CápaBMW fórum
2024. május 05. 02:17:18 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 ... 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2451067 alkalommal)
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2760 Dátum: 2008. július 12. 00:20:18 am »

azt hiszem, h az armageddon vagy vmi hasonló filmben volt. Fennt az űrben egy atomtöltetet tesznek a meteorba, majd a szovjet űrhajó tönkremegy, amerikai mondja: sz@r orosz technika, amerikai jobb. Erre az orosz pilóta tök mindegy mind a kettő méd in tájván.
E van mindent kinnt csinálnak már. Egyszer egy adidas márkaboltban kérdeztem, Te figyu nincs olyan cipő ami nem made in taiwan hanem made in germany?  aztán nézet rám bambán...

Ott a pont.  smiley
Pár napja volt a TV-ben az egyik ismeretterjesztő csatornán,hogy az ADIDAS és a PUMA is
Németországban egy városkában született két egymással rivalizáló fiútestvér alakította a két céget.
A vicc a dologban,hogy mekkorára nőtték ki magukat és tényleg nem találsz már eredeti germán ADIDAS-t.
Találtam már TAIWAN,KOREA feliratokat is bennük.  Na akkor szoktam le róla.  Embarrassed
A FILA-tól sem voltam hanyatt esve. 
Most egy MERRELL-ben "tipegek",majd kiderül hosszútávú vallatásnál mennyit ér. angel
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 12. 00:31:57 am írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2761 Dátum: 2008. július 12. 05:58:24 am »

Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok?  Embarrassed
hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti  Evil

Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába.
EZ NEM VICC.
Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra.
El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok.
A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK !
Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db.   Cry
Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra.
Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. 1561 1561 1561 1561
Na lényegre térve  :
BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin......
Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján.  Sad
   
 

Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt.

Már 10-15 évvel ezelőtt is vehettél Mercedeshez eredeti német Mercedes csomagolású
kaszni elemeket,meg utángyártott török cuccot fele annyiért.
Ugyanazt a török utángyártott motyót vetted meg,csak az egyiket előbb kivitték a németekhez és
szép Mercedes csomagolásban visszahozták kétszer annyiért,mivel az "gyári".  Evil
Nálunk is ez van, mi is gyártunk eredeti BMW vonóhorgot, meg utángyártottat is... Cool
JA és az utángyártottal kell többet dolgozni...
Promega
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2762 Dátum: 2008. július 12. 06:08:07 am »

azt hiszem, h az armageddon vagy vmi hasonló filmben volt. Fennt az űrben egy atomtöltetet tesznek a meteorba, majd a szovjet űrhajó tönkremegy, amerikai mondja: sz@r orosz technika, amerikai jobb. Erre az orosz pilóta tök mindegy mind a kettő méd in tájván.
E van mindent kinnt csinálnak már. Egyszer egy adidas márkaboltban kérdeztem, Te figyu nincs olyan cipő ami nem made in taiwan hanem made in germany?  aztán nézet rám bambán...
Pont fordítva volt, az amerikai technika halt be, és ez az orosz űrhajós szövege... Cool  és a javíthatóságra vonatkozott, amit a manus meg is oldott néhány kalapácsütéssel, vagy belerúgással.
Promega
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2763 Dátum: 2008. július 12. 08:08:34 am »

Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok?  Embarrassed
hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti  Evil

Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába.
EZ NEM VICC.
Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra.
El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok.
A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK !
Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db.   Cry
Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra.
Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. 1561 1561 1561 1561
Na lényegre térve  :
BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin......
Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján.  Sad
   
 

Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt.

Már 10-15 évvel ezelőtt is vehettél Mercedeshez eredeti német Mercedes csomagolású
kaszni elemeket,meg utángyártott török cuccot fele annyiért.
Ugyanazt a török utángyártott motyót vetted meg,csak az egyiket előbb kivitték a németekhez és
szép Mercedes csomagolásban visszahozták kétszer annyiért,mivel az "gyári".  Evil
Nálunk is ez van, mi is gyártunk eredeti BMW vonóhorgot, meg utángyártottat is... Cool
JA és az utángyártottal kell többet dolgozni...
Promega

Promega ez nem teljesen igaz mert mi csak gyárit gyártunk... OEM megy a gyárba amit a soron szerelnek fel...

