CápaBMW fórum
2024. május 08. 19:56:05 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2332433 alkalommal)
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3450 Dátum: 2008. március 31. 19:46:13 pm »

A kérdés jó. A Super eta-t 87/09-től gyártották, 3 hónapos pályafutása miatt garantált a ritkasága SmileySmiley Különlegessége, hogy a hengerfejöntvény és a szelepek egy az egyben megegyezik a 25i-ével, azaz "nagyégésterű-nagyszelepes", ahogy a köznyelv fogalmazza, szerintem parasztvakítás, de ez más téma. De ugyanúgy 129le ill. 240nm-t ad le, mint a többi eta.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:46:02 am írta Promega » Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3451 Dátum: 2008. március 31. 19:47:35 pm »

Értem. Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:51:06 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3452 Dátum: 2008. március 31. 20:38:00 pm »

Igen, így teljes az info Smiley Érdekes, sok helyen úgy írják, hogy 87/11-ban befejeződött az e28ak gyártása, de bmwmregistry.com-on rengeteg olyan alv@zsz@mú m5 és m535i van, amik 88as gyártásúak. Sőt mivel dél afrikában még tovább gyártották az e28at, ezért elképzelhető, hogy létezik 90es évjáratú eta is. Csak bosszant, hogy a Dél Afrikai cápákról semmi info a neten......Pedig lenne egy két érdekesség. Viszont tudtommal 86 vmelyik hónapjától a katos E28 már ugyanúgy 240 nm, mint a kat nélküli, tán egy évig volt 230nm a katos e28, az e30 eta pedig mindig 230nm volt. De ebben nem vagyok 100%-ig biztos.

L-jet eta? Sose hallottam róla. Mit lehet tudni arról?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:51:24 am írta Promega » Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3453 Dátum: 2008. március 31. 20:43:03 pm »

öhm. Bocsi, hogy közbeszólok, de milyen vezérlése van az ETA-knak? Motronic?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:52:34 am írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3454 Dátum: 2008. március 31. 20:48:28 pm »

Szúrd már be azt a gyenge fotót  légyszi Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:53:02 am írta Promega » Naplózva
BaltusE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278



« Válasz #3455 Dátum: 2008. március 31. 22:08:09 pm »

' voltam a hétvégén amatőr driften,és volt aki ezzel a szépséggel képes volt nevezni Sad de szerencsére nem lett baja,egyébként 325e O.o meglepően sok 325e-vel találkozok különféle sprintversenyeken,pedig tudtommal marhára nem odavaló,és nembírja ha nyúzzák..."

Történetesen ismerem az autót,Veresegyházán található V.Karcsié és olyannyira harcos 'Eta" hogy egy M3-ast péppé ver. A lökettérfogata tényleg 2.7 de már nem Eta.  Érdekes hogy a gyári Eta 3500-ig tartó gőzmozdony nyomatékot egy hátbarugós gumicsikorgásos lepörgés követi.

Ez az autó volt a kiváltó ok hogy 'komolyabban" elkezdtem foglalkozni az Etelkákkal.  Egy biztos: Az utolsó évjáratos Euro Eták tényleg erősebbek a régieknél. Persze az is a baj hogy régebbi Etát csak lenyüstölt darabokat sikerült kipróbálni.
Naplózva

csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3456 Dátum: 2008. március 31. 22:23:06 pm »

gyönyörű kocsi,én sajnálnám holmi driftelésre Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:53:56 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #3457 Dátum: 2008. március 31. 22:48:24 pm »

holmi???  angry

mert? ha rendesen, folyamatosan karban van tartva, hadd szóljon ... ha nem rúgod ész nélkül, szerintem semmi vész ... egy versenyautó is lehet szép és igényes ... jó példa rá a drift edzésekről és versenyekről ismert fekete E30 M3 ...  
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:54:08 am írta Promega » Naplózva

sixpack525i
Vendég
« Válasz #3458 Dátum: 2008. március 31. 23:00:13 pm »

' voltam a hétvégén amatőr driften,és volt aki ezzel a szépséggel képes volt nevezni Sad de szerencsére nem lett baja,...

