CápaBMW fórum
2024. november 30. 21:21:24 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 277   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli 2.- Minden más téma, ami szalonképes  (Megtekintve 4007137 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1230 Dátum: 2010. szeptember 04. 16:22:28 pm »

Ismerősi körömben van,vagyis volt egy C5. Kibaszott jó autó, csak dícsérték.... aztán nemrég felgyulladt, mert a vezetékek alulméretezettek Cheesy Cheesy

F betűs autókat nem veszünk.

Ford
Fiat
Francia

Cheesy

Fiat bravóm volt pár hónapig,1.5évesen kirohadt a kipufogó.....
Viszont volt 128-as fiatom is Azn,2.0,inicione elettronica,dupla vez tengely...nyam,nyam,persze a bódé szét volt esve rendesen Embarrassed.
A 73-as granadámra ma is nosztalgiával tekintek vissza,horganyzott bódé,kényelem,hely,2.8 v6 karbi Cool,egy vez tengely,lökőrúd 409 :408:örök élet,meg egy nap.A mondeó is csak ott lett elvétve,hogy dízelt vettem,amúgy teljesen jó ár/érték arány,kényelem,helykínálat,minden ok.
Francia még nem volt,nem is lesz.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #1231 Dátum: 2010. szeptember 04. 16:46:52 pm »

Gisti hány 2009-es, 2010-es citroennel találkoztál közelről? Mert ott van pl a DS3, a DS4. Szuperek. A C5 szintén igen jó masinéria.
Vagy a Pug-nál a 5008 nagyon jól sikerült modell lett.

ezt sem Én mondtam... Cheesy
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #1232 Dátum: 2010. szeptember 04. 17:29:13 pm »

Szerintem meg teljesen mindegy milyen modern fost vesz meg az ember mert már nem autókat gyártanak hanem használati eszközöket amit max. 5 évre készülnek legyen az bármilyen márka is.
Igaz vannak jobb és rosszabb minőségűek de egyik sem olyan tartós mint a régiek.

Mr. Egy Granada V. Mondeó..
           Opel Kapitän v. Omega
          Citroen DS v. C5

Szerintetek miért futnak az elsők még mindig és miért nem fogunk találni 20 év múlva az utóbbiakból működő napi használatú példányt?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1233 Dátum: 2010. szeptember 04. 20:29:57 pm »

Te Mike,hányas voltál matekból? :DHa a 3éves 520dék a vételár feléért vannak hirdetve,akkor azok mennyit veszítenek az árukból? huh
Ha a 10éves 14milliós 525dét 1.5-ért meg lehet venni az nem a töredéke az új árnak? huh 762
A régebbi BMW modellek is népszerűek-kellően-az etnikum körében Embarrassed,de ez kit érdekel?
Nálam november ~26-tól,következő februárig 23 000km ment az új Astrába,azért vettem meg,3év teljes körű garancia Wink,őszintén reméltem,hogy a 3éves kora előtt kitaposom belőle a motort/váltót,mert kit érdekel!!Szervíbe be,csináljátok meg,addig csereautó,majd mikor kész,a motorra újabb 1év gari Cool,na ekkor betol/egyéb módon értékesít,majd csere egy újra,ezért nejlon,ezért off!!
Még a tárgyhoz tartozik,hogy akkor mikor vettem,befáradtam a wallishoz is,teljesen lekezelőek voltak,abszolút nem voltam megelégedve a kiszolgálással,nagy nehezen kerítettek 2hét egyeztetés után egy 320dé kombit,ami pár tízezres híján a 7misit verte,kipróbáltam,megállapítottam,hogy akkora-csak-mint az Astra,jól megy,de nem éri meg a felárat,de lehet én inkább csak mást képzelek el mint BMW,mindegy,nem lett bót,persze az ár is közbeszólt,a végsőkig feszítette volna a költségvetést,Ja,közel 3hónapot kellet volna rá várni Grin........
Az opelnél tök kedvesek voltak,azonnal volt kombi astra,tea,süti,meg minden,alig több mint 1hét alatt átvehettem a gépet,átírva,hitel,meg minden.
A 90 000km alatt egy érzékelő ellett meg,ingyen tréler,csereautó,valami 4nap múlva hívtak,kész a trakesz,kitakarítva,lemosva,új vunderbaum smiley,meg minden.