A másik az Aftermarkt/utópiacos ami szintén gyári csak a boltokba kerül ha valaki utólag akarja feltetetni.
Az az utángyártott mikor kiküldtük a készüléket amivel gyártunk INdiába és elég lassan került vissza.
Tudod a másoláshoz is kell egy kis idő Smiley Na majd amit az indiai gyárt az lesz az utángyártott  Cheesy Grin
Naplózva

Bence
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2764 Dátum: 2008. július 12. 08:18:29 am »

Dehogyis, beteszi a szaki egy spec. esztergagépbe, amelyikben egyszerre két oldalról képes 1-1 kés felszabályozni a tárcsát. Erre gondolt "centrírozás" címén szerintem.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sabc
Vendég
« Válasz #2765 Dátum: 2008. július 12. 08:19:45 am »

Dehogyis, beteszi a szaki egy spec. esztergagépbe, amelyikben egyszerre két oldalról képes 1-1 kés felszabályozni a tárcsát. Erre gondolt "centrírozás" címén szerintem.

Csaba, úgylátom nem ment át az irónia elsőszériás barátunk hozzászólásából.  Wink
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #2766 Dátum: 2008. július 12. 08:28:44 am »

Dehogyis, beteszi a szaki egy spec. esztergagépbe, amelyikben egyszerre két oldalról képes 1-1 kés felszabályozni a tárcsát. Erre gondolt "centrírozás" címén szerintem.

jahogy a centrírozásra gondolt, csak centírozást írt?
én ha a pinára gondolok, akkor pinát írok.
Émmeg ha nem a pinára, néha már akkor is.  Cheesy
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2767 Dátum: 2008. július 12. 08:42:12 am »

Moskeltemföl, neeee fárasszále!!! smiley
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2768 Dátum: 2008. július 12. 12:24:52 pm »


Nem típushiba.

"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"

Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.

Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.

féktárcsát hogyan centíroznak?
előveszi a centit a szaki, méregeti mindenfele meg hümmög, hogy hát jó lesz ez még?
és ez mire jó?

Elnézést, hogy nem fogalmaztam pontosan. Valóban, általában tényleg nem centírozásnak hívják, bár mifelénk ily keletre a nagyfalutól mégis, azt a műveletet, amikor a fékezésnél rázkódó féktárcsát elviszem az esztergályoshoz és 500 Ft/db áron megcsinálja, hogy ne rázzon. Ha esztergálást írtam volna, biztos valaki abba is talált volna hibát, mindegy.

Csak azt nem értem, ha nagyon jól tudod miről van szó, akkor minek kötekedni? Sad
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 12. 12:31:13 pm írta Mike » Naplózva

Főmordor.
Sabc
Vendég
« Válasz #2769 Dátum: 2008. július 12. 12:57:15 pm »


Nem típushiba.

"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"

Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.

Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.

féktárcsát hogyan centíroznak?
előveszi a centit a szaki, méregeti mindenfele meg hümmög, hogy hát jó lesz ez még?
és ez mire jó?

Elnézést, hogy nem fogalmaztam pontosan. Valóban, általában tényleg nem centírozásnak hívják, bár mifelénk ily keletre a nagyfalutól mégis, azt a műveletet, amikor a fékezésnél rázkódó féktárcsát elviszem az esztergályoshoz és 500 Ft/db áron megcsinálja, hogy ne rázzon. Ha esztergálást írtam volna, biztos valaki abba is talált volna hibát, mindegy.

Csak azt nem értem, ha nagyon jól tudod miről van szó, akkor minek kötekedni? Sad

A felszabályozást mindenki érti, másrészt az centrírozás Wink

Egyébként sok autógyár, főleg a nagy teljesítményű autóknál kifejezetten megtiltja a féktárcsák felszabályozását.
Nem tudom pontosan, de nem lennék meglepve, ha a BMW is így tett volna.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2770 Dátum: 2008. július 12. 14:10:40 pm »

Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sabc
Vendég
« Válasz #2771 Dátum: 2008. július 12. 14:14:18 pm »

Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...

