CápaBMW fórum
2024. május 07. 10:30:32 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3113848 alkalommal)
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2820 Dátum: 2010. július 21. 23:18:28 pm »

lehet a kéttömegű lendkerék is,mert a klima lefogja a motort,mivel még egy dolgot kell hajtani...és lehet az már annyira sok neki,hogy a lendkerék csörögni kezd...
talán...
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2821 Dátum: 2010. július 21. 23:56:50 pm »

Vagy a csapágyas klíma csörgését szépen elviszi a blokk. Igazából ezt élőben kéne hallani, mert lehet az is ,amit pl. steffe mond
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2822 Dátum: 2010. július 22. 05:55:16 am »

Na ja, én is steffe verziójára tippeltem, csak gondoltam hátha mondtok itt valami olyasmit hogy
"áá nekem pont ugyanilyen volt mikor.........."
Ha a lendkerék lenne szar, akkor leállításnál kéne párat klattyannia nem? ezt még nem figyletem, de majd mostantól figyelek rá.

Köszi az ötletelést.

Miki: Átvinném, csak messze vagyunk Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 22. 06:03:39 am írta THT » Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2823 Dátum: 2010. július 22. 10:24:20 am »

Most épp nem magamra gondoltam, nem csak én létezem, aki foglalkozik ilyennel Smiley Persze, ha gondolod...

Naszóval. A kéttömegű lendkerék, vagy esetleg egy rázkódó, laza rugós kuplungtárcsát úgy tudsz szűrni,hogy kuplung nélkül indíts ,valamint egy melegrejáratás után kuplung benyomása nélkül állítsd le.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2824 Dátum: 2010. július 22. 12:53:16 pm »

Szerintem az M43-ban nincsen kettős tömegü lendkerék. Nagy lendkerék van, de nem önmagán elfordulós.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2825 Dátum: 2010. július 22. 14:22:31 pm »

Jogos, viszont volt olyan "1.6" M43, ami egy butított 1.9,vagy 1.8 volt. Na annak kéttömegű. Mivel 1998-as THT gépe, így elképzelhetőnek tartom,hogy az övé esetleg már pont ilyen változat.

Érdekes a jelenség minden esetre.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2826 Dátum: 2010. július 22. 14:40:12 pm »

Viktor:

Ezt dobja rá az ETK:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG11&mospid=47451&btnr=11_1151&hg=11&fg=20

Én ezt kettőstömegűnek értelmeztem, de lehet nem ugyanazt értjük alatta. Gondolom többféle volt.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2827 Dátum: 2010. július 22. 16:53:14 pm »

Viktor:

Ezt dobja rá az ETK:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG11&mospid=47451&btnr=11_1151&hg=11&fg=20

Én ezt kettőstömegűnek értelmeztem, de lehet nem ugyanazt értjük alatta. Gondolom többféle volt.

Ez nem kettős tömegű, E36-on nem volt még, csak az E46-on. Ez egy vastag mélyített lendkerék, de egy tömegű.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
rnie
Vendég
« Válasz #2828 Dátum: 2010. július 22. 17:14:46 pm »

Ez nem kettős tömegű, E36-on nem volt még, csak az E46-on. Ez egy vastag mélyített lendkerék, de egy tömegű.
Az M3-ason se, vagy csak a kismotorosokon nem volt?
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2829 Dátum: 2010. július 22. 19:52:43 pm »

Az M3-ason se, vagy csak a kismotorosokon nem volt?

Ahhoz nem értek!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2830 Dátum: 2010. július 22. 20:30:03 pm »

Mike!
A kinyomó csapágy nem akkor kezd el szólni ha benyomod a kuplungot?

Neszójjábe! Cheesy
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2831 Dátum: 2010. július 22. 23:19:20 pm »

Mai lesifotó Passau-nál.


* Copy of 2010. 07. 22. (10).JPG (114.95 KB, 768x576 - megtekintve 608 alkalommal.)

* Copy of 2010. 07. 22. (11).JPG (80.63 KB, 768x576 - megtekintve 537 alkalommal.)

* Copy of 2010. 07. 22. (12).JPG (95.81 KB, 768x576 - megtekintve 509 alkalommal.)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2832 Dátum: 2010. július 22. 23:27:25 pm »

Mai lesifotó Passau-nál.

Hát ez meg mi? E90 -en már nem valószínű hogy lesz facelfit. De akkor meg mit takargatnak? Mért van letakarva a hátsó lámpa? És mi az a domborítás a géptetőn?
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2833 Dátum: 2010. július 23. 06:29:48 am »

Hát ez meg mi? E90 -en már nem valószínű hogy lesz facelfit. De akkor meg mit takargatnak? Mért van letakarva a hátsó lámpa? És mi az a domborítás a géptetőn?

Tisztára mint egy skoda!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2834 Dátum: 2010. július 23. 07:13:56 am »

Hát ez meg mi? E90 -en már nem valószínű hogy lesz facelfit. De akkor meg mit takargatnak? Mért van letakarva a hátsó lámpa? És mi az a domborítás a géptetőn?


Ezen gondolkodtam én is, hiszen az új 3-as mindjárt itt van. Egyébként egy "kis" M3 jutott még eszembe, de mivel ott van a 35i, ezért ez totál hülyeség.
Ha új 3-as lenne a teste alatt, akkor meg nem kéne takargatni, szóval részemről passz!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2835 Dátum: 2010. július 23. 10:04:39 am »

Az M3-ason se, vagy csak a kismotorosokon nem volt?

