CápaBMW fórum
2024. május 09. 05:36:20 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3116821 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1710 Dátum: 2010. január 02. 20:04:21 pm »

Érdemes a kommenteket is elolvasni Cheesy,megnyilatkozik egy-két szellemi bulldózer ott is! Azn
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1711 Dátum: 2010. január 02. 20:14:54 pm »

Mr v12 csak neked,tudom ez már a full nejlon,de azé ott van,a maga 810ps is elég lenne gondolom,ezzel csak kibékülnél,mert én simán  Wink

Akinek kevés lenne az M5-ös BMW gyári 500 lóerős teljesítménye, az a legjobban akkor jár, ha meg sem áll Kaliforniáig és felkeresi a Currency Motors nevű tuningcéget. A derék amerikai szakemberek 810-re pumpálták fel a lóerők számát két turbófeltöltő segítségével, amelyeket az autó alá, közvetlenül a kipufogók mellé szereltek. A cég indoklása szerint erre azért volt szükség, mert elöl túlhevítette volna a motorteret a két feltöltő.
A 350 ezer dolláros, azaz mintegy 67 millió forintos számla tartalmazza még a saját fejlesztésű intercoolert (kissé szebben: töltőlevegő-hűtőt) és az egyedi kipufogórendszert is, amely vélhetően elég kellemes orgánumot kölcsönöz a V10-es motornak. Az autó beltere ugyancsak extravagánsra sikeredett, ugyanis krokodilbőr betétek dobják fel a hangulatot. Akit nem riasztott el a vételár, és szeretne egy olyan autót a garázsában tudni, amely elméletileg 383 km/órával is képes száguldani, az mielőbb vegye fel a kapcsolatot a tuningcéggel, ugyanis a tervek szerint mindössze 10 darab megvadított M5-öst készítenek


* M5 810ps 1.jpg (47.64 KB, 500x335 - megtekintve 717 alkalommal.)

* M5 810ps 2.jpg (55.61 KB, 500x335 - megtekintve 740 alkalommal.)

* M5 810ps 3.jpg (42.17 KB, 500x298 - megtekintve 640 alkalommal.)
Naplózva

750ia
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1712 Dátum: 2010. január 02. 20:16:28 pm »

Érdemes a kommenteket is elolvasni Cheesy,megnyilatkozik egy-két szellemi bulldózer ott is! Azn

asszem a professzor:

rotoman - 15 , 2008.09.04, 09:03
! válasz
Ez egy 6 literes motor, a fele 3 liter = 3000 cc
160 doboz = 160 x 9 x 2 * 5 = 14.400 cc
Mégis hogy férne bele? + ha azt is figyelembe vesszük hogy a cigi nem folyadék, tehát nem tölti ki teljesen a rendelkezésére álló teret (mert kockás doboz) akkor máris egyértelmű hogy a tizede sem fér be. Gratula HAON, és tehetségtelen bérfirkászai. 
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1713 Dátum: 2010. január 02. 20:18:30 pm »

Mr v12 csak neked,tudom ez már a full nejlon,de azé ott van,a maga 810ps is elég lenne gondolom,ezzel csak kibékülnél,mert én simán  Wink

Akinek kevés lenne az M5-ös BMW gyári 500 lóerős teljesítménye, az a legjobban akkor jár, ha meg sem áll Kaliforniáig és felkeresi a Currency Motors nevű tuningcéget. A derék amerikai szakemberek 810-re pumpálták fel a lóerők számát két turbófeltöltő segítségével, amelyeket az autó alá, közvetlenül a kipufogók mellé szereltek. A cég indoklása szerint erre azért volt szükség, mert elöl túlhevítette volna a motorteret a két feltöltő.
A 350 ezer dolláros, azaz mintegy 67 millió forintos számla tartalmazza még a saját fejlesztésű intercoolert (kissé szebben: töltőlevegő-hűtőt) és az egyedi kipufogórendszert is, amely vélhetően elég kellemes orgánumot kölcsönöz a V10-es motornak. Az autó beltere ugyancsak extravagánsra sikeredett, ugyanis krokodilbőr betétek dobják fel a hangulatot. Akit nem riasztott el a vételár, és szeretne egy olyan autót a garázsában tudni, amely elméletileg 383 km/órával is képes száguldani, az mielőbb vegye fel a kapcsolatot a tuningcéggel, ugyanis a tervek szerint mindössze 10 darab megvadított M5-öst készítenek

Azért 67 milkóért ne legyen már rozsdás a kipufogó....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1714 Dátum: 2010. január 02. 20:54:24 pm »

Mr v12 csak neked,tudom ez már a full nejlon,de azé ott van,a maga 810ps is elég lenne gondolom,ezzel csak kibékülnél,mert én simán  Wink

