CápaBMW fórum
2024. május 08. 16:51:45 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2332351 alkalommal)
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2070 Dátum: 2007. június 05. 20:13:15 pm »

Arra gondolsz, amit betettem?Smiley Pedig az az én autómból esett ki, hacsak Himizoli titokban ki nem cserélte egy Porschéjéra:PPP
Ufff akkor rossz dobozt adtunk vissza ( egyebkent egy Lada volt) Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:19:32 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #2071 Dátum: 2007. június 05. 20:13:20 pm »

Átmérőben 4 mm a szárnál, féltengely csonk meg hű de vastag rajta.
Ez egy 4X4-es 23i volt?,Különben mi a f@szt keres féltengely csonk a gólyalábon?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:19:58 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2072 Dátum: 2007. június 05. 20:15:36 pm »

Elöl E12, hátul E28.
Előnyök elöl: 4 dugós féknyereg, stabilabb lengőkar, variálhatóbb első kitámasztó
Előnyök hátul: több difiáttétel lehetőség, kapsz bele sperrt.
Mi az a "varialhato elso kitamaszto kar"? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:21:02 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #2073 Dátum: 2007. június 05. 20:18:19 pm »

Sziasztok!!

Véleményetekre vagyok kíváncsi, aki tud írjon!

Szóval:
Mindíg tologatom a döntést, de lassan már döntenem kell a futóművem témájában! Az elsődleges kérdés az, hogy melyik platformon kezdjem el a fejlesztést??!! Maradjak az E12nél, vagy váltsak E28ra?? Többen javasolták az E28ét, mondván, hogy fejlettebb, masszívabb konstukció... Hát nemtudom.... Az E12 mellett szól az, hogy az van benne ugye az autóban, továbbá van egy komplett másik E12 futóművem hozzá! Szóval lassan valamelyik irányba el kéne induljak, de nem tudom merre Huh Azt is szeretném megtudni, hogy kb. mekkora értéket képvisel egy komplett E28 rendszer?! Igazából szívem szerint maradnék az E12 mellett, de ha itt is többen az E28at javasoljátok, akkor komlyan elkezdek gondolkozni rajta..... Ha jól tudom is Miki24V E28 hátsóhidat használ.... Tényleg!! Himizoli!! Neked milyen futóműved van???
Úgy összességében a rugó/gátló kombo talán annyira nem is érdekes, kezdenek "eltéríteni" az állítható magasságú coil-over rendszer irányába, az is lehet, hogy az lesz.....

Érvek/ellenérvek?!?!

...::::F

Masszívabbnak semmiképpen se nevezném...
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2074 Dátum: 2007. június 05. 20:34:36 pm »

Masszívabbnak semmiképpen se nevezném...
melyik?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:21:23 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #2075 Dátum: 2007. június 05. 20:57:22 pm »

Hát sztem az E12 fényévekkel masszívabb..Bár lehet, hogy elfogult vagyok, de próbáltam mindkettőt, és jobban meggyőzött..
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:21:35 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2076 Dátum: 2007. június 05. 21:36:31 pm »

Mi az a "varialhato elso kitamaszto kar"? Smiley
Sztem így szólhat tükörfordításban a gl-szemes stabilkar.De nincs előttem szótár,csak emlékezetből mondom.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:21:53 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2077 Dátum: 2007. június 05. 22:00:52 pm »

Elöl E12, hátul E28.
Előnyök elöl: 4 dugós féknyereg, stabilabb lengőkar, variálhatóbb első kitámasztó
Előnyök hátul: több difiáttétel lehetőség, kapsz bele sperrt.
Sztem ettől jobb érv nem is kell az elöl 12,hátul 28 kombóhoz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:22:07 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2078 Dátum: 2007. június 05. 22:30:28 pm »

Nem vagyok egy futómű mágus, csak nézegettem és 1-2 lakatrészt használgattam belőle, de za biztos, hogy E12 hátsó telókat nem sikerült 2 évversenyzés alatt kinyírnom.