Most ezzel számszakilag nyertél, de válság van, minden a felét éri 3 évesen. Ráadásul a BMW-t sokkal kevésbé érintette a válság, mint az Opelt. Az Opelek ára lement a BMW-ké nem, sőt az F10-zel pont emelkedett, ezért van az, hogy Insignia 7 milla F10 11milla. Mondjuk 3 éve egy jól felszerelt Vectra ütötte a 9-et, míg az E60 a 10-et. Tehát ha jelenleg akarnál új autót venni, akkor igazad van.
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1234 Dátum: 2010. szeptember 04. 20:35:41 pm »

Egyébként meg a beszélgetésnek annyi értelme sincs, mint amennyi tárhelyet foglal. "Relatíve" jó minőségű, 500ezer km-es presztizs márkák keresett és jól fogyó húzó modelljeinek árait hasonlítjuk össze középkategóriás gyártó 300ezer km-es erő és piac hiányában is erőltetett csúcsmodelljeivel. Valahogy nincs partiban. Mintha a mélyfagyasztott 300.-Ft-os Tescós Pizza mellett érvelnénk egy Olasz Ristorantében ülve.
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1235 Dátum: 2010. szeptember 04. 21:02:24 pm »

Ma elmentem gokartozni. X ker. Kozma utca 3 talán silver gokart vagy valami ilyesmi. Nem túl erős viszont egyforma, kényelmes jó gépek, kifogástalan, fedett 400m-es pálya. Persze lenyomtam mindenkit. Cheesy Beraktak egy helyismerettel rendelkező, összeszokott csapatba, már az elején megijesztett a beszélgetésük, hogy így nem tudnak 30mp alá menni, úgy nem tudnak, na nekem sikerült. Azt hiszem gyakrabban kellene ilyet játszanom. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 320


Sámán


« Válasz #1236 Dátum: 2010. szeptember 04. 21:31:51 pm »

Ma elmentem gokartozni. X ker. Kozma utca 3 talán silver gokart vagy valami ilyesmi. Nem túl erős viszont egyforma, kényelmes jó gépek, kifogástalan, fedett 400m-es pálya. Persze lenyomtam mindenkit. Cheesy Beraktak egy helyismerettel rendelkező, összeszokott csapatba, már az elején megijesztett a beszélgetésük, hogy így nem tudnak 30mp alá menni, úgy nem tudnak, na nekem sikerült. Azt hiszem gyakrabban kellene ilyet játszanom. Cheesy

most már elhiszem, hogy elsőre ment a gumifüstölés is... Cheesy
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1237 Dátum: 2010. szeptember 04. 21:48:19 pm »

most már elhiszem, hogy elsőre ment a gumifüstölés is... Cheesy

Volt egy srác, aki igen jól nyomta, valami 2 tized sem volt köztünk. Kurva érdekes ez a gokart, én 90kg vagyok a srác ránézésre 75 lehetett. Kanyargós technikás részen én voltam a jobb, kigyorsításnál mindig elhúzott. Aztán gondolkodtam, hogy ha nincs tempó, akkor a centrifugális erő kisebb, viszont tapadás a súlyomból eredően nagyobb, míg Ő gyorsabban gyorsított ki. Azt hiszem mégis fogynom kellene. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1238 Dátum: 2010. szeptember 04. 21:58:41 pm »

Gisti hány 2009-es, 2010-es citroennel találkoztál közelről? Mert ott van pl a DS3, a DS4. Szuperek. A C5 szintén igen jó masinéria.
Vagy a Pug-nál a 5008 nagyon jól sikerült modell lett.
Pont a C5??  Grin Grin Grin Grin

Nemrég olvastam az ADAC (német autóklub) Lerobbanási statisztikáját...

1-3 hely (mármint hogy sokat robban le) C3,C4,C5 VOLT sorrendre nem elékszem...  Evil
Naplózva

Bence
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1239 Dátum: 2010. szeptember 04. 22:24:35 pm »


Folytatás:

http://kutyopressz.blog.hu/2010/09/03/a_keruletert_hunvald_gyorggyel_egyeztetett_mogacs_daniel
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1240 Dátum: 2010. szeptember 04. 22:44:22 pm »

Egyébként meg a beszélgetésnek annyi értelme sincs, mint amennyi tárhelyet foglal. "Relatíve" jó minőségű, 500ezer km-es presztizs márkák keresett és jól fogyó húzó modelljeinek árait hasonlítjuk össze középkategóriás gyártó 300ezer km-es erő és piac hiányában is erőltetett csúcsmodelljeivel. Valahogy nincs partiban. Mintha a mélyfagyasztott 300.-Ft-os Tescós Pizza mellett érvelnénk egy Olasz Ristorantében ülve.