Eta rulez SmileySmiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:54:26 am írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3459 Dátum: 2008. március 31. 23:04:20 pm »

holmi???  angry
mert? ha rendesen, folyamatosan karban van tartva, hadd szóljon ... ha nem rúgod ész nélkül, szerintem semmi vész ... egy versenyautó is lehet szép és igényes ... jó példa rá a drift edzésekről és versenyekről ismert fekete E30 M3 ...  
azthiszem tudom melyikre gondolsz Smiley de ez olyan szép gyári kinézetű,krómlökösökkel,hogy nagyon :-O egyébként szép és igényes versenykocsiért nem kell messzire menni,Boge-nak van Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:55:19 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #3460 Dátum: 2008. április 01. 07:38:15 am »

Ez az autó volt a kiváltó ok hogy 'komolyabban" elkezdtem foglalkozni az Etelkákkal.  Egy biztos: Az utolsó évjáratos Euro Eták tényleg erősebbek a régieknél. Persze az is a baj hogy régebbi Etát csak lenyüstölt darabokat sikerült kipróbálni.
És még mi van abban az Etában, hogy elcsépeli az M3at?
Nekem is Eta alapú motorom van, és teljesen meg voltam / vagyok vele elégedve. Bár lehet, hogy majd fejlesztgetem egy kicsit, mert 7200őt pörög, és félek, hogy egyszer a főtengely eltörik majd...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:55:55 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3461 Dátum: 2008. április 01. 07:53:45 am »

Attól, hogy valami versenyautó, attól még nem kell lepukkant kaka módjára kinézni. Márpedig szép versenyautót csak szép alapból "érdemes" építeni.

Én háklis voltam az enyémre. Majd felrobbantam, amikor az egyik haver véletlenül betörte a hátsó lámpám, pedig volt otthon 2 garnitúra. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3462 Dátum: 2008. április 01. 15:17:59 pm »

nem aztmondtam h csúnyaszarból épüljön a versenyautó,dehogy gyárikinézetű hibátlan kocsi legyen,azt én nem nyúznám ilyeneken,mint ahogy Boge is írta anno. a Te versenyautód sajnos nemláttam biztos szép volt,de mint mondtad elég mélyre juttatták sajna Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:56:14 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3463 Dátum: 2008. április 01. 16:25:17 pm »

pedig tudtommal marhára nem odavaló,és nembírja ha nyúzzák...
Bírja a nyúzást. Azt nem bírja, ha a full széria motornak a tiltását kitolják 5000 fölé, ugyanis az 5000 feletti fordulatot nem bírja.....Sem a főtengely, sem pedig a gyári eta gyűrűk nem viselik sokáig a "basztatást".
Sztem elég jól bírja a nyúzást:
http://youtube.com/watch?v=qs1rw3QAwfs
De biztos nem véletlenül szabályozzák le 5000-nél....
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:56:44 am írta Promega » Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3464 Dátum: 2008. április 01. 16:29:20 pm »

Szúrnám én, vagy fél órája keresem...
Amelyiket kerestem nem találom, de ilyesmi volt:
Hú marhajól néz ki így, hogy az injektort ezekkel a közdarabokkal távolabb vitték.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:57:05 am írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3465 Dátum: 2008. április 01. 16:32:18 pm »

Sztem elég jól bírja a nyúzást:
http://youtube.com/watch?v=qs1rw3QAwfs
De biztos nem véletlenül szabályozzák le 5000-nél....
ha már eta. érdekel a motor ? Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:57:18 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3466 Dátum: 2008. április 01. 16:36:00 pm »

Attól, hogy valami versenyautó, attól még nem kell lepukkant kaka módjára kinézni. Márpedig szép versenyautót csak szép alapból "érdemes" építeni.