Féken akkor sem szokás spórolni.
Én pl. szeretnék venni előre 4 dugós fékeket az 540-re. Most is jó, de a fék sose lehet elég jó és a motor sose lehet elég erős.
Kb. 80 ezer egy pár. És ez csak a nyereg, úriember ezt felújítja, és persze újtárcsa, újbetét.
Sok, de összeszedem, mert a masszív lassulásérzet legalább annyira kisimítja a ráncaimat, mint a gyorsulás.
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2772 Dátum: 2008. július 12. 14:18:56 pm »

Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...

Féken akkor sem szokás spórolni.
Én pl. szeretnék venni előre 4 dugós fékeket az 540-re. Most is jó, de a fék sose lehet elég jó és a motor sose lehet elég erős.
Kb. 80 ezer egy pár. És ez csak a nyereg, úriember ezt felújítja, és persze újtárcsa, újbetét.
Sok, de összeszedem, mert a masszív lassulásérzet legalább annyira kisimítja a ráncaimat, mint a gyorsulás.
Van az olcsóbban is!!!
A 7esé nem jó rá??
Naplózva

steffe
Sabc
Vendég
« Válasz #2773 Dátum: 2008. július 12. 14:22:20 pm »

Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...

Féken akkor sem szokás spórolni.
Én pl. szeretnék venni előre 4 dugós fékeket az 540-re. Most is jó, de a fék sose lehet elég jó és a motor sose lehet elég erős.
Kb. 80 ezer egy pár. És ez csak a nyereg, úriember ezt felújítja, és persze újtárcsa, újbetét.
Sok, de összeszedem, mert a masszív lassulásérzet legalább annyira kisimítja a ráncaimat, mint a gyorsulás.
Van az olcsóbban is!!!
A 7esé nem jó rá??

Ez a hetesé. Nem minden 750 jött ki 4 dugóssal, csak a német belpiacosak. Illetve a német belpiacos 540-ek is 4 dugósak voltak. Exportra meg feltették az úszónyerget.

Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2774 Dátum: 2008. július 12. 14:30:54 pm »



A felszabályozást mindenki érti, másrészt az centrírozás Wink

Egyébként sok autógyár, főleg a nagy teljesítményű autóknál kifejezetten megtiltja a féktárcsák felszabályozását.
Nem tudom pontosan, de nem lennék meglepve, ha a BMW is így tett volna.

Akkor lepődj meg, ugyanis van rajta jelölés! Sőt, vagy 1,5 éve, pont Te írtad a vita topicban, hogy csak a gyár által megadott értékig szabad szabályoztatni, igen ez a megfelelő szó. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2775 Dátum: 2008. július 12. 14:33:57 pm »

Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...

Féken akkor sem szokás spórolni.
Én pl. szeretnék venni előre 4 dugós fékeket az 540-re. Most is jó, de a fék sose lehet elég jó és a motor sose lehet elég erős.
Kb. 80 ezer egy pár. És ez csak a nyereg, úriember ezt felújítja, és persze újtárcsa, újbetét.
Sok, de összeszedem, mert a masszív lassulásérzet legalább annyira kisimítja a ráncaimat, mint a gyorsulás.

4 dugattyús nyergek??? Hogy meg tud változni az ember véleménye 1-2 év alatt. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2776 Dátum: 2008. július 12. 19:05:32 pm »

Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...

egy hátsó féket pl milyen sűrűn szokás cserélgetni?
200-250 e kmnél?
egy első tárcsa meg 20ért sok?
haggyámá.
Igen a tárcsa 20-ért sok,én 9400ft-ért vettem e28 első hűtött tárcsát,ja és zimmermann márkájú!!DE ha két darabra gondoltál akkor nem szóltam!! Lips Sealed
Szerintem meg a dob nem bir ki 200ezer km-et!!A betét meg főleg nem!!!Esetleg akkor ha felszabályoztatod,de te arról hallani sem akarsz!!!
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2777 Dátum: 2008. július 12. 20:07:33 pm »

Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...

