CápaBMW fórum
2024. május 07. 19:52:18 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3114313 alkalommal)
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3000 Dátum: 2010. október 30. 12:16:42 pm »

Azt hiszem (ha haloványan is,de) látszik az irányvonal,merre tovább...
Túráztunk a párommal egy jó 850km-t,Dezső volt a Sherpa.  Smiley
Ő egy 1999.12-ik havi 320d Touring.
136 PS,érintetlen,bontatlan,teljesen gyári,2 gazdás autó.
2 hónapja felújítottuk az adagolót,kapott 4db új csúcsot,be lett állítva...
...pár dolog:
-Exclusive Edition,PDC,Multikormány,kutyaháló,kisboard,digit. klíma,Bi-Xenon,Weisze Blinker,Tempomat,Fűthető ülés,Servotronic,Facelift fékrendszer,ABS-ASC,Fényszenzoros tükrök,CD,tetősín,Tagfahrlicht...
A kisboard szerint az átlagtempo 90,8km/h az átlag fogyasztás kereken 6 liter.
850km-re.
A tankolásnál (ugyanazon kúton,fejből és pisztollyal) 51,7 L volt a mennyiség,ami 850 km-re 7 deci tévedést enged.
Szerintem tökéletes.
És az órából hiányzik 150 ezer,mert így ugye könnyebb volt eladni.  Grin

Egy dolgot rónék fel negatívumként.
az e39-hez képest érezhetően kevesebb hely,a vezetőülést nem tekintve.
úgy hátul,mint középen.
De szeretem,mert nejlon. Smiley





* Kép0812.jpg (175.31 KB, 400x534 - megtekintve 715 alkalommal.)

* Kép0811.jpg (173.5 KB, 350x467 - megtekintve 616 alkalommal.)
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3001 Dátum: 2010. október 30. 17:07:58 pm »

Bakker,ez igaz? Sad
http://www.autonavigator.hu/gepjarmu_tavirati_iroda/legendasan_rossz_bmw_soros_hathengeres-3520
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #3002 Dátum: 2010. október 30. 18:00:02 pm »

nem tudom hogy igaz-e de viszont most olvastam hogy 240000 db BMW Diesel motort Automata vältoval rendeltek az US-Police
az az a Carbon motors rendelte es rendör autokban fognak szolgälatot teljesiteni! Smiley
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3003 Dátum: 2010. október 30. 18:29:51 pm »


Igaz de ez nem a motor hibája henem az ACjé... de a lényegen nem sokat változat...

Sokak azt szűrik le ebből hogy a BMW szar Sad
Naplózva

Bence
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3004 Dátum: 2010. október 30. 19:13:55 pm »

nem tudom hogy igaz-e de viszont most olvastam hogy 240000 db BMW Diesel motort Automata vältoval rendeltek az US-Police
az az a Carbon motors rendelte es rendör autokban fognak szolgälatot teljesiteni! Smiley

Bizony.
6 hengeres 3 literes dieselek.
azt hiszem kétféle teljesítménnyel lesznek.
mert két féle méretű rendőrautó lesz majd szerelve ezekkel a motorokkal.
Olvastam én is egy jó kis cikkel róla...  Smiley
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #3005 Dátum: 2010. október 30. 19:16:24 pm »

Akkor vegyél ilyet! 1,5M-ból már lehet venni M5-öt!!

Dakkar Yellow színűt biztosan nem,sajnos  Embarrassed
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #3006 Dátum: 2010. október 30. 19:17:16 pm »

Nekem meg sehogy. Evil

Mondja ezt egy kamu cápa fan  Grin Evil
Naplózva

750ia
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #3007 Dátum: 2010. október 30. 19:20:03 pm »

Ja, a kékbe, tavaszra összehozza  Cheesy

Ja a doblemezekből lecsíp egy kis darabot,talán elfér  Grin meg egy cápába nem is illene ez a nagyon nejlon izé  undecided
Csak a 4 henger karbi átfúvókázva  Grin Wink
Naplózva

750ia
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3008 Dátum: 2010. október 30. 21:04:07 pm »


Mikor hallott a világ ilyet egy turbós M30-ról? Soha.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3009 Dátum: 2010. október 30. 21:13:13 pm »

Mikor hallott a világ ilyet egy turbós M30-ról? Soha.

