Cím: Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Thommy - 2015. október 18. 18:25:58 pm Köszi Sam! Megkíméltél némi éghető folyadék rálocsolásától a gépezetre. :D
Átrakom akkor majd OT-ra. Elvileg a gyújtásnál annál a kis bevonásnál van az első henger pipája a fedélen. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: ujjtibor - 2015. október 19. 09:04:47 am Ha ez a jelenlegi beállitás, akkor minden bizonnyal el van rakva a vezérlésed. :(
Kb. 1 foggal. Ha többel lenne akkor már beleverne a szelepbe a dugó. A gyujtáselosztó akkor van kb. jóhelyen amikor a T0 jelen van, és a rotor közepén lévő réz érintkező közepéhez illesztkedik a házon lévő vonal. Onnan lehet finomitani a gyujtást. De amint látom a gyujtáselosztód is elérte az állitási határt és már nem lehet neki előgyujtást adni, a jelen beállitáshoz képest. Szerintem az a megoldás, hogy mindent vissza kell állitani alapra és onnan finomitani mindent. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Thommy - 2015. október 20. 19:35:38 pm Köszönöm mindenkinek a segítséget :mrgreen: valóban össze-vissza állt minden a vezérlésben. Ma sikerült helyretenni, a főtengely OT-n van, a rotor közepén vana jel és a vezérműkerék is stimmel. Szebb lett a hangja, szebben is jár, de még mindíg valami cumiztat. ÜResben terhelés nélkül felpörög szépen, menet közben viszton még foldoklik. :'( Innentől asszem a karbival kellene játszani.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: ujjtibor - 2015. október 21. 07:31:44 am Kevés lesz az előgyujtás neki. Használt motornál nem fog a gyári jelzésen normálisan menni. Hozzá kell finomitani a motorhoz a gyujtást. :)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: fehércápa - 2015. november 04. 09:16:22 am Sziasztok!
E21 második szériánál cserélném az első stabilizátor végén lévő gumiszilenteket. Az ETK szerint ez egy darabból áll, de nekem úgy tűnik hogy 2 darabból van, vagy a másik része be van építve a lengőkarba? Mennyire nyűgös ezt ki be szerelni? Ki kell hozzá venni a lengőkart, vagy csak elég ha leveszem a bölcsőről a lengőkart? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Promega - 2015. november 05. 15:51:14 pm Elvileg 1 darab, ami a lengőkarba van préselve, esetleg szétszakadt... de most csak találgatok
Tudsz róla egy képet tenni? mindenképpen megkönnyítené a válaszadást (nem kerülhetett véletlen az idők folyamán 1. szériás futómű a kocsi alá?) ha lekötöd a lengőkart a bölcsőről, nem lehetetlen a helyén kicserélni, az összeszerelésnél viszont valamivel össz kell húzni a stabrúd két végét, mert enélkül esélytelen visszatenni a lengőkar csavarjait a bölcsőbe (legalábbis nekem sosem sikerült, amikor összehúzás nélkül próbáltam) minden további kötél oldása kényelmesebbé teszi a szerelét, de növeli a szívásfoktor növekedésének a veszélyét ;) Ha második szériás a szilent és ha gyári kerül be, akkor érdemes kipufogó gumikarikával "feltölteni", mert sokkal határozottabb lesz tőle) polyszilentnél ez már nem gond ;D Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: krivikri - 2015. november 08. 17:54:29 pm INSTALLING THE SAAB MOONROOF IN THE BMW E28
lehet keresgélni! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: krivikri - 2015. november 08. 17:57:04 pm vagy ez, bár szerintem ez nektek nem kell.... ::) ;)
sebesség számláló (váltó,diffi, kerékmérettel, max fordulatszámmal) kerék váltóméret kalkulátor felni méret kalkulátor autó magasság különbség Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: nortem - 2015. december 24. 13:17:18 pm Sziasztok.
Az lenen a kérdésem, hogy E12-nél a sima mechanikus kormányművet simán kilehet cserélni szervósra? Felfogatás, kormánycsatlakozás, kormányösszekötő csatlakozása megegyezik, minden stimmel? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: ujjtibor - 2015. december 24. 14:30:41 pm Ki lehet, csak a kormányoszlopot kell megfelelően hozzá rövidíteni. Valamint nem fog elférni a fékrásegítőnél a csuklója a kormányoszlopnak.
Ehhez az M 30-as motorok nagy fékrásegítője kell, ahhoz pedig hosszabb fémfékcsövek a jobb első féknyereghez. :-| Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: nortem - 2015. december 24. 15:21:00 pm Ki lehet, csak a kormányoszlopot kell megfelelően hozzá rövidíteni. Valamint nem fog elférni a fékrásegítőnél a csuklója a kormányoszlopnak. Ehhez az M 30-as motorok nagy fékrásegítője kell, ahhoz pedig hosszabb fémfékcsövek a jobb első féknyereghez. :-| Értem, köszi. Riktig, hogy a hosszabbik csövekből kell másik!!! :x Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: RaddiR - 2016. január 21. 21:41:27 pm Sziasztok!
Azoktól kérdezem akiknek van egészen kiterjedő alkatrész ismerete, axiálokat, kormányösszekötőket illetően. Szükségem lenne egy pár axiálra ami M14xM18 as menetekkel rendelkezik és 260-270mm a teljes hossza. Bárdinál Unixnál.... nem tudtak méret szerint keresni :/ Típus évjárat cikkszám ami kellene :) Köszönöm! :) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Etele - 2016. január 28. 11:44:32 am Üdv! Ki tudna segíteni nekem abban, hogy az e28-ba importált 2.5 24v- es motoromat beüzemeli?Lehetőleg aki ért is hozzá, és nem hónapokig csinálja...
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: nortem - 2016. február 05. 19:05:10 pm Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy E12-es szervós kormányműbe milyen szervóolaj szükségeltetik, illetve kb. mennyi liter? 1 vagy 2 litert vegyek, ha csont üres a rendszer! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Miki 24V - 2016. február 05. 21:34:57 pm ATF dexron 2 való bele , az 1 liter elég.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: nortem - 2016. február 06. 14:21:45 pm ATF dexron 2 való bele , az 1 liter elég. Ok, köszi. A kormánymű már bent van a helyén. :D Elég könnyen bement, a rúd ( 9 cm minusz ) mellett a csavarokból is el kellett vágni 2 cm. és tovább vágni rajtuk a menetet. Remélem a szimeringek nem fosták még el magukat, nem szívesen bontanám újra ki. :) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: tom - 2016. február 09. 21:08:47 pm Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy a vadi új ac. pumpának ( már a másodiknak ) miért van durván hangos ( elnyomja a rádiót belül ) hangja. Amúgy nagy gázra betorpan a gépkocsi (28i) mintha elfogyna a benzin. Azért mert a tankból nem tud eleget szívni vagy az ac. után lehet dugulás és erőlködik? A pumpa és a szűrő közötti cső tök kemény, és a szűrő is vadi új. A motortérbe tettem egy lengő műanyag szűrőt a csőre az injektor sor elé lehet hogy az kavar be? Amúgy az ac. noném valami világoskék színű. Várnám a segítséget mert csütörtökön műszakizna az autó. Előre is köszi. :? :-|
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Miki 24V - 2016. február 09. 21:26:00 pm A műanyagot azonnal szedd ki, szét tud pukkanni! :-[
A kék pumpa azt hiszem Mapco gyártmány, nem a legjobb. Volt, hogy dobozból kivéve már rossz volt. Minden esetre ellenőrizd, nincs-e felcserélve a bemenő ág a kimenővel, illetve nem fészkelt-e be pók, vagy ilyesmi a nyomó csőbe. Volt már ilyenre példa. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: tom - 2016. február 09. 21:42:46 pm Gondolom a motortérben kell ellenőriznem. A bemenő ág megy hátra a tűzfal felől, igaz? A cső biztosan tiszta azt átfújattam.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Miki 24V - 2016. február 09. 22:07:54 pm Igen, azaz!
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Kox - 2016. február 10. 17:25:27 pm Gondolom a motortérben kell ellenőriznem. A bemenő ág megy hátra a tűzfal felől, igaz? A cső biztosan tiszta azt átfújattam. A nyomásszabályzót is nézd meg, engem a minap az viccelt meg. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: tom - 2016. február 11. 07:37:19 am Most pont erre gondoltam, mivel tegnap raktam egy másik vadi új ac-t és az is nyekereg. A műanyag szűrőt kiba...tam, most már nem torpan. Még ötletek?
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: collins - 2016. február 14. 14:54:48 pm Budapest kornyeken hol tisztitanak / mernek megbizhatoan injektort?
Koszi! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: hofoglu - 2016. február 14. 21:36:54 pm KO-CSI Kft Csepel.
Ac pumpákat is forgalmaznak- javítanak http://www.ko-csi.hu/ Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: collins - 2016. február 15. 10:02:51 am Koszi!
Injektor.hu-t ismeri valaki? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Gisti - 2016. február 15. 10:40:07 am http://rteam.hu/ náluk csináltattam az öreglányét és hibátlan lett.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: gagus - 2016. március 07. 07:07:28 am Ez a bal oldali kivillanó jelzés miről szeretne informálni?
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Miki 24V - 2016. március 07. 08:10:26 am Milyen körülmények között villan fel?
Nézz fékfolyadék szintet, ha rendben van, nézd meg a féktartály kupakjában az érintkezőket, ha az is rendben van, akkor probléma van / lesz a fékrásegítővel. (vagy azok nyomásellenőrző gombáival) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: gagus - 2016. március 07. 08:58:13 am Jellemzően gyorsításnál jelez, de csak villan.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: mikóE28 - 2016. március 07. 14:58:54 pm http://rteam.hu/ náluk csináltattam az öreglányét és hibátlan lett. Mibe kerül egy ilyen? Fogyasztásod valóban csökken? Motor járása szebb lett? Érdeklődnék milyen előnyökkel jár ilyen tisztitás. ::) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: RaddiR - 2016. március 14. 20:06:21 pm Sziasztok!