egy hátsó féket pl milyen sűrűn szokás cserélgetni?
200-250 e kmnél?
egy első tárcsa meg 20ért sok?
haggyámá.
Igen a tárcsa 20-ért sok,én 9400ft-ért vettem e28 első hűtött tárcsát,ja és zimmermann márkájú!!DE ha két darabra gondoltál akkor nem szóltam!! Lips Sealed
Szerintem meg a dob nem bir ki 200ezer km-et!!A betét meg főleg nem!!!Esetleg akkor ha felszabályoztatod,de te arról hallani sem akarsz!!!

namost csakcsak párról beszélünk, féket darabra nem veszünk ugye, ez alap...
az a 200e hátsó fék csak sacc volt, mert ilyen irányú tapasztalataim bmwvel ugye nincsenek, de szerintem nem lőttem nagyon mellé.
egyéb márkákkal van bőven tapasztalat, mondjuk ne a ladát vegyük, hanem egy bármilyen ma kapható típust.
és hát ez ott nem túl elrugaszkodott érték, naponta látom.
Erre a legjobb ellenpélda,a volt főnököm vett egfy Nissan Almerát tavaly 6évesen,egy olyan embertől aki tényleg vigyázott a kocsira,nem száguldozott vele!!Hátul a betét kb. 1mm vastag lehet a tárcsába meg már kb 2-3 mélyen belekopott a betét!!Ez még az eredeti fék!!!A kocsiban nincs 70ezer km!!!
Nehogy félre értsd én nem akarok kötekedni,de én biztos nem hagynám,hogy 200ezret menjen a cucc,azt meg főleg nem ,hogy minimumig kopjon!!!
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2778 Dátum: 2008. július 12. 20:18:14 pm »

Párezer... Tárcsa 20 elsö betét 15 hátsó dob 15 betét 10 az annyi mint... 60párezer...

egy hátsó féket pl milyen sűrűn szokás cserélgetni?
200-250 e kmnél?
egy első tárcsa meg 20ért sok?
haggyámá.
Igen a tárcsa 20-ért sok,én 9400ft-ért vettem e28 első hűtött tárcsát,ja és zimmermann márkájú!!DE ha két darabra gondoltál akkor nem szóltam!! Lips Sealed
Szerintem meg a dob nem bir ki 200ezer km-et!!A betét meg főleg nem!!!Esetleg akkor ha felszabályoztatod,de te arról hallani sem akarsz!!!

namost csakcsak párról beszélünk, féket darabra nem veszünk ugye, ez alap...
az a 200e hátsó fék csak sacc volt, mert ilyen irányú tapasztalataim bmwvel ugye nincsenek, de szerintem nem lőttem nagyon mellé.
egyéb márkákkal van bőven tapasztalat, mondjuk ne a ladát vegyük, hanem egy bármilyen ma kapható típust.
és hát ez ott nem túl elrugaszkodott érték, naponta látom.
Erre a legjobb ellenpélda,a volt főnököm vett egfy Nissan Almerát tavaly 6évesen,egy olyan embertől aki tényleg vigyázott a kocsira,nem száguldozott vele!!Hátul a betét kb. 1mm vastag lehet a tárcsába meg már kb 2-3 mélyen belekopott a betét!!Ez még az eredeti fék!!!A kocsiban nincs 70ezer km!!!
Nehogy félre értsd én nem akarok kötekedni,de én biztos nem hagynám,hogy 200ezret menjen a cucc,azt meg főleg nem ,hogy minimumig kopjon!!!

vákicsit, nem egyről beszélünk.
én a dobféket mondtam, hogy nagyon sokat elmegy.
a hátsó tárcsaféknél a betét persze hogy nem megy el annyit, pláne, hogy eleve jóval vékonyabbra készítik a betétet, mint elöl.

egy hátsó féket pl milyen sűrűn szokás cserélgetni?
200-250 e kmnél?


TE ezt irtad,én erre reagáltam!!
Amugy igen a dob sokat bir!!
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2779 Dátum: 2008. július 12. 20:58:04 pm »

Ha pereztetni akarod a kerékjáratot,de nincs peremezőgéped,itt a megoldás!!  crazy2
Azok a hulye kocsog japók mit ki nem találnak!!  shocked shocked shocked


http://www.youtube.com/watch?v=GsNYDm3MMnk&feature=related
Naplózva

steffe
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2780 Dátum: 2008. július 13. 09:03:20 am »

BANZAAAI!! Ez egy kamikaze!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2781 Dátum: 2008. július 13. 09:15:56 am »

BANZAAAI!! Ez egy kamikaze!

