CápaBMW fórum
2024. május 05. 22:13:05 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2716050 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #510 Dátum: 2009. augusztus 23. 13:51:06 pm »

Bármit módosítasz, mindenképpen utánna kell menni szinte az egész rendszerrel..
A sport dobok nem attól lesznek sport dobok, hog ykibelezünk egy gyári dobot, ez összetettebb játék.Lehet vele javítani, és lehet rontani is.Hangzásról nem is beszélve..

Egyetértek,próbáltam párszor,otthoni barkács körülmények között nagyjából lehetetlen a gyárinál jobb/teljesítménynövelőbb végdobot,tákolni,az optika egyéni ízléstől függ,a hanghatás szinte garantált egy sorhat esetében,és itt (is) érvényes az aranyszabály:minél nagyobb (a motor)annál jobb(a hanghatás). Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #511 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:03:54 pm »

Nekünk a 32i lesz a szaladgálós, valahogy eszembe se jut széttuningolni(nem csak azért, mert egy hetest nem kell), hanem nincs miért.Beérem avval a 200 körüli lóerőúvel, ami ott van ha kell, igazából azt se használja ki jóformán senki, állandóan meg gyanítom senki.Hobbyautóként előfordulhat,hogy a 23i egy turbóval erősödhetne, viszont azt a motort meg sajnálnám szétfaragni...

hobbycélból a kipuffrendszere jöhet  Evil Evil Cheesy Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #512 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:08:00 pm »

Nekünk a 32i lesz a szaladgálós, valahogy eszembe se jut széttuningolni(nem csak azért, mert egy hetest nem kell), hanem nincs miért.Beérem avval a 200 körüli lóerőúvel, ami ott van ha kell, igazából azt se használja ki jóformán senki, állandóan meg gyanítom senki.Hobbyautóként előfordulhat,hogy a 23i egy turbóval erősödhetne, viszont azt a motort meg sajnálnám szétfaragni...

Megint egyetértünk Cool,az írható cucc úgysem hozna érezhető/mérhető plusszt,csupán nem drágább,és szerintem tartósabb,mint a gyári,az M50 90-től már ilyen(jellegű) gyújtással van,nem szar az,nem véletlen álltak át erre.
Igen pont elég a napi használatban amit a big six tud,pont jó ahogy leadja,nem tudok benne hibát találni,szerinte 30-50   plussz lovat belepaszírozni,szakszerűen kurva drága lenne,és szerintem elvesztené/sokat vesztene a használhatóságából,gazdaságosságából.
Nekem itt fixa ideám a nitró,semmit nem kell megbontani/átalakítani,csak bekapcsolod amikor kell,és a hatás nem marad el! Evil Evil
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #513 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:13:08 pm »

Egyetértek,próbáltam párszor,otthoni barkács körülmények között nagyjából lehetetlen a gyárinál jobb/teljesítménynövelőbb végdobot,tákolni,az optika egyéni ízléstől függ,a hanghatás szinte garantált egy sorhat esetében,és itt (is) érvényes az aranyszabály:minél nagyobb (a motor)annál jobb(a hanghatás). Wink

Így igaz.Én a kellemesen mély hangot részesítem előnyben, ezért is csináltatok rá hátra saválló dobot.Olyan hanggal amilyet akarok, nem kell sztrítrészinges hang, az azoknak való, akik avval pótolják az erőt, és szeretnek feltünősködni..Egy jó dob nagyon szép, kellemes hangot ad a sorhatnak:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #514 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:14:10 pm »

hobbycélból a kipuffrendszere jöhet  Evil Evil Cheesy Cheesy

 2022
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #515 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:15:06 pm »

Megint egyetértünk Cool,az írható cucc úgysem hozna érezhető/mérhető plusszt,csupán nem drágább,és szerintem tartósabb,mint a gyári,az M50 90-től már ilyen(jellegű) gyújtással van,nem szar az,nem véletlen álltak át erre.
Igen pont elég a napi használatban amit a big six tud,pont jó ahogy leadja,nem tudok benne hibát találni,szerinte 30-50   plussz lovat belepaszírozni,szakszerűen kurva drága lenne,és szerintem elvesztené/sokat vesztene a használhatóságából,gazdaságosságából.
Nekem itt fixa ideám a nitró,semmit nem kell megbontani/átalakítani,csak bekapcsolod amikor kell,és a hatás nem marad el! Evil Evil