Régebben olvastam itt egy garázyban a házilag önthető PU. szilentekről... de nem találom a bejegyzést. Nem a is bejegyzés lenne az érdekes hanem a készlet amivel ezt művelni lehet... Hol szerezhető be.... Mindennemű segítséget szívesen fogadok. Köszönöm! :) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: fura - 2016. március 20. 08:44:26 am E46 kombi 318i.hátha van valakinek tippje...90kmh felett olyan érzés mintha a kocsi eleje a levegöben lenne.nem igazán érzem a kontaktot az aszfaltal.autopályán folyamatosan korrigálnom kell hogy az iven maradjon az eleje.nem turja az orrát ink.kovályog.17" al is csinálja.meg 15"-al is volt rázopadon is de nem láttunk semmi különöset
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Sam8888 - 2016. március 20. 14:17:29 pm E46 kombi 318i.hátha van valakinek tippje...90kmh felett olyan érzés mintha a kocsi eleje a levegöben lenne.nem igazán érzem a kontaktot az aszfaltal.autopályán folyamatosan korrigálnom kell hogy az iven maradjon az eleje.nem turja az orrát ink.kovályog.17" al is csinálja.meg 15"-al is volt rázopadon is de nem láttunk semmi különöset Kormánymű. Valszeg szanaszéjjel van kopva, az szokott ilyen tüneteket produkálni. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: nortem - 2016. március 21. 16:58:22 pm E46 kombi 318i.hátha van valakinek tippje...90kmh felett olyan érzés mintha a kocsi eleje a levegöben lenne.nem igazán érzem a kontaktot az aszfaltal.autopályán folyamatosan korrigálnom kell hogy az iven maradjon az eleje.nem turja az orrát ink.kovályog.17" al is csinálja.meg 15"-al is volt rázopadon is de nem láttunk semmi különöset Futómű beállítást néztetek már rajta? Illetve előtte a gömbfejek, szilentek állapota!? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: fura - 2016. március 22. 06:12:19 am Kormánymű. Valszeg szanaszéjjel van kopva, az szokott ilyen tüneteket produkálni. .jo ötlet utána fogok járni.bár érzetre nincs holtjátékCím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: fura - 2016. március 22. 06:14:26 am Futómű beállítást néztetek már rajta? Illetve előtte a gömbfejek, szilentek állapota!? nem rég volt állitva.gömbfej,szilentek jok.ezért nem is értem hogy mi lehet.egyre inkább gyanakszom a telokra,esetleg toronycsapágy,bár hanga nincsCím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Gisti - 2016. március 22. 08:32:13 am Szarul állítottak futóművet. Szerintem nem jó az összetartás. De majd a hozzáértők megmondják.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: fura - 2016. április 02. 06:32:16 am Ujra rázopadon voltunk.je.56% be.61% a hátsok 63% a lengéscsillapitok.a két elsöt cserélem utána meglátjuk
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: nortem - 2016. április 02. 11:38:56 am Ujra rázopadon voltunk.je.56% be.61% a hátsok 63% a lengéscsillapitok.a két elsöt cserélem utána meglátjuk Az előző mérésnek milyenek lettek az eredményei, ugyan ott mérték? Guminyomást előtte mértél? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: fura - 2016. április 02. 18:56:36 pm Arra már nem emlékszem elötte mennyi volt. A %.a nyomás 2.0 bar minden kerékben. A gumi 225/45/17
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: fura - 2016. április 02. 19:03:46 pm De asszem 60% felett voltak az elsök.páran mondták hogy biztos a 17-es kerekek miatt kovályog.felraktam a télit 195/x/15" azzal jobb volt nem mászkált annyira..de mult honapban már azzal is ugyanazt produkálta.ergo tovább romlott.tegnap felkerült ujra a 17-es nyári.és pont volt egy erös lassitásom szar uton elpattogott az eleje meg kicsit a hátulja is enyhe kanyarban.lengéscsill.csere ziccer.a téli meg a nyári gumi garn.egy szezont futottak.ujjonnan vettem öket a gumi nem lehet
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: nortem - 2016. április 02. 19:35:31 pm Igen, így tutira.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: dszj - 2016. április 09. 22:11:07 pm Sziasztok.
Kmszámlálóm/kmórám nem működik, valamint pillanatnyi fogyasztásmérőm már gyújtás ráadásakor ide-oda billeg. Csatlakozókat megnéztem az óránál. Mire vezethető vissza a jelenség? Köszi bármilyen tanácsot, javaslatot. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Gisti - 2016. április 11. 06:37:41 am A sebességmérő része működik?
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: thepunisher - 2016. április 11. 21:44:46 pm Sziasztok.
Biztosan már ki lett vesézve ez a téma, de olyan kérdésem lenne, hogy nem ABS-es E28-ba bele lehet e rakni az ABS-t? Miben különbözik a két gólyaláb illetve hátsó tengely? Simára is rá lehet tenni a "fogaskerekeket" vagy muszáj ABS-eset beszereznem? Pl e34-é vagy másik szériáé passzolhat bele? Köszönöm társak! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: dszj - 2016. április 12. 19:23:12 pm A sebességmérő része működik? A sebességmérő sem működik, menet közben 40-50 között lebeg. Érdekesség, hogy 20 indulásból egyszer minden korrektül működik.Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: tom - 2016. április 13. 07:13:50 am Sziasztok. Biztosan már ki lett vesézve ez a téma, de olyan kérdésem lenne, hogy nem ABS-es E28-ba bele lehet e rakni az ABS-t? Miben különbözik a két gólyaláb illetve hátsó tengely? Simára is rá lehet tenni a "fogaskerekeket" vagy muszáj ABS-eset beszereznem? Pl e34-é vagy másik szériáé passzolhat bele? Köszönöm társak! Én a szürkébe most állítottam helyre a meglévő ABS-t és nem volt kis kaland. Amúgy beépíthető de mindenképpen egy komplett szettet keress, egy másik autóból. A gólyalábak és a hátsó lengőkarok is mások nem lehet tákolni. A jeladók szinte minden régiben be vannak rohadva, az új horror. A fogaskoszorúk általában le vannak rohadva a hátsó ~46eFt /oldal. Szóval szerintem ha nincs egy tényleg komplett szetted ne állj neki. :-X Az e34 kérdést nem tudom. :confused: :) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: thepunisher - 2016. április 13. 19:55:57 pm Köszönöm az infót, közben Miki is segített, sajnos tényleg komplett kellene :(
Én a szürkébe most állítottam helyre a meglévő ABS-t és nem volt kis kaland. Amúgy beépíthető de mindenképpen egy komplett szettet keress, egy másik autóból. A gólyalábak és a hátsó lengőkarok is mások nem lehet tákolni. A jeladók szinte minden régiben be vannak rohadva, az új horror. A fogaskoszorúk általában le vannak rohadva a hátsó ~46eFt /oldal. Szóval szerintem ha nincs egy tényleg komplett szetted ne állj neki. :-X Az e34 kérdést nem tudom. :confused: :) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: nincsolyan - 2016. április 22. 20:16:28 pm Hali.
E28 td-m van oda vannak a féltengelyek. Vki esetleg tudna segíteni h hol lehet kapni hozzá csak csuklót?Vagy meik autoé passzolhat hozzá?Nagyon megköszönném aki tudna segíteni mert az ebayen kívül nem sok jót találtam. Köszi Gergő Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: RaddiR - 2016. április 24. 11:49:52 am Hejhó!
Kérdésem lenne, hány mm hosszú az e21 m20 manuális 5 sebességes kardán?!?!?!?? (( váltón a 3 ágú csillag van nem a 4)) Köszönöm! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: LL323i - 2016. április 25. 09:29:01 am remélem helyes :) a jurid a a 3 csavaros
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: bmw745iturbo - 2016. május 05. 12:55:06 pm Sziasztok.
Segítséget kérnék e23 hegyes-tompa orrú első-hátsó ajtók megegyeznek,vagy van valami eltérés köztük? Köszi előre is az infókat. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: Gisti - 2016. május 05. 13:26:01 pm Első ajtó tükör tartó nem egyezik
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: BMWWWW - 2016. május 05. 16:45:18 pm Meg a zsanéroknál egyel kevesebb a csavar, plusz a centrálmotor helyét is furkálni kell. Kicsit macera.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: tom - 2016. május 12. 07:26:43 am Sajnos folyik a kormány szervó olaj a "rásegítőből", ezért szétszedtem.