Arra az "autóra"ez is túl precíz megoldás.   Grin
Semmi becsomagolás,letekarás,a féktárcsára,mindenre fújja a festéket.
Precíz csávó.  Wink   Grin
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 13. 09:18:10 am írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2782 Dátum: 2008. július 13. 11:01:17 am »


Nem típushiba.

"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"

Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.

Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.

féktárcsát hogyan centíroznak?
előveszi a centit a szaki, méregeti mindenfele meg hümmög, hogy hát jó lesz ez még?
és ez mire jó?

Elnézést, hogy nem fogalmaztam pontosan. Valóban, általában tényleg nem centírozásnak hívják, bár mifelénk ily keletre a nagyfalutól mégis, azt a műveletet, amikor a fékezésnél rázkódó féktárcsát elviszem az esztergályoshoz és 500 Ft/db áron megcsinálja, hogy ne rázzon. Ha esztergálást írtam volna, biztos valaki abba is talált volna hibát, mindegy.

Csak azt nem értem, ha nagyon jól tudod miről van szó, akkor minek kötekedni? Sad

Akkor írd azt,hogy forgácsoló gépműhelybe viszed !    Grin   Grin   Grin
Mellesleg a "nagyfaluban",Budapesten is centírozásnak mondják a gépműhelyesek is !
Hogy őszinte legyek a másik variációt a centrírozást most hallottam először.
Pedig egy párszor már rendeltem ilyen munkát a DEDEO-éknál is.   Wink   Grin
Már ha ez a név másnak is mond "valamit".
Vagy csak nem akarták a félhülye megrendelőt megbántani,hogy kijavítsák ?    Tongue
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #2783 Dátum: 2008. július 13. 11:19:19 am »

Fodor Úr!
Kérem azonosítsa nekem ezt a járgányt mert még MZ-t ilyent nem láttam..


* Mz1.jpg (539.4 KB, 800x600 - megtekintve 583 alkalommal.)

* Mz3.jpg (536.81 KB, 800x600 - megtekintve 556 alkalommal.)

* Mz4.jpg (389.69 KB, 800x600 - megtekintve 422 alkalommal.)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #2784 Dátum: 2008. július 13. 11:41:12 am »

Fodor Úr!
Kérem azonosítsa nekem ezt a járgányt mert még MZ-t ilyent nem láttam..

Tudom hogy petit kérted rá meg, de szerintem ez egy Mz BK 350. Annyit tudok róla, hogy valamikor az 50-es években gyártották.
Itt olvashatsz róla: http://www.origo.hu/motor/veteran/20050530masez.html
Naplózva
Lidérc
E21 Brothers mother

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 494



« Válasz #2785 Dátum: 2008. július 13. 12:18:23 pm »


Nem típushiba.

"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"

Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.

Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.

féktárcsát hogyan centíroznak?
előveszi a centit a szaki, méregeti mindenfele meg hümmög, hogy hát jó lesz ez még?
és ez mire jó?

Elnézést, hogy nem fogalmaztam pontosan. Valóban, általában tényleg nem centírozásnak hívják, bár mifelénk ily keletre a nagyfalutól mégis, azt a műveletet, amikor a fékezésnél rázkódó féktárcsát elviszem az esztergályoshoz és 500 Ft/db áron megcsinálja, hogy ne rázzon. Ha esztergálást írtam volna, biztos valaki abba is talált volna hibát, mindegy.

Csak azt nem értem, ha nagyon jól tudod miről van szó, akkor minek kötekedni? Sad

Akkor írd azt,hogy forgácsoló gépműhelybe viszed !    Grin   Grin   Grin
Mellesleg a "nagyfaluban",Budapesten is centírozásnak mondják a gépműhelyesek is !
Hogy őszinte legyek a másik variációt a centrírozást most hallottam először.
Pedig egy párszor már rendeltem ilyen munkát a DEDEO-éknál is.   Wink   Grin
Már ha ez a név másnak is mond "valamit".
Vagy csak nem akarták a félhülye megrendelőt megbántani,hogy kijavítsák ?    Tongue
Igen, a DEDEO-t mi is ismerjük és nálunk is centírozásnak mondják és írják is. De centrírozás feliratot is láttam már, de ritkábban. Biztos az a helyes, de a népnyelvben csak snasszúl centírozást használnak. Wink
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2786 Dátum: 2008. július 13. 12:21:50 pm »


Nem típushiba.

