kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5310 Dátum: 2013. február 22. 09:23:08 am » |
|
Ez pécsikesztyű?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #5311 Dátum: 2013. február 22. 10:58:56 am » |
|
Szigorúan!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5312 Dátum: 2013. február 23. 20:35:31 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5313 Dátum: 2013. február 23. 20:58:51 pm » |
|
Keresd a hibát, avagy korcs cápa támadásra kész a szürkületben.
|
Főmordor.
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5314 Dátum: 2013. február 23. 21:08:56 pm » |
|
Keresd a hibát, avagy korcs cápa támadásra kész a szürkületben.
e21 géptetü
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5315 Dátum: 2013. február 23. 21:56:18 pm » |
|
e21 géptetü Az 520 feliratra gondoltam.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5316 Dátum: 2013. február 23. 22:57:44 pm » |
|
Most ez cápa? Életemben először találkoztam vele.
|
Főmordor.
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5317 Dátum: 2013. február 23. 23:03:45 pm » |
|
Nem cápa és BMW 2000
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5318 Dátum: 2013. február 23. 23:09:49 pm » |
|
Ez volt az ún. "Neue klasse", nem? Abból a korszakból származik a 2000 Cs is, ha jól emléxem. Nem cápa és BMW 2000
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5319 Dátum: 2013. február 23. 23:21:42 pm » |
|
Szerintem nem gyári a felni.
|
Főmordor.
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5320 Dátum: 2013. február 23. 23:32:33 pm » |
|
E30-ra gyári Szerintem nem gyári a felni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5321 Dátum: 2013. február 23. 23:35:44 pm » |
|
Ha beledöglök is, meg fogom csinál(tat)ni a széles replikát egyszer az M535i után - egyszerűen nem tudok betelni a látvánnyal; (motor, váltó, diffi úgy néz ki már meg is van hozzá, csak egy autót kell majd szerezni köré - gombhoz a kabátot). Elfogadható állapotú (fényképen legalábbis) 525-öst alapnak láttam már 1.200-1.500 EUR-ért.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 23. 23:41:50 pm írta M5swap »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5322 Dátum: 2013. február 23. 23:41:17 pm » |
|
Ha beledöglök is, meg fogom csinálni az M535i után - egyszerűen nem tudok betelni a látvánnyal;
LIKE
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5323 Dátum: 2013. február 23. 23:51:06 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5324 Dátum: 2013. február 23. 23:52:37 pm » |
|
..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5325 Dátum: 2013. február 23. 23:53:07 pm » |
|
Gyönyörűek.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5326 Dátum: 2013. február 23. 23:54:23 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5327 Dátum: 2013. február 24. 00:01:05 am » |
|
A hippikorszak Kíváncsi lennék, ebből az autóból ténylegesen mi készült Dél-Afrikában a kitelepített német mérnökök keze alá dolgozó helyi napszámosok által
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5328 Dátum: 2013. február 24. 00:50:48 am » |
|
Ejj,de durva látvány a legfelső képen,azokkal a kerekekkel! Velem van a baj,ha a legújabb modelleket nézem,akármekkora kerekek vannak rajtuk,akármilyen turbómotor van bennük,meg Mpacket,meg még a tükröt is kompjuter állítja be,észre sem veszem az utcán? Ezek a gépcsodák már szinte csak szoftveren léteznek,de megakad a parasztban a levegő,ha meglátja. Kib@szott jól néznek ki,na!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5329 Dátum: 2013. február 24. 07:53:29 am » |
|
Hamár fotók, akkor műszaki adatok is; The Republic Day Trophy race on 5 June 1976 saw the beginning of a S.A. racing legend with the first of many victories for the 530s. With these racers, BMW gave us the real thing; genuine large capacity production line cars with race-bred pedigrees. The racing engines used produced an impressive 202 kw at 6750 r/min with 318 Nm peak torque at 5500 r/min, and a maximum fifth-gear speed of 235 km/h. To keep this beast on the track, Bilstein gas dampers were supplied all round, anti-roll bars were fitted front and rear, and tandem brake boosters with release valves prevented rear brake-lock. Four up rated ventilated disc brakes by Lockheed provided assured stopping power. Two large exhaust pipes exited on the right side next to the driver’s door. Low profile Dunlop tyres were fitted to 406 mm Chaparral wheels, 279 mm wide at the front and 305 mm wide at the rear, with 275/600 and 300/625 tyres fitted respectively. This powerful package was neatly tucked into an aggressive-looking E12 body with flared wheel arches and the brightly decorated BMW Motor Sport colours. Strangely, initially the interior largely remained as on the road cars, including the rear bench, carpet, and door panels. Only the addition of a roll cage reminded the driver that this was indeed a serious race car. Jópofa, hogy a pályaautóban eleinte bennehagyták a hátsó pamlagot, ajtókárpitokat, szőnyegezést Pedig a súlycsökkentés már nyilván akkor sem volt ismeretlen
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #5330 Dátum: 2013. február 24. 08:07:58 am » |
|
Jópofa, hogy a pályaautóban eleinte bennehagyták a hátsó pamlagot, ajtókárpitokat, szőnyegezést Pedig a súlycsökkentés már nyilván akkor sem volt ismeretlen És milyen jól égnek...!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bucibigyó
Nem elérhető
Hozzászólások: 471
|
|
« Válasz #5331 Dátum: 2013. február 24. 08:14:04 am » |
|
Most ez cápa? Életemben először találkoztam vele. Viktor kertjében évekig romoskodott egy vagy két ilyen csúfság, jó sok csíkospotrohú darázslakás-lakótelep-lakó legnagyobb örömére - nekem ez a BMW nem gyerebe. Pacekra viszont "cápás" a megjelenése, talán jobban is, mint mondjuk egy 28-é, nem tudom, miért van kitagadva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5332 Dátum: 2013. február 24. 10:23:57 am » |
|
Mindenféleképpen első szériásból legyen majd
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5333 Dátum: 2013. február 24. 10:35:05 am » |
|
Csakhogy még nehezebb legyen a dolog mi '76-ból autentikus tényleg a kislámpás lenne... Mindenféleképpen első szériásból legyen majd
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5334 Dátum: 2013. február 24. 10:38:39 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #5335 Dátum: 2013. február 24. 11:10:15 am » |
|
E28 ill. E34 futóművel lehet felturbózni gondolom, onnan már könnyebb tovább dolgozni..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #5336 Dátum: 2013. február 24. 11:12:39 am » |
|
E28 ill. E34 futóművel lehet felturbózni gondolom, onnan már könnyebb tovább dolgozni..
A hátulját....Az elejével viszont sokat nem tudsz tenni
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5337 Dátum: 2013. február 24. 11:21:05 am » |
|
Jaja!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5338 Dátum: 2013. február 24. 11:55:03 am » |
|
Mennyire jó ötlet:
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5339 Dátum: 2013. február 24. 13:05:52 pm » |
|
Pont ilyen csíkozást keresek Múltkor láttam egy TD-n és megtetszett
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|