Eddig hepi, megrendeltem az "O" gyűrűket és a ( a képen a nagy cső feletti) műanyag tölcsér végébe lévő szimeringet is, ami a fék munkahengert toló tengelyen van. Csak ezt a szimeringet már nem lehet rendelni. A beszerző szakink próbált szerezni de ez egy "magasnyomású" szimering amit már nem gyártanak. Volt valakinek tapasztalata hogy esetleg cserélhető-e hagyományos szimeringre mert az van, vagy ugyanilyet valahonnan? Amúgy sem értem hogy miért lenne magas nyomás, a műanyag tölcsér végén ami a rugót tartja. HELP! :44: :ima: Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: kzolee - 2016. május 12. 07:50:25 am Innen a 4-es? :
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/Europe/528i-M30/L-M/may1984/browse/steering/hydro_steering_vane_pump_single_parts/ (http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/Europe/528i-M30/L-M/may1984/browse/steering/hydro_steering_vane_pump_single_parts/) (http://ills.bmwfans.info/2w1.png) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: tom - 2016. május 12. 11:12:13 am Ez a szervó szivattyú, de köszi.;)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: RaddiR - 2016. május 12. 19:39:53 pm Ez a szervó szivattyú, de köszi.;) Hidraulikás boltban!!!! ahol van cnc ott tudnak olyan szimeringet, o gyűrűt gyártani amilyen kell...!!!! Ha mást nem Nálunk Szombathelyen van egy komoly hidraulikás bolt. cnc-vel. megérdeklődjem? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: tom - 2016. május 13. 06:26:05 am Ma még próbálkozom nagyfaluban, ha nem jutok előre megköszönöm, ha megérdeklődöd. :afro_:
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: RaddiR - 2016. május 13. 09:37:07 am Ma még próbálkozom nagyfaluban, ha nem jutok előre megköszönöm, ha megérdeklődöd. :afro_: Rendben Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: bmw745iturbo - 2016. május 15. 13:49:13 pm Köszi a segítséget e23 ügyben.Akkor majd keresek rozsdamentes hegyes ajtókat,nem akarok szívni az átalakítással.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Gergő - 2016. május 17. 13:42:16 pm Üdv lenne egy kérdésem a bmw e12 első szélvédője megegyezik a bmw e28-al? A hirdetésben így írják e12 72-től-87-ig...
(http://www.kephost.com/images/2016/05/17/Nevtelen.png) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kzolee - 2016. május 17. 14:18:56 pm Igen, ugyanaz.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 2. Írta: mikóE28 - 2016. május 17. 18:40:57 pm Sajnos folyik a kormány szervó olaj a "rásegítőből", ezért szétszedtem. Eddig hepi, megrendeltem az "O" gyűrűket és a ( a képen a nagy cső feletti) műanyag tölcsér végébe lévő szimeringet is, ami a fék munkahengert toló tengelyen van. Csak ezt a szimeringet már nem lehet rendelni. A beszerző szakink próbált szerezni de ez egy "magasnyomású" szimering amit már nem gyártanak. Volt valakinek tapasztalata hogy esetleg cserélhető-e hagyományos szimeringre mert az van, vagy ugyanilyet valahonnan? Amúgy sem értem hogy miért lenne magas nyomás, a műanyag tölcsér végén ami a rugót tartja. HELP! :44: :ima: Itt próbáltad már? Budaörsön van egy bolt ahol le is tudnak gyártatni ha nincsen készleten. http://wcs.oisz.hu/31423/ Vagy ez kicsit már a dzungelben van de hát ha. http://www.oring.hu/ Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: maxx900 - 2016. május 17. 18:51:03 pm Az üzemanyagszint jelző néha jó néha megáll a 40l-en ,aztán kigyullad a tartaléklámpa, aztán a 20l következik.Mi a f@sz van??E38......ja a kijelzők pixelhibája csak cserével javítható??....meg ,ha letaposom a gázpedált elindul de fönt egy kicsit hebeg..aztán megy tovább(nem mindig)4.4v8
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kzolee - 2016. május 18. 07:34:18 am Kijelző pixelhiba javítás:
http://www.pixelfix.net/home.html (http://www.pixelfix.net/home.html) Tankszinjeladó vagy a kábele nem jó, ki kell mérni, illetve cserélni. A fönt hebegést meg kéne vizsgálni diagnosztikával is, hogy mi okozza. Ha kell van gépem hozzá. ;) Csak időm nincs, de hátha... :-[ Gyertyát mikor cseréltél benne? ::) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: bfoto - 2016. május 21. 20:37:50 pm Sziasztok!
Igaz nem cápa, de helyette vettem járkálósnak (E36 Compact M43B19TU motorral). Szerelőnél volt gyertyacsere, üa. szűrő csere, lambdaszonda csere. Most, h visszahoztam, a kipufogóból jövő víz mellett így puffog. Hűtővíz nem fogy, olaj nem habos, jól megy csak ennyi a tünet: https://www.youtube.com/watch?v=5JunIvemOJc Hétfőn viszem vissza, de addig szívesen fogadok ötleteket. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kzolee - 2016. május 22. 16:10:21 pm A jól működő katalizátor tipikus jele.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: bfoto - 2016. május 22. 20:25:18 pm A jól működő katalizátor tipikus jele. Köszi, ez megnyugtató. Van viszont egy ijesztőbb jelenség, hirtelen lenyomott gázra hideg motornál nem veszi a fordulatot, puffog, ledadog (olyan, mintha kihagyna egy henger). Lehet az ECU nem szokta még meg az új lambdaszondát? Ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=7FabfMStW3U Óvatosan adagolt gázra viszont felpörög... Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: totyy528 - 2016. július 15. 21:24:57 pm Sziasztok!
Elromlott a kormányszervó szivattyú, legalábbis erre gondoltunk, mikor el-el tünedezett a szervóhatás, majd idővel teljesen meg is szűnt. Kiszedtem, szétszedtük, megtisztítottuk - egy próbát megér- visszatettem, és még nem igazán javult meg. Tekergettem jobbra- balra, többször is, ütközésig, hogy lelégtelenítsem. Felvettem milyen kép fogad: https://www.youtube.com/watch?v=h0qQBFjJTl4 https://www.youtube.com/watch?v=reJEgvdtj8o Úgy tűnik, a szervó dolgozik, legalábbis a bugyborékolás ezt jelzi. Hasonló autóval rendelkezők véleménye érdekelne, ugyanis emlékeim szerint, alapjáraton is olyasfajta mozgása látható az olajnak, mint amikor a kádban a dugót kihúzod, és ilyen kis örvény tölcsér keletkezik. Ez tényleg így van, vagy csak nem jól emlékszem? Lehet a kormányműben van hiba? Tapasztaltabb kollegáimat kérdezem, kinek mi a véleménye ez ügyben? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Pic - 2016. július 15. 21:44:46 pm Nem vagyok otthon e12 szervóban, de a Subarumon a néha rásegít néha nem történetet egy egyszerű O gyűrű csere megoldotta a szervópumpa és a csatlakozó cső között. Én először a tömítettséget ellenőrizném. ;)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: richiem - 2016. július 29. 22:22:24 pm Sziasztok, van ötletetek, hogy ez a bizti öves rész hogy jön le? Látszolag mind2 oldalon csak egy zeiger gyűrü tartja, de a bizti öves oldalról a gyűrü leszedés után sem mozdul :(
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: mikóE28 - 2016. augusztus 23. 22:07:44 pm Srácok!
Egyik napról a másikra megszűnt a fordulatszám mérőm és a központi záram! :x Ötlet hogy mit nézzek meg először mindkét hibánál. Előre is köszi. Sziasztok. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kzolee - 2016. augusztus 24. 19:23:41 pm Fogadjunk, hogy a kesztyűtartó világítás sem megy. ;)
Biztosítékokat nézd meg. Nekem egyszer a klíma is bemondta az unalmast, és a látszólag jó biztosítékot kicseréltem egy másikra, egyből megjavult. Elég szarok ezek a műanyag biztosítékok. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: mikóE28 - 2016. augusztus 25. 06:17:35 am Igen az volt valóban a gond! :D
Az a kis fránya biztosíték.Hál istennek így nem kellet kivennem a műszer órát. ^-^ Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: csmario - 2016. szeptember 03. 17:59:59 pm Sziasztok,valakinek hátha van tippje,így rákérdezek..a hibajelenség a következő:néha egyáltalán nem indul a gépjármű,melyben egy hátuljeladós motronic van (m30). 10-15-20 perc után pedig első tekerésre,mint ha mi se történt volna..leginkább üzemmelegen leállítva,némi várakozás után produkálja,már amikor produkálja. Továbbá,hosszabb távú úton,úgy 50 km után,szintén néha meg-megtorpan,mintha elvenné a gyújtást..ezt okozhatja a gyújtáskapcsoló? vagy valakinek valami tipp,mielőtt elvesznék az elektronikai hibalehetőségek rengetegében? üzemanyag van..:)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Sam8888 - 2016. szeptember 03. 18:33:30 pm Sziasztok,valakinek hátha van tippje,így rákérdezek..a hibajelenség a következő:néha egyáltalán nem indul a gépjármű,melyben egy hátuljeladós motronic van (m30). 10-15-20 perc után pedig első tekerésre,mint ha mi se történt volna..leginkább üzemmelegen leállítva,némi várakozás után produkálja,már amikor produkálja. Továbbá,hosszabb távú úton,úgy 50 km után,szintén néha meg-megtorpan,mintha elvenné a gyújtást..ezt okozhatja a gyújtáskapcsoló? vagy valakinek valami tipp,mielőtt elvesznék az elektronikai hibalehetőségek rengetegében? üzemanyag van..:) A nemindulás az vszeg becsöpögő injektor lesz. Vagy a vízhőfokjeladó. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: mbmx - 2016. szeptember 05. 06:40:28 am Sziasztok!
sérült hengerfalú blokkot elvileg perselyezéssel is szoktak javítani, tehát a sérült hengert felfúrják, kap mondjuk egy alapméretes hengerperselyt. hallottam már jót is rosszat is róla, pl.: képes megsüllyedni a persely. Ezzel az eljárással kapcsolatban érdekelne, hogy van valakinek tapasztalata, mennyire tartós? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: ujjtibor - 2016. szeptember 05. 07:37:43 am Egyszer raktam össze egy 24 szelepes motort amiben perselyezve volt az egyik henger.
