CápaBMW fórum
2024. május 08. 13:14:55 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2332270 alkalommal)
rnie
Vendég
« Válasz #3030 Dátum: 2008. január 02. 16:12:26 pm »

Kiváncsi vagyok, sikerül-e ehhez is alkatrészt szerezni... A németeknél talán:) Itthon esélytelen...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:22:30 am írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3031 Dátum: 2008. január 02. 16:30:15 pm »

bontva nem is, de újonnan miért ne lehetne?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sabc
Vendég
« Válasz #3032 Dátum: 2008. január 02. 16:31:19 pm »

Kimaradtál a vesszőfutásból az M3 váltóval. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:22:43 am írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3033 Dátum: 2008. január 02. 16:32:07 pm »

akkor visszaszívtam  Lips Sealed
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:22:56 am írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3034 Dátum: 2008. január 02. 18:18:14 pm »

Kiváncsi vagyok, sikerül-e ehhez is alkatrészt szerezni... A németeknél talán:) Itthon esélytelen...
Elvileg lesz. Köszi a kontaktot!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:23:07 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3035 Dátum: 2008. január 02. 20:48:28 pm »



Igen, ezt tudom, a blokkon ott is virít a 2.5/2.8 felirat. Egyébként egy kicsivel nagyobb a furata a 28i-nek.

Miért az mennyi?

Szedem táblázatba a BMW motorok adatait, nekem alapból 86-ot hoz mindkettőre.
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3036 Dátum: 2008. január 02. 20:53:30 pm »


Az első mondat oké, de a második.... A végletekig hegyezett UTCAI motor. Ami kibír min. 100ezer kilométert, az nagyon nem a végletekre van hegyezve. Az ex DTM motorok már közelebb járnak a végletekig hegyezéshez. Nem véletlenül erősebbek, min. 1.5-szer!
Az E34 M5 pl. el sem éri a 100le/1liter teljesítményt, a maga 315/3600-al. Ez nem változtat azon a tényen, hogy borzasztóan erős, de ilyen tekintetben a lemaradás nem kicsi.

Nemrégiben lett mérve egy 1.6-os motor az említett helyen (Kálmán Tomi produktuma) 186LE! Ahogy szól, azt nem jellemezném....meg azt sem hogy mennyibe került.
Az M technik az utcára kiadható legjobb...szerintem. De ez közel sem jelenti, hogy a legjobb. Az is tény, hogy egy M-es motort továbbfejleszteni már nagyon nem egyszerű.

A Youtubeon van egy E34M5 video. 1033 LE és 1091 NM!!! Na az van végletekig hegyezve. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3037 Dátum: 2008. január 02. 21:41:57 pm »

Miért az mennyi?
Szedem táblázatba a BMW motorok adatait, nekem alapból 86-ot hoz mindkettőre.
Lehet hogy az egyik alapméretes, a másik túlméretes volt Azn
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:23:32 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3038 Dátum: 2008. január 02. 21:50:33 pm »

A Youtubeon van egy E34M5 video. 1033 LE és 1091 NM!!! Na az van végletekig hegyezve. Cheesy
Egy turbós motor más kategoria mint egy szívó.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:23:46 am írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3039 Dátum: 2008. január 02. 22:07:07 pm »

A Youtubeon van egy E34M5 video. 1033 LE és 1091 NM!!! Na az van végletekig hegyezve. Cheesy
Még az sincs,mert van egy 1200 Hp verzió is! Fekete autó,dragon megy slickkel.  Grin Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:23:59 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3040 Dátum: 2008. január 02. 22:11:42 pm »

Egy turbós motor más kategoria mint egy szívó.
Nem komolyan a témába vágva közöltem, csak úgy.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:25:53 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3041 Dátum: 2008. január 02. 22:39:08 pm »

V.S.-Motors.  Evil
ÁloM5.  undecided
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:26:14 am írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3042 Dátum: 2008. január 02. 22:43:00 pm »

Nekem a b38 verzió szériában is megfelelne....csak legyen jó állapotban.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:26:27 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3043 Dátum: 2008. január 02. 23:16:43 pm »

V.S.-Motors.  Evil
ÁloM5.  undecided
Szerintem utcára max 500LE ami még talán kontrollálható. Felette meg életveszélyes!!!
Persze én elég félős vagyok.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:26:42 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3044 Dátum: 2008. január 02. 23:22:07 pm »

Igen Zolka és a félősök 360 Lóerőnél meg is állnak.  Grin Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:26:53 am írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3045 Dátum: 2008. január 03. 06:14:13 am »

Szerintem utcára max 500LE ami még talán kontrollálható. Felette meg életveszélyes!!!
Persze én elég félős vagyok.
Ezt igazolhatom!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:27:07 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3046 Dátum: 2008. január 03. 07:34:13 am »

Igen Zolka és a félősök 360 Lóerőnél meg is állnak.  Grin Evil
Szerintem utcára a 300LE is felesleges... Nyomaték legyen mint állat  afro
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:27:25 am írta Promega » Naplózva

Bence
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3047 Dátum: 2008. január 03. 09:18:49 am »