Akkor csak jó a sok kütyü nem confused 44,vagy a szentháromság:lökettérfogat,lökettérfogat,és lökettérfogat? 1057 1075 sm_68 Cheesy Grin Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3010 Dátum: 2010. október 30. 21:29:46 pm »

Vagy inkább anyagminőség, megfelelő tervezés, megfelelő tesztelés.  Azn najó, legyen bónusz a lökettérfogat Smiley

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3011 Dátum: 2010. október 30. 21:58:36 pm »

Vagy inkább anyagminőség, megfelelő tervezés, megfelelő tesztelés.  Azn najó, legyen bónusz a lökettérfogat Smiley



Lehet én nem látom jól,de ez a komputeres tervezés,tesztelés,mindent gyorsan,olcsón,hamar,meg a dupla oldali píár azért annyira nem tett jót a minőségnek,élettartamnak.
Úgy 20-40éve,még hanzinak minden egyes csavart kézzel meg kellett fogni,húzni,minden egyes patentot,bilincset átnézni,majd kimenni a tesztpályára és gyepálni az autót,majd ugyanezen lendülettel atomjaira szedni,minden alkatrészt egyenként meg kukkerolni,megmérni,és levonni a következtetéseket,végrehajtani a kellő módosításokat,és így lett a BMW.
Nem mondom,hogy már mindent feltaláltak,de azért,ha összevetem a 30,vagy 30+éves nagy hatos 315nm-ét,a legmodernebb szívó 3.0literesével,ami 330nm,és,hogy ez milyen áron kapjuk,háááááát. confused 44 1084 wall
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3012 Dátum: 2010. október 30. 22:31:32 pm »

Erre gondoltam én is.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3013 Dátum: 2010. október 31. 09:32:29 am »

Lehet én nem látom jól,de ez a komputeres tervezés,tesztelés,mindent gyorsan,olcsón,hamar,meg a dupla oldali píár azért annyira nem tett jót a minőségnek,élettartamnak.
Úgy 20-40éve,még hanzinak minden egyes csavart kézzel meg kellett fogni,húzni,minden egyes patentot,bilincset átnézni,majd kimenni a tesztpályára és gyepálni az autót,majd ugyanezen lendülettel atomjaira szedni,minden alkatrészt egyenként meg kukkerolni,megmérni,és levonni a következtetéseket,végrehajtani a kellő módosításokat,és így lett a BMW.
Nem mondom,hogy már mindent feltaláltak,de azért,ha összevetem a 30,vagy 30+éves nagy hatos 315nm-ét,a legmodernebb szívó 3.0literesével,ami 330nm,és,hogy ez milyen áron kapjuk,háááááát. confused 44 1084 wall

Igen, én is ezt vallom, régebben nem terveztek, inkább szemre megcsinálták, kipróbálták, ha jó volt, akkor mehetett gyártásba... Ma már le sem kell gyártani az alkatrészt, autocadben megcsinálja, algorral leteszteli aztán mehet gyártásba...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3014 Dátum: 2010. október 31. 09:43:59 am »

Kiegészíteném azzal, hogy a teszt arra vonatkozik, hogy a garanciaidő végéig jó legyen az alkatrész...
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3015 Dátum: 2010. október 31. 10:44:28 am »

Igen, én is ezt vallom, régebben nem terveztek, inkább szemre megcsinálták, kipróbálták, ha jó volt, akkor mehetett gyártásba... Ma már le sem kell gyártani az alkatrészt, autocadben megcsinálja, algorral leteszteli aztán mehet gyártásba...


Azért régen sem szemre mentek megnyugodhatsz Wink Hanem arra, hogy sok sok évet kibírjon.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3016 Dátum: 2010. október 31. 12:18:48 pm »

Sam ne haragudj, de szemre utoljára legfeljebb Jézus keresztjét tervezték... Szerinted miért bír ki egy blokk ennyit abból az időből? Már kellően jól ismerték az anyagok szerkezetét, de nem volt olyan pontos ismeretük a teherbírásáról, egyéb tényezőkről. Egyszerűen annyiszor tévedtek a biztonság felé, hogy úgy alkották meg ezeket a kíváló gépeket, hogy akkoriban ők sem tudták, hogy ennyire jók lesznek.
Azóta sokat változott a világ, elképesztő fejlett lett minden. Igen, minden. Az más kérdés, hogy azóta közgazdász a mérnök főnöke, tehát ő úgy tervez, ahogy neki fütyülnek. Néha jól, ott van a V8 Audi, Alfa 165, egyéb típusok, amik igen alapos tervezés, gyártás eredményei, és nem a spórolás jellemzi őket.
Tovább megyek. Hogyne lett volna spórolás az E21 idejében. Mégis mi a túró az a falemez a kormányoszlop alatt? Elképesztő igénytelen. Vagy miért nincsen kárpitozva a csomagtér (itt teszem hozzá, nekem így tetszik, de nem praktikus, könnyű megsérteni a fényt)? Mert ők akkor ezen tudtak és AKARTAK spórolni. Hiszen attól nem fogsz az út szélén állni, hogy egy-két helyen nem a legjobb anyagot használták küllemre, de attól, hogy 150 ezer után kikönyököl egy hajtókar igen.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3017 Dátum: 2010. október 31. 12:58:30 pm »

...Egyszerűen annyiszor tévedtek a biztonság felé, hogy úgy alkották meg ezeket a kíváló gépeket, hogy akkoriban ők sem tudták, hogy ennyire jók lesznek...

