Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #780 Dátum: 2009. január 15. 16:49:55 pm » |
|
A beltér sz.tem nagyon ratyi. Nem az ergonómia, hanem a felhasznált anyagok, műszerek. Ok 1970-72 -ben ez ultra futurisztikus volt! Még most is, természetesen, csak én már mai szemmel nézem Ez egy prototyp ,úgy tudom ,csak egy készült. (Max megcáfolnak). Amúgy M10 van benne! Vagyis úgymond 2002 turbo. 250 -et ment. 200 LE Az csak 170 le volt... Szerintem az "alap" motoron egy kicsit még túlóráztak és simán kijött a 200 fölötti LE. Ha valaki kéri privátban átküldöm az M1-re vonatkozó oldalakat, itt nem akarom foglalni a helyet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 15. 21:02:47 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #781 Dátum: 2009. január 15. 16:59:19 pm » |
|
A beltér sz.tem nagyon ratyi. Nem az ergonómia, hanem a felhasznált anyagok, műszerek. Ok 1970-72 -ben ez ultra futurisztikus volt! Még most is, természetesen, csak én már mai szemmel nézem Ez egy prototyp ,úgy tudom ,csak egy készült. (Max megcáfolnak). Amúgy M10 van benne! Vagyis úgymond 2002 turbo. 250 -et ment. 200 LE Mi a gondod a beltérrel ? Full bőr beltér a műszerfal is, akkor meg mi kellene még ? A műszerek meg ahhoz képest mikor amikor készült az űrtechnika volt. Lehetetlen egy 30 évvel ezelőtti technikai szintet egy maihoz hasonlítani, akkorát lépett közben a világ.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #782 Dátum: 2009. január 15. 17:42:04 pm » |
|
A beltér sz.tem nagyon ratyi. Nem az ergonómia, hanem a felhasznált anyagok, műszerek. Ok 1970-72 -ben ez ultra futurisztikus volt! Még most is, természetesen, csak én már mai szemmel nézem Ez egy prototyp ,úgy tudom ,csak egy készült. (Max megcáfolnak). Amúgy M10 van benne! Vagyis úgymond 2002 turbo. 250 -et ment. 200 LE Az csak 170 le volt... Bmw könyvből néztem. 200-at ír.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #783 Dátum: 2009. január 15. 19:17:47 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #784 Dátum: 2009. január 16. 00:44:30 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #785 Dátum: 2009. január 16. 09:16:51 am » |
|
Akkor legyen egy kis témába vágó ! Kutakodtam egyik mentett oldalamon. (Most linkelem is nektek a linkelőbe.) BMW turbo Vazz. Miért nem ebből csinálták anno a Kinght Rider-t? Alapból több műszer van benne, mint a filmhez turbózott pontiacban. Mega-retro-classic! Ebből kemény dolog lett volna katapultálnia.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #786 Dátum: 2009. január 16. 10:19:51 am » |
|
A beltér sz.tem nagyon ratyi. Nem az ergonómia, hanem a felhasznált anyagok, műszerek. Ok 1970-72 -ben ez ultra futurisztikus volt! Még most is, természetesen, csak én már mai szemmel nézem Ez egy prototyp ,úgy tudom ,csak egy készült. (Max megcáfolnak). Amúgy M10 van benne! Vagyis úgymond 2002 turbo. 250 -et ment. 200 LE Az csak 170 le volt... Bmw könyvből néztem. 200-at ír. Én meg a sima 2002 turboról amit írtál... arra mondtam hogy 170...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #787 Dátum: 2009. január 16. 10:40:49 am » |
|
Akkor legyen egy kis témába vágó ! Kutakodtam egyik mentett oldalamon. (Most linkelem is nektek a linkelőbe.) BMW turbo Vazz. Miért nem ebből csinálták anno a Kinght Rider-t? Alapból több műszer van benne, mint a filmhez turbózott pontiacban. Mega-retro-classic! Ebből kemény dolog lett volna katapultálnia.. ) Egyszeri mutatvány
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #788 Dátum: 2009. január 19. 19:27:15 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #789 Dátum: 2009. január 19. 19:34:29 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #790 Dátum: 2009. január 19. 20:03:52 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #791 Dátum: 2009. január 19. 20:09:05 pm » |
|
