CápaBMW fórum
2024. április 28. 13:23:15 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 ... 215   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 3. - CápaBMW témájú beszélgetés  (Megtekintve 2922316 alkalommal)
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #5310 Dátum: 2013. február 22. 09:23:08 am »

icon_slyuni



Ez pécsikesztyű?  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #5311 Dátum: 2013. február 22. 10:58:56 am »

Szigorúan!  Grin
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5312 Dátum: 2013. február 23. 20:35:31 pm »

Szép vas

http://www.ebay.de/itm/BMW-530i-E12-Bj-1978-Oldtimer-Kein-Rost-ungeschweisst-325-535-635-735-M5-M3-/151000184438?pt=Automobile&hash=item23284ff676

Viszont az Amcsikat sosem értettem meg... Ezek a lökösök gusztustalanok.

A "új" 123masomról az elsők között estek le...
Naplózva

Bence
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5313 Dátum: 2013. február 23. 20:58:51 pm »

Keresd a hibát, avagy korcs cápa támadásra kész a szürkületben.



* hiba.jpg (80.24 KB, 800x533 - megtekintve 549 alkalommal.)
Naplózva

Főmordor.
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5314 Dátum: 2013. február 23. 21:08:56 pm »

Keresd a hibát, avagy korcs cápa támadásra kész a szürkületben.



e21 géptetü Cheesy
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5315 Dátum: 2013. február 23. 21:56:18 pm »

e21 géptetü Cheesy

Az 520 feliratra gondoltam. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5316 Dátum: 2013. február 23. 22:57:44 pm »

Most ez cápa? Életemben először találkoztam vele. Cheesy



* bmw.jpg (161.01 KB, 800x533 - megtekintve 611 alkalommal.)
Naplózva

Főmordor.
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5317 Dátum: 2013. február 23. 23:03:45 pm »

Nem cápa és BMW 2000  Smiley
Naplózva

70/627-5355
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5318 Dátum: 2013. február 23. 23:09:49 pm »

Ez volt az ún. "Neue klasse", nem? Abból a korszakból származik a 2000 Cs is, ha jól emléxem.

Nem cápa és BMW 2000  Smiley
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5319 Dátum: 2013. február 23. 23:21:42 pm »

Szerintem nem gyári a felni. Cheesy



* bmw2.jpg (150.86 KB, 800x533 - megtekintve 599 alkalommal.)
Naplózva

Főmordor.
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5320 Dátum: 2013. február 23. 23:32:33 pm »

E30-ra gyári  Cool

Szerintem nem gyári a felni. Cheesy


Naplózva
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5321 Dátum: 2013. február 23. 23:35:44 pm »

Ha beledöglök is, meg fogom csinál(tat)ni a széles replikát egyszer az M535i után - egyszerűen nem tudok betelni a látvánnyal;
(motor, váltó, diffi úgy néz ki már meg is van hozzá, csak egy autót kell majd szerezni köré  Cheesy - gombhoz a kabátot). Elfogadható állapotú (fényképen legalábbis) 525-öst alapnak láttam már 1.200-1.500 EUR-ért.



* motorsport15.jpg (63.9 KB, 640x379 - megtekintve 601 alkalommal.)

* motorsport16.jpg (64.5 KB, 640x406 - megtekintve 549 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 23. 23:41:50 pm írta M5swap » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5322 Dátum: 2013. február 23. 23:41:17 pm »

Ha beledöglök is, meg fogom csinálni az M535i után - egyszerűen nem tudok betelni a látvánnyal;



LIKE Cheesy
Naplózva

Főmordor.
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5323 Dátum: 2013. február 23. 23:51:06 pm »

 icon_slyuni


* 1f549a.jpg (60.13 KB, 710x457 - megtekintve 606 alkalommal.)

* 3d64de3.jpg (62.95 KB, 710x471 - megtekintve 608 alkalommal.)

* 8a53ad80.jpg (78.06 KB, 710x471 - megtekintve 625 alkalommal.)

* 428a19.jpg (90.25 KB, 710x471 - megtekintve 611 alkalommal.)
Naplózva
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5324 Dátum: 2013. február 23. 23:52:37 pm »

..


* d65a8.jpg (89.51 KB, 710x471 - megtekintve 612 alkalommal.)

* d1402.jpg (83.6 KB, 710x471 - megtekintve 600 alkalommal.)

