gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #2460 Dátum: 2009. január 11. 18:26:50 pm » |
|
Már lehet,hogy tök más a téma,én még a felnitémánál tartok.Egy pár kép.Nem e-12 de Bmw Randa oda nem illő változat és a fekete e-21 mindent visz,gyönyörű.Az izléses felni öltözteti az autót A BBS RS-el példálózni nem ér. Alap klasszikus, amit szinte csak a németek engedhetnek meg maguknak anyagilag, ott se mindenki. Szerintem egyáltalán nem akkora kuriózum manapság már egy RS.... 100-150közt annyi garniból válogathatsz hogy dönteni sem tudsz. Jó nem, a 10x15ös kategóriábol, de egy szép, izléses és még használható, 7 illetve 8x15 sima pálya.... Nem szándékom vitát indítani, de az hogy én is láttam már hírdetni 120-150 között ilyet, meg az hogy egy normális gari mennyi a között van különbség. És főleg 16 col és a felett kezd érdekes lenni a dolog. Anno nézegettem ebay-en és 2k felett kezdődött a buli, uh. el is raktam a távoli álom kategóriába. Azt hiszem sokan vagyunk/voltunk úgy, hogy a kocsi nem nagyon van annyiban, nem hogy a kerék alá. Lényeg ami lényeg. Bármelyik korabeli klasszikuson iszonyatot mutat az RS és néha még újabb kocsikon is. És nálam alap lenne a "German-optik" - feszített gumi rá. Pedig hidd el.15"ban a 150körül megállnak a tükörpolirok is. Az általad említett 16"- ,az már más kategória valóban. Ott 2kilótól indul ahogy mondtad, és ilyen 3körül áll meg. Debrecenben elég nagy Cult örület volt mindig is és van is, aztán anno még VWes körökből ismerek jó pár embert akinek RS-e van a kocsin. Egyik srácnak IIIas VR6on van 17"os RS, asszem neki ilyen 3-350körül van most.Az már tényleg hardcore kategória... Lényeg a lényeg, a több részes BBSeknél, számomra nincsenek szebb felnik(esetleg még az ///M-ek) és ahogy Te is írtad gim, egy RS mindig is jol állt és fog is, joformán minden német auton, legyen az uj vagy régi. Ja és a German-style...ha láttad a bogaram akkor tudod nekem erről mi a véleményem. Csakis a German style... 10"ra a 205/40et, azaz igazi Akkor ebben megegyeztünk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2461 Dátum: 2009. január 11. 19:14:17 pm » |
|
Már lehet,hogy tök más a téma,én még a felnitémánál tartok.Egy pár kép.Nem e-12 de Bmw Randa oda nem illő változat és a fekete e-21 mindent visz,gyönyörű.Az izléses felni öltözteti az autót A BBS RS-el példálózni nem ér. Alap klasszikus, amit szinte csak a németek engedhetnek meg maguknak anyagilag, ott se mindenki. Szerintem egyáltalán nem akkora kuriózum manapság már egy RS.... 100-150közt annyi garniból válogathatsz hogy dönteni sem tudsz. Jó nem, a 10x15ös kategóriábol, de egy szép, izléses és még használható, 7 illetve 8x15 sima pálya.... Nem szándékom vitát indítani, de az hogy én is láttam már hírdetni 120-150 között ilyet, meg az hogy egy normális gari mennyi a között van különbség. És főleg 16 col és a felett kezd érdekes lenni a dolog. Anno nézegettem ebay-en és 2k felett kezdődött a buli, uh. el is raktam a távoli álom kategóriába. Azt hiszem sokan vagyunk/voltunk úgy, hogy a kocsi nem nagyon van annyiban, nem hogy a kerék alá. Lényeg ami lényeg. Bármelyik korabeli klasszikuson iszonyatot mutat az RS és néha még újabb kocsikon is. És nálam alap lenne a "German-optik" - feszített gumi rá. Pedig hidd el.15"ban a 150körül megállnak a tükörpolirok is. Az általad említett 16"- ,az már más kategória valóban. Ott 2kilótól indul ahogy mondtad, és ilyen 3körül áll meg. Debrecenben elég nagy Cult örület volt mindig is és van is, aztán anno még VWes körökből ismerek jó pár embert akinek RS-e van a kocsin. Egyik srácnak IIIas VR6on van 17"os RS, asszem neki ilyen 3-350körül van most.Az már tényleg hardcore kategória... Lényeg a lényeg, a több részes BBSeknél, számomra nincsenek szebb felnik(esetleg még az ///M-ek) és ahogy Te is írtad gim, egy RS mindig is jol állt és fog is, joformán minden német auton, legyen az uj vagy régi. Ja és a German-style...ha láttad a bogaram akkor tudod nekem erről mi a véleményem. Csakis a German style... 10"ra a 205/40et, azaz igazi Akkor ebben megegyeztünk Vitának itt helye nincs.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2462 Dátum: 2009. január 11. 21:12:32 pm » |