Ez nagyon is az. Forgómotor van benne ha jól látom. A Megola nevű motorkerékpárban volt hasonló. 100km/h fölötti sebességgel tudott menni a moci jóval a második világháűború előtt. A versenyváltozatai meg 142 vagy 160km/h-val repesztettek az áttételtől függően. A baj csak az volt velük hogy direkt ajtásosak voltak.... j mondjuk versenyzésnél ez egyáltalán nem egy probléma és akkoriban ugye a közlekedésnél se okozott ez egy nagy hepajt.... akkor még nem voltak dugók. De a sima utcai Megolák nem bírtak lassabban menni egy jóerőben levő gyalogos tempójánál mert leállt a motorjuk. Viszont ez a fehér masina amit itt mutatnak.... Nah ez nagyon felkeltette az érdeklődésem, ha jól olvasom oldható tengelykapcsolóval rendelkezett, és kétfokozatú váltója volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 19. 20:13:47 pm írta Graf Spee »
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #792 Dátum: 2009. január 19. 20:13:36 pm » |
|
Először azt hittem a Fűrész 5-ből valami elmés kínzó eszköz. Aztán annál elmésebb.Ha valaki tud angolul átolvashatná.2 dolog érdekelne.Működött ill. menni is tudtak vele
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #793 Dátum: 2009. január 19. 20:15:58 pm » |
|
Először azt hittem a Fűrész 5-ből valami elmés kínzó eszköz. Aztán annál elmésebb.Ha valaki tud angolul átolvashatná.2 dolog érdekelne.Működött ill. menni is tudtak vele Melyik részlet érdekel a szövegből? (címek) Egyébként nagy valószínűséggel működött. De erről nem írnak semmit. Azért tervezték ezt meg a régebbi Megola után mert, még áramvonalasabb motort akartak létrehozni, valamint úgy megépíteni az egész motort, hogy "zárt" rendszerű legyen de ennek ellenére könnyen szerelhető. (a mozgó alkatrészeket akarták eltakarni a felverődő sár meg a hasonló dolgok ellen. Ezek mellett azt akarták, hogy könnyebben lehessen vezetni a motort. Azért akartak újítani, mert a régebbi Megolának ugyan például jó hűtése volt, de nagyon könnyen telement kosszal a hengereken levő hűtőborda és akkor puszit lehetett adni a hűtésnek. Valamint az első felfüggesztés is nagyon gyorsan elfáradt, és ugyan utcán vezetni kényelmes lehetett,(tulajdonképp egy guruló fotel volt ) de a versenypályán nem volt kényelmes.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 19. 20:36:05 pm írta Graf Spee »
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #794 Dátum: 2009. január 19. 20:27:18 pm » |
|
Először azt hittem a Fűrész 5-ből valami elmés kínzó eszköz. Aztán annál elmésebb.Ha valaki tud angolul átolvashatná.2 dolog érdekelne.Működött ill. menni is tudtak vele Melyik részlet érdekel a szövegből? (címek) Gráf úr a következő:Működött ill. menni is tudtak vele.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #795 Dátum: 2009. január 19. 20:39:01 pm » |
|
Először azt hittem a Fűrész 5-ből valami elmés kínzó eszköz. Aztán annál elmésebb.Ha valaki tud angolul átolvashatná.2 dolog érdekelne.Működött ill. menni is tudtak vele Melyik részlet érdekel a szövegből? (címek) Gráf úr a következő:Működött ill. menni is tudtak vele. Erre a leírásból konkrétan nem tudok válaszolni de minden bizonnyal működött. Ha pedig tényleg működött és volt rajta kuplung és sebességváltó, akkor valószínűleg ugyanúgy lehetett kezelni egy ilyen motort akár egy mostanit. Az a fekete színű Megola az biztos, hogy működött (ittvan róla video:http://www.youtube.com/watch?v=pCn7bOJUKYo) de ez a fehér valószínűleg ez is. Sok meghökkentő dolgokat csináltak a 2 világháború között a francia és a német mérnökök.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 19. 20:46:05 pm írta Graf Spee »
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #796 Dátum: 2009. január 19. 21:01:57 pm » |
|
Először azt hittem a Fűrész 5-ből valami elmés kínzó eszköz. Aztán annál elmésebb.Ha valaki tud angolul átolvashatná.2 dolog érdekelne.Működött ill. menni is tudtak vele Melyik részlet érdekel a szövegből? (címek) Gráf úr a következő:Működött ill. menni is tudtak vele. Erre a leírásból konkrétan nem tudok válaszolni de minden bizonnyal működött. Ha pedig tényleg működött és volt rajta kuplung és sebességváltó, akkor valószínűleg ugyanúgy lehetett kezelni egy ilyen motort akár egy mostanit. Az a fekete színű Megola az biztos, hogy működött (ittvan róla video:http://www.youtube.com/watch?v=pCn7bOJUKYo) de ez a fehér valószínűleg ez is. Sok meghökkentő dolgokat csináltak a 2 világháború között a francia és a német mérnökök. Köszönöm ezzel is okosabb lettem. De ez tényleg döbbenet milyen szerkezeteket alkottak már akkoriban. Méghogy nem az Ufóktól vannak az instrukciók