Nitót még nem próbáltam, Mitju a te embered:Smiley) Éppenséggel szívesen kipróbálnám, milyen is a feeling..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #516 Dátum: 2009. augusztus 23. 14:38:42 pm »

Nitót még nem próbáltam, Mitju a te embered:Smiley) Éppenséggel szívesen kipróbálnám, milyen is a feeling..Roll Eyes)

Itt kint nagy divatja van a japó belpiacos gépeknek,nagyon jó a kereskedelmük a Japánokkal,hiába unión kivüliek,kisseb a regadó ugyanarra kocsira,teherautóra,munkagépre ha Japánból jön,mintha az únióból jönne,de nem ez a lényeg,volt szerencsém kipróbálni egy Skyline turbót,a tulaj szerint 450 le körül van,az utasülésen ültem,hát,mit mondjak a beszarásjelző kigyulladt,rendesen Evil Evil!
Nitrós BMW-t,egy Angliai nagytalin próbálhattam ki,szintén az utasülésen,felvonultak tuning cégek demóautókkal,kb 2órás várakozás után,vittek 2x 402métert egy E36 25i-vel,az elsőt nitró nélkül Tongue,a másodikon azonban a pilóta megnyomta a piros gombot..... icon_slyuni icon_slyuni jawdrop jawdrop,nincs turbólyuk,nyomásépülés,torpanás,fújtatás,sivítás,olyan érzés,mintha egy 100km/h-val gyorsabb tehervonatba beakadt volna a kocsi,azt hittem kiszakad a szék alólam,minha felrobbant volna a gépház...Azt mondta a srác,hogy 150le körül van a nitró,anélkül 280le lehet a motor,persze minden kovácsolt benne,azért demócar,reggeltől estig nyaggatták,gond nélkül.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #517 Dátum: 2009. augusztus 23. 19:00:44 pm »

Házi NITROról jut eszembe, kb 10 éve kipróbáltam Simsonnál a Nitrot. Levettem a légyszüröt, és a torokba benyomtam egy habszifonnal üresen beletett két patron tartalmát. Aszittem szívbajt kapok, azt se tudtam hová kapjak, gázmarkolat érintése nélkül alapjáratról kb 6000-re pörgött fel a simson blokk! Hátránya, hogy 2,5 másodperc alatt fogyott ki a szifon Grin Grin Grin Emiatt a további kísérleteket nem erőltettem... Cool
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #518 Dátum: 2009. augusztus 23. 19:11:43 pm »

Akkor Pet tanácsára leírom ide is a problémámat.
Szarakodik a karbim, tünetek: Pöccre indúl, de amint eléri azt az üzemi hőfokot, hogy leáll a szivató de a motor még nem üzemmeleg, eltűnik az alapjárat és leáll a motor. Ha fölmelegítem üzem melegre, akkor úgy ahogy van, de ingadozik össze vissza 600 és 1300 között. Mostanában meg már olyat is csinált, hogy ha elvettem a gázt leállt, ha kinyomtam a kuplungot fölpörgött 1500ig és ott is maradt jó sokáig, aztán van hogy helyreáll, de az nagyon ritka. Ez mitől lehet?  huh

Unixnál néztem karbi felújító készletet, de nem valami sok minden található benne  undecided Valami tapasztalat, vagy valaki rendelt már ilyet, mik vannak a készletben?  huh
Naplózva

Thommy
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #519 Dátum: 2009. augusztus 24. 07:29:26 am »

Ez fals levegő gyanús.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #520 Dátum: 2009. augusztus 24. 11:36:39 am »

Tegnap ismét lerobbantam...

Megállt a benzinszivattyúm.
Most kicseréltük a szerelőnél, de csak nem indul be a vas.
Valószínűleg  nem szállít elég üzemanyagot a szivattyu.
szikra van, biztosítékok relék ok.
Most megállt a tudomány. Délutánra hoznak valami nyomásmérőt, h van e elég nyomás a benzincsövekben.
Valakinek van vmi egyéb ötlete, h mit kellene megnézni még esetleg?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #521 Dátum: 2009. augusztus 24. 15:27:36 pm »

Tegnap ismét lerobbantam...

Megállt a benzinszivattyúm.
Most kicseréltük a szerelőnél, de csak nem indul be a vas.
Valószínűleg  nem szállít elég üzemanyagot a szivattyu.
szikra van, biztosítékok relék ok.
Most megállt a tudomány. Délutánra hoznak valami nyomásmérőt, h van e elég nyomás a benzincsövekben.
Valakinek van vmi egyéb ötlete, h mit kellene megnézni még esetleg?