|
Kedves Cápatársaim! A Budapesten drasztikussá vált szmoghelyzet további súlyosbításának elkerülése érdekében -rendszám korlátozási rendeletektől függetlenül- ezennel felfüggesztem mindennemű hidegindítási-kísérleteimet, és egyben Arankát az elkövetkező napokban kizárólag szavakkal, simogatással kényeztetem. Közlekedésre a BKV jármüveit veszem igénybe, ezzel próbálok a kialakult válságos helyzeten javítani. Kérem, aki megteheti csatlakozzon! Csab
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #2463 Dátum: 2009. január 11. 21:21:46 pm » |
|
Kedves Cápatársaim! A Budapesten drasztikussá vált szmoghelyzet további súlyosbításának elkerülése érdekében -rendszám korlátozási rendeletektől függetlenül- ezennel felfüggesztem mindennemű hidegindítási-kísérleteimet, és egyben Arankát az elkövetkező napokban kizárólag szavakkal, simogatással kényeztetem. Közlekedésre a BKV jármüveit veszem igénybe, ezzel próbálok a kialakult válságos helyzeten javítani. Kérem, aki megteheti csatlakozzon! Csab
Ügyes vagy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #2464 Dátum: 2009. január 11. 21:41:29 pm » |
|
Kedves Cápatársaim! A Budapesten drasztikussá vált szmoghelyzet további súlyosbításának elkerülése érdekében -rendszám korlátozási rendeletektől függetlenül- ezennel felfüggesztem mindennemű hidegindítási-kísérleteimet, és egyben Arankát az elkövetkező napokban kizárólag szavakkal, simogatással kényeztetem. Közlekedésre a BKV jármüveit veszem igénybe, ezzel próbálok a kialakult válságos helyzeten javítani. Kérem, aki megteheti csatlakozzon! Csab
Ugyan szép dolog amit írsz, de egy jól beállított benzinmotor vajmi kevéssé fokozza a porszennyeződést...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2465 Dátum: 2009. január 11. 22:03:39 pm » |
|
tudom, hogy klubtárs autója, stb. de nem bántásból írom, tényleg. lehetne belőle jó autót csinálni, de nem kevés pénz lenne. rettenetesen elnagyolt, van egy csomó hibája. viszont az ára asszem nem volt túl sok, tehát annyit ér végülis.
azt ne mond hogy egy és ugyanaz az auto.... ??!!! én ezt megakartam venni, beszéltem is a sráccal, csak aztán nem jött össze... Rendszám... Most nézem.El vagyok hűlve. A találkozós képen picit jobban néz ki... Mintha nem is ugyanaz az auto lenne.És nem csak a felni miatt... Pedig úgy néz ki, más nemigen változott rajta.Legfeljebb egy polír.. Izlés dolga, én a suttyósításon kívül nem látok különbséget. suttyósítás? Aha. Ja, Chip Foose is elég nagy suttyó
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #2466 Dátum: 2009. január 11. 22:16:03 pm » |
|
Kedves Cápatársaim! A Budapesten drasztikussá vált szmoghelyzet további súlyosbításának elkerülése érdekében -rendszám korlátozási rendeletektől függetlenül- ezennel felfüggesztem mindennemű hidegindítási-kísérleteimet, és egyben Arankát az elkövetkező napokban kizárólag szavakkal, simogatással kényeztetem. Közlekedésre a BKV jármüveit veszem igénybe, ezzel próbálok a kialakult válságos helyzeten javítani. Kérem, aki megteheti csatlakozzon! Csab
Ez az egész csak tudatos hisztériakeltés. Inkább beszéljenek arról hogyan áll a 4-es metró.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #2467 Dátum: 2009. január 11. 22:34:43 pm » |
|
Tegnap látta valaki a gyáróriásokat a National Geo.-n? A BMW Z4 gyártása volt benne. Izgi volt. Ha ismétlik, javaslom megtekinteni. Itt jut eszembe. A münytyeni túrát nem is mételjük meg valamikor? Azóta kész a múzeum.
