CápaBMW fórum
2024. május 19. 08:33:35 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2341695 alkalommal)
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3510 Dátum: 2008. április 07. 19:01:46 pm »

Azt, hogy a turbodízel összeengedik a szívóbenyással abban nem látok kifogásolnivalót, de ezeket korlátlanul túrhatják. Így esélye nincs a benzinesnek. A dízelek már alulról közelítik a 300 lovat? (Azt hiszem 280 van hivatalosan bejelentve.) Könyörgöm, miért nem tetenek be egy szűkítőt, vagy limitálják a turbonyomást?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:08:27 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3511 Dátum: 2008. április 07. 19:13:04 pm »

gondolom valami marketing,hogy a dízeleket jobban vegyék utcára...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:08:42 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3512 Dátum: 2008. április 07. 21:38:24 pm »

Azt, hogy a turbodízel összeengedik a szívóbenyással abban nem látok kifogásolnivalót, de ezeket korlátlanul túrhatják. Így esélye nincs a benzinesnek. A dízelek már alulról közelítik a 300 lovat? (Azt hiszem 280 van hivatalosan bejelentve.) Könyörgöm, miért nem tetenek be egy szűkítőt, vagy limitálják a turbonyomást?
Könyörgöm,miért nem gyújtják őket fel? Szar fos füstokádók. Bár meddő vita, amúgy is kitárgyaltuk a múltkor. Szívó dízel, minden féle sallang nélkül, egy benzines ellen. Na ez fer.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:08:53 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3513 Dátum: 2008. április 09. 16:12:33 pm »

Könnyed hétvégi autózásra:

http://www.carclassic.com/stock.asp?Ref=AF62&Lang=en
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3514 Dátum: 2008. április 10. 02:44:34 am »

Nem kételkedem  Azn
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:09:03 pm írta Promega » Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #3515 Dátum: 2008. április 10. 05:57:16 am »

bakker.. ez nagyon komoly!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:09:13 pm írta Promega » Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3516 Dátum: 2008. április 10. 06:05:55 am »

Nah ja. Öthengeres Quattro turbómotor. Ilyet még nem is láttam.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:09:22 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3517 Dátum: 2008. április 10. 07:00:40 am »


Erre most mit mondjak? 3 éven keresztül ilyen rövid kasztnira vadásztam. Aztán, amikor megtaláltam ez egyetlen magyar Sportquattrot, akkor közölte a srác, hogy sosem adja el. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3518 Dátum: 2008. április 10. 07:03:43 am »

Egyetlen?
Van a Kapitány Zolinak, meg a z Elter csabinak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:09:40 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3519 Dátum: 2008. április 10. 07:18:14 am »

Rövid kasztnis, magyar rendszámos, original sportquattro???
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:09:50 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3520 Dátum: 2008. április 10. 11:10:33 am »

Rövid kasztnis, nem tudom hogy originál-e, mert nem értek hozzá, az egyik magyar, a másik németországból hozott, versenyautónak használt.
Ennyi az infóm, ha több kell utánna járok.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:10:00 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3521 Dátum: 2008. április 10. 13:06:22 pm »

Nem kell, már BMW-zek. Cheesy
A rövidből utcára valami rohadt keveset gyártottak. Hosszúkasztnis, 2,2-es turbómotoros Q van több is.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:10:14 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3522 Dátum: 2008. április 10. 14:04:42 pm »

Ez a kettő, biztosan rövid.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:10:25 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3523 Dátum: 2008. április 10. 16:16:23 pm »

Valaki említette, hogy M30B28 veztengely jó B35-be és jobb a fokolása. Ki volt az, nem emlékszem? Tud valaki valamit erről?
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3524 Dátum: 2008. április 10. 21:27:02 pm »

Köszi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:11:04 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3525 Dátum: 2008. április 10. 21:35:58 pm »

Mike
Kell járni nyílt napokra. nemsokára úgy is kész a verdád:)

Itt az ódi:


* P6110025.JPG (88.65 KB, 1600x1200 - megtekintve 599 alkalommal.)