Erre próbáltam sugallni. Nyilván nem szószerint értettem a sacc/kb-ra jólesz elvet...  Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #3018 Dátum: 2010. október 31. 21:24:17 pm »


A sacc/kb - jóóóóóóóóóól méretezzük túl az a szovjet  Azn
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3019 Dátum: 2010. október 31. 21:37:02 pm »

nem, az a sacc/kb jó, szorozzuk be hárommal, úgy már biztos jó Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3020 Dátum: 2010. október 31. 22:19:43 pm »

Ezt úgy mondják szépen, hogy tapasztalati úton terveztek...
Most ezt én mondjam a mérnökuraknak, hogy alapesetben úgy tervezik meg az alkatrészt, hogy kiszámolják a rá ható erőket, ebből kijön a kellő átmérő, utána ezt megszorozzák egy "k" nevű biztonsági tényezővel (ez amikor tanították, akkor 3 volt) és már meg is van az alkatrés zkellő keresztmetszete...

Újabban itt jön be a képbe a pénzügyes/szervízmanager felbujtásából az élettartam-tervezőmérnök, hogy akkor ez most ekkora lesz, mert ezt dobta ki a számítógép,hogy  így 93%-az esélye annak, hogy az adott alkatrész átlagos használat során ki fogja bírni a 40 E-s nagyszervízig... akkor úgyis csere...
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3021 Dátum: 2010. október 31. 22:28:13 pm »

a biztonsági tényezőt mindig számítod, csak minimum értékek vannak előírva egy adott alkatrésztípusra vonatkozóan.
pl húzott orsónál 2,5 a minimum. én egy négyessel megkínáltam, ne szarozzunk Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3022 Dátum: 2010. november 01. 07:39:24 am »

Az úgy nem jó, pocsékolod a drága alapanyagot Wink Cheesy Grin , meg a szervízes nagybizisznek is kell forgalamat generálni!! Cheesy
(mi a biztinsági tényezőt mindíg táblázatból/szabványból néztük, bár én csak kocatervezést tanultam... egy összetett gépszerkezetnek nem is kezdenék neki  smiley)
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3023 Dátum: 2010. november 01. 08:46:16 am »


Egy dolgot rónék fel negatívumként.
az e39-hez képest érezhetően kevesebb hely,a vezetőülést nem tekintve.
úgy hátul,mint középen.





Illetve a belső anyagok minőségét.
Naplózva

Főmordor.
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3024 Dátum: 2010. november 01. 13:24:00 pm »

Illetve a belső anyagok minőségét.

Smiley
konkrétan?
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #3025 Dátum: 2010. november 01. 13:32:41 pm »

Smiley
konkrétan?


Műanyagok karcállósága, kapaszkodók, kilincsek, könyöklők kopásállósága, tapintása. Ééééés nem a minőségérzet.. Ki merem jelenteni, mert az E39 ilyen szempontból már majdnem E38  Roll Eyes  Cheesy. Konkrétan belsőt tekintve a műszerfalhéjon és a váltókar könyékén kívül nincs is különbség. Ja de. A rögzítőfék elhelyezése.
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3026 Dátum: 2010. november 01. 15:02:56 pm »

Konkrétan az egész. Cheesy Főleg a műszerfal, kapaszkodók, műszerek, de az ülések és a kárpitok is rosszabbak.
Naplózva

Főmordor.
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #3027 Dátum: 2010. november 01. 15:51:30 pm »

Konkrétan az egész. Cheesy Főleg a műszerfal, kapaszkodók, műszerek, de az ülések és a kárpitok is rosszabbak.

Én már túlléptem az Eakárhányon, az E39 és az E38-ra írtam a hasonlóságot  Wink
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3028 Dátum: 2010. november 05. 17:12:49 pm »

Ó bazz ez megtetszett!  shocked

http://speedhunters.com/archive/2010/11/04/car-spotlight-gt-gt-e34-540-touring-daily-drifter.aspx

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #3029 Dátum: 2010. november 05. 22:50:00 pm »

Ráakadtál a kipufogójára.  Tongue
Kisvesével normális kipuval jöhet. Smiley Mászkálósnak.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!