Az m3 -on már twin mass volt. De persze fel lehet rá tenni a fixet is, egyik ismerősnek olyan van rajta, 4kg-s.  Evil
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2836 Dátum: 2010. július 23. 10:33:10 am »


Néha csak simán lusták lebontani a régi kamuflázsolt autókat ...
Naplózva

Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #2837 Dátum: 2010. július 23. 11:44:58 am »

Neszójjábe! Cheesy
Most miért én komolyan kérdeztem...  Evil
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
rnie
Vendég
« Válasz #2838 Dátum: 2010. július 23. 11:53:28 am »

Az m3 -on már twin mass volt. De persze fel lehet rá tenni a fixet is, egyik ismerősnek olyan van rajta, 4kg-s.  Evil
Ha twin mass van rajta gyarilag, akkor ezután is az lesz. csak nagyon fog fájnia  pénztárnál Smiley
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #2839 Dátum: 2010. július 24. 06:56:42 am »

Mai lesifotó Passau-nál.
Ez a BMW legújabb vonóhorgos, melós-kőműves autója.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2840 Dátum: 2010. július 24. 09:30:30 am »

Kb 8 éve évente 2-3szor megyek el München mellett. Minden 3 alkalommal látok egy ilyen letakart valamit. Még E46-ról is van valahol hasonló fotóm és nem lett belőle semmi. Ezek iszonyat pénzeket vernek el fejlesztésre, ki tudja mit tesztelnek éppen. Lehet, hogy azt hisszük, hogy facelift, aztán csak az új elektromos szervót tesztelik autópályán egy régi teszt kasztniba. Szerintem sosem tudjuk meg.

Ja és azt sem tartom kizártnak, hogy egy Német mérnök agyában simán megfordul, hogy kiküldenek egy nyilvánvalóan teszt, de kamu autót az autópályára, hogy a Mercedes által fizetett paparazzik jól lefotózzák és a stuttgarti mérnökök hetekig törjék rajta a fejüket, hogy vajon mit csinálnak már megint Münchenben. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 24. 09:35:06 am írta Mike » Naplózva

Főmordor.
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2841 Dátum: 2010. július 24. 09:31:33 am »

És az új 2004es BMW-ről láttátok a lesifotókat?  Cheesy
Bár én nem értem, honnan jött ez a 2004 név, hiszen a 02 azért 02, mert két ajtaja van, és így nem indokolt az E21-et 2004-nek nevezni.  huh


* Névtelen.jpg (304.61 KB, 1062x895 - megtekintve 790 alkalommal.)

* Névtelen1.jpg (189.14 KB, 1029x661 - megtekintve 807 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 24. 09:34:53 am írta Dávid » Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
gim_e12
Vendég
« Válasz #2842 Dátum: 2010. július 25. 09:26:41 am »

És az új 2004es BMW-ről láttátok a lesifotókat?  Cheesy
Bár én nem értem, honnan jött ez a 2004 név, hiszen a 02 azért 02, mert két ajtaja van, és így nem indokolt az E21-et 2004-nek nevezni.  huh

Főleg azért nem, mert az E12-nél volt ez egy bejósolt típus azonosító, ahol még lett is volna logikája.
http://e12.assertion.de/primary/01001l20.htm

"In the year 1968 started the develop a new generation for the four door range (BMW 1800, BMW 2000). The name of this project was E12, the "E" is the synonym for Entwicklung - the German word for development - and 12 was the number of that project. The "new" sedan wasn't named 2004, how automotive journalists expected. "

"The press was still believong, that the new models should get the designation 2004. The number for should stand for four-door-sedan, as known from BMWs two door range BMW 2002."
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2843 Dátum: 2010. július 25. 10:28:14 am »


Ezen gondolkodtam én is, hiszen az új 3-as mindjárt itt van. Egyébként egy "kis" M3 jutott még eszembe, de mivel ott van a 35i, ezért ez totál hülyeség.
Ha új 3-as lenne a teste alatt, akkor meg nem kéne takargatni, szóval részemről passz!

Az nem tudom feltűnt-e, hogy a hátsó lökösön van egy kör alakú fedél, felette valami felirat. Mi a túró lehet? Csak nem gázos - amit nem hinnék - az autó? Talán a hidrogénes hajtásláncot tesztelik benne? Dolgozik egyáltalán még olyanon a BMW?
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2844 Dátum: 2010. július 25. 19:43:41 pm »

azt néztem, de nem tudom, most dolgozik-e. a hidrogénes hetes óta csak elektromosról hallottam.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2845 Dátum: 2010. augusztus 05. 09:24:48 am »

Bazzz! Ez a szín nekem nagyon bejön!  shocked icon_razz icon_slyuni 2014 icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni





Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2846 Dátum: 2010. augusztus 05. 11:48:30 am »

Oxfordgrün?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2847 Dátum: 2010. augusztus 05. 14:26:35 pm »

Sam:

csináld ilyenre a cápád, bézs bőrbelső, csillogó krómok.... ütős lenne! Smiley
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #2848 Dátum: 2010. augusztus 09. 11:29:30 am »

azért az a kőburkolat sem utolsó... Cheesy
Nekem ez tetszett nagyon, nálam ez volt a találkozó autója.
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #2849 Dátum: 2010. augusztus 09. 11:30:43 am »

lemaradt


* IMG_204k5k.jpg (320.69 KB, 1239x826 - megtekintve 654 alkalommal.)
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
Oldalak: 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 [95] 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!