Benzinnyomásszabályzó.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #522 Dátum: 2009. augusztus 24. 18:10:26 pm »

Tegnap ismét lerobbantam...

Megállt a benzinszivattyúm.
Most kicseréltük a szerelőnél, de csak nem indul be a vas.
Valószínűleg  nem szállít elég üzemanyagot a szivattyu.
szikra van, biztosítékok relék ok.
Most megállt a tudomány. Délutánra hoznak valami nyomásmérőt, h van e elég nyomás a benzincsövekben.
Valakinek van vmi egyéb ötlete, h mit kellene megnézni még esetleg?

A szivattyú saját reléjét nézd meg.Hosszúkás, és elméletileg a biztitábla oldalán van.a többi relének nincs sok köze hozzá.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #523 Dátum: 2009. augusztus 24. 18:51:53 pm »

Na jó, és az tud "kicsit" rossz lenni? Azt mondta mindent átnéztek, valszleg nem szállít ELÉG benzint a szivattyú. Hát akkor vagy jó a relé, vagy nem, de egy relé szerintem nem tud "kicsit" elromlani. Ezek szerint megy a pumpa, mégse röffen a gép.  huh
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #524 Dátum: 2009. augusztus 25. 10:55:01 am »

Na jó, és az tud "kicsit" rossz lenni? Azt mondta mindent átnéztek, valszleg nem szállít ELÉG benzint a szivattyú. Hát akkor vagy jó a relé, vagy nem, de egy relé szerintem nem tud "kicsit" elromlani. Ezek szerint megy a pumpa, mégse röffen a gép.  huh

Azon vallahogy átsiklottam...Viszont ha szállít,de keveset, akkor talán 3 dolog jöhet szóba:
-szivattyú
-nyomásszabályzó
-szűrő
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #525 Dátum: 2009. augusztus 25. 12:43:32 pm »

Nézz meg minden (vákum)csövet, h biztos jól raktad-e vissza..Lehet, h valamelyik lecsúszott és nem vetted észre.
Gyáááá megoldódott a probléma, az egyik vákuumcső volt a ludas  904. El volt szakadva totál, de nem ott ahol lehúztam, hanem a másik végén, most faszán van alapjárat és le sem áll!
Kösz Pet az 5letet!  Smiley
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #526 Dátum: 2009. augusztus 25. 14:23:14 pm »

Autóreszelős kollégák!
A garázsomba guruljatok át léci egy kicsit, és ha van a leírtakon kívül egyéb ötlet, javaslat, mit lehetne megnézni még, akkor írjátok meg.

Köszi! 409
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #527 Dátum: 2009. augusztus 25. 15:43:49 pm »

Sziasztok!
Megtettem az első 150 km-t az M-30-as motorral. Minden jó csak fűt a kocsi . Nem tudom,hogy a csappal lehet baj. A felújitás előtt nem volt ilyen gondom.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #528 Dátum: 2009. augusztus 25. 16:13:13 pm »

Igen a csap lehet a ludas, ez valamiféle ELEKTROMOS rendszerrel müködik, innentő kezdve ki csodálkozik rajta hogy besz.rik??? huh
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #529 Dátum: 2009. augusztus 25. 16:27:52 pm »

Azon vallahogy átsiklottam...Viszont ha szállít,de keveset, akkor talán 3 dolog jöhet szóba:
-szivattyú
-nyomásszabályzó
-szűrő

hozzáűtenném még, hogy az úszót a tankban szinte senki se szokta megnézni, pedig ott lehet dugasz...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #530 Dátum: 2009. augusztus 25. 16:29:33 pm »

Igen a csap lehet a ludas, ez valamiféle ELEKTROMOS rendszerrel müködik, innentő kezdve ki csodálkozik rajta hogy besz.rik??? huh

E12-nél is?A mienké mechanikus épp...Bár az 1,8-as...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #531 Dátum: 2009. augusztus 25. 16:34:28 pm »

hozzáűtenném még, hogy az úszót a tankban szinte senki se szokta megnézni, pedig ott lehet dugasz...