Megfelelő eljárással volt összerakva és azóta sincs semmi gond vele. Időközben egyik ismerősöm is csináltatott ugyan ilyen eljárással egy M 20-as blokkot, és azóta is kiválóan üzemel vele a kis cápa. Az elsőt Miskolcon csinálták egy azóta megszűnt gépműhelyben, a másikat Egerben a Belkovics féle műhelyben. Ők tudomásom szerint gyártanak dugattyút is, akár egyediben is. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: bmw745iturbo - 2016. szeptember 19. 08:12:19 am Sziasztok.
Tud esetleg valaki Budapest és környékén jó turbóst?Fel szeretném újítani a turbómat.Vagy valakinek lenne jó állapotú az is érdekelne. Köszi Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: hofoglu - 2016. szeptember 19. 19:17:14 pm Én őket ajánlom, Csepelen vannak, elég jók.
http://www.ferrykerturbo.hu/ Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: bmw745iturbo - 2016. szeptember 22. 08:37:26 am Köszi a segítséget turbó ügyben akkor felhívom őket.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Berci13 - 2016. december 02. 19:29:07 pm Sziasztok azt szeretnem kerdezni hogy e12 ala belehet a tenni az e28 tarcsas hatso hidjat es ha igen mik a nehezsegek
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: DonDr!ft - 2016. december 04. 01:05:19 am Nekem is E28 híd van az E12 alatt!
Hirtelen ami eszembe jut: - a stabilizátor középső felfogatása az E12nél a hídon, az E28nál a kasztnin van azt hiszem, fel kell hegeszteni a fület - úgy rémlik, hogy a hídszilent belső perselyének az átmérője nagyobb az E28nál és esztergálni kell belőle, hogy passzoljon - nem mindegy hogy melyik E28 difi hátlappal rakod össze, hogy stimmeljen a szilent - nekem a difi legfelső csavarjai nagyon közel voltak a kasztnihoz, szinte alig lehetett hozzáférni - a lengéscsillapító hosszai is eltérőek, ha nem tévedek az E12-é a rövidebbek és a szilentjeik is különbözőek Sorry de már elég halványak az emlékeim mert kb. 5-6 éve tettem alá, ráadásul nekem sok minden nem gyári ott a környéken >:D Várjuk Miki24V-t vagy Mike-t a mikrofonhoz, majd kijavítanak, ha nagy hülyeséget írtam. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Berci13 - 2016. december 04. 10:14:58 am Es ez a legegyszerubb modja hogy hattul tarcsafek legyen ?
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: DonDr!ft - 2016. december 04. 15:27:12 pm Nem! :D
Vásárolsz tárcsás E12 hidat és felcsavarozod! ;D Na persze találni azt sem teljesen egyszerű . . . Csak a fék miatt szeretnéd? Vagy pl. sperr difi reményében? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Berci13 - 2016. december 04. 15:47:32 pm Csak a fek miatt :) es mibe kulondozik a tarcsas hid, lengokar mint a sima ?
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: bobo - 2016. december 30. 21:13:21 pm Sziasztok!
E24 alkatrészben kihez lehet fordulni? Kipufogórendszer kellene, de 300.000 Ft körüli árakat mondanak. :crazy2: Hozzá lehet jutni valahol olcsóbban? Vagy bontott jó állapotút valahol? Köszönöm. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: balo77 - 2017. január 07. 16:55:13 pm Sziasztok! Én kb. 10 éve Janóéknál csináltattam komplett rendszert a 6osra. Az akkor jobban kijött mint megvenni az utángyártottat. Azóta is kiválóan működik.E24 alkatrészben kihez lehet fordulni? Kipufogórendszer kellene, de 300.000 Ft körüli árakat mondanak. :crazy2: Hozzá lehet jutni valahol olcsóbban? Vagy bontott jó állapotút valahol? Köszönöm. http://janodob.hu/galeria/nggallery/autok/bmw-2 Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: petrasdani - 2017. január 30. 22:12:16 pm Sziasztok!
Abs-es és nem abs-es főfékhenger között van különbség E28-ban? Cikkszám alapján csak Usa-ban találtam abs nélkülit, a postaköltség és vám miatt ez nem igazán érné meg. Euópai ebay-en viszont csak abs-es van. Unix stb kilőve, ezeknél már nincs. A kérdésem tehát az lenne, hogy amit abs-esként árulnak az jó lehet nekem az abs nélküli autóba? :-| Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: BMWWWW - 2017. január 31. 08:06:47 am Szerintem jó lesz.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Kátrány Joe - 2017. március 13. 14:35:33 pm Sziasztok Tud-e valaki segíteni abban ,hogy kb mit ér egy diesel difi e28 -as . Áttétel 3,15. Előre is köszönöm.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fura - 2017. április 11. 05:59:09 am Sziasztok. E39 523i 2000év rádugtuk a gépre, és olyan hibakodot talált hogy szivotorok nyomás hűtés? Esetleg valakinek ötlete hogy mit cseréljünk? Update elvileg map szenzor lessz. Na igen de első ránézésre nem találom hol van.. m52tu motor.UP persze nem találom mert nincs is...kicseréltem a beszivott levegö höméröjét,és 1 literrel csökkent az átlagfogyim:)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kardhal - 2017. május 02. 19:53:13 pm Sziasztok, nincs valakinek a közelében egy Bosch benzin nyomás szabályzó? A száma 0 280 160 249..egy pár méret érdekelne csak..az o-ringes csonk érdekelne..milyen hosszú, milyen átmérőjű és hogy milyen o-ring van rajta..illetve hogy a tartó fülek alsó síkja milyen messze van az o-ringes csonk aljától, illetve, hogy a középpontok egyvonalba esnek e?.. köszi elöre is..nincs valakinek rajza esetleg?
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Kátrány Joe - 2017. május 05. 18:29:10 pm Üdv Nekem elvileg van egy ,a hétvégén megkeresem és lemérem. Üdv Benda
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kardhal - 2017. május 08. 13:49:37 pm Huhh..köszi, nagy segítség lenne.. :) :)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Kox - 2017. május 09. 13:55:45 pm Sziasztok, nincs valakinek a közelében egy Bosch benzin nyomás szabályzó? A száma 0 280 160 249..egy pár méret érdekelne csak..az o-ringes csonk érdekelne..milyen hosszú, milyen átmérőjű és hogy milyen o-ring van rajta..illetve hogy a tartó fülek alsó síkja milyen messze van az o-ringes csonk aljától, illetve, hogy a középpontok egyvonalba esnek e?.. köszi elöre is..nincs valakinek rajza esetleg? 7,52X3,53mm az O-gyűrű mérete és viton anyagút kell venni belőle, mert az benzinálló. Tömítésboltban lehet ilyet kapni, szal nem kell a bmw-től rendelni. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kardhal - 2017. május 10. 10:38:17 am Szia, Köszi, hogy megnézted! :)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Kátrány Joe - 2017. május 10. 22:06:48 pm Sziasztok, nincs valakinek a közelében egy Bosch benzin nyomás szabályzó? A száma 0 280 160 249..egy pár méret érdekelne csak..az o-ringes csonk érdekelne..milyen hosszú, milyen átmérőjű és hogy milyen o-ring van rajta..illetve hogy a tartó fülek alsó síkja milyen messze van az o-ringes csonk aljától, illetve, hogy a középpontok egyvonalba esnek e?.. köszi elöre is..nincs valakinek rajza esetleg? Üdv Bocs a késésért a ballagást kifelejtettem a hétvégéből . Most kezdek helyre jönni. A szám passzol ,ezen a csonk 11 mm hosszú, a gumi gyűrű alatt 8 mm az átmérője, a gyűrű méreteivel már megelőztek. A fül és a gyűrű pereme között 20mm a távolság, a középpontok egybe esnek. Sajnos rajz nincs ,fotó viszont van ha kell . Üdv BendaCím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: bmw745iturbo - 2017. május 15. 12:49:31 pm Sziasztok.
Tud valaki megbízható adagolóst?E28 524td-ről lenne szó. Viszonylag sürgős.Köszi. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kardhal - 2017. május 15. 12:55:33 pm Üdv Bocs a késésért a ballagást kifelejtettem a hétvégéből . Most kezdek helyre jönni. A szám passzol ,ezen a csonk 11 mm hosszú, a gumi gyűrű alatt 8 mm az átmérője, a gyűrű méreteivel már megelőztek. A fül és a gyűrű pereme között 20mm a távolság, a középpontok egybe esnek. Sajnos rajz nincs ,fotó viszont van ha kell . Üdv Benda Szia, köszönöm neked is a segitséget.. :) :angel:Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Berci13 - 2017. augusztus 29. 11:25:47 am Sziasztok!
E23rol lenne szó, ha benyomom a fékpedált, a hidraulikus fékrásrgítő tartályából nyomja fel az olajat, ahogy megtaposom a féket. Valakinek valami ötlet, hogy ez miért van? Előre is köszönöm a segítséget. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Gisti - 2017. augusztus 29. 17:58:18 pm Gázgömb csere lesz.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kzolee - 2017. szeptember 12. 17:43:45 pm Homokszóró házilag:
https://youtu.be/nzmG4njeyRY Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: tom - 2017. október 13. 11:43:03 am Sziasztok!
