CápaBMW fórum
2024. május 06. 20:32:43 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2517486 alkalommal)
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #4380 Dátum: 2009. augusztus 30. 13:11:12 pm »

hipp-hipp-hurrá!
grat!!
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4381 Dátum: 2009. augusztus 30. 13:40:00 pm »

odavoltírvahogyötszáznyolcvanezerforintkissésokdeszépmunkalett

Hol láttad te azt?Az kurvasok...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4382 Dátum: 2009. augusztus 30. 13:53:26 pm »

Hol láttad te azt?Az kurvasok...

Miért,25rugó/elem,250e,120e biztos az anyag,1 hónapig elvolt a szaki vele,áram,világítás,adó,stb,+a belseje is fújva lett,miért sok?
Nézd a minőséget is! icon_razz icon_swoon 987
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4383 Dátum: 2009. augusztus 30. 14:11:24 pm »

Miért,25rugó/elem,250e,120e biztos az anyag,1 hónapig elvolt a szaki vele,áram,világítás,adó,stb,+a belseje is fújva lett,miért sok?
Nézd a minőséget is! icon_razz icon_swoon 987

Hőkamrában is sok lenne annyi,hidd el.De ha valakinek megér annyit, ám legyen..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #4384 Dátum: 2009. augusztus 30. 14:45:28 pm »

odavoltírvahogyötszáznyolcvanezerforintkissésokdeszépmunkalett

hol olvastad ezt??
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #4385 Dátum: 2009. augusztus 30. 15:03:49 pm »

Elkészült az e12 fényezése  sm_68
http://www.kep.tar.hu/e12/50651410#2


Gratulálok! Szép lett. Mi a neve ennek a színnek?
Naplózva
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #4386 Dátum: 2009. augusztus 30. 16:24:47 pm »

A szín Rezedagrün metalic.
Tényleg annyi volt, de 2004-ben sem számítottunk kevesebbre, ez már korábban is téma volt itt a fórumon. Az ember 3hónapot dolgozott vele, és nem kis meló volt mindent egyenesre, gyárira kihozni. Mivel hetente fujatok autókat tudom, hogy a legtöbb fényező munkája egy kalap fekáliát nem ér... Az e30at máshol 200ért fújták, de az láthatóan nem ez a minőség, és nem is kellett olyan megoldásokat alkalmazni mint egy ilyen öreg kocsin.
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #4387 Dátum: 2009. augusztus 30. 16:38:32 pm »

örülnék, ha hozzáértők elmesélnék nekem, miben is más egy ilyen meló, a több pénzért mit kap az ember, mi éri meg, mi nem, mert hamarosan fel fog merülni ez a kérdés az mi kis életünkben is..
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4388 Dátum: 2009. augusztus 30. 17:03:25 pm »

elég ha lengéscsillapítót cserélsz.. Collinsztól csak behajtanám a fele árát.. Evil
Grin Grin Grin
Naplózva

Bence
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #4389 Dátum: 2009. augusztus 30. 17:58:07 pm »

Elkészült az e12 fényezése  sm_68
http://www.kep.tar.hu/e12/50651410#2

Gratulálok.
Mester munka, gyönyörű!  Wink
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #4390 Dátum: 2009. augusztus 30. 18:49:20 pm »

 sm_68  Azn
Ca.850 kg
Ca.500 LE
es 6 db keszült belöle!


* DSC03200.JPG (38.15 KB, 448x336 - megtekintve 538 alkalommal.)

* DSC03203.JPG (33.98 KB, 448x336 - megtekintve 612 alkalommal.)

* DSC03205.JPG (33.6 KB, 448x336 - megtekintve 573 alkalommal.)
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #4391 Dátum: 2009. augusztus 30. 19:41:40 pm »

A szín Rezedagrün metalic.
Tényleg annyi volt, de 2004-ben sem számítottunk kevesebbre, ez már korábban is téma volt itt a fórumon. Az ember 3hónapot dolgozott vele, és nem kis meló volt mindent egyenesre, gyárira kihozni. Mivel hetente fujatok autókat tudom, hogy a legtöbb fényező munkája egy kalap fekáliát nem ér... Az e30at máshol 200ért fújták, de az láthatóan nem ez a minőség, és nem is kellett olyan megoldásokat alkalmazni mint egy ilyen öreg kocsin.