* eff861.jpg (78.56 KB, 710x471 - megtekintve 619 alkalommal.)
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5325 Dátum: 2013. február 23. 23:53:07 pm »

Gyönyörűek. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5326 Dátum: 2013. február 23. 23:54:23 pm »

Mekkora tuning lehetett annó a króm lököst kiönteni műanyagból, meg popszegecselni a szélesítést. Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

Főmordor.
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5327 Dátum: 2013. február 24. 00:01:05 am »

A hippikorszak  Cheesy
Kíváncsi lennék, ebből az autóból ténylegesen mi készült Dél-Afrikában a kitelepített német mérnökök keze alá dolgozó helyi napszámosok által  Roll Eyes
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5328 Dátum: 2013. február 24. 00:50:48 am »

icon_slyuni


Ejj,de durva látvány a legfelső képen,azokkal a kerekekkel! shocked
Velem van a baj,ha a legújabb modelleket nézem,akármekkora kerekek vannak rajtuk,akármilyen turbómotor van bennük,meg Mpacket,meg még a tükröt is kompjuter állítja be,észre sem veszem az utcán? sm_68
Ezek a gépcsodák már szinte csak szoftveren léteznek,de megakad a parasztban a levegő,ha meglátja.
Kib@szott jól néznek ki,na! sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5329 Dátum: 2013. február 24. 07:53:29 am »

Hamár fotók, akkor műszaki adatok is;
The Republic Day Trophy race on 5 June 1976 saw the beginning of a S.A. racing legend with the first of many victories for the 530s. With these racers, BMW gave us the real thing; genuine large capacity production line cars with race-bred pedigrees. The racing engines used produced an impressive 202 kw at 6750 r/min with 318 Nm peak torque at 5500 r/min, and a maximum fifth-gear speed of 235 km/h. To keep this beast on the track, Bilstein gas dampers were supplied all round, anti-roll bars were fitted front and rear, and tandem brake boosters with release valves prevented rear brake-lock. Four up rated ventilated disc brakes by Lockheed provided assured stopping power. Two large exhaust pipes exited on the right side next to the driver’s door. Low profile Dunlop tyres were fitted to 406 mm Chaparral wheels, 279 mm wide at the front and 305 mm wide at the rear, with 275/600 and 300/625 tyres fitted respectively. This powerful package was neatly tucked into an aggressive-looking E12 body with flared wheel arches and the brightly decorated BMW Motor Sport colours. Strangely, initially the interior largely remained as on the road cars, including the rear bench, carpet, and door panels. Only the addition of a roll cage reminded the driver that this was indeed a serious race car.
 
 Jópofa, hogy a pályaautóban eleinte bennehagyták a hátsó pamlagot, ajtókárpitokat, szőnyegezést  Cheesy Pedig a súlycsökkentés már nyilván akkor sem volt ismeretlen  Roll Eyes
Naplózva
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5330 Dátum: 2013. február 24. 08:07:58 am »


 Jópofa, hogy a pályaautóban eleinte bennehagyták a hátsó pamlagot, ajtókárpitokat, szőnyegezést  Cheesy Pedig a súlycsökkentés már nyilván akkor sem volt ismeretlen  Roll Eyes

És milyen jól égnek...!  Cheesy  Cheesy
Naplózva
bucibigyó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 471



« Válasz #5331 Dátum: 2013. február 24. 08:14:04 am »

Most ez cápa? Életemben először találkoztam vele. Cheesy



Viktor kertjében évekig romoskodott egy vagy két ilyen csúfság, jó sok csíkospotrohú darázslakás-lakótelep-lakó legnagyobb örömére - nekem ez a BMW nem gyerebe.
Pacekra viszont "cápás" a megjelenése, talán jobban is, mint mondjuk egy 28-é, nem tudom, miért van kitagadva.
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5332 Dátum: 2013. február 24. 10:23:57 am »

icon_slyuni


Mindenféleképpen első szériásból legyen majd Wink Smiley
Naplózva

70/627-5355
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5333 Dátum: 2013. február 24. 10:35:05 am »

Csakhogy még nehezebb legyen a dolog mi  Cheesy

'76-ból autentikus tényleg a kislámpás lenne...


Mindenféleképpen első szériásból legyen majd Wink Smiley
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5334 Dátum: 2013. február 24. 10:38:39 am »

 Wink Smiley

Szerintem sokkal szebbek Smiley Mondjuk a futóművük elég "gyatra" darab, még a második szériához képest is.  Cheesy
Naplózva

70/627-5355
M5swap

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1051


« Válasz #5335 Dátum: 2013. február 24. 11:10:15 am »

E28 ill. E34 futóművel lehet felturbózni gondolom, onnan már könnyebb tovább dolgozni..

Wink Smiley

Szerintem sokkal szebbek Smiley Mondjuk a futóművük elég "gyatra" darab, még a második szériához képest is.  Cheesy
Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5336 Dátum: 2013. február 24. 11:12:39 am »

E28 ill. E34 futóművel lehet felturbózni gondolom, onnan már könnyebb tovább dolgozni..


A hátulját....Az elejével viszont sokat nem tudsz tenni  undecided
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5337 Dátum: 2013. február 24. 11:21:05 am »

Jaja!
Naplózva

70/627-5355
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #5338 Dátum: 2013. február 24. 11:55:03 am »

Mennyire jó ötlet:

Naplózva

1985 E28 530i
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5339 Dátum: 2013. február 24. 13:05:52 pm »

Pont ilyen csíkozást keresek  Smiley Múltkor láttam egy TD-n és megtetszett Smiley
Naplózva

70/627-5355
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 [178] 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 ... 215   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!