Valaki említette hogy tud a nagyfaluban, vagy környékén gőzborotvás alvázmosását. Tehát forró víz vagy gőz, aknából vagy megemelve, nem a vicc gépi alvázmosásra gondolok. Előre is köszi. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: BMWWWW - 2017. október 13. 19:17:26 pm Sziasztok! Valaki említette hogy tud a nagyfaluban, vagy környékén gőzborotvás alvázmosását. Tehát forró víz vagy gőz, aknából vagy megemelve, nem a vicc gépi alvázmosásra gondolok. Előre is köszi. Battán a vasúti átjárónál, hívj elmondom pontosan. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: MR.V12 - 2017. november 06. 19:52:32 pm Tudunk olyan szilent gyártót,aki gyári cikkszám után gyárt motortartó bakot?Olyat találtam,ahová minta kell,de ugye az nem megoldható,a gyári szilent meg csak a bakkal/házzal együtt van,és olyan áron,hogy bejelzett a pészmékerem,a jármű vételárának majd 2/3-ada.... :D ::) >:D
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fehércápa - 2017. november 13. 17:26:05 pm Van a motornak melegen egy fura zsíros-szerű hangja, mintha valami súrlódna a szíjak felől.
Néztem már jó párszor eddig nem tudtam rájönni az okára, most mondta egy srác hogy túl feszes lehet a vezérműszíj melegen ez VW betegség is szerinte. Én eddig mindig úgy csináltam, hogy feltettem a szíjat, a feszítőgörgőt nem húztam még meg teljesen, megnéztem a 3 jelet hogy OK-e, majd kézzel átforgattam a motort a főtengelynél 2 egész fordulatot, újra ellenőriztem a jeleket hogy jól állnak-e és utána meghúztam fixre a feszítőgörgő 2 csavarját. A srác szerint be kell nyomni a szíjat félig, ahhoz képest mintha összeérne a két szíj és úgy meghúzni, a vezérműtengely és a főtengely között úgyis meg fog feszülni, és így melegen sem fog nyekeregni. Csak azt nem tudom egy erősebb motorféknél nem tud-e így átugrani a lazább szíj? Illetve hogy meg lehet-e lazítani a nélkül hogy a hűtővizet leengedném? Tapasztalt már valaki ilyet M20-nál? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Sam8888 - 2017. november 14. 09:51:34 am Automata feszítős az m20 vezérműszíja, nem a rugó meg a pöcök hiányzik neked?
Amúgy a segédtengely csapágy szokott elkopni, az szokott hülye hangot kiadni. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fehércápa - 2017. november 14. 12:11:27 pm Automata feszítős az m20 vezérműszíja, nem a rugó meg a pöcök hiányzik neked? Amúgy a segédtengely csapágy szokott elkopni, az szokott hülye hangot kiadni. Nem, nem hiányzik azok megvannak :) Amúgy lehet az a baj hogy én a főtengelyt forgattam az óramutató járásával megegyezően, nem a vezérműtengelyt az óramutató járásával ellentétesen. Azt hittem a kettő hatása ugyanaz mert ugyanazt a részt feszíti meg, csak éppen ezek szerint a feszítőgörgőt nem ugyanúgy feszítik meg! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Pic - 2017. november 14. 12:34:45 pm NE! Nem a vezérműnél feszíted meg, így csak rontasz rajta. A feszítőgörgőt teljesen benyomod (tehát a rugót teljesen összenyomod, lehúzod a feszítőgörgő csavarjait. Felteszed a szíjat, persze előtte minden jelen legyen! Feltetted a szíjat, fellazítod a feszítőgörgőt. A főtengelynél átforgatod a motort kétszer, háromszor. Ellenőrzöl, majd lehúzod a feszítőgörgő csavarjait. Nem bántásból mondom, de ha nem tudod, inkább bízd szerelőre. Egyébként nem kell a vizet leereszteni.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Pic - 2017. november 14. 12:42:47 pm A feszítőgörgő feladata egyébként benne van a nevében. Nem kézzel kell a szíj feszességét beállítani, az az ékszíj. A VW jóbarát inkább ne osszon jótanácsot mert az első gázfröccsre összeakad a motorod. A surrogó hangot adhatja akár a feszítőgörgő is, sajnos én is találkoztam olyannal ami 5.000,- km után már lógott. Jahh és visszaolvastam, ahogy az első hsz-edben leírtad, pont azt írtam le én is. :D
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fehércápa - 2017. november 14. 12:54:41 pm NE! Nem a vezérműnél feszíted meg, így csak rontasz rajta. A feszítőgörgőt teljesen benyomod (tehát a rugót teljesen összenyomod, lehúzod a feszítőgörgő csavarjait. Felteszed a szíjat, persze előtte minden jelen legyen! Feltetted a szíjat, fellazítod a feszítőgörgőt. A főtengelynél átforgatod a motort kétszer, háromszor. Ellenőrzöl, majd lehúzod a feszítőgörgő csavarjait. Nem bántásból mondom, de ha nem tudod, inkább bízd szerelőre. Egyébként nem kell a vizet leereszteni. Pic! De én úgy csináltam ahogy leírtad! A főtengelyt forgattam át kétszer a motor járásával megegyező irányban, utána lehúztam. A Haynes és a gyári szervízkönyv is viszont azt írja hogy a vezérműtengelyt kell forgatni az óramutató járásával ellentétesen! Így utólag átgondolva lehet hogy máshogy feszül meg a görgő mivel közvetlen utána van, nem 3-al utána. Ki fogom próbálni úgy is. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Pic - 2017. november 14. 13:05:30 pm Hát, én a főtengelynél feszítem meg, de megnéztem, a javítási kézikönyv valóban így írja. :D
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fehércápa - 2017. december 01. 23:32:38 pm Kicsit gyorsan fogy a benzinem 30 km-en elment vagy 10 liter. Valahol szivároghat a benzin. A hajlékony benzincsöveket már kicseréltem a motortérben, de alánézve azt látom hogy a fém csövek amint befordulnak a tanknál bizony elég korrodáltak. Fentebb ahol nem látszik talán még jobban. Lehet rézcsőből hajlítani? Az legalább nem korrodál. Minta valaki csinált volna már ilyet, csak nem találtam a garázsokban, a képek is igen hiányosak már sajnos...
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Pic - 2017. december 01. 23:49:19 pm Steffe hajtogatta le anno. ;)
Steffe aranybol csinalt mindent! 8) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Karell Gott - 2017. december 05. 10:01:54 am Kicsit gyorsan fogy a benzinem 30 km-en elment vagy 10 liter. Valahol szivároghat a benzin. A hajlékony benzincsöveket már kicseréltem a motortérben, de alánézve azt látom hogy a fém csövek amint befordulnak a tanknál bizony elég korrodáltak. Fentebb ahol nem látszik talán még jobban. Lehet rézcsőből hajlítani? Az legalább nem korrodál. Minta valaki csinált volna már ilyet, csak nem találtam a garázsokban, a képek is igen hiányosak már sajnos... Anno én is jártam így.A rézcső tökéletes,valószínűleg az kerül nekem is vissza.De néztem a gyárit is a minap,13.000 Ft körül találtam schmiedmannon,a csövek darabját.A karbisokhoz elég egy,ott nincs visszafolyó ág,a spricniseknél kell a 2. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Sam8888 - 2017. december 05. 11:46:47 am Anno én is jártam így.A rézcső tökéletes,valószínűleg az kerül nekem is vissza.De néztem a gyárit is a minap,13.000 Ft körül találtam schmiedmannon,a csövek darabját.A karbisokhoz elég egy,ott nincs visszafolyó ág,a spricniseknél kell a 2. A 20/6-nál van visszafolyó ág! :) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fura - 2017. december 17. 15:52:33 pm Picit off kérdés de e39 523ia alatt 5hp18- vagy 19 válto van 2000/4 ho. Ma megnéztem a realoemben de 2 féle váltot hozott...
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Gisti - 2017. december 17. 16:37:03 pm Írd be alv@zsz@m szerint.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fura - 2017. december 18. 05:51:49 am Írd be alv@zsz@m szerint. Ugy csináltam. De akkor is. Google barátommal,utána jártam 99%hogy 19-es. Alul az üritö, oldalt a betöltö Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Chris19890827 - 2017. december 20. 14:37:30 pm Hello,
Remelem jo helyen kerdezek. Van egy 87es 525e-m 320ezer kilometerrel. kb egy eve volt cserelve benne guibo meg central support bearing a kardanon ami mostanaig tartott. Lecsereltem ismet ezt a ket alkatreszt, viszont kb 60 merfoldes temponal eszrevehetoen remeg a kocsi, erezni, hogy az utasules mozog. nagyon eros gyorsitaskor pedig mintha verne a kardan az alagutat, kisse tanacstalan vagyok mert ezek a tunetek CBS es Guibo cserere utalnanak. elhajlott a kardanom? szereleskor meg volt mindig jelolve hogy ne menjen el a kiegyensulyozas. Van valakinek esetleg egy elado komplett kardanja? Kosz, Chris Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kzolee - 2017. december 20. 20:02:33 pm Guibo = hardy tárcsa
Csb = kardán felfüggesztő csapágy , csak hogy fordítsak. :D Lenne pár kérdésem: A Hardy tárcsa jó irányba lett feltéve? Milyen gyártmány? Gyári vagy utángyártott? A csapágy miért lett cserélve? Volt valami jele az elhasználódásnak? Milyen alkatrész került bele? Váltó bakok cserélve esetleg ellenőrizve lettek? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Miki 24V - 2017. december 20. 21:34:42 pm Zoli vonalát folytatva.
Esetleg helytelen váltótartó bak, kardán csukló, illetve a kardán központosító persely a vált oldalon. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Kátrány Joe - 2017. december 23. 00:18:34 am Az enyém akkor csinált hasonló dolgokat amikor a hátsó kardánkereszt beált . Ez azért hagyott mély nyomot mert csak akkor derült ki amikor levettem az egészet.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fura - 2017. december 23. 06:50:24 am Az e21 akkor csinált ilyet amikor xar volt a kardán függesztö csapágy
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2017. december 27. 15:20:20 pm Par eve keszitettem egy fordulatszam kalkulator excelt, amit a forumon is megosztottam.
