CápaBMW fórum
2024. május 08. 16:40:37 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2332347 alkalommal)
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #2010 Dátum: 2007. június 04. 17:21:48 pm »

uraim ... sabc dugd be a füled vagy lapozz tovább Smiley

1 kérdés: van olyan 5x120-as osztású kerékagy, amely rámegy az E21-es gólyaláb tengelyére ... és hátra?

Előre E12, hátra pogi vagy más okoskodás.
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2011 Dátum: 2007. június 04. 17:32:46 pm »

Kizártnak tartom, hogy akármelyik 528i tudja a 240et.
lehet hogy hosszú a Záttétel
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:41:00 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2012 Dátum: 2007. június 04. 17:40:17 pm »

E28 528i-t nem tudom, de Audi 2,8 193 LE sokkal nehezebb kasztnival (aszem olyan 1600 körül volt) tudta óra szerint a 255-öt is.

Bár amit az óra mutat azt nyugodtan lehet szorozni 0,9-cel, legalábbis a GPS mindíg ennyivel kevesebbet mutat. Sad
Naplózva

Főmordor.
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2013 Dátum: 2007. június 04. 17:43:49 pm »

lehet hogy hosszú a Záttétel
De hiába hosszú, ha már nincs fent annyi kraft, hogy elpörögjön odáig.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:41:28 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2014 Dátum: 2007. június 04. 17:44:35 pm »

E28 528i-t nem tudom, de Audi 2,8 193 LE sokkal nehezebb kasztnival (aszem olyan 1600 körül volt) tudta óra szerint a 255-öt is.

Bár amit az óra mutat azt nyugodtan lehet szorozni 0,9-cel, legalábbis a GPS mindíg ennyivel kevesebbet mutat. Sad

A súly nem számít nagyobb sebességnél.
Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2015 Dátum: 2007. június 04. 17:46:10 pm »

Előre E12, hátra pogi vagy más okoskodás.
köszi ... és az E12 agy egy-az-egyben passzol előre ... szóval semmit nem kell fúrni-faragni akkor?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:41:44 pm írta Promega » Naplózva

Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2016 Dátum: 2007. június 04. 17:50:12 pm »

A súly nem számít nagyobb sebességnél.
Akkor ezt beszéljétek meg Sabccal, mert szerinte meg igen! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:41:54 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2017 Dátum: 2007. június 04. 17:51:01 pm »

Érdekesség képpen ugyanez a pálya:...
HÚÚÚÚ, nagyon raj. Igazából minden hang tetszik, nehéz lenne választani. Talán a kolera annyira nem köt le, de a többi ......
Az hogy ki hányadik fokozatban megy, az attól is függ, hogy kinek mennyit forog a motorja. A V8 nem egy magas fordulatú kecske és a turbo sem (Ők hosszú difivel mennek és van nekik kraft bőséggel lent is), ellentétben a bigulival. Utóbbiban ráadásul egy versenyre tervezett hosszú 1-eses tolós váltó van, ami ide pont nem jó.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:42:15 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2018 Dátum: 2007. június 04. 20:10:15 pm »

köszi ... és az E12 agy egy-az-egyben passzol előre ... szóval semmit nem kell fúrni-faragni akkor?
Csak a 323i gólyalábra
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:42:48 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2019 Dátum: 2007. június 04. 20:25:41 pm »

... miben különbözik az a 320/6 gólyalábtól?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:43:06 pm írta Promega » Naplózva

BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2020 Dátum: 2007. június 04. 20:35:58 pm »

Átmérőben 4 mm a szárnál, féltengely csonk meg hű de vastag rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:43:27 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2021 Dátum: 2007. június 04. 20:40:33 pm »

Akko nekem hogy a pöcsömbe ment rá a 323i agy a 320 gólyalábra?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:43:39 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2022 Dátum: 2007. június 04. 20:47:03 pm »

Nem 2 féle volt 323-ban? Csak kérdezem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:44:00 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2023 Dátum: 2007. június 04. 20:47:58 pm »

Valószínüleg mindkettő 320 vagy mindkettő 323i.
Más különben nem lehetséges!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:44:32 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2024 Dátum: 2007. június 04. 20:48:04 pm »

Nem 2 féle volt 323-ban? Csak kérdezem.
én is, én is ...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:45:07 pm írta Promega » Naplózva

BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2025 Dátum: 2007. június 04. 20:49:44 pm »

Nem!
Tessék megmérni a szár átmérőt a 320 46mm a 323i meg 50 mm.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:45:27 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2026 Dátum: 2007. június 04. 20:56:36 pm »

Nem 2 féle volt 323-ban? Csak kérdezem.
Szerintem mind a ketto felmegy csak maximum. Mas csapagymeretet kell valasztani (www.skf.hu)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:45:55 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2027 Dátum: 2007. június 04. 20:58:26 pm »

Valószínüleg mindkettő 320 vagy mindkettő 323i.
Más különben nem lehetséges!
Hát pedig az autó amiből kiszedtem a gólyalábat egy 20-as volt, elöl sima tárcsával, és amibe beleraktam az 23i volt hűtött tárcsával. Vagy a tárcsát lehet cserélgetni a 20-as és 23-as között? Mee akkor lehet hogy a 20-asra ráraktak egy 23i gólyalábat a hozzá passzoló aggyal és arra vissza az a eredeti sima tárcsát...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:46:13 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2028 Dátum: 2007. június 04. 21:01:28 pm »

