekörözni senki,mert az hiperszuper lesz!!!!
Nekem legalább lesz rajta fék,de tudom te maradsz a gyári dolgoknál,és ugyis meghagyod a hiper 545i-dnek az egydugattyús uszónyerget!!!
Jó az,szép az!!!csak majd 230-ról 50-re való többszöri tartós fékezés után megnézném mi marad belőle!!!Mert ugye te sem 50-nel fogsz vele menni!!!
AMugy meg az én kotva szar,félig halott 524td-m is ment 220-at,gyári méretezéswű gumikkal,és meg sem volt piszkálva!!!!
Ja és tudod mit bazdmeg!!!Csak azért sem lesz lemez az enyémen,mert ha eltörik a tárcsa veszek rá másikat,csak mert "SZERETEM MERT CÁPA"!!!
Nincs smájli!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:31:39 pm írta Promega » Naplózva

steffe
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1845 Dátum: 2007. május 28. 11:19:40 am »

Te neked kurvára nincs közöd,hogy milyen lesz az én autóm!!!Amugy meg miért fáj az neked ha a kocsim versenyutós lesz??
Elhiszed, hogy a legkisebb mértékben se érdekel mit sufnituningolsz az autódon? smiley Próbáltam rávilágítani arra, hogy a lemez elhagyása nem éppen egy nyerő ötlet.

a tiédet ugysem tudja lekörözni senki,mert az hiperszuper lesz!!!!

Örülök, hogy így gondolod, én még nem elmélkedtem ilyeneken smiley

Nekem legalább lesz rajta fék,de tudom te maradsz a gyári dolgoknál,és ugyis meghagyod a hiper 545i-dnek az egydugattyús uszónyerget!!!

Enyémen is lesz fék, igaz csak egy szar úszónyerges E34 M5 lesz, biztos szar lesz Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:32:33 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #1846 Dátum: 2007. május 28. 11:24:27 am »

Te neked kurvára nincs közöd,hogy milyen lesz az én autóm!!!Amugy meg miért fáj az neked ha a kocsim versenyutós lesz??...
Hé,emberek,mi ez a nagy vita?  
És miért törne el védőlemez nélkül a tárcsa? Annak a lemeznek tudtommal az a feladata,hogy védje a fékezőfelületet a szennyeződésektől(olaj,homok). Aki tökéletes állapotban tartja az autót,és nem jár a szántóföldre,az leveheti ezzel segítve a hűtést.Viszont sokkalta többet ér,ha kényszerszellőzéssel egy gégecsővel rávezeted a nyereg utáni felületre a levegőt.Ha magába csak a védőlemezt szereled le,annak akkor lenne minimális hatása,ha közvetlenül a kerék okozna turbulenciát,a valóságban viszont az első kötény forgatja meg legjobban a levegőt,így követhetetlen,hogy ezután mennyi hűtést kap ebből a tárcsa.
Hűtést egyébként kétféleképp tudunk elérni,egyik,ha csökkentett nyomással elhúzzuk a meleg levegőt,a másik,ha rávezetett hideg levegővel egyrészt közömbösítjük a meleg levegőt,másrész az áramló hideg levegőnek a felülettel való érintkezésekor van a legjobb hatása.
Bocs,ha hosszú voltam.üdv
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:33:10 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #1847 Dátum: 2007. május 28. 11:36:49 am »

Látom,sokan nem díjazzák az úszónyerges fékeket.Hmm.. A jelenlegi állás szerint én a b27-es,elvileg 220 ló körüli autómra e34 hathengeres fékeket pakolok,főleg a beszerezhetősége miatt.Persze,jobban tetszene nekem is a gt2 porsche nyereg/tárcsa összeállítás,de gondolom,az minimum 50ezer/pár.
Az e34 fékeket szerelték 218 lóerős,1500 kilós autókba is(csak az 540,és az m5-nek más a rendszere),ha ezeket meg tudja állítani,akkor az én 4-500 kilóval könnyebb e21-emet is.Ezenfelül elöl-hátul a fent említett kényszerhűtést fogom alkalmazni,remélem,elég lesz Smiley
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #1848 Dátum: 2007. május 28. 11:52:01 am »

3 éve E34el is mászkálok napi szinten, és állíthatom, hogy kurvajó féke van. Autópályán 210-220ról fékezve majd többször visszagyorsulva se gond neki, rettenetesen jó az adagolhatósága és a pedálerő, nagylábujjal lehet fékezni vele smiley Az E28 gyári rendszere se rossz, csak kicsit nagyobb pedálerő kell hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:34:04 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1849 Dátum: 2007. május 28. 12:25:53 pm »

Mike
Remélem azért átérzed, hogy olyan embernek a szájából aki szerint a "tds megy 220at, meg az 525d húde odaveri az e28 535iA-t" kicsit súlytalannak tűnnek ezek a mondatok........... smiley  
Akkor utoljára leírom pontosan, hogy ezt ne tudd elferdíteni! Azt mondtam Sabcnak, hogy az én jelenlegi 525d-m megy úgy mint az Ő 535iA-ja akkor és ott (figyelembe véve kismillió apró hibát az autóján ami akkor volt és azóta előjött).

