CápaBMW fórum
2024. május 06. 13:14:20 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2517382 alkalommal)
pic
Vendég
« Válasz #3690 Dátum: 2009. április 26. 09:46:44 am »

Találtam egy ilyet a kapura tűzve! Azt hiszem nem kell kommentár! crazy2
A BMW-t pontos j-vel kell írni nem? 1057 Cheesy
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3691 Dátum: 2009. április 26. 09:48:56 am »

persze! a németben nincs ly-os jé  Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3692 Dátum: 2009. április 26. 09:52:09 am »

Ez milyen lökhárító? Mert úgytudom elég ritka...

Kép:



Módosítás:
Na mostmár elméletileg látszik is...

És az Hartge (vagy mostmár én sem tudom, hogy milyen mert mindenki ír mindenfélét  Cheesy) lökhárító helyettesíti a köténylemezt is? huh
Szerintem ez nem Hartge, hanem Motorsportos. (a hartgén külön van a lökhárító) Amúgy ha ilyet teszel fel (ugyanilyet) akkor nem kell a lökhárító és a köténylemez sem.
Jut eszembe a fórumon az egyik autón kísértetiesen hasonló a köténylemez: Roll Eyes

Jah tudom, de Bogénak nincsen rajta a gumicsík.  Smiley
Akkor azt mondom nekem volt csontra ugyanolyan mint a képen amit belinkeltél (gumicsíkkal), egy apró eltéréssel. Heidegger felirat domborodott a középső légbeömlő alatt. Nem hiszem, hogy segítettem ezzel, ugyanis nem sok esélyt látok rá, hogy Heideggert találsz.

Amit én találtam azon BMW jel van ha jól emlékszem akkor ha vele szemben állsz, akkor jobb alul, szal elméletileg m-technik. Cikkszám: 51712210179   

Egyébként kb mennyit ér egy ilyen?
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 26. 09:55:22 am írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3693 Dátum: 2009. április 26. 10:19:41 am »

persze! a németben nincs ly-os jé  Evil


 eusa_clap
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #3694 Dátum: 2009. április 26. 16:31:33 pm »

Himizoli!
ment privi!
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #3695 Dátum: 2009. április 26. 16:45:07 pm »

A mult heten keszült!


* DSC03026.JPG (93.52 KB, 1024x768 - megtekintve 606 alkalommal.)

* DSC03027.JPG (89.52 KB, 1024x768 - megtekintve 656 alkalommal.)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3696 Dátum: 2009. április 26. 17:05:05 pm »

egy ismerősöm látott a múlt héten prágában egy alpina e21-et. elvileg mentem volna vele, de tanulnom kellett. kurvaanyáztamegyet hangosan.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3697 Dátum: 2009. április 26. 18:26:57 pm »

A mult heten keszült!

Kicsivel régebben volt az..Roll Eyes) Ja, a kép?Az más..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lacae21
Vendég
« Válasz #3698 Dátum: 2009. április 27. 07:05:36 am »

Tiszteletem a márkatársaknak !!! Nagy segítségre lenne szükségem !!! Keresem ezeket az alkatrészeket E21-hez:
-egy pár hátsó lámpa búra (csak a búra kéne és az újabb verzió a nagy kocka prízmás)

-egy hátsó lökös (króm)

-egy jobb sárvédő (színe mind1)

-króm csík az első szélvédőnél alul kb. 5 centis (cápások tudják miről beszélek)

-vezető oldali ajtónál kárpitnál lévő króm dísz

-gáz pedál (eredeti e21-es)

hát egyenlőre ennyi ja meg fehér index búra hallotam hogy van itt egy Kecskeméti srác aki csinál ! Új emberke vagyok itt, de jó ez az oldal  Wink

Én egy 1979-es E21-est csinálgatok... építgetem, újítgatom nekem ez a hobbym  Cool
Az ennyém nagyon gyári állapotú de majd dobok fel képeket ha lehet...
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3699 Dátum: 2009. április 27. 08:33:18 am »

Ezt még asszem február elején láttam a köröndön.

Befosós volt az állapota!!
ha jól látom elöl ats felnik vannak, hátul meg alpina. szerintem ez volt eladó egy magyar + egy német autó csomagban néhány hónapja........

