CápaBMW fórum
2024. május 07. 10:34:44 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3113849 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2670 Dátum: 2010. június 25. 20:42:09 pm »

Fogalmatlanok Cheesy,persze,hogy E500,mert tisztességes V8,mert elfér mögöttem a gyerek,úgy megy mint az M5,sajna nincs kombi belőle,az M5 is fasza,de azonnal a benz,a mérete miatt,az E34 túl közel van a hármashoz,méretben,sajnos,ez a baj a BMW kupékkal is.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2671 Dátum: 2010. június 27. 15:23:45 pm »

A régi Astrába elment,bár ott is gagyi volt,formátlan idétlen,olyan Kopeles,de egy Lotus Omegában,felháborító  undecided

Szarból nem lehet várat építeni.

Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #2672 Dátum: 2010. június 29. 14:13:51 pm »

Az igen,irigylem a fogyasztásod,jó arány a leadott teljesítményhez és sebességhez  képest  25

Egy kis összefüggés a fogyasztás és teljesítmény között:))

1.Hegyeshalom-Innsbruck átlag 9 liter, mindenhol a megengedett sebesség+max 10km/h (110-145, németeknél 160-180, ahol lehet)
2.Budapest Hegyeshalom és vissza részen 10-11 liter, megengedett, plusz amit elbír a forgalom biztonságosan (max 200 körül:))
3.Szűk szerpentin reggel 7kor, a leghosszabb egyenesekben is éppen lehet hármast tolni, minden hajtű egyesben: 32-33 liter között.
4.Tempós országúti autózás, gyér forgalom, hegyi utakon, sportmotorokkal együtt haladva: 13-18 liter között.

Tehát vagy jól fogyaszt, vagy erős. A kettő együtt látványosan nem megy:))) 2000 méter feletti magasságban látványosan gyengült, de a hangja jó maradt, és ez a lényeg!:)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2673 Dátum: 2010. június 30. 20:04:07 pm »

Tudja valaki,hogy az 520d,2007-től,ami már 177lovas,mekkora nyomaték tartozik hozzá,és ez már megy e úgy,mint egy E39 525d?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2674 Dátum: 2010. június 30. 20:45:37 pm »

Tudja valaki,hogy az 520d,2007-től,ami már 177lovas,mekkora nyomaték tartozik hozzá,és ez már megy e úgy,mint egy E39 525d?

Öthúsz dé? Mi a szösz? Sehol egy M30, sehol egy turbó, de még csak M70 sem? Mi történt Mr?  Evil

Egyébként teljesen szerethetőek Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2675 Dátum: 2010. június 30. 20:48:37 pm »

Hátőőőőő... Benzines opció nincs?  Cheesy Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
rnie
Vendég
« Válasz #2676 Dátum: 2010. június 30. 20:58:43 pm »

Hátőőőőő... Benzines opció nincs?  Cheesy Smiley
530i, ha már ebben a kategóriáűban gondolkodik valaki, és nem évi 50.000+-t megy. Ha sokkal kevesebbet, hujeség dizelt venni sztem, ennyi pénzért. Persze mindenki maga választ Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2677 Dátum: 2010. június 30. 21:01:01 pm »

Hátőőőőő... Benzines opció nincs?  Cheesy Smiley

Nincs,ma mentem egy 530i-vel,2007-es,ha jól emlékszem,már volt benne váltókar,szégyen,vicc. :xKezdem megérteni a dízeleseket. crazy2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2678 Dátum: 2010. június 30. 21:02:24 pm »

Mr ne csináld már... Szóba sem állok veled többet!  crazy2 laugh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2679 Dátum: 2010. június 30. 21:12:15 pm »

Öthúsz dé? Mi a szösz? Sehol egy M30, sehol egy turbó, de még csak M70 sem? Mi történt Mr?  Evil

Egyébként teljesen szerethetőek Wink


Megnéztem a BMW.HU-n de már a legújabbat hozza 184le,380nm Shocked Shocked,aztakurva,csak tud annyit mint az E39 525d,nem?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2680 Dátum: 2010. június 30. 21:13:56 pm »

Vazze neszórakozz már! Ha látnád a nyomaték-és teljesítménygörbét elsírnád magad!  Embarrassed
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2681 Dátum: 2010. június 30. 21:33:56 pm »