Már régebben láttam, tényleg érdekes, le is töltöttem anno valahonnan!! Ha gondoljátok, akkor feltölthetem! Mondjuk 350mega és nem az a tűéles iszonyat HQ minőség, szóval ha tovább tömörítem akkor jó f0s lesz . . . .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2468 Dátum: 2009. január 11. 22:57:33 pm » |
|
Az semmi! Utána volt a Corvette gyár! Hát ezek az amerikaiak, ez valami elképesztő! Olyan szinten tákolják össze a kocsikat, mint egy kis hotrod mühelyben! Egymáshoz hegesztgetett alumínium zártszelvények, sima lemezdarabok, müanyagbol egybe gyártott csomagtérbélés, komolyan olyan volt mint mikor egy makettet összeragsztasz, csak éppen 1:1 méretben! Kb olyan a felépítése mint egy matchboxé, csak az alja nem 2 szegeccsel, hanem 12 csavarral van odaszorítva! Döbbenet, hogy a BMW és pláne a Ferrari mennyivel igényesebb, megtervezettebb, fantáziadúsabb! A Corvette alváza olyan szintű, mintha valaki otthon kurva ügyesen kitalálta és meghegesztette volna készen kapható aluminium idomokból.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2469 Dátum: 2009. január 11. 23:20:48 pm » |
|
Az semmi! Utána volt a Corvette gyár! Hát ezek az amerikaiak, ez valami elképesztő! Olyan szinten tákolják össze a kocsikat, mint egy kis hotrod mühelyben! Egymáshoz hegesztgetett alumínium zártszelvények, sima lemezdarabok, müanyagbol egybe gyártott csomagtérbélés, komolyan olyan volt mint mikor egy makettet összeragsztasz, csak éppen 1:1 méretben! Kb olyan a felépítése mint egy matchboxé, csak az alja nem 2 szegeccsel, hanem 12 csavarral van odaszorítva! Döbbenet, hogy a BMW és pláne a Ferrari mennyivel igényesebb, megtervezettebb, fantáziadúsabb! A Corvette alváza olyan szintű, mintha valaki otthon kurva ügyesen kitalálta és meghegesztette volna készen kapható aluminium idomokból.
A BMW gyárat én is láttam de ezt a corvettet nem Pedig megnéztem volna... Az nincs meg valakinek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2470 Dátum: 2009. január 11. 23:34:16 pm » |
|
Kedves Cápatársaim! A Budapesten drasztikussá vált szmoghelyzet további súlyosbításának elkerülése érdekében -rendszám korlátozási rendeletektől függetlenül- ezennel felfüggesztem mindennemű hidegindítási-kísérleteimet, és egyben Arankát az elkövetkező napokban kizárólag szavakkal, simogatással kényeztetem. Közlekedésre a BKV jármüveit veszem igénybe, ezzel próbálok a kialakult válságos helyzeten javítani. Kérem, aki megteheti csatlakozzon! Csab
Ügyes vagy Ez q.jó volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2471 Dátum: 2009. január 11. 23:44:15 pm » |
|
TOTO!!!
Az említett E12:
3.5-ös motor van benne. Csömörön található, én már megnéztem. Ha jól emlékszem, olyan 300 környékén kéér érte a srác, csak akkor felnik le. De van egy csomó alkatrész. Gyári motor kerekek. stb. A két fotón u.a. a kocsi látható. Az egyiket én fotóztam ( a budaörsi taliképekben meg is találod). A másik meg a rákosi úti shell kút mögött készült. Ott szokott parkolni. Ha érdekel, küldöm a srác telszámát. Még eladó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2472 Dátum: 2009. január 11. 23:54:01 pm » |
|
TOTO!!!