Hátul az nem Alpina,hanem egy széria 13"-os alu Smiley Elvette az opel az eszed?  Cheesy  Roll Eyes
jó, akkor széria. alpinának úgyis túl kicsi és úgy nem szép
Miért is lenne kicsi!!
Tegnap láttam élőben egy 6.5x13 et6!!!!-os  alpina felnit!!!
Nagyon überül nézett ki!!!!
képet mutatsz róla?

Tessék...


* DSCN0230.JPG (74.03 KB, 1024x768 - megtekintve 571 alkalommal.)
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3700 Dátum: 2009. április 27. 08:43:55 am »

Na itt talán jobban látszik...


* Sig%201009.jpg (120.58 KB, 1024x768 - megtekintve 655 alkalommal.)
Naplózva
priby
Vendég
« Válasz #3701 Dátum: 2009. április 27. 10:15:15 am »

annak a cgv244nek jó a kiállása. fôleg az elsô kerék és a sárvédôiv viszonya kelt gerjedelmet. amit nézegetek inca, azon is mintha ilyesmi felnik lennének (talán azok kisebbek egy számmal)...
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #3702 Dátum: 2009. április 27. 10:38:19 am »

A tükrökre mondta h nem gyári, a festés meg elég ratyi lett sajna! Közelről látszik, és túl husos Sad
Amugy ott van a toppon a gép. Ja és valami karbi problémát emlegetett... fogyi olyan 18-20!

Na erről beszéltem. Kicsit húzós napi fogyiban. De ha rendberakod lehet le tudod vinni 15 alá.
Viszont 60 ezret bármikor megér. Gondolom egy 28i-re upgrade kivitelezhető lenne.
Naplózva
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #3703 Dátum: 2009. április 27. 10:46:56 am »

Akkor nem maradna korhű és ugrik az OT! Első szériás e12-nél nem tudom, hogy volt-e injector.
Mióta megvette lett lakatolva és fényezve is azon kívül nem tudom mennyibe volt neki... Asszem 2003-ban vette, ki is volt vonva a forgalomból, de akkor még nem kellett annyira a zsebbe nyúlni, hogy visszarakasd.
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3704 Dátum: 2009. április 27. 11:18:40 am »

annak a cgv244nek jó a kiállása. fôleg az elsô kerék és a sárvédôiv viszonya kelt gerjedelmet. amit nézegetek inca, azon is mintha ilyesmi felnik lennének (talán azok kisebbek egy számmal)...

Az a régi felni volt 15 ös, szerintem nem való rá, ha csak nem bbs rs... inkább a 13 as való ezekre a kocsikra... amit te nézegetsz az inka, azon a bmw hez gyártott 7x15 ös bbs van... most ez van rajta...


* u.JPG (110.21 KB, 1152x864 - megtekintve 629 alkalommal.)
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #3705 Dátum: 2009. április 27. 11:33:08 am »

Akkor nem maradna korhű és ugrik az OT! Első szériás e12-nél nem tudom, hogy volt-e injector.
Mióta megvette lett lakatolva és fényezve is azon kívül nem tudom mennyibe volt neki... Asszem 2003-ban vette, ki is volt vonva a forgalomból, de akkor még nem kellett annyira a zsebbe nyúlni, hogy visszarakasd.

De ha már megkapta az OT-t, akkor fene sem fogja naponta csekkolni a motorteret. Az eredeti alkatrészeket meg meglehet tartani.
De ha tényleg csak hobby autó akkor meg mind1.
Naplózva
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #3706 Dátum: 2009. április 27. 11:47:34 am »

Még nincs OT-je. Arra még gyúrni kell! Amugy 5évente kell visszavinni "csekkolásra"
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3707 Dátum: 2009. április 27. 12:27:00 pm »

Még nincs OT-je. Arra még gyúrni kell! Amugy 5évente kell visszavinni "csekkolásra"

Igen igen... és van egy ember, nem kevés befolyással, aki mindenhol ott van általában ahol otéztatnak, és ő nagyon nem szereti ha valami nem korhű...
Naplózva
priby
Vendég
« Válasz #3708 Dátum: 2009. április 27. 13:21:31 pm »

sziasztok, segítsen már vki plz, most beszéltem az inka 02es tulajával, van mit javítani rajta saját bevallása szerint is. ideiglenesen kivonva, taposón lyuk, középkonzol hiányzik, nem gyári hangszóróknak kivágott kárpitok, stb. küld nagyfelbontású fotókat, 02 kasztninál mit fotóztassak vele? hátsó tornyok, tűzfal, padló? mik a leggázosabb 02es pontok rohadás szempontjából?
köszi előre is.
Naplózva
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350