Sajnos nem talalom a gepemen, pedig kicsit matekoznek. Valakinek esetleg meg van, vagy van keznel hasonlo? Koszi! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: krivikri - 2017. december 27. 15:47:10 pm Szia ment email.
Krisz Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2017. december 27. 22:13:53 pm Koszi szepen! ;)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: tom - 2017. december 29. 11:32:05 am Szia!
Nekem is hasonló volt a jelenség, én is kicseréltem az 1.éves hibátlan kardán csapágyat, persze nem változott semmi. Erős gyorsításnál én is azt hittem hogy a kardán üti az alagutat persze semmi nyoma nem volt. Nekem a difi adta ezeket a jelenségeket, mert mikor lecseréltem az olajban talált sok fémreszelék miatt, minden hiba megszűnt. ;) :) Hello, Remelem jo helyen kerdezek. Van egy 87es 525e-m 320ezer kilometerrel. kb egy eve volt cserelve benne guibo meg central support bearing a kardanon ami mostanaig tartott. Lecsereltem ismet ezt a ket alkatreszt, viszont kb 60 merfoldes temponal eszrevehetoen remeg a kocsi, erezni, hogy az utasules mozog. nagyon eros gyorsitaskor pedig mintha verne a kardan az alagutat, kisse tanacstalan vagyok mert ezek a tunetek CBS es Guibo cserere utalnanak. elhajlott a kardanom? szereleskor meg volt mindig jelolve hogy ne menjen el a kiegyensulyozas. Van valakinek esetleg egy elado komplett kardanja? Kosz, Chris Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Chris19890827 - 2018. február 05. 15:20:19 pm Koszonom a hozzaszolasokat es a forditast:)
itt az elso szettem https://imgur.com/a/8ZxMl es itt a masodik: https://imgur.com/a/eVzme Valto tarto bakok rendben vannak, azt hiszem elviszem kiegyensulyoztatni a kardanom. ja es tegnap keszult egy teszt felvetel: https://www.youtube.com/watch?v=OfRa6EWBRjw&t=12s Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Himizoli1 - 2018. február 25. 14:11:00 pm Az e28nak fixek az ablak spricni fúvókài? Próbàltam àllítani, de nem mozdulnak, pedig újak
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: krivikri - 2018. február 25. 17:11:51 pm Az e28nak fixek az ablak spricni fúvókài? Próbàltam àllítani, de nem mozdulnak, pedig újak Tűvel lehet állítani. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: nortem - 2018. február 26. 13:29:38 pm Sziasztok.
Tud valaki abban segíteni, hogy E12-nek a gyári 6Jx14 ET22 kerekei helyett felmegy a 8Jx16 ET23 felni? Konkrétan az E38-as Styling4-es kerekeire gondoltam. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Miki 24V - 2018. február 26. 22:46:18 pm Elöl koppra alászedve a stabilizátorhoz hozzá fog érni a gumi, hátul 225/50 16-al elfér. :)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: nortem - 2018. február 27. 09:47:19 am Elöl koppra alászedve a stabilizátorhoz hozzá fog érni a gumi, hátul 225/50 16-al elfér. :) Ismételten köszönöm segítséget Miki! :409: Ezek szerint pogácsa nélkül nincs esélyem, vagy nem kell élesen kanyarodni! ;D Milyen vastag pogácsa oldja meg a problémát? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Wineiel - 2018. február 27. 14:21:50 pm Sziasztok. Tud valaki abban segíteni, hogy E12-nek a gyári 6Jx14 ET22 kerekei helyett felmegy a 8Jx16 ET23 felni? Konkrétan az E38-as Styling4-es kerekeire gondoltam. Gyönyörű az autód, kár lenne ezzel elrontani. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: nortem - 2018. február 27. 18:32:30 pm Gyönyörű az autód, kár lenne ezzel elrontani. Már mint a pogácsával? ;D ;D ;D Igazából azért eset erre a választás mert ez hasonlít egy kicsit a korabeli alpina felnihez. A gyári 14-es alu kerekét meg kicsinek találom. Akkor lehet nem az? Egyébként a felni, vagy a mérete nem tetszik a párosítás során? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2018. február 27. 21:30:52 pm 14-es Alpina felnit normalis aron tudsz talalni a hasznalt piacon.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Miki 24V - 2018. február 27. 23:11:21 pm Már mint a pogácsával? ;D ;D ;D Igazából azért eset erre a választás mert ez hasonlít egy kicsit a korabeli alpina felnihez. A gyári 14-es alu kerekét meg kicsinek találom. Akkor lehet nem az? Egyébként a felni, vagy a mérete nem tetszik a párosítás során? Szerintem Dani arra céloz, hogy egyszerűen nem illik rá. Pogácsát inkább ne. Akkor nagyon kint lesz és az első sárvédő peremét tudja meggyűrni. A B7 turbo-n is elöl csak 7x16 van, 205 széles gumikkal. Nekem anno az E23 féle TRX felnin lévő 225-s méretű gumi beleért a stabilizátorba teljesen alászedett kormánynál. Ezzel együtt várjuk HimiZolit a mikrofonhoz, neki sem hétköznapi méret van/volt az E12-n. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: nortem - 2018. február 28. 21:43:05 pm Szerintem Dani arra céloz, hogy egyszerűen nem illik rá. Pogácsát inkább ne. Akkor nagyon kint lesz és az első sárvédő peremét tudja meggyűrni. A B7 turbo-n is elöl csak 7x16 van, 205 széles gumikkal. Nekem anno az E23 féle TRX felnin lévő 225-s méretű gumi beleért a stabilizátorba teljesen alászedett kormánynál. Ezzel együtt várjuk HimiZolit a mikrofonhoz, neki sem hétköznapi méret van/volt az E12-n. Értettem én csak poénkodtam. Hát nem tudom, így elképzelés alapján nekem tetszene alatta, de ki tudja lehet élőben tényleg szőrnyű lenne. Mondjuk én kupak nélkül terveztem és fekete középpel. Most néztem, hogy Styling 4 Vielspeiche-ból volt 7x15 ET20 is!!! De ha már így leszavaztátok, akkor így nincs más választásom mint egy gyári 16-os alpina, kb. a kocsim áráért. :( Mondjuk, hogy honnan? :-| Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Karell Gott - 2018. március 01. 10:24:08 am Sziasztok!
Jártas valaki az m30 fejek számozásában ? 1708843-ez ,ahogy néztem a b35é. De van itt másik kettő,amit nem tudunk eldönteni: -1262243 (arra jutottunk, ez a b30) -1277328 ( lehet hogy b25-b28 ? ) Köszönöm. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2018. március 06. 11:17:45 am Az e28nak fixek az ablak spricni fúvókài? Próbàltam àllítani, de nem mozdulnak, pedig újak Zoli, gondolom a 21-be probaltad te is. Sikerült? Rendeltem en is, de a szög láthatóan nem jo... állítani nem tudtunk rajta tuvel. Mivel eleve hatra nyúlik, igy le kene belőle koszorulni finoman, hogy ne logjon a hézagba. Viszont bele sem kezdtünk, hiszen nem stimmel majd a vízsugár szöge. Mit gondolsz? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Kátrány Joe - 2018. március 19. 21:00:43 pm Üdv. Olvastam valahol ,hogy még lehet kapni új kiegyenlítő tartályt (E28,525i).Tud valaki bővebb felvilágosítást adni evvel kapcsolatban? Előre is köszönöm.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Miki 24V - 2018. március 19. 22:56:42 pm Ez a cikkszáma: 17 11 1 178 252
Bármelyik BMW képviseletnél, Schmiedmann-nál https://www.schmiedmann.hu/ (https://www.schmiedmann.hu/), vagy Unix, Bárdinál is beszerezhető egyedi rendeléssel. Ára beszerzési forrástól függően 21-23ezr Ft között mozog. Fontos! Üresen érkezik, sem sapka, sem szintjelző nincs rajta! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Kátrány Joe - 2018. március 20. 21:59:22 pm Köszönöm.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: mikóE28 - 2018. március 20. 23:16:54 pm Tűvel lehet állítani. És itt van pontos beállítások a fúvókáknak. ^-^ Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Himizoli1 - 2018. március 21. 11:27:33 am Zoli, gondolom a 21-be probaltad te is. Sikerült? Rendeltem en is, de a szög láthatóan nem jo... állítani nem tudtunk rajta tuvel. Mivel eleve hatra nyúlik, igy le kene belőle koszorulni finoman, hogy ne logjon a hézagba. Viszont bele sem kezdtünk, hiszen nem stimmel majd a vízsugár szöge. Mit gondolsz? Módosítani kell, és nem teljesen szépen áll. A vízsugár szögét be tudtam állítani jó. Funkcionálisan jó, csak nem szép!!!! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Himizoli1 - 2018. március 21. 11:33:16 am Nekem 7 es 8 x16 van fent elol 205 hátul 225....szoros de elfér...