Az említett E12:
3.5-ös motor van benne. Csömörön található, én már megnéztem. Ha jól emlékszem, olyan 300 környékén kéér érte a srác, csak akkor felnik le. De van egy csomó alkatrész. Gyári motor kerekek. stb. A két fotón u.a. a kocsi látható. Az egyiket én fotóztam ( a budaörsi taliképekben meg is találod). A másik meg a rákosi úti shell kút mögött készült. Ott szokott parkolni. Ha érdekel, küldöm a srác telszámát. Még eladó.
Igen, így mostmár képben vagyok. Mert mikor hasznaltauton hirdetve volt, én fel is hivtam, nekem csak a motor kellett volna, de ugy nem adta a kolega. Az kavart amugy be, hogy annyira szépnek tünt a te képeiden, amik a talin készültek, hogy nem is gondoltam hogy ez egy és ugyanaz a hirdetésben szereplö autoval... Köszi azért az infokat. De csodálkozom hogy még mindig megvan, mert a hirdetés már honapok ota nincs fent.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2473 Dátum: 2009. január 11. 23:57:41 pm » |
|
Mert azt én fotóztam :p ..Viccet félre téve. Én is megnéztem már 1 éve, gondoltam legyen E12 is. De aztán letettem róla. Nem itt fogom más renoméját rombolni, de voltak vele fenntartásaim. Sajnos full szét és lakatolás. Alapnak jó, de egyből járkálni, már nem az igazi. Persze 30 éves autókról beszélünk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2474 Dátum: 2009. január 12. 00:10:44 am » |
|
TOTO!!!
Az említett E12:
3.5-ös motor van benne. Csömörön található, én már megnéztem. Ha jól emlékszem, olyan 300 környékén kéér érte a srác, csak akkor felnik le. De van egy csomó alkatrész. Gyári motor kerekek. stb. A két fotón u.a. a kocsi látható. Az egyiket én fotóztam ( a budaörsi taliképekben meg is találod). A másik meg a rákosi úti shell kút mögött készült. Ott szokott parkolni. Ha érdekel, küldöm a srác telszámát. Még eladó.
Úgy tudom már elvitték. Egyébként full szétszed-lakatol-fest-összerak projekt lett volna mindenképp, annyira szét volt, tehát pont annyit ért, mint a papírja, illetve annál kevesebbet, mert ha tákolsz, akkor legalább saját ízlésedre tákolhatsz.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2475 Dátum: 2009. január 12. 00:14:01 am » |
|
Mert azt én fotóztam :p ..Viccet félre téve. Én is megnéztem már 1 éve, gondoltam legyen E12 is. De aztán letettem róla. Nem itt fogom más renoméját rombolni, de voltak vele fenntartásaim. Sajnos full szét és lakatolás. Alapnak jó, de egyből járkálni, már nem az igazi. Persze 30 éves autókról beszélünk.
Nekem csak donornak kellett volna, de végül nem lett volna értelme elhozni. A tulja már ott tartott h kiszedi a belsöt, a felniket, az atyauristent is.... Joformán már csak egy motor maradt volna meg a kasztni, mondom nekem csak a motor kell. "Ö ugy nem adja csak egyben".Itt ért véget a mi kis történetünk Mind1, akkor ha már hirdeti több mint egy éve, akkor lehet meglesz az még nyáron is. Ha lesz keret visszatérünk rá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2476 Dátum: 2009. január 12. 00:14:46 am » |
|
TOTO!!!
Az említett E12:
3.5-ös motor van benne. Csömörön található, én már megnéztem. Ha jól emlékszem, olyan 300 környékén kéér érte a srác, csak akkor felnik le. De van egy csomó alkatrész. Gyári motor kerekek. stb. A két fotón u.a. a kocsi látható. Az egyiket én fotóztam ( a budaörsi taliképekben meg is találod). A másik meg a rákosi úti shell kút mögött készült. Ott szokott parkolni. Ha érdekel, küldöm a srác telszámát. Még eladó.
Úgy tudom már elvitték. Egyébként full szétszed-lakatol-fest-összerak projekt lett volna mindenképp, annyira szét volt, tehát pont annyit ért, mint a papírja, illetve annál kevesebbet, mert ha tákolsz, akkor legalább saját ízlésedre tákolhatsz. 2 hete még ott állt a "helyén". Én csak azt mondom amit láttam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2477 Dátum: 2009. január 12. 00:18:37 am » |
|
TOTO!!!