... és most akkor magyarázd meg a lélektani részét is, hogy miért tett volna ilyet emberünk Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:46:36 pm írta Promega » Naplózva

Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2029 Dátum: 2007. június 04. 21:02:04 pm »

Akkor tessék alávágni egy TDS-differ-t,meg hasonló okosságok,meg egy baromi nagy kereket,monnyuk 275/40ZR19-et(átérőből adódó áttétel grin )és akkor irány a 300-as osztás. Cheesy Wink
Azert a 220km/h felett komolyan hozza kell nyulni a futomuvekhez es a fekhez, mert kulonben eletveszelyes lesz.
A masik hogy a legellenallas negyzetesen no is szerintem e28nak inkább 400LE felett kellene lennie hogy elerje,
Az Alpina b10- bitrubo 360LE es ha jol emlekszem 600Nm tudja a 296km/h
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:47:00 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2030 Dátum: 2007. június 04. 21:09:09 pm »

... és most akkor magyarázd meg a lélektani részét is, hogy miért tett volna ilyet emberünk Grin
Mibndenre van magyarázat.
A sima fék rá megy a vastag gólyaláb, kerék agyára is minden további nélkül.
Egy-egy autó szénbontásánál elképesztő dolgokra derül fény, lélektanilag miért teték, szerintem sose tudjuk meg.

Zoli!
Lehet hogy ha más csapágy méretet használsz, akkor össze megy ,de nincs olyan BMW gyári csapágy, amivel fel tudod rakni a 20 asra, a 23 as kerékagyat.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:47:30 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2031 Dátum: 2007. június 04. 21:13:39 pm »

ok ... köszönöm az infót ... még csak annyit, hogy a jövőbe tekintve és előre gondolkodva, E12 agyra milyen tárcsát tudok feltenni? E28, E34 esetleg E36 tárcsa rámegy vagy csak E12?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:47:48 pm írta Promega » Naplózva

Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2032 Dátum: 2007. június 04. 21:14:52 pm »

... és most akkor magyarázd meg a lélektani részét is, hogy miért tett volna ilyet emberünk Grin
Vmi hasonló oka lehet mint annak hogy a te autódon egy rozsdás szöggel rögzítették a gázpedált... Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:48:03 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2033 Dátum: 2007. június 04. 21:24:22 pm »

ok ... köszönöm az infót ... még csak annyit, hogy a jövőbe tekintve és előre gondolkodva, E12 agyra milyen tárcsát tudok feltenni? E28, E34 esetleg E36 tárcsa rámegy vagy csak E12?
E12, E23, más nem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:48:17 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2034 Dátum: 2007. június 04. 21:26:39 pm »

Vmi hasonló oka lehet mint annak hogy a te autódon egy rozsdás szöggel rögzítették a gázpedált... Cheesy
psssszt Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:48:30 pm írta Promega » Naplózva

fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2035 Dátum: 2007. június 04. 21:27:14 pm »

E12, E23, más nem.
köszönöm.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:48:44 pm írta Promega » Naplózva

Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2036 Dátum: 2007. június 04. 21:29:15 pm »

Zoli!
Lehet hogy ha más csapágy méretet használsz, akkor össze megy ,de nincs olyan BMW gyári csapágy, amivel fel tudod rakni a 20 asra, a 23 as kerékagyat.
Viktor: Ebben teljesen igazad van. Eppen ezert irtam hogy a meretek alapjan is lehet bele valasztani csapagyat.
Az E34 es E32 fek is felmegy az e12 agyra csak kell nemi esztergalyosmunka
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:49:03 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2037 Dátum: 2007. június 04. 21:31:19 pm »

Mibndenre van magyarázat.
A sima fék rá megy a vastag gólyaláb, kerék agyára is minden további nélkül.
Egy-egy autó szénbontásánál elképesztő dolgokra derül fény, lélektanilag miért teték, szerintem sose tudjuk meg.
Zoli!
Lehet hogy ha más csapágy méretet használsz, akkor össze megy ,de nincs olyan BMW gyári csapágy, amivel fel tudod rakni a 20 asra, a 23 as kerékagyat.
Minden variálható mindennel!!! A 320 (meg minden más E-21) keskeny gólyalábas, kis csapágyas, hűtetlen tárcsával, keskeny nyereggel. A 323i vastagszáras, nagy csapágyas, hűtött tárcsával, széles nyereggel. Csapágy cserével rámegy a kis gólyalábra (seprünyél) a nagy csapágyas kerékagy, de a gyári menesztőre is rámegy a hűtött tárcsa és a konzolra is a széles nyereg:) Fokozzam a komplikációkat?Smiley)
Egy tény, a vastag száras az 323i, a vékony meg az összes többi. Mindegy, hogy milyen a fék és a csapágy!

A napokban fotózhatok pár szétszedett gólyalábat és akkor eloszlatom a ködöt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:49:47 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2038 Dátum: 2007. június 04. 21:31:57 pm »

Viktor: Ebben teljesen igazad van. Eppen ezert irtam hogy a meretek alapjan is lehet bele valasztani csapagyat.
Az E34 es E32 fek is felmegy az e12 agyra csak kell nemi esztergalyosmunka
Én a kérdésből kihallottam az átalakítás nélkül kifejezést!
Ugye lacka?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:50:33 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2039 Dátum: 2007. június 04. 21:33:23 pm »

Minden variálható mindennel!!! A 320 (meg minden más E-21) keskeny gólyalábas,...
Hát pont ezt mondtam!
Vagy nem?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 15:50:55 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!