CápaBMW fórum

Cápa BMW fórum => CápaBMW Wiki => A témát indította: Promega - 2009. november 24. 12:16:43 pm



Cím: Gyik- gyakran ismételt kérdések
Írta: Promega - 2009. november 24. 12:16:43 pm
Ide jöhetnek azok a kérdések, műszaki probléma megoldások amik már a könyökünkön jönnek ki, mert mindenki  mindig megkérdezi.
Milyen olaj, mekkora mennyiségben? stb.

A témából minden más törlésre kerül.


Cím: Re:Gyik- gyakran ismételt kérdések
Írta: Promega - 2009. december 27. 19:43:54 pm
akkor én kérdezek.m10b18.injektor.milyen olaj kell bele?mer mindenki mást mond.hozzá valo 5-ös váltoba?

        minőségMennyiség
motor SAE 15W40-20w504 L (m10), 4,25 L (m20)
váltóEP hajtóműolaj, SAE 80, dextron II (automata)1L (4 seb), 1,5 L (5 seb)
difiSAE 90 Hypoid0,95 L


Cím: Re:Gyik- gyakran ismételt kérdések
Írta: Promega - 2010. január 16. 07:54:38 am
Gondolom milliószor felmerült már a kérdés, ezért itt teszem fel. Ha én 323i féket szeretnék az E21-re, azt rá tudom tenni problémamentesen a 4 hengeres gólyalábra, vagy szükséges a teljes 323i gólyaláb? Ha rá is tudom tenni, jó is lesz, vagy csak rátettem? ::)
Jó rá... plug and play....CSak hűtőtt tárcsa kell rá,nem sima,de ez természetes...
Ezek szerint a nyereg az felcsavaroz és kész? A (323i) tárcsa jó helyen fog futni, etc etc...
Jah, meg 23i-n a védőlemez is más, nem? Konkrétan lyuggatott, nyilván a jobb hűtés érdekében. Az is ugyanúgy felmegy a gólyalábra?
Devander, főhenger, ilyesmi ugyanaz?
Köszönöm a gyors választ!
A fék ugyanazokból az elemekből épül, csak a féknyereg két fele közé került egy 9mm-es "közdarab", ill a hűtött tárcsa vastagabb ennyivel, de oly módon, hogy a belső síkja megegyzik a sima féktárcsával.
A porvédőlemezről nem tudok nyilatkozni.