Az említett E12:
3.5-ös motor van benne. Csömörön található, én már megnéztem. Ha jól emlékszem, olyan 300 környékén kéér érte a srác, csak akkor felnik le. De van egy csomó alkatrész. Gyári motor kerekek. stb. A két fotón u.a. a kocsi látható. Az egyiket én fotóztam ( a budaörsi taliképekben meg is találod). A másik meg a rákosi úti shell kút mögött készült. Ott szokott parkolni. Ha érdekel, küldöm a srác telszámát. Még eladó.
Úgy tudom már elvitték. Egyébként full szétszed-lakatol-fest-összerak projekt lett volna mindenképp, annyira szét volt, tehát pont annyit ért, mint a papírja, illetve annál kevesebbet, mert ha tákolsz, akkor legalább saját ízlésedre tákolhatsz. 2 hete még ott állt a "helyén". Én csak azt mondom amit láttam. Pár napja mondta BrothaD, hogy elkelt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2478 Dátum: 2009. január 12. 00:30:26 am » |
|
TOTO!!!
Az említett E12:
3.5-ös motor van benne. Csömörön található, én már megnéztem. Ha jól emlékszem, olyan 300 környékén kéér érte a srác, csak akkor felnik le. De van egy csomó alkatrész. Gyári motor kerekek. stb. A két fotón u.a. a kocsi látható. Az egyiket én fotóztam ( a budaörsi taliképekben meg is találod). A másik meg a rákosi úti shell kút mögött készült. Ott szokott parkolni. Ha érdekel, küldöm a srác telszámát. Még eladó.
Úgy tudom már elvitték. Egyébként full szétszed-lakatol-fest-összerak projekt lett volna mindenképp, annyira szét volt, tehát pont annyit ért, mint a papírja, illetve annál kevesebbet, mert ha tákolsz, akkor legalább saját ízlésedre tákolhatsz. 2 hete még ott állt a "helyén". Én csak azt mondom amit láttam. Pár napja mondta BrothaD, hogy elkelt. Kiváncsi lennék mennyiért, és milyen "felszereltséggel"...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2479 Dátum: 2009. január 12. 00:51:32 am » |
|
TOTO!!!
Az említett E12:
3.5-ös motor van benne. Csömörön található, én már megnéztem. Ha jól emlékszem, olyan 300 környékén kéér érte a srác, csak akkor felnik le. De van egy csomó alkatrész. Gyári motor kerekek. stb. A két fotón u.a. a kocsi látható. Az egyiket én fotóztam ( a budaörsi taliképekben meg is találod). A másik meg a rákosi úti shell kút mögött készült. Ott szokott parkolni. Ha érdekel, küldöm a srác telszámát. Még eladó.
Úgy tudom már elvitték. Egyébként full szétszed-lakatol-fest-összerak projekt lett volna mindenképp, annyira szét volt, tehát pont annyit ért, mint a papírja, illetve annál kevesebbet, mert ha tákolsz, akkor legalább saját ízlésedre tákolhatsz. 2 hete még ott állt a "helyén". Én csak azt mondom amit láttam. Pár napja mondta BrothaD, hogy elkelt. Majd arra karikázok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2480 Dátum: 2009. január 12. 10:22:23 am » |
|
Kedves Cápatársaim! A Budapesten drasztikussá vált szmoghelyzet további súlyosbításának elkerülése érdekében -rendszám korlátozási rendeletektől függetlenül- ezennel felfüggesztem mindennemű hidegindítási-kísérleteimet, és egyben Arankát az elkövetkező napokban kizárólag szavakkal, simogatással kényeztetem. Közlekedésre a BKV jármüveit veszem igénybe, ezzel próbálok a kialakult válságos helyzeten javítani. Kérem, aki megteheti csatlakozzon! Csab
Már előttem írták páran, de te a benzines autóddal vajmi keveset szennyezel. Én már szennyeznék a dízellel, de egyrészt mivel kibaszott környezettudatos vagyok(véletlenül sem azért, mert jobb érzés a vényolccal közlekedni ), ezért nem használom a napokban, másrészt ha használnám, akkor is kevesebbet szennyeznék vele, mint egykét modern dízel, ami olyan füstöt köp gyorsításkor, hogy egy tintahal is megirígyelné. Juteszembe mikor láttátok utoljára, hogy ezt a mocskos várost takarítják? Mert én nagyon régen, és akkor is csak tessék-lássék. Aztán csodálkoznak, hogy nagy a por, amikor még a villamosok kereke alá is homokot szórnak. Homokot bazmeg... Eszem megáll. Miért nem lehet a villamos végére egy bazi nagy porszívót tenni, ami egyből fel is szívná, amit kiszórt? Agyrém ez. És akkor elkezdik az autósokat baszogatni, hogy sárgamatrica meg páratlanrendszám. Hát a faszom. Egyébként a családban 3 autó van az enyémekkel együtt, és mindegyiknek hatosra végződik a rendszáma, szóval 666, the number of the beast!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #2481 Dátum: 2009. január 12. 10:42:01 am » |
|
TOTO!!!