Nem akarok sokat lovagolni a témán,de hagy kérdezzem már meg,mire alapozod/alapozzátok,hogy a BMW motor 500ezret megy el,az Opel meg 300ezret? :?És/vagy fordítva?
Szerintem nem áll túl messze a valóságtól ha azt mondom,hogy van kb 3 dugattyú/befecskendező rendszer,sebességváltó gyár,akik az európai járműgyártókat kiszolgálják shocked,namármost crazy2,qrvára nem vagyok biztos benne,hogy nem ugyanott készülnek az Opel motor alkatrészei,mint pl. a BMWé-,ne adj isten ugyanazon a gyártósoron?! 44 46
Ez kb igaz lehet a hf-ekre is,mi a pélóért menne el az Opelba beépített ugyanazon gyártó motor alkatrésze,kevesebbet/többet,mintha egy BMW-be építették volna be?Sebesség váltó szintén zenész.
Hagyjuk már ezt a "prémium gyártó" mesét!!!Ugyanabból a színesfémgyüjtők által összegyűjtött,kiskanál alumíniumból van minden gyártó motorja!És kb ugyanott készül!Már nem a 50-es,90-es éveket éljük!
De cáfoljatok meg.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
pic
Vendég
« Válasz #1241 Dátum: 2010. szeptember 04. 22:51:10 pm »

kiskanál alumíniumból van minden gyártó motorja!És kb ugyanott készül!Már nem a 50-es,90-es éveket éljük!
De cáfoljatok meg.
Nem tudlak és nem is akarlak! Japánok a legjobbak! Evil
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1242 Dátum: 2010. szeptember 04. 22:52:50 pm »

Nem félreérteni!!!!

A merci magának csinálja a váltókat Gaggenauban Smiley
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1243 Dátum: 2010. szeptember 04. 22:54:31 pm »

Nem tudlak és nem is akarlak! Japánok a legjobbak! Evil

.....LS 600H..... Lips Sealed
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
pic
Vendég
« Válasz #1244 Dátum: 2010. szeptember 04. 22:57:14 pm »


A merci magának csinálja a váltókat Gaggenauban Smiley
Ez azt jelenti, hogy azokat nem adják el? Evil
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1245 Dátum: 2010. szeptember 04. 22:59:58 pm »

Tényleg...   1057 46

Akkor azért építik az új csarnokot hogy legyen hova tenni a Gaggeunauból jövő váltókat  afro
Naplózva

Bence
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1246 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:03:24 pm »

Nem akarok sokat lovagolni a témán,de hagy kérdezzem már meg,mire alapozod/alapozzátok,hogy a BMW motor 500ezret megy el,az Opel meg 300ezret? :?És/vagy fordítva?

A kettővel ezelőtti E39-em 525tds órája jelenleg 400ezret mutat.
Az előző E39-em 525d órája 433 ezer km-t mutatott, amikor eladtam, mint utólag kiderült tekerve volt.
A mostani E39-em 525d órája 201ezren áll. Dénessel megállapítottuk, hogy jól be van járatva. Cheesy

Nálad a labda, mutass egy Opelt (ami nem BMW motoros), ugyanennyi km-rel motorbontás nélkül.

Ha láttál volna Opel motort valaha is szétszedve (feltételezem BMW-t láttál), akkor le sem írtál volna ilyeneket.
Naplózva

Főmordor.
pic
Vendég
« Válasz #1247 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:08:11 pm »

Az előző E39-em 525d órája 433 ezer km-t mutatott, amikor eladtam, mint utólag kiderült tekerve volt.

De miért tekerték előre? confused
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1248 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:13:17 pm »

De miért tekerték előre? confused

Hogy a MR félék elhitessék velem, hogy a BMW motor elmegy félmilliót? Más nem jut az eszembe. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
pic
Vendég
« Válasz #1249 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:20:27 pm »


Nálad a labda, mutass egy Opelt (ami nem BMW motoros), ugyanennyi km-rel motorbontás nélkül.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra/opel_vectra_gl_1.7_td-4074242
 Evil
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1250 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:24:31 pm »


Opelt kértem. Ez Isuzu motor. És honnan tudod, hogy nem bontott?
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1251 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:25:14 pm »

A kettővel ezelőtti E39-em 525tds órája jelenleg 400ezret mutat.
Az előző E39-em 525d órája 433 ezer km-t mutatott, amikor eladtam, mint utólag kiderült tekerve volt.
A mostani E39-em 525d órája 201ezren áll. Dénessel megállapítottuk, hogy jól be van járatva. Cheesy

Nálad a labda, mutass egy Opelt (ami nem BMW motoros), ugyanennyi km-rel motorbontás nélkül.

Ha láttál volna Opel motort valaha is szétszedve (feltételezem BMW-t láttál), akkor le sem írtál volna ilyeneket.