Szerintem Dani arra céloz, hogy egyszerűen nem illik rá. Pogácsát inkább ne. Akkor nagyon kint lesz és az első sárvédő peremét tudja meggyűrni. A B7 turbo-n is elöl csak 7x16 van, 205 széles gumikkal. Nekem anno az E23 féle TRX felnin lévő 225-s méretű gumi beleért a stabilizátorba teljesen alászedett kormánynál. Ezzel együtt várjuk HimiZolit a mikrofonhoz, neki sem hétköznapi méret van/volt az E12-n. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: nortem - 2018. március 21. 17:10:16 pm Nekem 7 es 8 x16 van fent elol 205 hátul 225....szoros de elfér... És mekkora ET-vel? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2018. március 21. 20:03:11 pm Módosítani kell, és nem teljesen szépen áll. A vízsugár szögét be tudtam állítani jó. Zoli, kuldj kerlek kepet, nekunk nem sikerult..Funkcionálisan jó, csak nem szép!!!! koszi! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2018. november 29. 22:31:10 pm Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. :-|
Uj rugo? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: nortem - 2018. november 29. 23:07:10 pm Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. :-| Uj rugo? Rugó nélkül próbáltad már? A csavar amin mozog, "forog" nem lehet bűnös? A rugó karikák ahol össze érnek nem rozsdásak? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Pic - 2018. november 29. 23:08:02 pm A pedál forgáspontját is kenyegessed meg. ;)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: tom - 2018. november 30. 12:37:57 pm Autómata váltó? :D :D >:D :crazy2:
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Kátrány Joe - 2018. november 30. 22:28:32 pm Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. :-| Hány rugó egy új rugó ? Egyébként ha nyikorog az azt jelenti , hogy használod , hogy működik :sm_68: különben nincs benne rádió? :1075:Uj rugo? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Karell Gott - 2019. január 15. 12:29:01 pm Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. :-| Uj rugo? A rugó nincs beakasztva külön egy ilyen gumi cuccba a pedálon meg az ellentétes oldalon ?Valami dereng,de nem biztos ,hogy ott van amire gondolok. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3071-EUR-09-1978-E21-BMW-323i&diagId=35_0001 A 11 és 23as cuccra gondolok grommet néven. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Graf Spee - 2019. május 04. 08:12:11 am Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy kis gond E38 725 TDS BMW-mmel. Úgy viselkedik, mintha nem kapna üzemanyagot. Nemrég elrepedt a tankja és csöpögött belőle elég nagy intenzitással a gázolaj. Természetesen a tankot kicseréltettem. Az után, hogy ez megtörtént párszáz kilométerre rá a kocsi egy másik hiba jeleit mutatta. Elkezdett hirtelen úgy viselkedni, mintha elfogyott volna belőle az üzemanyag. Szerencsére ezt pont egy benzinkút közelébe tette így bementem és teletankoltam. Ugyanakkor már gyanús volt nekem, hogy 72-75 liter helyett csak 56 litert tudtam beletankolni. De tény, hogy utána normálisan működött... egy darabig.... Elmentem így valamivel több, mint 200 kilométert majd utána a motor megint elkezdett fulladozni... eleinte csak ha nagyobb fordulatszámokon üzemelt a motor később, pedig már önmagától lefulladt. Szerencsére nem voltam messze az otthonomtól és haza tudtam jönni. Ez a jelenség is olyan volt, mint mikor a kocsiból elfogy az üzemanyag. Mondom lehet, hogy egyszerű a hiba. Kicseréltem a motortérben található gázolajszűrőt úgy is nagyon régi volt már. Sajnos viszont úgy néz ki hogy nem sikerült megoldani a problémát. Az hogy eleinte nehezen akart beindulni az betudható szerintem annak, hogy időbe telt míg az a nagyobb szűrőház újra telítődik üzemanyaggal. Majd a kocsi beindult. Mondom hagyom egy 5-10 percet járni alapjáraton hogy rendesen átjárja a rendszert az üzemanyag de nem kellett 1-2 perc sem és a motor lefulladt. Utána pedig nem történt semmi, csak az akku merült le. Tapasztalt már valaki hasonlót? Esetleg ismeri valaki, hogy ennek a BMW-nek az üzemanyagrendszere hogy néz ki. Nagyon örülnék bármilyen ötletnek, hogy mi lehet a hiba. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Sztavrosz - 2019. május 04. 18:22:34 pm Szerintem nézd meg az üzemanyag szivattyút. Lehet az döglődik, és néha megszorul nem megy. Csak tippelek, dízelem sohasem volt.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kzolee - 2019. május 04. 19:20:37 pm A tank két félből áll, az egyikből a másikba egy sugárszivattyú emeli át az üzemanyagot, az el tud koszolódni. Ilyenkor csak a jobb oldali tankfélből táplálkozik a motor, meg amennyi átszivárog a másik oldalról. Az E39.hu-n részletesen foglalkoznak a problémával, érdemes átolvasni. ;)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Graf Spee - 2019. május 04. 21:51:22 pm A tank két félből áll, az egyikből a másikba egy sugárszivattyú emeli át az üzemanyagot, az el tud koszolódni. Ilyenkor csak a jobb oldali tankfélből táplálkozik a motor, meg amennyi átszivárog a másik oldalról. Az E39.hu-n részletesen foglalkoznak a problémával, érdemes átolvasni. ;) Köszönöm. Tehát ha még nem is működik a szivattyú akkor is egy olyan tanknál amiből kb. 20 liter üzemanyag hiányzik maximum be kellene indulnia. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: maxx900 - 2019. május 13. 19:19:28 pm Z3 roadster-be jó lehet az e36 ültetőrugó??
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: mbmx - 2019. május 14. 12:12:19 pm Z3 roadster-be jó lehet az e36 ültetőrugó?? Szerintem a compacté kompatibilis vele, elöl-hátul! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2019. május 15. 21:01:28 pm Köszönöm. Tehát ha még nem is működik a szivattyú akkor is egy olyan tanknál amiből kb. 20 liter üzemanyag hiányzik maximum be kellene indulnia. Graf, szerintem fordulj Viktorhoz. Keni-vagja a tds-t, biztosan lesz azzal az autoval meg mas is, ha tud segiteni, azt gondolom jol jarsz vele ;) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: BMWWWW - 2019. május 19. 19:07:59 pm Ráérek? Amúgy szerintem adagolós a kocsi, ahhoz meg egy szakirányú szervíz szükséges. Esetleg a tank cseréjénél rosszul rakták vissza a szivattyú házat és a két tartó fülből kiszabadult, így úszkál az üzemanyagban, néha eléri a búvárcső, néha nem.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fehércápa - 2019. szeptember 29. 12:53:45 pm Sziasztok!
Épp váltót fogok cserélni ezért rendeltem egy új SKF kinyomócspágyat a Fékmestertől, gondoltam biztos jó lesz. Meg is jött pénteken, de hát nem igazán olyan volt mint amire számítottam. A belseje műanyagból van, a felső peremét félig ki lehet húzni és dönteni, elég kis gyengusnak látszik így elsőre és ahogy forgattam még hangja is van, kék SKF-es dobozban volt. Mondtam nem igazán erre számítottam, rendesek voltak mondták, hagyjam ott, és hétfőre rendelnek egy másikat, másik forrásból hátha az jobb lesz. (Ezt elvileg Franciaországba gyártatta az SKF.) A fotók neten olyan sötétek hogy semmi sem látszott amúgy belőle. Mivel az új váltó kinyomócsapágyának csak egy pici hangja volt, lepattintottam a fedelét, ami alatt valami lemez porvédőszerű van, de tovább szétszedni nem tudtam. Ki lehet ennek a belsejét cserélni? Ha ezt kimosom jobb lesz vagy rosszabb? Talán alkatrészmosó lenne jó hozzá, de az nekem nincs, csak Brigéciol 2000, izopropil-alkohol, vagy féktisztító áll rendelkezésemre. Ha sikerülne valahogy felújítanom szerintem jobban járnék vele mint egy újjal. Újított már fel valaki ilyet? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: MR.V12 - 2019. szeptember 29. 17:42:25 pm Vegyél egy új kinyomó csapágyat a BMW-től. ;)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fehércápa - 2019. szeptember 30. 20:33:31 pm Szét lehet szedni 8)
Ha benyúlunk alul a dzsuva alatt van egy zéger-gyűrű amit szétfeszítve lejön a felsőrész. Beáztattam egy napra Brigéciolba, tiszta lett, de erősen bemattult. Elvesztette a fényes krómszerű felületét. Jó lesz ez így? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kzolee - 2019. október 01. 05:23:39 am Nekem a Sachs új kuplungszettben is műanyag porvédős kinyomócsapágy volt. Évek óta bírja, nem volt vele gond.
Szerintem felújítani nem tudod, ha már kopottak az alkatrészei... A régi porvédőn a szilent is szépen el lehet öregedve.... Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Miki 24V - 2019. október 01. 07:54:51 am Zolit tudom erősíteni, semmi baj a Sachs kinyomóval.
Ez a cikkszáma, én ezt használom: SACHS 3151 047 331 A régit dobd ki a fenébe, 1 másodpercet ne pazarolj rá. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: fehércápa - 2019. október 01. 22:02:47 pm Inkább a LUK-ot fogom megvenni mert az még fém :) És én abban valahogy jobban bízom.
Meg mert olyan a formája mint az eredetinek, ami F&S volt, amit megvett a LuK, a LuK-ot meg megvette a Schaffler? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: krivikri - 2020. február 18. 20:42:04 pm Sziasztok.
Lenne 3db váltó, valaki felismeri szám alapján valamelyiket? Getrag 240.0.0460.90 Getrag 240.0.0161.90 Getrag 242.0.0171.90 ez e28 20i ha minden igaz Danke Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kzolee - 2020. május 04. 14:50:44 pm Zármágus kerestetik :D
A bal oldali a sima csomagtérzár, a jobb oldali a központis. Eddig jött szét, nem tudom hogyan lehet a cilinderbetétet kicserélni. Van valakinek ötlete? A központisnak nincs meg a kulcsa... :P Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: gagus - 2021. március 22. 06:52:55 am 728i L-jet.
Indul prímán, megy, megáll. Üzemi hőmérsékleten leállítom, utána nem indul. Ha hül, megint pöcc. Összes üzemanyag cső, benzinhídon a tojás, vákumcsövek, AC, benzinszűrő, gyertyák cserélve. Mit nézzek még? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Gisti - 2021. március 22. 13:44:36 pm Becsöpög?