Szerintem az, hogy Te kinek a szavát érzed súlytalannak, az itt egyre inkább senkit nem érdekel.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:34:33 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #1850 Dátum: 2007. május 28. 12:41:14 pm »

Te neked kurvára nincs közöd,hogy milyen lesz az én autóm!!!Amugy meg miért fáj az neked ha a kocsim versenyutós lesz??...
nade uraim ... nyugi van már vazze Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:35:09 pm írta Promega » Naplózva

Begi
Vendég
« Válasz #1851 Dátum: 2007. május 28. 15:00:33 pm »

Six, itt az ideje, hogy behúzzad kicsit a kéziféket. Kezded elveszíteni a realitásérzékedet...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:35:33 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1852 Dátum: 2007. május 28. 17:52:34 pm »

Te neked kurvára nincs közöd,hogy milyen lesz az én autóm!!!Amugy meg miért fáj az neked ha a kocsim versenyutós lesz??
Elhiszed, hogy a legkisebb mértékben se érdekel mit sufnituningolsz az autódon? smiley Próbáltam rávilágítani arra, hogy a lemez elhagyása nem éppen egy nyerő ötlet.

a tiédet ugysem tudja lekörözni senki,mert az hiperszuper lesz!!!!

Örülök, hogy így gondolod, én még nem elmélkedtem ilyeneken smiley

Nekem legalább lesz rajta fék,de tudom te maradsz a gyári dolgoknál,és ugyis meghagyod a hiper 545i-dnek az egydugattyús uszónyerget!!!

Enyémen is lesz fék, igaz csak egy szar úszónyerges E34 M5 lesz, biztos szar lesz Grin
Na a sufnituningról tudnánk beszélgetni,ecsém!!!!Ki mmilyen motort rak házilag az autójába??
Ja akkor rajtad kivül mindenki aki nem szervizben csináltatja a kocsiját az mind sufnituningól??Mert gondolom,te szervizben fogod megcsináltatni a kocsit(és nem valami "haver" fogja beépiteni),amiért elkérnek jobb esetben is több millát,egy ilyyen kaliberű átépitésért
Kérni fogom Stasist,hogy nevezzük át a Motorsport rovatot Sufnituning rovattá!!!Igy jó lesz???
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:35:55 pm írta Promega » Naplózva

steffe
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1853 Dátum: 2007. május 28. 18:23:27 pm »

Kezdem érteni, hogy Steam miért szokott le a fórumról. Tán 3szor annyi versenyautót látott mint én, tán többet is épített, mégsem osztja az észt. Ezért bírálom is Őt, mert nem adja ki a az infókat, csak nagy nehezen. Egyrészről ez érthető, mert amit az ember kicsikar Pl. egy öreg Tóth szájából (M10-el is versenyzett gyorsaságin, hegyen, mellesleg Ifjú Tóth apja:))) és ez nem megy egykönnyen, akkor azt nem biztos hogy "megéri" elfecsegni, mert nem egy közlékeny ember és kincs az infó. Én eddig amit tudtam elmondtam, de nem biztos hogy folytatni akarom. Bár ha jól belegondolok, ezt itt csak 1 embert zavar. Tudod Sanyi érdekes hogy először kritizálsz, mert azt gondolod, hogy okosabbnak tartom magam a BMW mérnökeinél, amikor felvilágosítalak hogy nem, akkor meg sufniztatsz, hogy ugyan már az a technika fényévekre van.
Szerintem neked mindegy csak ellent tudj mondani. Képtelen vagy bármibe is beletörődni. Az m535i-n pl. öntvény a leömlő. Az is jobb? 1 ismétlem 1 dugattyús, az is úszónyerges a féke, az is jobb?
A mai M-esek miért nem ilyenek? És a régi M-esek sem:) Nem azt mondtam, hogy ezek rossz dolgok, de vannak a képeséégeinek határai, ami miatt más kategória, mint a versenysport. Lehet az szlalom, hegyi, pálya, rally. A gyorsulási meg városi csapatást nem veszem ide, az más tészta.
Lehet hogy ha egy mai m-esből kivágom flexel a katalizátort és berakok egy csövet helyette, akkor elveszít pl. 80 lóerőt, ez tény. De azért, mert a computer nem tud mit kezdeni a lambda adataival vagy annak hiányával. Tudok 3 céget, ahol ezt is megoldják és nem veszít az autó, henem nyer 30-at.
Lehet sufnizni itt bárkit, de ne magadból indulj ki. Nálam nem divat flexel bontani.
Én nem úgy veszek ki váltót, hogy elflexelem a kardánt.
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #1854 Dátum: 2007. május 28. 18:33:41 pm »