"esetleg nagy tempóról komoly fékezések"

Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé.

Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.

féktárcsát hogyan centíroznak?
előveszi a centit a szaki, méregeti mindenfele meg hümmög, hogy hát jó lesz ez még?
és ez mire jó?

Elnézést, hogy nem fogalmaztam pontosan. Valóban, általában tényleg nem centírozásnak hívják, bár mifelénk ily keletre a nagyfalutól mégis, azt a műveletet, amikor a fékezésnél rázkódó féktárcsát elviszem az esztergályoshoz és 500 Ft/db áron megcsinálja, hogy ne rázzon. Ha esztergálást írtam volna, biztos valaki abba is talált volna hibát, mindegy.

Csak azt nem értem, ha nagyon jól tudod miről van szó, akkor minek kötekedni? Sad

Akkor írd azt,hogy forgácsoló gépműhelybe viszed !    Grin   Grin   Grin
Mellesleg a "nagyfaluban",Budapesten is centírozásnak mondják a gépműhelyesek is !
Hogy őszinte legyek a másik variációt a centrírozást most hallottam először.
Pedig egy párszor már rendeltem ilyen munkát a DEDEO-éknál is.   Wink   Grin
Már ha ez a név másnak is mond "valamit".
Vagy csak nem akarták a félhülye megrendelőt megbántani,hogy kijavítsák ?    Tongue
Igen, a DEDEO-t mi is ismerjük és nálunk is centírozásnak mondják és írják is. De centrírozás feliratot is láttam már, de ritkábban. Biztos az a helyes, de a népnyelvben csak snasszúl centírozást használnak. Wink

Köszönöm, akkor megnyugodtam, hogy nem én vagyok a teljesen hülye. Illetve ha mégis, akkor többedmagammal. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2787 Dátum: 2008. július 13. 12:41:21 pm »

Fodor Úr!
Kérem azonosítsa nekem ezt a járgányt mert még MZ-t ilyent nem láttam..

Tudom hogy petit kérted rá meg, de szerintem ez egy Mz BK 350. Annyit tudok róla, hogy valamikor az 50-es években gyártották.
Itt olvashatsz róla: http://www.origo.hu/motor/veteran/20050530masez.html

IFA BK 350,vagy MZ BK 350 attól függően,hogy mikori kiadás.
Amúgy ritka nagy szar volt,bármit is írnak róla.
Kb.annyira volt megbízható mint egy 50 kcm-es Berva moped,túlbonyolított szutyok.
Egy lány egy hónapban csak pár napig szeszélyes és kiszámíthatatlan.  Wink
A BK 350-es egy évben 365 napig az.
Egyedül a fékei voltak jók,már ha rendesen be voltak szabályozva.
Véletlenül nagyon hasonlít a technikai felépítés egy jó kis BMW-re.
Csak nem a BMW motorkerékpárok elismertségét akarták felhasználni a saját hasznukra ?   confused 54
Őszintén mi a francnak kellett egy kis kcm-es kétütemű motornak boxernek és kardánosnak lennie ?
50-es évek : JAWA 350 kéthenger twin lánchajtás,IZS 350 egyhenger lánchajtás,...stb.   coolsmiley
Ja még annyi : DKW 350,500 kéthengeres twin lánchajtás.
Még 500-as vízhűtűses utcai széria motorkerékpárokok is voltak.
Nekik jó volt,akkor az NDK-soknak miért is nem ?   Wink    Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 13. 12:50:36 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #2788 Dátum: 2008. július 13. 13:37:03 pm »

Fodor Úr!
Kérem azonosítsa nekem ezt a járgányt mert még MZ-t ilyent nem láttam..