Akinek kevés lenne az M5-ös BMW gyári 500 lóerős teljesítménye, az a legjobban akkor jár, ha meg sem áll Kaliforniáig és felkeresi a Currency Motors nevű tuningcéget. A derék amerikai szakemberek 810-re pumpálták fel a lóerők számát két turbófeltöltő segítségével, amelyeket az autó alá, közvetlenül a kipufogók mellé szereltek. A cég indoklása szerint erre azért volt szükség, mert elöl túlhevítette volna a motorteret a két feltöltő.
A 350 ezer dolláros, azaz mintegy 67 millió forintos számla tartalmazza még a saját fejlesztésű intercoolert (kissé szebben: töltőlevegő-hűtőt) és az egyedi kipufogórendszert is, amely vélhetően elég kellemes orgánumot kölcsönöz a V10-es motornak. Az autó beltere ugyancsak extravagánsra sikeredett, ugyanis krokodilbőr betétek dobják fel a hangulatot. Akit nem riasztott el a vételár, és szeretne egy olyan autót a garázsában tudni, amely elméletileg 383 km/órával is képes száguldani, az mielőbb vegye fel a kapcsolatot a tuningcéggel, ugyanis a tervek szerint mindössze 10 darab megvadított M5-öst készítenek


Köszönöm,hogy gondoltál rám Azn,de úgy 3-4éve már benne volt az itteni BMW magazinban,a belseje is,krokodilbőröstül/okádék/,az általános véleményem erről az autóról,hogy ez egy azon kivételekből amik erősítik a szabályt,mármint,hogy odaát minden olcsóbb,és jobb.Ez itt értelmetlenül túl lett árazva,a 800le jól hangzik,biztos meg is van,de 67 millkóért........... :Dugyan már,itthon kb 4-5millkóból összedobnák a turbósítást,és ebből kb 2millkó csak a motorvezérlő(k),meg a programozás,csodák nincsenek.A belső az szar úgy ahogy van/amcsi ízlés,pl. bangle/gondolom kapott még fékeket,meg kerekeket is,szerintem azzal együtt sem éri meg.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
ekin su ocha

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


hámhusz...


« Válasz #1715 Dátum: 2010. január 05. 01:00:46 am »

nejlonhuszárok figyelem!! tud valaki linkelni e34 tesztet (ha lehet magyar nyelvül)? kíváncsi lennék, miket írnak róla az újságírók stb ... jöhet a régi, 88-as teszt is rögtön miután bemutatták, de jöhet újabb is. ( totalcaron láttam a sabcmobilt meg a zöld kombis tesztet is)
töréstesztet már találtam a tecső-n , az nem volt annyira meggyőző... íme:

http://www.youtube.com/watch?v=aSOODbpCNwA#

előre is danke sehr!
Naplózva

szobahőmérsékleten gonosz...
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1716 Dátum: 2010. január 05. 19:59:42 pm »

Nem kell itt semmit linkelni.Az egész ott kezdődött,hogy a béjemwé rájött,hogy az e-28 as nem igazán versenyképes,meg amúgy is eljött az ideje a frissítésnek.
Hosszas tervezés és tesztelés után leváltódott az e-28,és helyette megjelent a modell kínálatban,az utód e-34.Minden várakozást felülmúlt,még a konkurensek is méltó ellenfél ként tisztelték.
Méretei,majd 1 osztállyal nagyobb kategóriába sorolta.Arányai hibátlanok,extrák terén maga mögé utasította más országok rivális autóit.
Röviden ennyi,de lehet még ragozni,de felesleges,hisz ez a típus önmagáért beszél. Grin Shocked sm_68
Naplózva

750ia
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #1717 Dátum: 2010. január 05. 20:04:18 pm »

 Evil >:Dki innen Evil Evil Evil
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1718 Dátum: 2010. január 05. 20:13:45 pm »

Evil >:Dki innen Evil Evil Evil

Először is szia,v. jó estét kívánok,v. búúúú,nálad az utóbbi.A másik,hagyhatnál szünetet a bebüfögésed között.
A harmadik,ha jól látom,ez az "Újabb BMW modellek:E30.................." garázsa.Akkor az igénytelen buta módon behányt szöveggel,szerinted kinek kell innen elhúznia,haaaaa  shocked Grin
Naplózva

750ia
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1719 Dátum: 2010. január 06. 23:34:08 pm »

Na,szép álmokat mindenkinek Evil


* M70 ooooooops.JPG (85.93 KB, 800x600 - megtekintve 643 alkalommal.)

* M70 ooooooops 1.jpg (69.95 KB, 576x432 - megtekintve 638 alkalommal.)

* M70 ooooooops 2.jpg (82.68 KB, 680x577 - megtekintve 647 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1720 Dátum: 2010. január 06. 23:38:30 pm »

Csak nektek,csak most: Cool Evil


* M8engine.jpg (104.74 KB, 694x451 - megtekintve 666 alkalommal.)

* DOHC V-12.jpg (18.55 KB, 320x240 - megtekintve 652 alkalommal.)

