THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #2220 Dátum: 2010. december 26. 11:17:19 am » |
|
Mert mindenki szegényebb lenne ha az ilyen kincseket gazdag hülyegyerekek szét b.sznák.
Én nem aggódnék emiatt. Ha én gazdag hülyegyerek lennék, biztosan inkább valami mai sportautót akarnék, nem egy 30 éveset, amit csak az tud megkülönböztetni a 100ezres 315 től, aki ért hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2221 Dátum: 2010. december 26. 11:18:22 am » |
|
Átolvastam én is a hirdetést és nekem is pont ez jött le,amit THT kolléga is írt. Sehol nem említi,hogy C1, hanem a motorjáról tesz említést. Valószínűleg anno bevitte az ALPINA-hoz és kért bele motort, kiput, meg ami látszik. Mint ahogyan anno készültek az E12 525-ből az egyedi Motorsport szériák a sorozatgyártás előtt. Leírás szerint 86 óta nem használják. Tehát lehet valós is a km, bár ha megveszel egy autót a hó elején és még abban a hónapban viszed kötelező átvizsgálásra 2000+km-el, az SZERINTEM 1986-ig (még 4 év futás) lehet többet megy, mint 5000km. Az állapota nem kétséges, a belső is nagyon szép, a motortérben bármilyen kis szépséges kütyüt tudsz reprodukálni, megvásárolni, csak foglalkozni kell vele. Viszont a kevés km mellett meg az szól, hogy a K-jetet már javították. És mikor kell k-jetet javítani? 3 esetben. Sokat állt, félmilliót futott,Magyarországon belenyúltak. Itt egyértelműen a sokat állt játszik. A kevés km-t nem vonom kétségbe, de az első kontrollig megtett km alapján inkább van benne 50-70ezr, mint ötezer. De hát ez is iszonyú kevés és tudjuk, hogy ezeket az órákat kb.10 perc alatt állítod oda, ahová akarod úgy, hogy a festékpecsétet meg sem bontod Az alpinasága meg azon is bukna, hogy egy deka adattábla nincs a műszerfalon és annak környékén Itt egyértelműen az viszi fel az árat,és amiért ér is ennyit, az az amit Bob is mondott, hogy -nem volt lakatolva -nem volt fényezve -törődtek vele állandóan, vigyáztak rá (csak nézzétek meg a motorteret.rengeteg pénz ilyenre megcsinálni) -C1 motor -B6 kipu -nagyon kevés km, még ha nem is ötezer
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2222 Dátum: 2010. december 26. 11:24:54 am » |
|
De Mikinek kedvezménye van. Mint ahogyan Gistinek is Csak Gisti komplett fesz.szab. cserét ajánlott, én meg csak csúszkákat
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2223 Dátum: 2010. december 26. 11:25:25 am » |
|
Hátha neked elhiszi...
Bence, az még az a szabályzó volt, amit én bontottam neked? Ha neked már nem kell, akkor kérném vissza, terveim vannak vele...