Nem győztél meg,hirtelen 1 első generációs astra 1.7td amit ~10éve ismerek,bőven 350 felett van benne,sosem volt megbontva,a volt főnököm báttyának van egy 2.0dti vectrája,2003elejéig dolgoztam ott,már akkor 260 körül volt benne,azóta meg is van nekik,szeretik,pár hónapja voltam otthon,eljegyzés kapcsán,beszéltem a sráccal,azóta semmi baja,gondolom már az is bőven 300 felett van.
Ha még utánajárnék,csak az ismeretségi körömben,biztos akadna még sokat futott opel,anyósom mostani pözsója elött egy kadett 1.4-e volt,bő 200ezerrel,de dílertől vették,100% hogy tekergetve volt,pipecül működött. Wink


Kiegészítés:Ugyanezen főnököm 730déje,amit 28 000km-el vett,lépten-nyomon megrohadt,1.5év alatt 2x volt lenn a hf róla,meg ilyenek,és az én 524td-m,amit egyszerűen nem lehetett használni,mert állandóan hf-es volt/egyéb gyíkjai voltak,alig 6évesen,140ezerrel az órában,első itthoni tulaj voltam.
Meggyőződésem,hogy amennyiben ugyan azt a minimális odafigyelést megkapja az opel,nagyjából ugyanannyit el is fog menni,mint a BMW,ami a hajtásláncot illeti.
És itt most az utolsó 10-15évben gyártott gépekre gondolok.
« Utoljára szerkesztve: 2010. szeptember 04. 23:42:22 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
pic
Vendég
« Válasz #1252 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:26:57 pm »

Opelt kértem. Ez Isuzu motor. És honnan tudod, hogy nem bontott?
Azt mondtad, olyan opelt, ami nem bmw motoros. Cheesy
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #1253 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:27:43 pm »

Hogy a MR félék elhitessék velem, hogy a BMW motor elmegy félmilliót? Más nem jut az eszembe. Cheesy

Honnan tudod,hogy nem volt tekergetve/megbontva,a 25dé?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1254 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:40:30 pm »

Honnan tudod,hogy nem volt tekergetve/megbontva,a 25dé?

Gyere el nézd meg és rájössz, hogy nem volt.

Nem győztél meg,hirtelen 1 első generációs astra 1.7td amit ~10éve ismerek,bőven 350 felett van benne,sosem volt megbontva,

Ez még mindig Isuzu. Cheesy Tudod abból a korszakból, amikor az 1,6D 76LE-t már verték a konkurensek és képtelenek voltak kifejleszteni egy használható dízelt, inkább vettek Japánból. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1255 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:41:27 pm »

A kettővel ezelőtti E39-em 525tds órája jelenleg 400ezret mutat.
Az előző E39-em 525d órája 433 ezer km-t mutatott, amikor eladtam, mint utólag kiderült tekerve volt.
A mostani E39-em 525d órája 201ezren áll. Dénessel megállapítottuk, hogy jól be van járatva. Cheesy

Nálad a labda, mutass egy Opelt (ami nem BMW motoros), ugyanennyi km-rel motorbontás nélkül.

Ha láttál volna Opel motort valaha is szétszedve (feltételezem BMW-t láttál), akkor le sem írtál volna ilyeneket.
komolyan azt hiszed, hogy opelekben, amikben kiült, szétszakadt ülés van, azokban mind 200e km van csak??
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1256 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:41:46 pm »

Azt mondtad, olyan opelt, ami nem bmw motoros. Cheesy

Olvass vissza! Összetett mondat volt, de ezek szerint neked túl összetett. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1257 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:43:18 pm »

komolyan azt hiszed, hogy opelekben, amikben kiült, szétszakadt ülés van, azokban mind 200e km van csak??

Nem, persze nem. Tuti tekerve lettek azok is. Olyan 270 körül lehet.
Naplózva

Főmordor.
pic
Vendég
« Válasz #1258 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:43:52 pm »

Gondoltam, keresgélek hahu-n sokat futott kocsit. Jelentem, találtam. Bemutatóautó, 999.999e km-rel. De ezt nem tudod überelni Májki a BMW-vel! Bukott a presztízsautós sokatfutás elméleted! Tongue
http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/punto/fiat_punto_1.2_class-4119979
Majd szólj, ha egy nem fiat motoros bmw ennyit lenyom. Evil
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #1259 Dátum: 2010. szeptember 04. 23:46:51 pm »

Olvass vissza! Összetett mondat volt, de ezek szerint neked túl összetett. Cheesy
"mutass egy Opelt (ami nem BMW motoros)" Nagyon összetett valóban, teljesen félreérthető! Most én értettelek félre, vagy te értetted félre magadat?  Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 [42] 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 ... 277   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!