* P6110026.JPG (78.79 KB, 1600x1200 - megtekintve 660 alkalommal.)

* P6110027.JPG (81.05 KB, 1600x1200 - megtekintve 619 alkalommal.)
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3526 Dátum: 2008. április 10. 21:38:42 pm »

Jéé,erről nekem is van képem!!!! Azn



* Kép054.jpg (76.65 KB, 1600x1200 - megtekintve 655 alkalommal.)
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3527 Dátum: 2008. április 10. 21:39:23 pm »

Meg egy pirosról is van!!!  Azn



* Kép057.jpg (76.05 KB, 1600x1200 - megtekintve 666 alkalommal.)
Naplózva

steffe
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #3528 Dátum: 2008. április 11. 06:00:57 am »

A fehér és a dekoros hosszúbódés.A piros mo-n lett csináltatva.Itt vágtak ki belőle 30cm-t.
Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #3529 Dátum: 2008. április 11. 07:26:10 am »

Nem én voltam, de ezek hasznosak lehetnek:
Ilyet kérhetek M10B16-20-ig??? 80 80 80 80 80 80 80
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #3530 Dátum: 2008. április 11. 11:25:29 am »

Én lenni nem nagy szaki!
Ha 4,1-es difit párosítunk 5 seb.váltóval és 140 LE-vel?
Az eredmény az,hogy jól gyorsul,de végre nem megy sokat?
Ill. a difik fáradása összefügg az áttételükkel?
Naplózva

tel.sz.:06209163620
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3531 Dátum: 2008. április 11. 15:43:53 pm »

Igen! Nagyobb gyorsulás, kisebb végsebesség. A difi élettartama nem függ az áttételtől.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:11:31 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #3532 Dátum: 2008. április 11. 19:38:43 pm »

danke! Cool
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3533 Dátum: 2008. április 11. 22:07:21 pm »

A fehér és a dekoros hosszúbódés.A piros mo-n lett csináltatva.Itt vágtak ki belőle 30cm-t.

Egész pontosan 32-öt, ha eredetit akartak. Cheesy Többet is építettek, bár szerintem a legszebb egy eredeti gruppe B-s dizánnal rendelkező Turbo, de az hosszú.

A pirost ismerem, ha jól tudom DZA van vagy volt a rendszáma.
« Utoljára szerkesztve: 2008. április 11. 22:09:36 pm írta Mike » Naplózva

Főmordor.
VA E21
Vendég
« Válasz #3534 Dátum: 2008. április 11. 22:14:42 pm »

szerintem arról beszéltek mit ma lefotóztam. Ott van a veterán autós képek között.  Azt írták az egyetlen elismert épített replika, mit megillethet a sportquatro cím..bla - bla  ..különböző irományokkal alátámasztva   ...410 le
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:11:55 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3535 Dátum: 2008. április 14. 21:20:02 pm »

Sokan a helyiek közül távol maradtak a hétvégén zajló kazári futamtól. A nem túl népes mezőnyben akadt némi baj. A főoldalon, egyből megtaláljátok szegény BMW agóniáját:(

http://www.nogradrallye.hu/
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3536 Dátum: 2008. április 14. 21:49:57 pm »

Te miért nem indultál?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:12:32 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3537 Dátum: 2008. április 14. 21:53:56 pm »

Gyüjtünk az új motorra....pénzt és leki erőt a melóhoz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:12:41 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3538 Dátum: 2008. április 14. 21:56:10 pm »

Ha leki erőt nem is, de szellemi támogatást tudunk nyujtani,szólok Petnek és a Kompjuteres programozást is megoldja,mert tudod a légszűrő miatt,nem forog 3000 fölé a motor!!! Grin Grin Grin Grin Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:12:51 pm írta Promega » Naplózva

steffe
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3539 Dátum: 2008. április 14. 21:57:50 pm »

Gyüjtünk az új motorra....pénzt és leki erőt a melóhoz.
eddig nemúgyvolt hogy 2 éve használod a mocit,és még mindig ereje teljében van? vagy vmi új projekt? beavatsz? angel
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:16:41 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!