Az volt visszakapod...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2224 Dátum: 2010. december 26. 11:27:16 am » |
|
Bence! Véletlenül se vegyél a fesz.szabályzóba 900Ft-ért Bosch "szénkeféket" és meg ne csináld, hátha megint megszopat az autó, vegyél inkább egy újabb bontottat kompletten akár egy új fesz.szabályzó áráért Igazad van Ajánlom figyelmedbe a tegnapi hsz-em a garázsban... főleg az apróbetűs részt!! http://capabmwforum.hu/index.php/topic,978.msg175071.html#msg175071
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2225 Dátum: 2010. december 26. 11:27:27 am » |
|
Néztem ezt az Alpina e-21 hirdetést.Sok az ellenvélemény,az ára tényleg borsós.Képről nehéz megítélni milyen is az autó. A Pléboyba is jók a macák,aztán az életbe Ami nekem furcsa nem Alpina belsős és nincs Alpina első spoiler sem,mikor az tartozéka volt a gyári újaknak.Lehetséges összetört,vagy megvan de nincs fenn meg a többi bla bla.A lényeg nincs rajta ez óriási értékvesztés. A felnin a sok súly hát igen van,nem kevés ez gyanus,de 5000km alatt is lehet padkázni.A kiegyenlítő tartály nem feltétlenül a megtett km arányában sárgul,hanem az idővel is küzd. Azt mondom gyönyörű,ha van spoiler és valós a km akkor ez az ára.Ez a gazdagok sportja aki pedig nem "ért" az Alpinához a történelméhez és az árkategória amit képviselnek,az nem értem miért szól egyáltalán a témához. Toi,mesélj már nekem az alpina történelméről,mert nem értek hozzá,és nem tudom mit képvisel.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2226 Dátum: 2010. december 26. 11:28:20 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2227 Dátum: 2010. december 26. 11:29:49 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2228 Dátum: 2010. december 26. 11:34:58 am » |
|
Toi,mesélj már nekem az alpina történelméről,mert nem értek hozzá,és nem tudom mit képvisel. Mit képvisel? Egy példa. Hogy csináltak olyan napi használatú, full egyszerű kinézetű, 4 hengeres szívó!! E12 520i-t, hogy kb. az űbervanoskönnyűmodernzsírhabkirály 24V B20-akat, de még a B25-öt is kb. a földbetiporja. Vagy esetleg a B7 turbó a hetvenes években a 300+ lovával...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2229 Dátum: 2010. december 26. 11:36:23 am » |
|
Szóval jobb a huszonnégyvoltos megoldás a generátorhoz?
az csak akkor jó, ha maga a szabályzó része megbízható. De vannak esetek, mikor csak a komplett cs. segít
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2230 Dátum: 2010. december 26. 11:37:56 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2231 Dátum: 2010. december 26. 11:39:44 am » |
|
olyan
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2232 Dátum: 2010. december 26. 11:42:40 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2233 Dátum: 2010. december 26. 12:09:48 pm » |
|
Mit képvisel? Egy példa. Hogy csináltak olyan napi használatú, full egyszerű kinézetű, 4 hengeres szívó!! E12 520i-t, hogy kb. az űbervanoskönnyűmodernzsírhabkirály 24V B20-akat, de még a B25-öt is kb. a földbetiporja.
Vagy esetleg a B7 turbó a hetvenes években a 300+ lovával...
Na most a B7 turbo esetén sose feledkezzünk meg Dr. Cser Gyuláról! Az alpina nem tuningol, hanem nemesít, ezt mondanám
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2234 Dátum: 2010. december 26. 14:11:04 pm » |
|
Toi,mesélj már nekem az alpina történelméről,mert nem értek hozzá,és nem tudom mit képvisel. Ott a net keress rá,amit én mesélnék,nem annyira hiteles sőt..........
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2235 Dátum: 2010. december 26. 15:23:55 pm » |
|
Nem is Mr téged úgy is a méret érdekel,mármint a köbcenti és lóerő meg Amerika,miért is kellene bármit tudnod a pl. Alpina,Snitzer,Hamann,Breyton,Hutthmann,Dinan,Foha,Hartge, és még mások.............ról -tól
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2236 Dátum: 2010. december 26. 17:06:10 pm » |
|