Tudom hogy petit kérted rá meg, de szerintem ez egy Mz BK 350. Annyit tudok róla, hogy valamikor az 50-es években gyártották.
Itt olvashatsz róla: http://www.origo.hu/motor/veteran/20050530masez.html

IFA BK 350,vagy MZ BK 350 attól függően,hogy mikori kiadás.
Amúgy ritka nagy szar volt,bármit is írnak róla.
Kb.annyira volt megbízható mint egy 50 kcm-es Berva moped,túlbonyolított szutyok.
Egy lány egy hónapban csak pár napig szeszélyes és kiszámíthatatlan.  Wink
A BK 350-es egy évben 365 napig az.
Egyedül a fékei voltak jók,már ha rendesen be voltak szabályozva.
Véletlenül nagyon hasonlít a technikai felépítés egy jó kis BMW-re.
Csak nem a BMW motorkerékpárok elismertségét akarták felhasználni a saját hasznukra ?   confused 54
Őszintén mi a francnak kellett egy kis kcm-es kétütemű motornak boxernek és kardánosnak lennie ?
50-es évek : JAWA 350 kéthenger twin lánchajtás,IZS 350 egyhenger lánchajtás,...stb.   coolsmiley
Ja még annyi : DKW 350,500 kéthengeres twin lánchajtás.
Még 500-as vízhűtűses utcai széria motorkerékpárokok is voltak.
Nekik jó volt,akkor az NDK-soknak miért is nem ?   Wink    Tongue
Én úgy tudom a Pannónia is kísérlezetett egy ilyen rendszerrel.
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #2789 Dátum: 2008. július 13. 14:42:39 pm »

Fodor Úr!
Kérem azonosítsa nekem ezt a járgányt mert még MZ-t ilyent nem láttam..

Tudom hogy petit kérted rá meg, de szerintem ez egy Mz BK 350. Annyit tudok róla, hogy valamikor az 50-es években gyártották.
Itt olvashatsz róla: http://www.origo.hu/motor/veteran/20050530masez.html

IFA BK 350,vagy MZ BK 350 attól függően,hogy mikori kiadás.
Amúgy ritka nagy szar volt,bármit is írnak róla.
Kb.annyira volt megbízható mint egy 50 kcm-es Berva moped,túlbonyolított szutyok.
Egy lány egy hónapban csak pár napig szeszélyes és kiszámíthatatlan.  Wink
A BK 350-es egy évben 365 napig az.
Egyedül a fékei voltak jók,már ha rendesen be voltak szabályozva.
Véletlenül nagyon hasonlít a technikai felépítés egy jó kis BMW-re.
Csak nem a BMW motorkerékpárok elismertségét akarták felhasználni a saját hasznukra ?   confused 54
Őszintén mi a francnak kellett egy kis kcm-es kétütemű motornak boxernek és kardánosnak lennie ?
50-es évek : JAWA 350 kéthenger twin lánchajtás,IZS 350 egyhenger lánchajtás,...stb.   coolsmiley
Ja még annyi : DKW 350,500 kéthengeres twin lánchajtás.
Még 500-as vízhűtűses utcai széria motorkerékpárokok is voltak.
Nekik jó volt,akkor az NDK-soknak miért is nem ?   Wink    Tongue
Én úgy tudom a Pannónia is kísérlezetett egy ilyen rendszerrel.

Félig igaz a híresztelés.
Valóban a Csepel Művekben készült boxer kéthengeres kétütemű kardános motorkerékpár,
de semmi köze nem volt a gyárihoz !
A gyár egyik dolgozója,munkaidőn kívül a saját tervei alapján készítette el a szóban forgó motorkerékpárt.
Az úr neve Ruhl Béla volt,a motorkerékpár pedig az RB 250-es.


* Közlekedési Múzeum 2008.május 05. 009.jpg (85.04 KB, 1000x750 - megtekintve 664 alkalommal.)

* Közlekedési Múzeum 2008.május 05. 012.jpg (83.96 KB, 1000x750 - megtekintve 681 alkalommal.)

* Közlekedési Múzeum 2008.május 05. 013.jpg (83.11 KB, 1000x750 - megtekintve 674 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 13. 14:52:14 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Oldalak: 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 ... 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!