Akkor nem csak fényezte az öreg, hanem ő lakatolta is?Valamiért nem értem, ha csak fényezte, mit kell egy fényezőnek kihoznia egyenesre..Illetve vannak olyan esetek, de ez nem az (remélem)...Viszont ha lakatolta is, akkor nem is olyan sok az 580...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #4392 Dátum: 2009. augusztus 30. 19:55:09 pm »

sm_68  Azn
Ca.850 kg
Ca.500 LE
es 6 db keszült belöle!

Ha már nem szép, legalább erős  Shocked Tongue
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4393 Dátum: 2009. augusztus 30. 20:01:14 pm »

sm_68  Azn
Ca.850 kg
Ca.500 LE
es 6 db keszült belöle!
Szebb a group 5.. ,de akkor is  icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4394 Dátum: 2009. augusztus 30. 21:06:10 pm »

Hőkamrában is sok lenne annyi,hidd el.De ha valakinek megér annyit, ám legyen..

Mifelénk 300-ért fújnak szarul. És könyörögni kell, hogy ebben az árban legyen benne a belseje.

Mifelénk szóba sem állnak a lakatosok ilyen öreg autóssal. Ha mégis akkor 2-vel kezdődő számot mondanak.

Szóval azt mondom ez még belefér, de nem láttam élőben. Nem olcsó, de ha szép és az ember hosszú távra tervez, akkor sajnos ennyi.
Naplózva

Főmordor.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4395 Dátum: 2009. augusztus 30. 21:33:40 pm »

Felénk is készült egy E12. kis homokszórás, kis fémig csiszolás, újra alapozás/védés, újra tömítőzés, újra szigetelés, ahogyan eredetileg is az alja is színre fújva...igen, még a kardánalagút is, motorteret, csomitér, futómű cuccok, egyéb festeni való elemek, üregelés, több,mint fél év rétegről rétegre, szárítva. Mind ezt 400-ért. De mondta cimborám,hogy alávállalta. Az eredmény tökéletes, szalonállapot.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #4396 Dátum: 2009. augusztus 31. 14:30:01 pm »

Ez de ceeeeeeep  Wink

Grat a lakatosnak. Biztos h nem volt olcso, de manapsag mi az ha jobban utanna gondolunk?
 Hol is talalhato ez a muhely?  sm_68
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #4397 Dátum: 2009. augusztus 31. 14:44:46 pm »

580. Sok pénz, főleg egyben, főleg hogy 100-150-ért adnak cápit.
Viszont:
nem sok, ha ezért minőségi munkát kap az ember (a képek alapján).
főleg akkor nem sok, ha a 100-200 ezres fújás 1,5 -2 év múlva lepattog, rozsdál, takony. Mert akkor jön megint egy 200 ezres fújás és ahhoz megint szét kell szedni, megint várni kell, megint szopás, megint eltört valami, megint lehet hogy csak 1,5 év.

Szóval, nem az ár a sok hanem a kis pénzecskénkhez képest nagy összeg.
Ahhoz hogy még jobban lehessen ítélni, azt is jó lenne tudni mennyi munkaórájába volt a bá-nak.

Viszont ez az amikor én már nem mernék vele mondjuk pesten közlekedni. Szerintem kinyírnám, bárki csak egy karcolást is okozna rajta.
Naplózva
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #4398 Dátum: 2009. augusztus 31. 15:04:34 pm »

Az tuti, a tesconal is csak leghatul allnek meg nehogy vki melle aljon es ranyissa az ajtojat !!!