Nem is Mr téged úgy is a méret érdekel,mármint a köbcenti és lóerő meg Amerika,miért is kellene bármit tudnod a pl. Alpina,Snitzer,Hamann,Breyton,Hutthmann,Dinan,Foha,Hartge, és még mások.............ról -tól Toi,megmondom a frankót,ha egyszer lenne/lesz 1-1.5gurigám BMW motor erősítésre,ezek közül egyik sem lenne érdekes,mert ők is más gyártók cuccait használják(motor alkatrészek),meg itthon is be lehet szerezni már mindent,itthon is meg lehet a fejet dolgoztatni,bármit könnyíttetni,kiegyensúlyoztatni,kipufogót,kuplungot,mindent amit csak a duzzadó pénztárcájú vevő óhajthat. Mi a kukacot keresnék náluk,ugyanazt 5x áron,csak mert jó hangzik? Pl. mennyiért állították volna be BEP karbijait,németben,vagy Boge versenygépében az elején voltak elektromos gondok az S14-el,szerinted mennyivel lett volna több a sniccernél,mint ott,ahová Boge vitte,Adorján motorja is biztos jobb lenne,ha ugyan ezeket a cuccokat,bukloéban tették volna bele,és hanzinak hívták volna a szakit,akinek a kezében a nyomaték kulcs van? Ismét csak suttogom,hogy csodák-csodája mindkettő jó lett....... Kíváncsi lennék ezek a skacok mire jutottak volna itt,vagy annyi pénzből amikből a hazai építők,versenyzők jutottak, . Ne sztároljuk már őket ennyire,ne misztifikáljuk már túl őket plíz. De ha már mégis,nézzünk már át a nagy víz másik oldalára,hogy ott mennyiért mérik a lóerőket,akár a 70-es években is............... Félreértés ne essék,NEM mondtam,hogy ezek sz@rok,mert nem,csak kezeljük a helyükön őket,és ne írjuk le a hazai gurukat sem. Mégegyszer:MOTOR hangolásról van szó,az említett cégek egyéb kiegészítői teljesen érdektelenek a számomra!!!! Spoilerek,kötény,kormány,trimmelt ülések,emblémák,na neeeeeeee,egy BMW-n? Gyári optika,gyanús kipufogó,értelmezhetetlen felnik,fékek,csak halad is. Befejeztem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 26. 17:11:16 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #2237 Dátum: 2010. december 26. 17:20:20 pm » |
|
Nincs azzal baj amit mondasz, csak fent tárgyalt törénet nem ma, hanem 30 éve volt porondon, a user nem magyar hanem német, az ebay-en pedig meg fogják venni azt a 170 lovas motorral szerelt autót ~20K ért, azrét mert Hans kezében volt a nyomatékszár, aki az Alpina alkamazottja volt anno. Valszeg Adorján is össze tud rakni egy 170 lovas M20-at, csak az ő neve nem mond semmit pl. az ebayereknek. Szóval ezekszerint mégiscsak számít kinek a kezében van a kulcs, függetlenül attól, hogy a végeredmény műszakilag korrektebb-e, vagy sem.
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2238 Dátum: 2010. december 26. 17:37:21 pm » |
|
Nincs azzal baj amit mondasz, csak fent tárgyalt törénet nem ma, hanem 30 éve volt porondon, a user nem magyar hanem német, az ebay-en pedig meg fogják venni azt a 170 lovas motorral szerelt autót ~20K ért, azrét mert Hans kezében volt a nyomatékszár, aki az Alpina alkamazottja volt anno. Valszeg Adorján is össze tud rakni egy 170 lovas M20-at, csak az ő neve nem mond semmit pl. az ebayereknek. Szóval ezekszerint mégiscsak számít kinek a kezében van a kulcs, függetlenül attól, hogy a végeredmény műszakilag korrektebb-e, vagy sem.
Tudom,ezért jeleztem,hogy nekem,s nem az e-bayereknek.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2239 Dátum: 2010. december 26. 17:38:53 pm » |
|
...Pl. mennyiért állították volna be BEP karbijait,németben...
Állj! A német Hans a nyomatékkulccsal a kezében, ha beállítja a BEP karbijait 10x annyiért, mint itthon, nyilván 10x annyi a fizetése neki, mint annak aki itthon belövi, az ügyfélnek meg nyilván 10x annyi léje van, mint Yndinek... Hogy értsd is.: csak nekünk, csóróknak, magyaroknak, magyar fizuból élőknek sok.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2240 Dátum: 2010. december 26. 17:40:58 pm » |
|
Nem is Mr téged úgy is a méret érdekel,mármint a köbcenti és lóerő meg Amerika,miért is kellene bármit tudnod a pl. Alpina,Snitzer,Hamann,Breyton,Hutthmann,Dinan,Foha,Hartge, és még mások.............ról -tól Kifelejtetted az egyetlen-számomra-kurrens nem amcsi,céget,aki gyárt érdekes cuccot,24v M20 fejcit,mai plug&play(nem mintha lenne rá sok ezer euróm,csak az már valami ).