Az említett E12:
3.5-ös motor van benne. Csömörön található, én már megnéztem. Ha jól emlékszem, olyan 300 környékén kéér érte a srác, csak akkor felnik le. De van egy csomó alkatrész. Gyári motor kerekek. stb. A két fotón u.a. a kocsi látható. Az egyiket én fotóztam ( a budaörsi taliképekben meg is találod). A másik meg a rákosi úti shell kút mögött készült. Ott szokott parkolni. Ha érdekel, küldöm a srác telszámát. Még eladó.
Úgy tudom már elvitték. Egyébként full szétszed-lakatol-fest-összerak projekt lett volna mindenképp, annyira szét volt, tehát pont annyit ért, mint a papírja, illetve annál kevesebbet, mert ha tákolsz, akkor legalább saját ízlésedre tákolhatsz. 2 hete még ott állt a "helyén". Én csak azt mondom amit láttam. Pár napja mondta BrothaD, hogy elkelt. Kiváncsi lennék mennyiért, és milyen "felszereltséggel"... én mintha 185-ért is láttam volna fent. klímás az a középbox, azt hiszem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #2482 Dátum: 2009. január 12. 11:57:15 am » |
|
TOTO!!!
Az említett E12:
3.5-ös motor van benne. Csömörön található, én már megnéztem. Ha jól emlékszem, olyan 300 környékén kéér érte a srác, csak akkor felnik le. De van egy csomó alkatrész. Gyári motor kerekek. stb. A két fotón u.a. a kocsi látható. Az egyiket én fotóztam ( a budaörsi taliképekben meg is találod). A másik meg a rákosi úti shell kút mögött készült. Ott szokott parkolni. Ha érdekel, küldöm a srác telszámát. Még eladó.
Úgy tudom már elvitték. Egyébként full szétszed-lakatol-fest-összerak projekt lett volna mindenképp, annyira szét volt, tehát pont annyit ért, mint a papírja, illetve annál kevesebbet, mert ha tákolsz, akkor legalább saját ízlésedre tákolhatsz. 2 hete még ott állt a "helyén". Én csak azt mondom amit láttam. Pár napja mondta BrothaD, hogy elkelt. Kiváncsi lennék mennyiért, és milyen "felszereltséggel"... én mintha 185-ért is láttam volna fent. klímás az a középbox, azt hiszem Igen az, klímás. 185 :oAz szííp nekem még 250et mondott vagy 2 hónapja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2483 Dátum: 2009. január 12. 12:21:39 pm » |
|
TOTO!!!
Az említett E12:
3.5-ös motor van benne. Csömörön található, én már megnéztem. Ha jól emlékszem, olyan 300 környékén kéér érte a srác, csak akkor felnik le. De van egy csomó alkatrész. Gyári motor kerekek. stb. A két fotón u.a. a kocsi látható. Az egyiket én fotóztam ( a budaörsi taliképekben meg is találod). A másik meg a rákosi úti shell kút mögött készült. Ott szokott parkolni. Ha érdekel, küldöm a srác telszámát. Még eladó.