Az uszoval mi lehet a baj? Visszadugtuk ra a jeladot mukodik visszajelez a muszerfalon. De inditozaskor asszem le volt huzva ,mert egy mnasik akksirol direktben adtunk aramot a szivattyunak h biztosan vigyen elore benyat.
Hmm en mar elutaztam otthonrol ,de remelem a szerelo is megnezi a 3 felsorolt dolgot. Ugyerzem jobb ha kuldok neki egy sms-t .  smiley
Naplózva
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #532 Dátum: 2009. augusztus 25. 17:24:29 pm »

E12-nél is?A mienké mechanikus épp...Bár az 1,8-as...

Igen, mehanikus az enyém is. Lehet hogy átengedi a vizet ?
Vagy rosszul raktam valamit össze.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #533 Dátum: 2009. augusztus 25. 17:28:31 pm »

Az uszoval mi lehet a baj? Visszadugtuk ra a jeladot mukodik visszajelez a muszerfalon. De inditozaskor asszem le volt huzva ,mert egy mnasik akksirol direktben adtunk aramot a szivattyunak h biztosan vigyen elore benyat.
Hmm en mar elutaztam otthonrol ,de remelem a szerelo is megnezi a 3 felsorolt dolgot. Ugyerzem jobb ha kuldok neki egy sms-t .  smiley

Nem kimondottan az úszóval, hanem azon keresztül szivja a matériát, és van benne szűrő..Az első dugulás ott alakul ki..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #534 Dátum: 2009. augusztus 25. 17:31:12 pm »

Igen, mehanikus az enyém is. Lehet hogy átengedi a vizet ?
Vagy rosszul raktam valamit össze.

Nincs kizárva.De lehet hogy a bowden nem jól van rajta, vagy rajta sincs...Próbáldd meg lekötni róla, és kézzel áttekerni végállástól végállásig..Az egyik végponton hidegnek kell jönnie..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #535 Dátum: 2009. augusztus 25. 18:43:53 pm »

Nincs kizárva.De lehet hogy a bowden nem jól van rajta, vagy rajta sincs...Próbáldd meg lekötni róla, és kézzel áttekerni végállástól végállásig..Az egyik végponton hidegnek kell jönnie..

De az enyém nem bovdennel van,hanem egy olyan ruddal van megoldva egy kis müanyag csuklóval. Most azon gondolkodom ,hogy nem e forditva dugtam rá a rudat és mikor eltekerem a zárt pozicióba a valóságba lehet hogy pont kinyitom
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #536 Dátum: 2009. augusztus 25. 19:24:02 pm »

De az enyém nem bovdennel van,hanem egy olyan ruddal van megoldva egy kis müanyag csuklóval. Most azon gondolkodom ,hogy nem e forditva dugtam rá a rudat és mikor eltekerem a zárt pozicióba a valóságba lehet hogy pont kinyitom


Inkább csak rosszul összerakás témája lehet Smiley Régen, mikor raktam össze először az enyémet, nekem is sikerült elforgatva összerakni Cheesy

Amúgy E12 fűtése nem bowdenes, nem elektronikus. Egy csuklós rúddal állítod a mechanikusabbnál is mechanikusabban Smiley ÉS! Sosem romlik el! Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #537 Dátum: 2009. augusztus 25. 22:31:00 pm »

Én még ilyet nem b..tam! Elviszem a verdát szervízbe, szelephézagot és gyuszit lőni, erre több baja van mikor elhozom mint amivel odavittem. F..szom tele van már komolyan! Szelepeket belövi, gyújtást is, az fasza is, és akkor közlik velem h cseréljek viszkót és láncfeszítőt, igaz a láncot hallottam h csörög de a vízzel semmi baj nem volt eddig, most meg egy 5 perces lámpánál fölmegy a csába! Nemtom mi a rák van de ez így nem kóser.  1220 1220 1220 1220 1220 icon_mad icon_mad 842 842
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #538 Dátum: 2009. augusztus 25. 22:35:12 pm »

neked mióta viszkós a géped? Shocked
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #539 Dátum: 2009. augusztus 25. 22:36:20 pm »

Azt nem értem hogy a ventillátor meg forog ha kell ha nem, mégis fölmegy a hőfok a francba. Eddig meg dugóban is ültem benne fél órát és a mutató kicsivel fél alatt állt mint Katiban a gyerek most meg ez van.  842 Vagy az a viszkó belül csinál valamit amitől lehűti a rendszert, vagy más lehet a bibi?
Termosztátnak mind a 3 ága tűz forró volt mikor fogdostam, szóval az kinyit, nemtom mi lehet még a bibi. Ötletek?
Naplózva

Thommy
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!