Én háklis voltam az enyémre. Majd felrobbantam, amikor az egyik haver véletlenül betörte a hátsó lámpám, pedig volt otthon 2 garnitúra. Cheesy

Ha szép az autó akkor sajnálod, ha márpedig sajnálod, akkor nem vállalsz be mindent, ha nem vállalsz be mindent, akkor meg nincs látvány és eredmény. Ez az én véleményem.
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3467 Dátum: 2008. április 01. 16:51:43 pm »

ha már eta. érdekel a motor ? Tongue
Egyenlőre legyen meg az érettségi, legyen nyár és legyen otthon a kis 3-mas. De majd valszeg elmegyek megnézni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:57:40 am írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3468 Dátum: 2008. április 01. 18:47:19 pm »

Sztem elég jól bírja a nyúzást:
http://youtube.com/watch?v=qs1rw3QAwfs
De biztos nem véletlenül szabályozzák le 5000-nél....
ÁÁÁÁ! Ez nem eta, legfeljebb a főtengely benne!
Te Six, volt etában cupé? Vagyis kupéban eta?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:57:56 am írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3469 Dátum: 2008. április 01. 18:50:58 pm »

Volt! Smiley Majdnem olyat vettem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:58:08 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3470 Dátum: 2008. április 01. 20:27:58 pm »

Ha szép az autó akkor sajnálod, ha márpedig sajnálod, akkor nem vállalsz be mindent, ha nem vállalsz be mindent, akkor meg nincs látvány és eredmény. Ez az én véleményem.
Mindig is adtam a tapasztalt versenyzők véleményére. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:58:19 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3471 Dátum: 2008. április 01. 20:46:53 pm »

 Cheesy
egyébként tervezed hogy a jövőben még rallizz?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:58:49 am írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3472 Dátum: 2008. április 01. 20:48:21 pm »

Az ETA egyébként motronicos?
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #3473 Dátum: 2008. április 01. 20:48:56 pm »

Mindig is adtam a tapasztalt versenyzők véleményére. Sad
Elhiszed, hogy nem érdekel kinek a véleményére adsz és kiére nem? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 11:59:03 am írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3474 Dátum: 2008. április 01. 20:50:01 pm »

még 2 perc és kész a popcorn,aztán kezdhetitek! Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:00:03 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #3475 Dátum: 2008. április 01. 20:52:59 pm »

Urak! Ez itt a Motorsport topik!!!
ETA?Huh Cheesy
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3476 Dátum: 2008. április 01. 21:02:04 pm »

akkor ez motorsportabb. tanulság: ne indulj utcai kocsival rallin,még akkorse ha EVO...


* 207489_20080318093035.jpg (45.9 KB, 640x424 - megtekintve 418 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:00:18 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Joco
Vendég
« Válasz #3477 Dátum: 2008. április 01. 21:08:34 pm »

Vagy tanulj meg vezetni...  Evil Amúgy meg egy ronggyal átfut rajta és kész...  Evil Sajnálom szegény csórót. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:00:24 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3478 Dátum: 2008. április 01. 21:13:37 pm »

egyébként nem vezet rosszul a pali,csak azok a kurva villanyoszlopok! énis sajnálom,napokig aludni se bírtam,de már túltettem magam rajta Smiley előbb gittőni kő aztán csiszolás,majd pirosszínűre ecsetelni,aztán rongy, és olyan mintha új lenne!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:00:33 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Joco
Vendég
« Válasz #3479 Dátum: 2008. április 01. 21:20:32 pm »

Nem akartam balfasznak titulálni. Én már annak is örülnék,ha egy ilyen autót kölcsönadnának nekem,hogy ittazegyenes te hülyegyerek,próbázzad ki de vigyázz rá! Én egy ilyen verdára vigyáznék,persze csak azért mert ezekhez képest csóringer vagyok. Ha Dagobert lenne a nagypapám én is leszarnám az ilyen karcolásokat,estére a lakatosnál lenne...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:00:43 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!