p.s.: A gyári M-es fék is utcai használatra való csupán. Új betéttel és tárcsával (gyári mindkettő:)) a Hringen 4-5 kör után két lábbal kell taposni a féket, de autópályán is hamar el lehet melegíteni. Erősebb tempóra tervezték, de már az N-es M3-asokon is tudomásom szerint betétet cseréltek és megsokszorozták az odaáramló levegőt...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:38:01 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1855 Dátum: 2007. május 28. 18:36:57 pm »

Köszönöm, hálásan köszönöm!!! Örülök, hogy valaki reálisan látja a dolgokat! Azt is hozzáteheted, hogy van ilyened, aki esetleg nem tudná.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:38:16 pm írta Promega » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #1856 Dátum: 2007. május 28. 18:59:15 pm »

Van ilyenem Smiley egyébként a Hringen a célegyenes végén már vörösen izzik (világít!) a verseny M3-asok féke (gyári tárcsa is), pedig igazan nagy tempot nem érnek el, 4-ik tiltas, ami 220, és kb 80-ra lassíthatnak. Viszont a ringen csak gáz-fék van, és nincs ideje kihülni a féknek... A célegyenes 1-km-e kevés:)))

Mi következik ebből?Smiley ha a héten sikerül végre megnézni alaposan a 320-as karbist, és meg is venném, akkor az egyik első dolgo a féktuning, de legalabbis rendbehozás lesz. Nem olyan állapotú, h eredeti legyen, nem is az a cél vele, hanem egy jó kis esős-havas sportos autót szeretnék, mert oda sok az M3, nehéz és nagy. Az E21 projekt pedig úgy fog kinézni, h
1. Kasztni, rozsda eltüntetés, BMWwwwwwww és Boge tanácsai alapján erősítés, ha kell:)
2. futómű: gyárinál nem sokkal keményebb, de biztos alapú gátlók, rugók, szilentek. Mivel nem száraz aszfalton akarom használni, így jobb a puhább felfüggesztés. A lényeg, h kiszmítható legyen a kasztni mozgása:) új gumik, egy téli és egy nyári/esős szett
3. fék: ha jól tudom, a karbisokon még dobfék van hátul? ez mindenképpen csere, a gyárinál jobb hatásfok kell, elől a fék cseréje nagyobbra, ha lehet.
4. váltó-kuplung ellenőrzés, javítás, ha kell
5. motor, elsősorban üzemanyagellátás javítás, hatékonyságnövelés. A cél egy abszolút üzembiztos, gyárihoz hasonló teljesítményű motor
6. utastér: kagylóülés már van benne (gyári is mellékelve:)), biztonsági öv

A cél: egy jól autózható, jó állapotú kiszámítható kezelhetőségű sportos utcai élményautó:) Tipikus úticél a motoros paradicsomok, nem motoros időbeb: Lepence, Visegrád, dobbantós-csúszkálós kanyarok. hangoscső kizárva:)

Mit hagytam ki? sorrend?Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:38:34 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #1857 Dátum: 2007. május 28. 19:14:04 pm »

Az m535i-n pl. öntvény a leömlő. Az is jobb? 1 ismétlem 1 dugattyús, az is úszónyerges a féke, az is jobb?
A mai M-esek miért nem ilyenek? És a régi M-esek sem:)

Sztem akkor nézd meg jobban a mai M-eseket, milyen fék van rajtuk. Meg fogsz lepődni....
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #1858 Dátum: 2007. május 28. 19:25:14 pm »

...Az E21 projekt pedig úgy fog kinézni, h ...
Mit hagytam ki? sorrend?Smiley
azt, hogy majd egyeztessünk, ha mész ki ... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 13:40:29 pm írta Promega » Naplózva

rnie
Vendég
« Válasz #1859 Dátum: 2007. május 28. 19:35:01 pm »

Holnap ebédidő?Smiley

Solymáron van az autó.

BMWWWWWWWViktor? Neked az elég messze van, nem?


Igazából nekem 20 perc motorral, úgyhogy amikor ráér valaki, akkor megyek ki, illetve reggel felhívom őket, h megvannek-e a kulcsok:)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 [62] 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!