CápaBMW fórum
2024. május 04. 22:18:50 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2451010 alkalommal)
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2730 Dátum: 2008. július 11. 11:59:39 am »

Pontosan errôl van szó! Azt hogy mit müvel a világgl ez a felfegyverkezett politikusmafia-csürhe azt nem Oregonban, vagy San Franciscoban látni! Innem lehet azt látni... Embarrassed
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 11. 12:02:00 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2731 Dátum: 2008. július 11. 13:24:20 pm »

Ezt megint nem tutam megállni, hogy be ne tegyem ide! Motorbemutató galériába töltötte fel valaki.  Grin Grin Grin


* 88214.jpg (128.96 KB, 533x399 - megtekintve 475 alkalommal.)
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sabc
Vendég
« Válasz #2732 Dátum: 2008. július 11. 13:51:54 pm »

Ezt megint nem tutam megállni, hogy be ne tegyem ide! Motorbemutató galériába töltötte fel valaki.  Grin Grin Grin
A kép címe: Ne hagyjd örizetlenül a motorkerékpárodat magyarisztánban.....

A kép címe: MeginthülyevagyPet.  Cheesy
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2733 Dátum: 2008. július 11. 17:23:45 pm »

Mert az Euro, az aztán kurvára kell nekünk. Igazából ez a kibaszott únió is úgy kellett nekünk, mint meleg szar a zsebbe...
Én speciel nagyon örülnék neki, ha feloszlana az egész únió a picsába.
akkor te vagy ámerika párti vagy, vagy elfelejtetted hozzátenni, hogy az usa-val együtt...
jelenlegi álomszép, piacgazdasági világunkban az EU-nak legalább van egy minimális esélye kordában tartani a nagytestvért.  Cry
másrészt fáj, hogy pont neked kell mondanom, de: unió, nem únió  Wink

Igen, ezerszer inkább Amerika, mint az EU.
Én nem tartozom azok közé, akik fröcsögve szidják az USÁ-t, csak mert most az a divat (20 éve majmolni volt a divat, meg USA feliratos pólóban mászkálni, milyen érdekes), és közben azt se tudja miről beszél, az Egyesült Államokat csak képen meg a tévében látta.


... na és Kínában jártál?  Roll Eyes

Az autóikat láttam. Az nekem elég a nuclear holocausthoz.  Grin

Jah változik a világ...

"Milyen rég volt, hogy hasra estem
A fényed előtt, Amerika!
Autócsodák a sztrádán, én meg gyalog a járdán
Mentem napot lopni valahova

Múltak az évek, fordult a kocka
Már nem csodállak, Amerika!
Hiába küldöd a díszpicsádat
Fiatalodni Miamiba

Úgy ahogy mondom, fordult a kocka
Baszd meg a műved, Amerika!
Az elit kultúrád zászlóvivője
Csillagos-sávos kiélt pina"

Nagyon szégyenlem magamat,de nem tudom honnan idézted ezeket a sorokat.   confused
De ha már ilyen kültői hangulatba kerültünk,akkor egy jó kis lírai szám a tengeren túlról.
http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4Go
Jó arc az "öreg".    2014
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #2734 Dátum: 2008. július 11. 17:24:48 pm »

Ezt megint nem tutam megállni, hogy be ne tegyem ide! Motorbemutató galériába töltötte fel valaki.  Grin Grin Grin
A kép címe: Ne hagyjd örizetlenül a motorkerékpárodat magyarisztánban.....

A kép címe: MeginthülyevagyPet.  Cheesy
elöbb állítsd fel a sátort Cheesy
Bakker erről a képről Boris Vallejo képei jutnak eszembe Cheesy
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
mifu
Vendég
« Válasz #2735 Dátum: 2008. július 11. 17:45:15 pm »

Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok?  Embarrassed
hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti  Evil
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2736 Dátum: 2008. július 11. 18:32:20 pm »

Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok?  Embarrassed
hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti  Evil

Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába.
EZ NEM VICC.
Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra.
El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok.
A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK !
Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db.   Cry
Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra.
Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. 1561 1561 1561 1561
Na lényegre térve  :
BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin......
Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján.  Sad
   
 


* beolvasás0002.jpg (58.49 KB, 770x898 - megtekintve 477 alkalommal.)
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2737 Dátum: 2008. július 11. 20:06:29 pm »

Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok?  Embarrassed
hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti  Evil

Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába.
EZ NEM VICC.
Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra.
El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok.
A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK !
Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db.   Cry
Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra.
Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. 1561 1561 1561 1561
Na lényegre térve  :
BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin......
Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján.  Sad
  
 

Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt.
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2738 Dátum: 2008. július 11. 20:14:50 pm »

újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sabc
Vendég
« Válasz #2739 Dátum: 2008. július 11. 20:23:16 pm »

újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.

Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta.

(17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé .....     Újabb horror  dologgal találkoztam .....    3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ...  hiszen mi lehetne )   Váltócsere +
(17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere.  2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere ,  központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben ....
(17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem  
(17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől?
(17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam)  55-60 körüli jól szituált embör.  Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg ....
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2740 Dátum: 2008. július 11. 20:23:41 pm »

azt hiszem, h az armageddon vagy vmi hasonló filmben volt. Fennt az űrben egy atomtöltetet tesznek a meteorba, majd a szovjet űrhajó tönkremegy, amerikai mondja: sz@r orosz technika, amerikai jobb. Erre az orosz pilóta tök mindegy mind a kettő méd in tájván.
E van mindent kinnt csinálnak már. Egyszer egy adidas márkaboltban kérdeztem, Te figyu nincs olyan cipő ami nem made in taiwan hanem made in germany?  aztán nézet rám bambán...

Bocsi Pet!

Adidas: Made in Romania. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2741 Dátum: 2008. július 11. 20:25:09 pm »

újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.

Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta.

(17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé .....     Újabb horror  dologgal találkoztam .....    3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ...  hiszen mi lehetne )   Váltócsere +
(17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere.  2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere ,  központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben ....
(17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem  
(17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől?
(17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam)  55-60 körüli jól szituált embör.  Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg ....


Szerintem ez egy hétfői autó lehetett. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2742 Dátum: 2008. július 11. 20:39:01 pm »

Gabonás átvevő kolléga mesélte, de lehet, hogy "urban legend":

A KPM-es megállít egy kamiont, ami repcét szállít. GYK: a repce magja 3-4mm átmérőjű, fekete és gömb alakú. Persze túlsúlyos a kamion.

KPM-es: Mit szállít?
Sofőr: Ipari mákot?
KPM: Mit?
S: Ipari mákot.
KPM: Az mi?
S:Olyan, mint a sima mák, csak ez nagyobb. Ezt sokkal egyszerűbb darálni. Azért ipari.
KPM: Vihetek haza?
S: Persze, mennyi kell?

A KPM-es hazavitt 10 kb repcét, cserébe elengedte az autót.

Belegondolni is rossz, amikor az asszony belerakta a mákdarálóba, hogy az mit okozott. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2743 Dátum: 2008. július 11. 20:44:03 pm »

újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.

Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta.

(17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé .....     Újabb horror  dologgal találkoztam .....    3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ...  hiszen mi lehetne )   Váltócsere +
(17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere.  2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere ,  központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben ....
(17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem  
(17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől?
(17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam)  55-60 körüli jól szituált embör.  Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg ....


rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ...

ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ...
Naplózva

TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2744 Dátum: 2008. július 11. 20:45:03 pm »

Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok?  Embarrassed
hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti  Evil

Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába.
EZ NEM VICC.
Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra.
El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok.
A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK !
Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db.   Cry
Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra.
Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. 1561 1561 1561 1561
Na lényegre térve  :
BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin......
Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján.  Sad
  
 

Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt.

MOndjuk a fűtésbox már az E21ben is francia...
Naplózva

Bence
Sabc
Vendég
« Válasz #2745 Dátum: 2008. július 11. 20:48:20 pm »

újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.

Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta.

(17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé .....     Újabb horror  dologgal találkoztam .....    3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ...  hiszen mi lehetne )   Váltócsere +
(17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere.  2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere ,  központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben ....
(17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem  
(17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől?
(17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam)  55-60 körüli jól szituált embör.  Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg ....


rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ...

ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ...

Két szó: szar minőségundecided
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #2746 Dátum: 2008. július 11. 20:48:55 pm »

Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok?  Embarrassed
hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti  Evil

Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába.
EZ NEM VICC.
Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra.
El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok.
A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK !
Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db.   Cry
Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra.
Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. 1561 1561 1561 1561
Na lényegre térve  :
BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin......
Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján.  Sad
  
 

Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt.

MOndjuk a fűtésbox már az E21ben is francia...

A BEHR az francia?  Roll Eyes
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2747 Dátum: 2008. július 11. 20:57:46 pm »

Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok?  Embarrassed
hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti  Evil

Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába.
EZ NEM VICC.
Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra.
El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok.
A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK !
Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db.   Cry
Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra.
Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. 1561 1561 1561 1561
Na lényegre térve  :
BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin......
Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján.  Sad
  
 

Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt.