Úgy tudom már elvitték. Egyébként full szétszed-lakatol-fest-összerak projekt lett volna mindenképp, annyira szét volt, tehát pont annyit ért, mint a papírja, illetve annál kevesebbet, mert ha tákolsz, akkor legalább saját ízlésedre tákolhatsz. 2 hete még ott állt a "helyén". Én csak azt mondom amit láttam. Pár napja mondta BrothaD, hogy elkelt. Kiváncsi lennék mennyiért, és milyen "felszereltséggel"... én mintha 185-ért is láttam volna fent. klímás az a középbox, azt hiszem Igen klímás. Bár ezzel az erővel egy LG szobai klímát is tehetett volna a csomagtartóba.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2484 Dátum: 2009. január 12. 16:01:22 pm » |
|
Érdekel valakit az új múzeum meglátogatása? Én szívesn kimennék, nem tudom hogy hányan lennénk, de esetleg bérelhetnénk egy 9 személyes buszt. Én úgy számoltam, hogy üzemanyag az kb 30 ezer, kocsibérlés 15.000,-/nap, Szállás EUR 20,-/fő + belépő meg valami kaja. Elindulunk mundjuk egyik szombat délben, odaérünk vacsira, megiszunk valami sört egy csehóban, jól megveretjük magunkat a helyi erőkkel, másnap alszunk reggelig, 10 kor nyit, bemegyünk, ott vagyunk délutánig, utána meg haza, éjjelre itthon... Szerintem ha vagyunk 9 en és elosztjuk a dolgokat, akkor nem egy egetverő összeg... Jöhet a sav...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2485 Dátum: 2009. január 12. 17:26:56 pm » |
|
nekem csak a motor kellett volna, de ugy nem adta a kolega.
Én tudok neked adni M30B35-öt Ha esetleg érdekelne, még kipróbálható
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2486 Dátum: 2009. január 12. 17:50:38 pm » |
|
nekem csak a motor kellett volna, de ugy nem adta a kolega.
Én tudok neked adni M30B35-öt Ha esetleg érdekelne, még kipróbálható Dénes ha adod én is elfogadom,de csakis ha hibátlan Itt engedd meg,hogy ki javítsalak ELADNI szerintem így szeretted volna nem
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2487 Dátum: 2009. január 12. 18:08:39 pm » |
|
nekem csak a motor kellett volna, de ugy nem adta a kolega.
Én tudok neked adni M30B35-öt Ha esetleg érdekelne, még kipróbálható Dénes ha adod én is elfogadom,de csakis ha hibátlan Itt engedd meg,hogy ki javítsalak ELADNI szerintem így szeretted volna nem NEM! Ajándék Igen eladni szeretném Bár fájó szívvel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2488 Dátum: 2009. január 12. 18:20:38 pm » |
|
Érdekel valakit az új múzeum meglátogatása? Én szívesn kimennék, nem tudom hogy hányan lennénk, de esetleg bérelhetnénk egy 9 személyes buszt. Én úgy számoltam, hogy üzemanyag az kb 30 ezer, kocsibérlés 15.000,-/nap, Szállás EUR 20,-/fő + belépő meg valami kaja. Elindulunk mundjuk egyik szombat délben, odaérünk vacsira, megiszunk valami sört egy csehóban, jól megveretjük magunkat a helyi erőkkel, másnap alszunk reggelig, 10 kor nyit, bemegyünk, ott vagyunk délutánig, utána meg haza, éjjelre itthon... Szerintem ha vagyunk 9 en és elosztjuk a dolgokat, akkor nem egy egetverő összeg... Jöhet a sav... Nyiss egy topikot neki, te gyík! Amúgy ketten már vagyunk
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2489 Dátum: 2009. január 12. 19:15:31 pm » |
|
Érdekel valakit az új múzeum meglátogatása? Én szívesn kimennék, nem tudom hogy hányan lennénk, de esetleg bérelhetnénk egy 9 személyes buszt. Én úgy számoltam, hogy üzemanyag az kb 30 ezer, kocsibérlés 15.000,-/nap, Szállás EUR 20,-/fő + belépő meg valami kaja. Elindulunk mundjuk egyik szombat délben, odaérünk vacsira, megiszunk valami sört egy csehóban, jól megveretjük magunkat a helyi erőkkel, másnap alszunk reggelig, 10 kor nyit, bemegyünk, ott vagyunk délutánig, utána meg haza, éjjelre itthon... Szerintem ha vagyunk 9 en és elosztjuk a dolgokat, akkor nem egy egetverő összeg... Jöhet a sav... Nyiss egy topikot neki, te gyík! Amúgy ketten már vagyunk Az van a szabályzatban leírva, hogy a moderátorok eldöntik hogy kell e vagy sem az adott téma... mit erőlködjek egyedül? Különben meg gyík vagy te bazdmeg
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|