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #797 Dátum: 2009. január 19. 21:40:42 pm » |
|
Először azt hittem a Fűrész 5-ből valami elmés kínzó eszköz. Aztán annál elmésebb.Ha valaki tud angolul átolvashatná.2 dolog érdekelne.Működött ill. menni is tudtak vele Melyik részlet érdekel a szövegből? (címek) Gráf úr a következő:Működött ill. menni is tudtak vele. Erre a leírásból konkrétan nem tudok válaszolni de minden bizonnyal működött. Ha pedig tényleg működött és volt rajta kuplung és sebességváltó, akkor valószínűleg ugyanúgy lehetett kezelni egy ilyen motort akár egy mostanit. Az a fekete színű Megola az biztos, hogy működött (ittvan róla video:http://www.youtube.com/watch?v=pCn7bOJUKYo) de ez a fehér valószínűleg ez is. Sok meghökkentő dolgokat csináltak a 2 világháború között a francia és a német mérnökök. Köszönöm ezzel is okosabb lettem. De ez tényleg döbbenet milyen szerkezeteket alkottak már akkoriban. Méghogy nem az Ufóktól vannak az instrukciók Ha már az UFO-knál tartunk én hiszek ezekben a szerkezetekben. http://www.youtube.com/watch?v=UKZpNBYFajIA hajtóművükre is megvan az alapelgondolás ahogy működnek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #798 Dátum: 2009. január 19. 21:44:32 pm » |
|
A hajtóművükre is megvan az alapelgondolás ahogy működnek. [/quote] Kifejtenéd?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #799 Dátum: 2009. január 19. 22:16:21 pm » |
|
A hajtóművükre is megvan az alapelgondolás ahogy működnek.
Kifejtenéd? [/quote] Áramlástechnika. Úgynevezett implóziós (belelé robbanó hajtómű) Feltalálójuk egy német tudós Viktor Schauberger volt. Fiatalkorában foglalkozása erdőkerülő és vadőr volt. Egyszer megfigyelte, hogy a pisztrángok képesek akár a vízesésen is felúszni és minezt szinte mozdulatlan testtel. Csak annyira mozog a farkuk, hogy irányban tartsák magukat. És elméletileg a kopoltyújuk kialakítása a kulcs. Valamilyen módon egy olyan áramlást valósít meg, hogy a kilépő víztömeg energiája nagyobb mint a belépőé.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #800 Dátum: 2009. január 19. 22:28:00 pm » |
|
A hajtóművükre is megvan az alapelgondolás ahogy működnek.
Kifejtenéd? Áramlástechnika. Úgynevezett implóziós (belelé robbanó hajtómű) Feltalálójuk egy német tudós Viktor Schauberger volt. Fiatalkorában foglalkozása erdőkerülő és vadőr volt. Egyszer megfigyelte, hogy a pisztrángok képesek akár a vízesésen is felúszni és minezt szinte mozdulatlan testtel. Csak annyira mozog a farkuk, hogy irányban tartsák magukat. És elméletileg a kopoltyújuk kialakítása a kulcs. Valamilyen módon egy olyan áramlást valósít meg, hogy a kilépő víztömeg energiája nagyobb mint a belépőé. [/quote] hehe
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #801 Dátum: 2009. január 19. 22:31:32 pm » |
|
A hajtóművükre is megvan az alapelgondolás ahogy működnek.
Kifejtenéd? Áramlástechnika. Úgynevezett implóziós (belelé robbanó hajtómű) Feltalálójuk egy német tudós Viktor Schauberger volt. Fiatalkorában foglalkozása erdőkerülő és vadőr volt. Egyszer megfigyelte, hogy a pisztrángok képesek akár a vízesésen is felúszni és minezt szinte mozdulatlan testtel. Csak annyira mozog a farkuk, hogy irányban tartsák magukat. És elméletileg a kopoltyújuk kialakítása a kulcs. Valamilyen módon egy olyan áramlást valósít meg, hogy a kilépő víztömeg energiája nagyobb mint a belépőé. [/quote] Igen, a Schauberger turbina. Én is olvastam róla, Egely György egyik könyvében, ahol képek is voltak róla, burkolattal és burkolat nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #802 Dátum: 2009. január 19. 22:47:19 pm » |
|
A hajtóművükre is megvan az alapelgondolás ahogy működnek.