MOndjuk a fűtésbox már az E21ben is francia...

A BEHR az francia?  Roll Eyes
Ő szerintem a Sofica-ra gondolt!!!
Naplózva

steffe
Sabc
Vendég
« Válasz #2748 Dátum: 2008. július 11. 21:08:46 pm »

Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok?  Embarrassed
hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti  Evil

Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába.
EZ NEM VICC.
Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra.
El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok.
A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK !
Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db.   Cry
Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra.
Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. 1561 1561 1561 1561
Na lényegre térve  :
BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin......
Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján.  Sad
  
 

Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt.

MOndjuk a fűtésbox már az E21ben is francia...

A BEHR az francia?  Roll Eyes
Ő szerintem a Sofica-ra gondolt!!!

Baze, tényleg.  shocked
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2749 Dátum: 2008. július 11. 21:35:54 pm »

újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.

Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta.

(17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé .....     Újabb horror  dologgal találkoztam .....    3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ...  hiszen mi lehetne )   Váltócsere +
(17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere.  2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere ,  központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben ....
(17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem  
(17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől?
(17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam)  55-60 körüli jól szituált embör.  Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg ....


rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ...

ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ...

Nem típushiba.

"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"

Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.

Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2750 Dátum: 2008. július 11. 21:40:45 pm »

46-oson gyári tárcsák vannak, azok is voltak, levéve a régit a cserekor, nehezen hittem el, hogy teljesen hibátlanok voltak, nem kellett centírozni őket egyszer sem. egyszer komolyan összehasonlítanám a gyárit egy-egy utángyárottal, mégis valójában mekkora a különbség.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sabc
Vendég
« Válasz #2751 Dátum: 2008. július 11. 21:41:47 pm »

újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.

Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta.

(17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé .....     Újabb horror  dologgal találkoztam .....    3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ...  hiszen mi lehetne )   Váltócsere +
(17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere.  2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere ,  központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben ....
(17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem  
(17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől?
(17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam)  55-60 körüli jól szituált embör.  Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg ....


rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ...

ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ...

Nem típushiba.

"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"

Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.

Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.

Nagy szerencse, hogy itt vagy nekünk Májki, hisz te mindig mindent jobban tudsz. Engedd meg, hogy imádjunk!  Cheesy Cheesy Grin
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2752 Dátum: 2008. július 11. 21:54:30 pm »


Nagy szerencse, hogy itt vagy nekünk Májki, hisz te mindig mindent jobban tudsz. Engedd meg, hogy imádjunk!  Cheesy Cheesy Grin

Neked megengedem. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2753 Dátum: 2008. július 11. 22:11:07 pm »

Na hölgyek-urak!
Hamarosan jönnek értem, elmegyek pár hétre csavarogni egy Actrosssal, de majd a Bogetalin talizunk.Igyekszem hazaérni addigra.
Legyetek jók, egyetek hagymát és fehér kenyeret meg nem büdös és nem francia camembertet. Csáó

épp most akartam elköszönni! Smiley

jó utat!! és tarjánban találkozunk Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2754 Dátum: 2008. július 11. 22:14:08 pm »

Na hölgyek-urak!
Hamarosan jönnek értem, elmegyek pár hétre csavarogni egy Actrosssal, de majd a Bogetalin talizunk.Igyekszem hazaérni addigra.
Legyetek jók, egyetek hagymát és fehér kenyeret meg nem büdös és nem francia camembertet. Csáó

Hiányozni fogsz. Főleg a beszámolóid. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2755 Dátum: 2008. július 11. 22:27:53 pm »

Na hölgyek-urak!
Hamarosan jönnek értem, elmegyek pár hétre csavarogni egy Actrosssal, de majd a Bogetalin talizunk.Igyekszem hazaérni addigra.
Legyetek jók, egyetek hagymát és fehér kenyeret meg nem büdös és nem francia camembertet. Csáó

Hiányozni fogsz. Főleg a beszámolóid. Cheesy
sztem még csak most jön a java.
a merci amit most kapok annak a balos tompítottja zárlatos - izzik a vezeték ahogy a kolléga mondta-  vajon milyen más hiba adódik ebből?
július 16.án lejár az útlevelem. mondjuk megcsináltattam az újat csak jövő hétre készül el ...vagyis no svájc olasz és norvég. sebaj nem hajózom.
majd a Bogetalin a nemszomjas pillanatokban mesélek.  Ja van egy jó paprikáskrumplis sztori is de azt majd késöbb Tongue
na sziasztok megyek mert 1,5 óra és megyünk... oszt még aludni is kéne  Roll Eyes

Olaszországba mióta kell útlevél?
Naplózva

Főmordor.
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2756 Dátum: 2008. július 11. 22:31:38 pm »

újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.

Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta.

(17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé .....     Újabb horror  dologgal találkoztam .....    3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ...  hiszen mi lehetne )   Váltócsere +
(17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere.  2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere ,  központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben ....
(17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem  
(17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől?
(17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam)  55-60 körüli jól szituált embör.  Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg ....


rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ...

ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ...

Két szó: szar minőségundecided

aha ... biztosan itthon is hajtják azért rendesen ezeket az autókat, de mi lehet akkor a németeknél ... ők havonta cserélik a tárcsát vagy mi?

az a baj szerintem, hogy ezekben az autókban annyira el vagy zárva a valóságtól ... nem érzed a sebességet ... ha nagyot fékezel, teszi a dolgát, neked semmi különös, viszont a tárcsád máris meghalt ... egyszerűen nem jön át semmiféle teljesítmény érzés és észre sem veszi az ember, hogy mennyire igénybe veszi az autót ...
Naplózva

fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2757 Dátum: 2008. július 11. 22:39:55 pm »

újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.

Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta.

(17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé .....     Újabb horror  dologgal találkoztam .....    3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ...  hiszen mi lehetne )   Váltócsere +
(17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere.  2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere ,  központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben ....
(17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem  
(17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől?
(17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam)  55-60 körüli jól szituált embör.  Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg ....


rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ...

ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ...

Nem típushiba.

"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"

Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.

Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.

Nagy szerencse, hogy itt vagy nekünk Májki, hisz te mindig mindent jobban tudsz. Engedd meg, hogy imádjunk!  Cheesy Cheesy Grin

de tényleg valami ilyesmire gondoltam én is ... és ahogy előbb leírtam, vszinűleg a "steril" élmény miatt ... egy cápában érzed ha kanyarodsz, leér a füled, ha fékezel bebólint rendesen, érzed az úthibákat és tudod, amikor odaütöd és húzod a szád ... az új autókban észre sem veszed, viszont az autó annál inkább ... és mivel nem veszed észre, azt hiszed minden a legnagyobb rendben, aztán kamillázol, ha szétesett ... szerintem.
Naplózva

Lidérc
E21 Brothers mother

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 494



« Válasz #2758 Dátum: 2008. július 11. 22:41:10 pm »

Na hölgyek-urak!
Hamarosan jönnek értem, elmegyek pár hétre csavarogni egy Actrosssal, de majd a Bogetalin talizunk.Igyekszem hazaérni addigra.
Legyetek jók, egyetek hagymát és fehér kenyeret meg nem büdös és nem francia camembertet. Csáó

Hiányozni fogsz. Főleg a beszámolóid. Cheesy
sztem még csak most jön a java.
a merci amit most kapok annak a balos tompítottja zárlatos - izzik a vezeték ahogy a kolléga mondta-  vajon milyen más hiba adódik ebből?
július 16.án lejár az útlevelem. mondjuk megcsináltattam az újat csak jövő hétre készül el ...vagyis no svájc olasz és norvég. sebaj nem hajózom.
majd a Bogetalin a nemszomjas pillanatokban mesélek.  Ja van egy jó paprikáskrumplis sztori is de azt majd késöbb Tongue
na sziasztok megyek mert 1,5 óra és megyünk... oszt még aludni is kéne  Roll Eyes

Olaszországba mióta kell útlevél?

olaszországba( 02 örülj) svájcon keresztül megyünk ...
ez egy holland cég, a fuvarok 95 %-a onnan indul.
Hadd menjen már aludni  eusa_naughty
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2759 Dátum: 2008. július 12. 00:06:08 am »

Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok?  Embarrassed
hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti  Evil

Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába.
EZ NEM VICC.
Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra.
El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok.
A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK !
Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db.   Cry
Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra.
Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. 1561 1561 1561 1561
Na lényegre térve  :
BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin......
Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján.  Sad
  
 

Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt.

Már 10-15 évvel ezelőtt is vehettél Mercedeshez eredeti német Mercedes csomagolású
kaszni elemeket,meg utángyártott török cuccot fele annyiért.
Ugyanazt a török utángyártott motyót vetted meg,csak az egyiket előbb kivitték a németekhez és
szép Mercedes csomagolásban visszahozták kétszer annyiért,mivel az "gyári".  Evil
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!