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2241 Dátum: 2010. december 26. 17:47:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2242 Dátum: 2010. december 26. 17:51:29 pm » |
|
Szerintem nem. Még ugyan annyiért sem.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2243 Dátum: 2010. december 26. 17:58:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #2244 Dátum: 2010. december 26. 18:30:05 pm » |
|
Hú gyerekek alakul a buli.Az általam említett "nagy" nevek méltán tiszteletre méltóak.Valamit elértek a versenypályákon annó.A motor egyaránt fontos,de az egység a lényeg.Hiába van jó motord,ha nem megfelelő v. nincs spoilered,v. futómű,v. megfelelő hajtáslánc és még lehetne sorolni. Ezek azért nevek mert letettek valamit az asztalra.Ezen felül sok életet is megmentettek amikor minőség anyagmegmunkálás és megfelelő tesztelés után mehetett ki a versenypályára v. a közútra.Minannyian tudjuk,amennyiben ez nincs meg az halált is okozhat. Persze ez az óceán másik oldalán is megvan,csak ott mások a léptékek mindenben.Kinek melyik tetszik szerintem ezzel nincs baj. Az viszont biztos ez az oldal BMW-kel foglalkozik,tehát egy mondattal sem kellene bizonygatni ki mit mikor és milyen nívóval és elismeréssel csinált a Bmw autókkal. A magam részéről maximális tiszteletem és elismerésem az eddigiekért és a jövőben is öregbítsék a márka töretlen pozicióját az autósportban és a közutakon is egyaránt
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2245 Dátum: 2010. december 26. 19:14:45 pm » |
|
Állj! A német Hans a nyomatékkulccsal a kezében, ha beállítja a BEP karbijait 10x annyiért, mint itthon, nyilván 10x annyi a fizetése neki, mint annak aki itthon belövi, az ügyfélnek meg nyilván 10x annyi léje van, mint Yndinek... Hogy értsd is.: csak nekünk, csóróknak, magyaroknak, magyar fizuból élőknek sok.
Jók a példák. De azt még Bubó állítatta be. Neki több pénze van. Amúgy mindenki teljesen logikus dolgokat mond. Toi globálisan nézni, Mr. meg ..hát olyan Mr.esen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2246 Dátum: 2010. december 26. 19:36:36 pm » |
|
Na most egy kicsit más dolog valamit megtervezni, legyártani, beépíteni, felülvizsgálni, mint valamit leutánozni, és elmesélni, hogy olcsóbb volt. Nem azt mondom, hogy ha E21-be akarsz S14-et, akkor vidd el a BMW-hez, csak azt, hogy nekik "muszáj" többet kérni érte, mint valakinek, aki megfelelő szakértelemmel kitotojázza.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #2247 Dátum: 2010. december 26. 19:38:52 pm » |
|
Mr., maximálisan igazad van neked is, de...
én pl. ha megtehetném (értsd kurva sok pénzem lenne) akkor igen is megvennék egy "e12 alpina b7s turbo"-t, és annyiért amennyiért kínálnák (sok 10ezer Euroért). Hiába 30 éves technika, a csak akkori lehetőségekkel, "Hans" nyomatékkulcsával , stb... mert kurvára bizsergetne a tudat hogy van egy ilyen autóm. /Mellesleg ez nem zárja ki, hogy mellette lenne épített (tetett) autóm is./ Itt már olyan szintről beszélünk amikor nem a kenyérre kell. Aki ezeket az autókat megveszi nem a mi szintünkön gondolkodik. Ha meg neked akkor sem lenne érdekes, mert nem mond semmit, akkor sincs semmi baj. Valaki nem gerjed rá, valaki recsizik és berosál: ennyi.
BK!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2248 Dátum: 2010. december 26. 21:23:35 pm » |
|
Kollégák! Olyan E21-ekről keresek képet, amin 13"-os Alpina (nem styling, hanem tényleg Alpina) felni van, jó, ha Alpina első spoilerrel, esetleg ültetéssel. Az, hogy milyen a kocsi belseje, motorja, nem érdekel! Köszi!!!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2249 Dátum: 2010. december 26. 21:43:25 pm » |
|
Pont olyan...volt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 26. 21:59:20 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
|