WWW
« Válasz #3709 Dátum: 2009. április 27. 20:51:25 pm »

Még nincs OT-je. Arra még gyúrni kell! Amugy 5évente kell visszavinni "csekkolásra"

Igen igen... és van egy ember, nem kevés befolyással, aki mindenhol ott van általában ahol otéztatnak, és ő nagyon nem szereti ha valami nem korhű...
Tán nem olyan valaki, akinek szögletes hátsólámpás 1968-as 02-je van. Evil
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3710 Dátum: 2009. április 27. 20:54:36 pm »

full originál a gépe  Evil  Evil  Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
pic
Vendég
« Válasz #3711 Dátum: 2009. április 27. 20:56:45 pm »

full originál a gépe  Evil  Evil  Evil
Az a kék vágott rugós? huh Evil
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #3712 Dátum: 2009. április 27. 22:57:28 pm »

Még nincs OT-je. Arra még gyúrni kell! Amugy 5évente kell visszavinni "csekkolásra"

Igen igen... és van egy ember, nem kevés befolyással, aki mindenhol ott van általában ahol otéztatnak, és ő nagyon nem szereti ha valami nem korhű...
Tán nem olyan valaki, akinek szögletes hátsólámpás 1968-as 02-je van. Evil
Milyen váltó van benne? 4 sebességes?
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3713 Dátum: 2009. április 27. 23:19:47 pm »

Még nincs OT-je. Arra még gyúrni kell! Amugy 5évente kell visszavinni "csekkolásra"

Igen igen... és van egy ember, nem kevés befolyással, aki mindenhol ott van általában ahol otéztatnak, és ő nagyon nem szereti ha valami nem korhű...
S ha megjelensz ot-s rendszámmal (mire nem volt befolyása) a sümegi talin  Evil Akkor még ordibál is  Grin
Naplózva
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #3714 Dátum: 2009. április 28. 06:09:48 am »

Van egy olyan szabály is, hogy bármikor, bárki felnyomhat, ha észreveszik, hogy hozzányúltál olyanhoz az autón amihez nem kéne. Pl.: OT-s rendszámmal visszarakod a "tuning" motort amit a vizsgára kivettél, és/vagy lesötétíted, raksz rá spoilereket, matrica, belső akárm szarság amivel a vizsgán nem menne át, nem korhű, nem gyári....
Aztán szépen visszahívnak, hogy virítsd a verdát! Igy könnyedén ugorhat az addig beleölt munka...
A felnikkel viszont nem tudom mi a helyzet. Elvileg azt se szabadna lecserélni, de hogy ideiglenesen (pár hónapra in summer) Roll Eyes


Szvsz ez olyan németektől átvett "szomszédi kl(f)asszfejség" angry
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3715 Dátum: 2009. április 28. 07:52:00 am »

Gondolom én az E12-ővel, AF-es motorszámommal,korabeli,de 35i motorommal ne is álmodjak OT vizsgáról...Végülis nem halok bele,ha nem OT-s.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #3716 Dátum: 2009. április 28. 09:48:49 am »

Gondolom én az E12-ővel, AF-es motorsz@mommal,korabeli,de 35i motorommal ne is álmodjak OT vizsgáról...Végülis nem halok bele,ha nem OT-s.
Ahogy én tudom a dolgokat, korhűnek kell lennie. Ha ez a motor volt E12-ben gyártva, akkor lehet OT, attól függetlenül, hogy AF-s. De tudtommal nem volt.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3717 Dátum: 2009. április 28. 09:52:44 am »

szerintem lehet OT-s az autód Miki!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #3718 Dátum: 2009. április 28. 10:45:21 am »

szerintem lehet OT-s az autód Miki!
Szavazzuk meg!!!  crazy2 Grin
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3719 Dátum: 2009. április 28. 11:08:54 am »

Gondolom én az E12-ővel, AF-es motorsz@mommal,korabeli,de 35i motorommal ne is álmodjak OT vizsgáról...Végülis nem halok bele,ha nem OT-s.
Ahogy én tudom a dolgokat, korhűnek kell lennie. Ha ez a motor volt E12-ben gyártva, akkor lehet OT, attól függetlenül, hogy AF-s. De tudtommal nem volt.

Az AF miatt nem fogják megadni...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!