Mr ne csináld már... Szóba sem állok veled többet!  crazy2 laugh

Figyu,nem hinném,hogy lesz 5-6millkóm otthon 520d-re,177lovasra,meg ki nem állhatom a formályát,csak meglepődtem,hogy 3évesen 6misi körül vannak,és 177le,én még a 150lovas 20dénél tartok crazy2.Ami modernebb dízel BMW-t vezettem eddig,az egy E39 525d kombinéni többször vezettem,kölcsönkaptam,jó barátomé volt,mit mondjak,kurvára ment,sokkal erősebbnek érződött,mint gondoltam,abszolút elégedett voltam vele,csak az ára,az értékvesztése,és a fogyasztása nem tetszett,9l körül vegyesbe,és rendszeresen kérte a 100-200ezres javításokat.A másik amit többször vezettem az a főnököm 730d-je,E38,ez rendben volt helykínálattal,is,menetteljesítményekkel is,de 10l alatt nem fogyasztott,lélegzet elállító volt az értékvesztése,az állandó javíttatása,summa-summárum,kakcsik a dízelek.
Az 520d-nél látok sanszot a valódi fogyasztási előnyre,szerintem 5-7l körül megélne,relatíve egyszerűbb technika,talán olcsóbb is a javítása,és harmadával olcsóbb mint egy ugyanolyan évjáratú 30d,ami szerintem automatával,nem igazán elégszik meg 10l-nél kevesebbel.
A mai 530i a fúrós cég főnökéé,mentem vele egy kb 20km-es kört,híg fos az egész,nyúlik mint a takony,semmi erő,olyan mintha húszas lenne,forszírozva tol egy kicsit,de már szabályoz is,vagy vált,persze össze-vissza,csalódás volt,semmi nem jött át a temérdek vanosból,tengelyből,trafóból,meg a f@szom tudja miből,gázreakció üresben nagyjából nincs,alig 40 000km van benne.
Persze a csávónak nem mondtam,hagy örüljön,a pöts Ír crazy2.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 01. 07:10:56 am írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2682 Dátum: 2010. június 30. 21:49:39 pm »

Idézet
relatíve egyszerűbb technika

Néztél te már a motorburkolat alá?  Cheesy Smiley

Idézet
talán olcsóbb is a javítása

Nézz be Collins E46 garázsába...  Evil

Idézet
A mai 530i a fúrós cég főnökéé,mentem vele egy kb 20km-es kört,híg fos az egész,nyúlik mint a takony,semmi erő,olyan mintha húszas lenne,forszírozva tol egy kicsit,de már szabályoz is,vagy vált,persze össze-vissza

Automata. Át kell kapcsolni sportfokozatba. Vagy kéziváltósat venni az a tuti.

De egy másik topikban írtam már a nyomaték és a lóerő érzetéről...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
rnie
Vendég
« Válasz #2683 Dátum: 2010. június 30. 22:24:49 pm »

Mr!


Nézd meg mennyit fogyaszt a 286 pacis M3, az ismerős 330i-je még szerényebben eszik, én biztos nem vennék dízelt, csak nagyon sok km-re... Autópályán a 320d kb hasonló tempónál ugyan csak 6,2-őt evett tetőn egy bringával, míg az enyém 9-et, na de annak az értékesése bőven kompenzálja a fogyi előnyt évi párezer km-nél. Elsőre az is erősebbnek érződik, mert az a nyomaték nagyon ott van (csipes 177le volt, most 200 körül), és előzésnél pár másodpercig el is nyúlik, de hosszabb gyorsításnál erősen elmarad... és a hangja is híg fos, míg egy 7000 felett forgó sor6 nem annyira az:)
Én benzinest vennék, és nem turbósat. Turbósat csak akkor, ha csipet is kapna, h menjen rendesen Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2684 Dátum: 2010. június 30. 23:17:35 pm »

Néztél te már a motorburkolat alá?  Cheesy Smiley

Nézz be Collins E46 garázsába...  Evil

Automata. Át kell kapcsolni sportfokozatba. Vagy kéziváltósat venni az a tuti.

De egy másik topikban írtam már a nyomaték és a lóerő érzetéről...

Relatíve egyszerűbb,mert harmadával kevesebb cilinder,olvastam már az automata váltóról......egyébkén alig 1perc alatt kitaláltuk,hogy,hogy is kell sportba tenni,majd kézzel váltogattam,úgyis fos,egy 3lityistől elvártam volna,hogy rendesen mozgassa az ötöst,de szerintem pont az a sok szar elektronika veszi ki az élét,papíron jobban gyorsul minta 750i,de lóf@szt se érezni belőle,tök buzi motorhangja van,odalett az igazi tradicionális BMW sorhat hang.Is.272le,úgy ültem bele,hogy ez aztán belevág a székbe,ebben a kis bódéban........
Ja,majd mindjárt,csak várjam ki crazy2
A válság jóárasította 750i-ket otthon,lassan belefér a 2 hathengeres gázszett,a félévvel ezelőtti 750i árakba Wink Smiley Cool,az legalább belenyomott a székbe....... Evil
http://www.youtube.com/watch?v=Nj4xfsAjnjY&feature=related#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2685 Dátum: 2010. július 01. 08:29:44 am »

Idézet
Relatíve egyszerűbb,mert harmadával kevesebb cilinder

 88 88 88 962

Idézet
papíron jobban gyorsul minta 750i,de lóf@szt se érezni belőle

N Y O M A T É K a nyomatékot érzed, a le pedig gyorsít. Azt meg nehogy kitaláld, hogy a 20d jobban megy... Max a nyomaték több benne mert turbós. Próbálj ki egy turbós 35i-t...