Kifejtenéd? Áramlástechnika. Úgynevezett implóziós (belelé robbanó hajtómű) Feltalálójuk egy német tudós Viktor Schauberger volt. Fiatalkorában foglalkozása erdőkerülő és vadőr volt. Egyszer megfigyelte, hogy a pisztrángok képesek akár a vízesésen is felúszni és minezt szinte mozdulatlan testtel. Csak annyira mozog a farkuk, hogy irányban tartsák magukat. És elméletileg a kopoltyújuk kialakítása a kulcs. Valamilyen módon egy olyan áramlást valósít meg, hogy a kilépő víztömeg energiája nagyobb mint a belépőé. Igen, a Schauberger turbina. Én is olvastam róla, Egely György egyik könyvében, ahol képek is voltak róla, burkolattal és burkolat nélkül. [/quote] Mondjuk engem nem is az izgat elsősorban, hogy a csészealjakhoz akarták felhasználni. 2 effektust olvasztótt össze ez a turbina. Az egyik valami áramlástechnikai effektus Coanda effektus a neve de én áramlástechnikában nem vagyok otthon, úgyhogy mondja el ennek a effektusnak a lényegét egy hozzáértő. A másik az úgynevezett elektrodinamikus effekt. Ez számomra az érdekesebb. :a nagysebességű örvény, egy örvénykamrában elektromos töltések szétválasztását produkálja, ezen effektnek a neve a diamagnetikus effekt. Hogy a másik effeknek mmint a diamagnetikus effektnek mi a lényege azt nem tudom. De ez a turbina mint a kettő effekt (Coanda, el. dinamikus rendelkezik). És úgyanúgy van vesztesége neki még ha 100%-os hatásfok fölött üzemel. Ez a vesztesége pedig nem mint más, mint induktív energia. Ezt úgy kell elképzelni, hogyha a házunk mellett működne egy ilyen hajtómű akkor minden elektromos kütyü működni kezdene a házban anélkül hogy bármit is felkapcsolnánk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #803 Dátum: 2009. január 19. 23:01:05 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #804 Dátum: 2009. január 19. 23:07:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #805 Dátum: 2009. január 19. 23:11:11 pm » |
|
És úgyanúgy van vesztesége neki még ha 100%-os hatásfok fölött üzemel.
te gróf. azért ezt a 100%fölötti hatásfokot majd gondold újra. Ez elméleti dolog. Tudom hogy a fizika törvényei kijelentik az energiamegmaradás törvényét.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #806 Dátum: 2009. január 19. 23:23:24 pm » |
|
de a fizikát nem lehet megbaszni. elméletben öregapám is tud dugni, csak a gyakorlat teljesen mást mutat.
ez a korrekt megfogalmazás .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #807 Dátum: 2009. január 19. 23:27:00 pm » |
|
Hát ez gyönge volt . Én csak azt írtam, olvastam és láttam róla képet, amit te is megtehetsz ha van gúglid: schauberger turbine . Az hogy működik-e, a tököm se tudja pár képről megállapítani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #808 Dátum: 2009. január 19. 23:30:10 pm » |
|
Hát ez gyönge volt . Én csak azt írtam, olvastam és láttam róla képet, amit te is megtehetsz ha van gúglid: schauberger turbine . Az hogy működik-e, a tököm se tudja pár képről megállapítani. nem rajtad röhögtem! csak ismerem a fazont -valamelyest személyesen is-, és eszembe jutott, azon röhögtem.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #809 Dátum: 2009. január 19. 23:31:39 pm » |
|
Hát ez gyönge volt . Én csak azt írtam, olvastam és láttam róla képet, amit te is megtehetsz ha van gúglid: schauberger turbine . Az hogy működik-e, a tököm se tudja pár képről megállapítani. nem rajtad röhögtem! csak ismerem a fazont -valamelyest személyesen is-, és eszembe jutott, azon röhögtem. Megijedtél hogy átmegyek a topikodba körülnézni mi?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|