Szerintem kombinálni kellene. Az E12 maszívabb, az E28 fejlettebb (stabilkaros). Nekem valami összvér lesz, de hogy hogy jön össze azt még nem tudom. 1 év mulva megmondom mire jutottam.
Naplózva

Főmordor.
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2079 Dátum: 2007. június 06. 00:03:15 am »

Nagyon köszönöm az eddigi hozzászólásokat!!!
Akkor ezek szerint érdemes kitartani az E12 első futómű mellett, valószínűleg így is lesz.....
A hátulja kapcsán még agyalok, igazából egyenlőre nekem megfelel a 100%os //6pálcás Smiley// diffi, tény hogy jobban variálható az E28 hídban a diffi, könnyebb cserélgetni, de igazából egyenlőre emiatt még nem cserélnék komplett hátsó futóművet..... Ha más komoly érv nem szól az E12 hátsó ellen akkor ...... nemtudom akár az is maradhatna Smiley Bár ha már befejlesztek E12 gólylábakat 1millió űrdollárért, akkor meg már azért nem fogok megválni az E12 platformtól, hiába kellene mégis sperr ..... Szóval nem oly egyszerű a kérdés Smiley Sad

További okfejtéseket nagggyon szívesen olvasok Smiley
Illetve a kalkulációimhoz nem ártana megtudni, hogy mennyit kóstál egy -és akkor már le is szűkíthetjük a kört- E28 komplett hátsó futómű ? Huh


..:::F
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #2080 Dátum: 2007. június 06. 06:37:42 am »

Amikor van, akkor én kompletten diffivel, gátlóval, rugókkal 25ért adom. De most nincs smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:23:02 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2081 Dátum: 2007. június 06. 07:10:24 am »

En most egy hibrid hatso futomuven gondolkodok.
E12 hid, es lengokarok de e28 diffi. Igy az osszes elonyt elveznem.
A problemak azert vannek evvel a feltengely miatt, egyedibe le kell gyartani.
De a meglevo sportvaltohoz csak igy tudok normalis difiattetelt valasztani Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:23:15 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2082 Dátum: 2007. június 06. 07:12:18 am »


Zolka.
Ennyire nem volt komoly a 300-as osztás. Roll Eyes
Asszem azzal a ténnyel minnyájan tisztában vagyunk hogy a 300 Km/h eléréséhez nem elég egy áttétel csere. Smiley
De én nem is szeretnék 300-al menni. Roll Eyes
Akkor túl hamar érnék oda,és sokat kéne várnom. Cheesy

Azert csak ne felejtsuk el. 20 eve a 200km/h is sok volt ma meg mar szinte minden auto megy ennyit.
Talan 20 ev mulva mar erre kell felkesziteni a capakat!!!! Smiley
Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #2083 Dátum: 2007. június 06. 08:31:21 am »

Bocs hogy ide írom,de keresek kis alapkörös veztengelyhez excentereket,esetleg valamilyen utcai sport tengelyt m20-ba,ra,re,hoz.grin
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Begi
Vendég
« Válasz #2084 Dátum: 2007. június 06. 08:39:42 am »

Karell, én a saját tapasztalatom alapján azt tanácsolnám, hogy először vegyél egy gyári tengelyt, majd azt vidd el mondjuk a Szuromi műhelybe, kb 30.000Ft-ért elég jót köszörülnek Neked, ráadásul olyat, amilyet kérsz. Ha nem válik be, még visszateheted a sajátodat. Nem hiszem, hogy sport tengelyt kapsz ennél olcsóbban és az lutri a javából. Én vettem egy durva tengelyt, amit azon nyomban szedhettünk is ki a motorból... sok pénzem ment kukába sajnos a tapasztalatlanságom miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:23:49 pm írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2085 Dátum: 2007. június 06. 09:35:28 am »