Idézet
tök buzi motorhangja van,odalett az igazi tradicionális BMW sorhat hang

Mert a 20d-nek megvan a tradícionális sor6 hangja...  Cheesy Cheesy Grin
Perszehogy nincs meg a hangja. Előírás sajnos. Raksz rá egy hengerenkénti leömlőt, meg egy kicsit nyitottabb rendszert, olyan hangja lesz beszarsz!  Shocked Cool
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
rnie
Vendég
« Válasz #2686 Dátum: 2010. július 01. 08:34:21 am »

Mr!


Érzésre a Skoda Favorit sportosabb volt, amikor megvettem, mint most az M3. Azzal autóversenyzőnek éreztem magam, az M3-as meg lomha limónak tűnik. Akkor melyik a gyorsabb?Smiley))
Az az 530i valszeg jobban megy, mint egy fostos dízel, még ha nem is indul meg annyira. Ki kell szépen forgatni, és ott fog menni, ahl a dizelnel csak karomkodsz, h lekonyul.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2687 Dátum: 2010. július 01. 08:37:12 am »

Mr.
Ha autózni akarsz, akkor ne BMW-ket válogass, hanem gondold ki mire fogod használni, mennyit szánsz rá, stb. Egy E46 20d, meg egy E32 750i sehol nem egy kategória, tehát nehéz objektívnek lenni.
Mikit kérdezd ő milyen mászkálósat fog venni Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
rnie
Vendég
« Válasz #2688 Dátum: 2010. július 01. 09:15:34 am »

Kis dizel nagy BMW-t én sem vennék - azok már a kényelemről szólnak, és abban vannak jobbak a bajoroknál Smiley
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2689 Dátum: 2010. július 03. 20:27:09 pm »

Mr.?!  Evil Azn

http://www.bmwblog.com/2010/07/02/exclusive-photos-bmw-m8/


Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #2690 Dátum: 2010. július 03. 21:29:18 pm »

Kis dizel nagy BMW-t én sem vennék - azok már a kényelemről szólnak, és abban vannak jobbak a bajoroknál Smiley


 760 760 knuppel2 knuppel2
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2691 Dátum: 2010. július 03. 22:31:42 pm »


Faja,asszem 550 lovat tudott,de a bódé túl volt vastagon a 2tonnán,és túl nehéz lett volna a supercar projekthez,ezért nem lett belőle semmi,talán 2db van ami működik,meg már a motor maga is úgy megdobta a költségeket,hogy eladhatatlan lett volna,ha még a bódét is lekönnyítik a korabeli technológiával.
Nagyjából azért maradtak a 2szelepes technológiánál,így lett a CSi-mintegy- spór változat,5.6-os 380le,550nm.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #2692 Dátum: 2010. július 03. 22:44:20 pm »

Én 7-800le-ről tudok. Bár az is lehet, csak annak tervezték, aztán idáig jutottak.
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2693 Dátum: 2010. július 03. 22:49:40 pm »

Khmm,a mai napig is épphogy elérték a 100le/litert az M-es motorok,ez majd 20éve épült,és 5.6-os volt.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 03. 22:58:32 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2694 Dátum: 2010. július 03. 22:57:51 pm »

Egy ilyen hfejet szívesen rápróbálnék egy M20-ra.  Azn Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2695 Dátum: 2010. július 04. 09:37:23 am »

És mit csinálnál vele? Mert hogy semmi köze az M20-hoz, az is biztos Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2696 Dátum: 2010. július 04. 09:49:26 am »

 undecided Kár. Gondoltam az m70 m20 alapú...  Sad
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2697 Dátum: 2010. július 04. 09:57:43 am »

undecided Kár. Gondoltam az m70 m20 alapú...  Sad

Nem igazán,a furat/löket stimmel,de az M20szíjjas,az M70láncos,mások a csatornák,és az M70 hidrotőkés,az M20 himbás,szóval kakcsi.
Persze csak akarni kell,meg egy vastag bankszámla,és már van is plug,and play 24V hf. az M20-ra! Cool Wink sm_68


* hartge e21.jpg (108.9 KB, 250x188 - megtekintve 782 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2698 Dátum: 2010. július 04. 10:05:27 am »

undecided Kár. Gondoltam az m70 m20 alapú...  Sad

hááát, ha már annyira hasonlóságot keresünk a hengerfejben, akkor a legközelebbi rokonságban az M40-el áll... Már ami a szisztémát illeti, mielőtt valaki elkezd kombinálni és vesz 3db M40-et  crazy2
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2699 Dátum: 2010. július 04. 10:08:11 am »

Nem igazán,a furat/löket stimmel,de az M20szíjjas,az M70láncos,mások a csatornák,és az M70 hidrotőkés,az M20 himbás,szóval kakcsi.
Persze csak akarni kell,meg egy vastag bankszámla,és már van is plug,and play 24V hf. az M20-ra! Cool Wink sm_68

A Hartge m20b23-a 24 szelepes?  Shocked Shocked Shocked
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 [90] 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!