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: gagus - 2021. március 22. 13:46:34 pm Becsöpög? Mi? Hová? >:D Passz. Bemelegedésszabályzó esetleg? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Gisti - 2021. március 22. 16:13:12 pm Az vagy a porlasztó csúcsok.
Nagyon olyannak tűnik mintha gázosodna. Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: gagus - 2021. március 22. 16:40:26 pm Ne idegelj, most kötöttem le a gázt.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: BMW Józsi - 2021. március 22. 17:55:06 pm 728i L-jet. űIndul prímán, megy, megáll. Üzemi hőmérsékleten leállítom, utána nem indul. Ha hül, megint pöcc. Összes üzemanyag cső, benzinhídon a tojás, vákumcsövek, AC, benzinszűrő, gyertyák cserélve. Mit nézzek még? Elengedi a benzinnyomást. A visszafolyóágat szorítsd el indítózáskor . :) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Kátrány Joe - 2021. március 22. 20:28:32 pm Nem lehet , hogy melegen is ad neki benzint a dúsító ?
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: gagus - 2021. március 23. 08:06:09 am Nyugalom gyerekek, 24Voltos Miklóssal megszakértettük. hogy rossz stekker volt rádugva a hidegindítóra, vlami drapp színű, aminek azóta sincs gazdája :D de a megfelelő fekete ráhelyezésével megoldódott az ügy >:D
Köszöntem! Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: totyy528 - 2021. július 04. 16:48:39 pm Sziasztok!
Rögtön két kérdéssel fordulok tapasztalt kollegáimhoz. 1. Leszedtem a szívósort, mert kicserélem a benzincsöveket, jól el vannak öregedve, pedig 15 éve raktam fel őket.. Mennyire természetes, hogy a szívósorban és a pi.llangószelepnél is van egy minimális olajpára? Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: totyy528 - 2021. július 04. 17:44:50 pm 2. A pillangóház alatt találtam egy ilyen ledugózott kimenetet. Innen nem kellene vmi vákumcsőnek mennie valahová? Köszi előre is a segítséget.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Zombi - 2021. július 05. 10:52:12 am Nem tudom május óta kaptál-e választ de leírom, hátha másnak is hasznos. A króm kupak 2 helyen a tövénél, be van nyomva, ezeket kell megfurni, ezután ez lejön. Ezt követően tudod a kis lamellákat cserélni. Majd mindent összeraksz ahogy volt és kész. A króm kupakot pedig elforgatva kis pontozóval újra behorpasztod a lyuk felett, így marad újra a helyén. Remélem sikerült érthetően fogalmaznom.
Zármágus kerestetik :D A bal oldali a sima csomagtérzár, a jobb oldali a központis. Eddig jött szét, nem tudom hogyan lehet a cilinderbetétet kicserélni. Van valakinek ötlete? A központisnak nincs meg a kulcsa... :P Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Karell Gott - 2022. november 26. 13:58:13 pm E24 első és hátsó rugók átmérőjében tud valaki segíteni?Köszönöm.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2022. december 04. 14:30:57 pm Központizár mágus kéne nekem is. Ugyebár E12 központizár van az E21-ben - eddig hibátlanul működött. Robin (és Sanyin) kivül más is hozzányúlt az autóhoz, ennek tudom be, hogy se a központizár, se az elektromos tükrök nem működnek azóta. Mindegy, valahogy hozzászoktam már :-|.
Jelenség: a vezetőoldalit ha nyitod, csak az nyílik, anyós nem. Zárni megprobálja, de visszanyit, érzékeli, hogy nem tudja bezárni a túl oldalon. Anyós oldal felől nyitva nyílik mindkettő. Anyós oldalról zárni szintén csak azt az oldalit sikerül. Ergo: nyitás vezető felől akkor az anyós zárva marad, de ha nem nyitod ki és csak a vezetőoldali zárnád be, akkor be tudod zárni. Ha viszont mindkét ajtó használva van, akkor az anyósnál gomb lenyom, ajtó becsuk, majd a vezetőoldali kulccsal zár. Vajon melyik motor, milyen a környékén lenne érdemes keresni és mit? Tudom, lotto, de hátha tipik hiba, valami mikrokapcsoló vagy ilyesmi és a magamfajta fél idióta is meg tudja oldani. :crazy2: Tükörnél gondolom ki kéne méregetni hol van feszültség, hol nincs... biztosítékok persze rendben. Köszi előre is :) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Gisti - 2022. december 04. 19:57:42 pm Központizár mágus kéne nekem is. Ugyebár E12 központizár van az E21-ben - eddig hibátlanul működött. Robin (és Sanyin) kivül más is hozzányúlt az autóhoz, ennek tudom be, hogy se a központizár, se az elektromos tükrök nem működnek azóta. Mindegy, valahogy hozzászoktam már :-|. Mi volt turkálva az ajókon belül?Jelenség: a vezetőoldalit ha nyitod, csak az nyílik, anyós nem. Zárni megprobálja, de visszanyit, érzékeli, hogy nem tudja bezárni a túl oldalon. Anyós oldal felől nyitva nyílik mindkettő. Anyós oldalról zárni szintén csak azt az oldalit sikerül. Ergo: nyitás vezető felől akkor az anyós zárva marad, de ha nem nyitod ki és csak a vezetőoldali zárnád be, akkor be tudod zárni. Ha viszont mindkét ajtó használva van, akkor az anyósnál gomb lenyom, ajtó becsuk, majd a vezetőoldali kulccsal zár. Vajon melyik motor, milyen a környékén lenne érdemes keresni és mit? Tudom, lotto, de hátha tipik hiba, valami mikrokapcsoló vagy ilyesmi és a magamfajta fél idióta is meg tudja oldani. :crazy2: Tükörnél gondolom ki kéne méregetni hol van feszültség, hol nincs... biztosítékok persze rendben. Köszi előre is :) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2022. december 07. 16:04:13 pm Gisti, az ajtók le lettek szerelve, kibelezve nem, de ugye minden csatlakozó széthúzva. Se a tükör, se a zárak nem voltak ki/leszerelve.
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: kzolee - 2022. december 07. 20:57:35 pm Nekem az ajtóból a kasztniban lévő köteghez kapcsolódó csatlakozó oxidálódott picit, és nem megy a központi zár. Érdemes lesz nálam kipiszkálni a pin-ekez, újraforrasztani, letakarítani. Lehet, hogy nálad is ez a baj. ::)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Gisti - 2022. december 08. 18:14:57 pm Csatlakozom Zolihoz ott nézzetek körül először. Oxid, vezeték törés
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2022. december 12. 22:44:12 pm koszi szepen a tippeket!
erre fele kezdek majd nezelodni, ha lesz egy kis ido ra. most bento stilusban tolom, amugy sem tartok bent nagyon semmit, egyszeruen nyitva hagyom >:D (nem tudom nektek meg van-e az a sztori, hogy neki egyszer megprobaltak ellopni/feltorni az E32-t, de mivel nyitva hagyta, nem birtak fel(jebb) huzni a zarat - es nem nyitottak ra :D Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: tom - 2022. december 15. 08:07:00 am Svájcban ellopni???!!!!
Szerintem még tesznek is bele egy kis CHF-t ha nyitva hagyod!! ;D :D ;) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: Gisti - 2022. december 15. 14:51:23 pm Svájcban ellopni???!!!! Már ott is vannak magyar cigányok.Szerintem még tesznek is bele egy kis CHF-t ha nyitva hagyod!! ;D :D ;) Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: tom - 2022. december 16. 15:52:12 pm Mondjuk ez igaz, erre nem gondoltam! :) ::)
Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: collins - 2022. december 16. 17:09:28 pm Svájcban ellopni???!!!! egyébként tényleg ritka, mert a büntetés irtó durva érte. emiatt nem igen lopnak rendszámos ebringát sem, mert az olyan, mintha autót lopnál.Szerintem még tesznek is bele egy kis CHF-t ha nyitva hagyod!! ;D :D ;) persze némi bűnözés itt is van, de tényleg szerencsére ezen a környékéken továbbra is minden mindenhol nyitva és nem tűnnek el a dolgok. aztán ez sem lesz mindig így, 2004-ben Düsseldorfban a rokonaim sem zárták a házat :(. most pedig már a kertkaput is kell, és így is pár évente feltörik a kert közepi kis sufnikat... :( Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: totyy528 - 2023. május 08. 22:08:52 pm Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni. Motortér fényképeket szeretnék kérni, mert a vákuumcsöveket nem tudom jól elhelyezni. Kerestem fényképeket az interneten, de nem igazán találtam olyat, ami jól mutatja a vákuumcsövek elhelyezését. Ha lehet, közeli fényképeket küldjetek, amelyeken jól látszanak a vákuumcsövek helyes elhelyezése. ETKban is néztem, de mást hoz automatához, mint amit pl a szerelési útmutató ír( gyújtáselosztónál lévő vákumdobból két csőkiállás is van. Robbantott ábrán mindkét csövön szerepel vákumcső, szerelési útmutató szerint automatánál az alsó szabadon marad. Viszont hogy az alsóra is tettem egy vákuumcsövet, rendkívül nagy mértékben javult a motor járása, a meleg indítás sokkal jobb lett, viszont a kocsi erőtlen) nagyon köszönöm! E12 528iA m30 Cím: Re:Autóreszelgető Műhely 3. Írta: gerike84 - 2023. május 16. 09:40:08 am Sziasztok,
Valaki tudna nekem segíteni E28 524 TD automata váltójába mennyi olaj kell? Előre is köszi. Geri |