* DOHC V-12c.jpg (18.85 KB, 320x240 - megtekintve 664 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1721 Dátum: 2010. január 07. 20:14:26 pm »

Na ezek már egyből szebbek,nem hiába Bmw,öröm a szemnek  sm_68 Wink
Naplózva

750ia
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1722 Dátum: 2010. január 07. 21:16:11 pm »

nejlonhuszárok figyelem!! tud valaki linkelni e34 tesztet (ha lehet magyar nyelvül)? kíváncsi lennék, miket írnak róla az újságírók stb ... jöhet a régi, 88-as teszt is rögtön miután bemutatták, de jöhet újabb is. ( totalcaron láttam a sabcmobilt meg a zöld kombis tesztet is)
töréstesztet már találtam a tecső-n , az nem volt annyira meggyőző... íme:

http://www.youtube.com/watch?v=aSOODbpCNwA#

előre is danke sehr!

A törésteszt nem a kamerák előtt zajlik, hanem az életben. Ha nem E32 jön szembe valszeg túléled, ennyi. Az 5 csillagos rönőkat úgy töri szarrá, hogy az E34 még lábon hazajön. Minek ide törésteszt? Fasza és kész.
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1723 Dátum: 2010. január 07. 22:16:26 pm »

nézd meg a sabc gyerek összetört E34-ét. azon látható, hogy miben van anyag, és mi az ami "biztonságos". leszarom a csillagot, acél, acél, több kg, több kg.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mpower
Vendég
« Válasz #1724 Dátum: 2010. január 07. 22:17:06 pm »

Nem e28at tört össze?
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1725 Dátum: 2010. január 07. 22:19:13 pm »

Azt  Embarrassed  undecided
Naplózva

70/627-5355
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1726 Dátum: 2010. január 07. 22:20:45 pm »

azt is. meg 34-est is. (egy kék 520i-t)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mpower
Vendég
« Válasz #1727 Dátum: 2010. január 07. 22:24:17 pm »

Bocsi erről nem tudtam  angel Sad
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1728 Dátum: 2010. január 07. 22:26:30 pm »

Arról a törött E34-ről nyomathatnál képet. Az E28-at láttam, az utasfülke meglepően ép maradt.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1729 Dátum: 2010. január 07. 22:32:34 pm »

Igen!! Sőt, nagyon egyben maradt egy ilyen bukfenc után..... Gondolnád, hogy annak az E28-nak a hűtője van most az enyémben??
Naplózva

70/627-5355
Mpower
Vendég
« Válasz #1730 Dátum: 2010. január 07. 22:34:37 pm »

Nem Shocked
Naplózva
ekin su ocha

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


hámhusz...


« Válasz #1731 Dátum: 2010. január 07. 23:26:19 pm »

Arról a törött E34-ről nyomathatnál képet. Az E28-at láttam, az utasfülke meglepően ép maradt.

az e34-et hátulról megnyomta egy perverz kamionos... az e28 meg... hát jah... 5ször landolt tetőn ha minden igaz...  Sad
Naplózva

szobahőmérsékleten gonosz...
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1732 Dátum: 2010. január 07. 23:29:11 pm »

Arról a törött E34-ről nyomathatnál képet. Az E28-at láttam, az utasfülke meglepően ép maradt.

Tessék parancsolni:



* palakress 008.jpg (81.52 KB, 800x600 - megtekintve 1133 alkalommal.)

* palakress 012.jpg (101.76 KB, 960x720 - megtekintve 1167 alkalommal.)

* palakress 015.jpg (112.72 KB, 800x600 - megtekintve 1171 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1733 Dátum: 2010. január 07. 23:39:03 pm »

Az szép...  Sad Jobbra akart kanyarodni, a kamionos meg nem találta a féket?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1734 Dátum: 2010. január 07. 23:39:21 pm »

Csak egy 20-as volt,nem érdekes....... Evil crazy2 crazy2
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1735 Dátum: 2010. január 08. 00:01:31 am »

Az szép...  Sad Jobbra akart kanyarodni, a kamionos meg nem találta a féket?

A másik jobbra.
Balra akart kanyarodni,de a kamionos bebambult (elismerte) és hátulról elkapta a csücskét.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TotoE12
Vendég
« Válasz #1736 Dátum: 2010. január 09. 21:55:56 pm »

Hát ez meg mi a tököm??? Shocked Shocked Shocked


* bmw-m5-e34-cabrio-16.jpg (360.47 KB, 1600x1200 - megtekintve 1392 alkalommal.)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1737 Dátum: 2010. január 09. 22:07:56 pm »

ebből úgy tudom, hogy készült egy, vagy egy pár darab.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1738 Dátum: 2010. január 09. 22:09:57 pm »

Hát ez meg mi a tököm??? Shocked Shocked Shocked


Egy tétova lépés a cabrió felé.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
ekin su ocha

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


hámhusz...


« Válasz #1739 Dátum: 2010. január 09. 22:25:19 pm »

Hát ez meg mi a tököm??? Shocked Shocked Shocked


válságmodell... kevesebb vas, több textil, kevesebb kilincs Cheesy

amúgy nekem nagyon tetszik,kár, hogy nem gyártották, vagy ha gyártották volna se lenne rá pénzem  sm_68
Naplózva

szobahőmérsékleten gonosz...
Oldalak: 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!