Nekem is 1-2 even belul muszaly lesz darabjaira szedni a vasat, mert mar raferne egy uj feny+ lakat!
Addig meg van egy kis ido , es nem kell rettegjek h vki osszekarcolja.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4399 Dátum: 2009. augusztus 31. 16:49:22 pm »







Azta/!/!+!%/=(=!%+"+"+'"+'!"+/%/=Ö)
 Shocked
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4400 Dátum: 2009. szeptember 01. 14:17:17 pm »

Melyikőtök jött szembe ma reggel 7:50-körül Székesfehérváron a körgyűrűn a Teszkónál Budapest irányából egy fehér E28-al? Cheesy

...A belső sávban, ha ez segít Cheesy
Naplózva

Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4401 Dátum: 2009. szeptember 01. 18:14:12 pm »







Azta/!/!+!%/=(=!%+"+"+'"+'!"+/%/=Ö)
 Shocked
V6 turbó... Ausztráliában
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 01. 19:14:03 pm írta Promega » Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4402 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:08:12 pm »







Azta/!/!+!%/=(=!%+"+"+'"+'!"+/%/=Ö)
 Shocked
Az E21-et le lehet degradálni. Sokan meg is teszik, de szerintem aki erre azt mondja, hogy csúnya, az már inkább irigy.
Mondjuk a géptető hézagon még lehetett volna finomítani.
« Utoljára szerkesztve: 2009. szeptember 01. 20:20:10 pm írta Mike » Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4403 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:37:54 pm »

Az E21-et le lehet degradálni. Sokan meg is teszik, de szerintem aki erre azt mondja, hogy csúnya, az már inkább irigy.
Mondjuk a géptető hézagon még lehetett volna finomítani.

Naja meg sajna a kormány is rossz oldalon van.... no mondjuk ezzel az optikával még lehet ezt is elviselném icon_slyuni
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4404 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:44:04 pm »

V6 turbó... Ausztráliában

A fényezés pipec,a szín buzoid,sötétebbel jobb lenne,a kerekek bennem "made in china" érzetet keltenek,lehet arrafelé divatos,itt a fórumon 50 000ft-ért 100x különbet vehetett volna,amiért a BMW motor helyére valami V6-ot épített be,azért a legkomolyabban megkérdőjelezem az építő nemi identitását,hozzáértését. idiot2 uglystupid2 knuppel2 sir 760 618
Ennyi.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4405 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:47:27 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=qodP7DCMdts

Kár érte... Szép hangja volt és jól is ment.  Sad
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4406 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:48:27 pm »

A fényezés pipec,a szín buzoid,sötétebbel jobb lenne,a kerekek bennem "made in china" érzetet keltenek,lehet arrafelé divatos,itt a fórumon 50 000ft-ért 100x különbet vehetett volna,amiért a BMW motor helyére valami V6-ot épített be,azért a legkomolyabban megkérdőjelezem az építő nemi identitását,hozzáértését. idiot2 uglystupid2 knuppel2 sir 760 618
Ennyi.


Ausztráliában ez normális (sajnos),hogy idegen motort tesznek be adott esetben....
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4407 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:56:19 pm »

Ausztráliában ez normális (sajnos),hogy idegen motort tesznek be adott esetben....

Ja,egy régebbi TS-ben volt egy ottani E36 M3 drag,amibe mazda vankelt tettek,az M-es moci helyett! Cry undecided angry
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4408 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:57:51 pm »


Kár érte... Szép hangja volt és jól is ment.  Sad

Gonosz leszek. Megérdemli. Ha ennyi esze van... szoktam én is sietni, de nem sötétben, nem szembe sávban, nem ilyen alattomos kanyargós úton.

Ma Veszprém felé menet pont egy hasonló "versenyszellem" tűnt fel előttem a kanyarban,az ÉN sávomban. Nem sok híja volt. Centik...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4409 Dátum: 2009. szeptember 01. 19:58:52 pm »

Ja,egy régebbi TS-ben volt egy ottani E36 M3 drag,amibe mazda vankelt tettek,az M-es moci helyett! Cry undecided angry

Értem én,hogy a wankel jó hatásfokú,de M-es motor helyett... azonnali herélést írtam volna elő Cheesy (sztem nem csak én Cheesy )
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 [147] 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 ... 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!