Azert csak ne felejtsuk el. 20 eve a 200km/h is sok volt ma meg mar szinte minden auto megy ennyit.
Talan 20 ev mulva mar erre kell felkesziteni a capakat!!!! Smiley
Én azt szeretném ha húsz év múlva nek kéne már bizonyítania Klausnak. Smiley
Elég ha csak létezik még,már az is puszta bizonyítás. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:24:10 pm írta Promega » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #2086 Dátum: 2007. június 06. 09:39:01 am »

Karell, én a saját tapasztalatom alapján azt tanácsolnám, hogy először vegyél egy gyári tengelyt...
Hát akkor valszeg ez marad,bár már találtam volna tengelyt nagyokat főleg,de az eladók azt mondták,hogy ez jó lesz utcára ,mert 2-3000-től megindul a 312-tengőllyel...
Hát én annyira nem vágom,de hogy nem fog onnan megindulni az biztos.
Szóval Szuromi,esetleg weboldal van,vagy mindenképp fontos a személyes  találka?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:24:29 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Begi
Vendég
« Válasz #2087 Dátum: 2007. június 06. 09:46:35 am »

Az én tengelyemet Boge rakta be, ment vele egy kört és már szedte is ki, olyan szar volt. Lehet, hogy 16.000 körül már megindult volna, de ki pengeti állandóan üveghangon szegény mocikáját? Ja és 2000-es alapjárat. Amúgy belevertek a szelepek a dugóba, csattogott mint a szódás traktora, egy borzalom volt. Akitől vettem azt mondta, hogy 323i-ben volt E30-ban, csak hazavágta a motort, ezért eladták. Mostmár értem, mitől ment tönkre...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:24:47 pm írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2088 Dátum: 2007. június 06. 10:04:22 am »

Nekem valami összvér lesz, de hogy hogy jön össze azt még nem tudom. 1 év mulva megmondom mire jutottam.

Erre kíváncsi leszek Smiley
Tuljadonképpen Te mit építesz az E12ből ??
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2089 Dátum: 2007. június 06. 10:13:48 am »

HÚÚÚÚ, nagyon raj. Igazából minden hang tetszik, nehéz lenne választani. ...
Tovább bővítettem a listát:
Íme: Nissan 200SX /S14 Silvia/ Kb. 350ló .... akit érdekel, check it:
http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=295

« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:25:20 pm írta Promega » Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2090 Dátum: 2007. június 06. 10:16:57 am »

Frankó... lesz még?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:25:32 pm írta Promega » Naplózva

Bence
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2091 Dátum: 2007. június 06. 10:55:19 am »

Őőőő biztosan Smiley Csak át kéne nyálazzam a nyersanyagokat, de attól tartok az érdekesebbeket már mind felraktam.... Igazából a köv. verseny lesz érdekes, EB futamot rendezünk, lesz ám autófelhozatal az már biztos Smiley Jól rámegyek majd a belső felvételek készítése Tongue Wink Mindenesetre akit kicsit is érdekel a drift annak ott a helye Smiley Itt már a legjobb 32 versenyző páros küzdelemben dönti el, hogy ki a jobb ... Ez azért igen látványos Smiley
Itt van pl. a Csehországi döntő futam: http://www.e30.hu/Drift/DonDrift/drifterup/CZ_donto.mpg
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:25:43 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2092 Dátum: 2007. június 06. 12:24:10 pm »

Hát akkor valszeg ez marad,bár már találtam volna tengelyt nagyokat főleg,de az eladók azt mondták,hogy ez jó lesz utcára ,mert 2-3000-től megindul a 312-tengőllyel...
Hát én annyira nem vágom,de hogy nem fog onnan megindulni az biztos.
Szóval Szuromi,esetleg weboldal van,vagy mindenképp fontos a személyes  találka?
Sztem inkább arra gondoltak, hogy az alapjárat lesz annyi. Cheesy Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:26:04 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #2093 Dátum: 2007. június 06. 12:45:17 pm »