Szerintem utcára a 300LE is felesleges... Nyomaték legyen mint állat  afro
Én nem a lóerőt igazolnám, hanem a Zolka félősségét!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:28:10 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3048 Dátum: 2008. január 03. 22:01:26 pm »

Még egy szó erejéig a teljesítménymérésről. Egy másik fórumon épp most olvastam M50 B25 mérésről.A gyári 192 lóhoz képest ez 167-et tudott. Azért egy m50-nek nem nagyon illik 200 e km fölött lennie.
Szóval,ha most hirtelen vennék egy e36 m3-at,ami gyárilag 286 paci,és amit 14 éve HAJTANAK IS,abban most lehet kb 240 ? Az m20 b20-akban pedig 100... Érdekes
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3049 Dátum: 2008. január 03. 22:17:58 pm »

Kérdés, hogy melyik értéket mérik? A kihajtásit, vagy a kerekeknél levőt? A gyári érték a kerekeken mérve annyi, vagy a kihajtáson?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:28:32 am írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3050 Dátum: 2008. január 04. 23:26:14 pm »

Ha már Motorsport meg M5................   Roll Eyes
Pár év tecnikai fejlődése vidiókban.

E34 M5 0-270Km/h
http://www.youtube.com/watch?v=an5crbsOj00#

E39 M5 0-270Km/h
http://www.youtube.com/watch?v=0fzf7IK30Z8&feature=related#

E60 M5 0-270Km/h  
http://www.youtube.com/watch?v=3BSPmLpRaxI&NR=1#

Ha más nem is,avideók hossza mutatja a közelítő időértéket.  Wink

Jó szórakozást. Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:28:51 am írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3051 Dátum: 2008. január 04. 23:41:01 pm »

Kérdés, hogy melyik értéket mérik? A kihajtásit, vagy a kerekeknél levőt? A gyári érték a kerekeken mérve annyi, vagy a kihajtáson?
Boogie atz írta, hogy a gyári adat az a főtengelyen mért teljesítményre vonatkozik.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:29:18 am írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #3052 Dátum: 2008. január 05. 01:22:27 am »

Még egy szó erejéig a teljesítménymérésről. Egy másik fórumon épp most olvastam M50 B25 mérésről.A gyári 192 lóhoz képest ez 167-et tudott. Azért egy m50-nek nem nagyon illik 200 e km fölött lennie.
Szóval,ha most hirtelen vennék egy e36 m3-at,ami gyárilag 286 paci,és amit 14 éve HAJTANAK IS,abban most lehet kb 240 ? Az m20 b20-akban pedig 100... Érdekes

... azt hiszem, én is olvastam erről az autóról ... és ez a 167 ló keréken mért teljesítmény  Wink ... szerintem nincs ezzel az értékkel semmi baj ... főleg, hogy elég hosszú diffi van a gép alatt ...
Naplózva

Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3053 Dátum: 2008. január 05. 08:35:21 am »

A diffinek, valtonak nincsen szerepe a teljesitmeny meresben.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:29:38 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #3054 Dátum: 2008. január 05. 12:53:00 pm »

És a hajtási veszteség?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:29:49 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3055 Dátum: 2008. január 05. 13:17:43 pm »

Itt a diffi fajtájáról volt szó (rövid, hosszú), ebben nincsen jelentősége, azonos a konstrukciónál.

 
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:30:01 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3056 Dátum: 2008. január 05. 13:21:59 pm »

Akkor gyorsan kérdeznék is......

Ha most a TD-men kicserélem a 3.15-ös difit 2.65-ösre,akkor nem lesz más a mért érték?
Vagy ha 5. direktes TDS váltó megy alá ,meg mondjuk egy 3.46-os?
Akkor sem változik?  Roll Eyes

Ezt szeretném megérteni.

Ha a gyári méretnél nagyobb átmérőjű kereket mondjuk?

 undecided

Valaki homályosítson fel léci.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:30:13 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #3057 Dátum: 2008. január 05. 13:37:03 pm »

Itt a diffi fajtájáról volt szó (rövid, hosszú), ebben nincsen jelentősége, azonos a konstrukciónál.
Ja igen, annak valóban nincs jelentősége.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:30:37 am írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #3058 Dátum: 2008. január 05. 13:38:08 pm »

Akkor gyorsan kérdeznék is......
Ha most a TD-men kicserélem a 3.15-ös difit 2.65-ösre,akkor nem lesz más a mért érték?
Vagy ha 5. direktes TDS váltó megy alá ,meg mondjuk egy 3.46-os?
Akkor sem változik?  Roll Eyes
Ezt szeretném megérteni.
Ha a gyári méretnél nagyobb átmérőjű kereket mondjuk? undecided
Valaki homályosítson fel léci.
A mért teljesítményed nem fog változni. Más áttételű diffivel a menetteljesítmény fog változni, meg esetleg a fogyasztás. Ha más kereket teszel fel, akkor meg csalni fog a sebességmérőd.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:31:10 am írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3059 Dátum: 2008. január 05. 16:03:27 pm »

Ezt akartam hallani.(akkor ezekszerint nem vok annyira offtoba)
Köszönöm szépen.  Smiley Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 09:31:22 am írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 [102] 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!