Ja,és az egészben az volt a legszebb amikor azt mondta,hogy megvan hozzá a fokolókerék,amivel be lehet állítani,hogy honnantól húzzon.
Na itt mondtam hogy akkor kösz ,de nem valszeg.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:26:22 pm írta Promega » Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2094 Dátum: 2007. június 06. 14:00:33 pm »

Tovább bővítettem a listát:
Íme: Nissan 200SX /S14 Silvia/ Kb. 350ló .... akit érdekel, check it:
http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=295
érdekes a vezetési  stílus, hogy elengedi sokszor a kormányt, hogy az magától tekeredjen vissza, mert ugye sokkal gyorsabb. nagyonjó Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:26:39 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2095 Dátum: 2007. június 06. 16:00:55 pm »

Ja,és az egészben az volt a legszebb amikor azt mondta,hogy megvan hozzá a fokolókerék,amivel be lehet állítani,hogy honnantól húzzon.
Na itt mondtam hogy akkor kösz ,de nem valszeg.
a fokolo kerek azert kell hogy finomhangolast lehessen csinallni es valoban lehet lejjeb v feljebb venni az alapjarat egyenletes futasi tartomanyat...
a gyari tengelyhez is hasznos mert azt is lehet varialni kinek mi az izlese...
ha a gyari tengelyt el fokolod./sietteted/ akkor dadogos lessz az alapjarat de magas fordulaton  jobb lesz ,forditva ugyanez...
kb..1-1.5mm
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:27:04 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2096 Dátum: 2007. június 06. 16:54:17 pm »

érdekes a vezetési  stílus, hogy elengedi sokszor a kormányt, hogy az magától tekeredjen vissza, mert ugye sokkal gyorsabb. nagyonjó Smiley
Sosem Drifteltem de szerintem ez a természetesebb. Én is igy csinálnám... sok másik videón tény hogy azt látni hogy tekergeti oda-vissza Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:27:33 pm írta Promega » Naplózva

Bence
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2097 Dátum: 2007. június 06. 16:59:57 pm »

ha jó az utánfutásod meg a kerékdőlésed igen ... különben, ha elengeded nem történik semmi és berakod az árokba Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:27:47 pm írta Promega » Naplózva

BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2098 Dátum: 2007. június 06. 17:01:04 pm »

Sosem Drifteltem de szerintem ez a természetesebb. Én is igy csinálnám... sok másik videón tény hogy azt látni hogy tekergeti oda-vissza Smiley
Mert gyors a keze mint az enyém!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:31:43 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2099 Dátum: 2007. június 06. 18:15:13 pm »

a fokolo kerek azert kell hogy finomhangolast lehessen csinallni es valoban lehet lejjeb v feljebb venni az alapjarat egyenletes futasi tartomanyat...
a gyari tengelyhez is hasznos mert azt is lehet varialni kinek mi az izlese...
ha a gyari tengelyt el fokolod./sietteted/ akkor dadogos lessz az alapjarat de magas fordulaton  jobb lesz ,forditva ugyanez...
kb..1-1.5mm
Osztom a véleményt. Én párszor méregettem a gyári tengelyt, a gyári nyitásmélység,ha jól emlékszem,7 mm körül van.
M20-nál a felső határ valahol 9,5-11 körül lehet,ez még sok is,de ennyinél a rugó is beül,meg a vezműszíj sem bírja tovább.De legelőször asszem a szelepek érik el a dugót.Ezt kb úgy lehetne kimérni,h egy rugótól mentesített(szabadon járó)szelepet nyitásra állítani,hagyni,h a szelep rácsússzon a dugótetőre,aztán megmérni a bütyöktől való távolságot.
Aztán ebből ki lehet számolni a az alapkörhöz képest,hány fokos külömbséget jelent.A schrick gyárt elég sokfélét,288-292 már elég versenyszerű.A tuningműhelyek leírásai alapján(metrichmechanic,mk,alpine) kb 270-275 foktól már erősen javasolt a fokolókerék is.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 16:32:10 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!