CápaBMW fórum
2024. március 29. 16:18:30 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1335193 alkalommal)
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #1170 Dátum: 2009. május 21. 17:18:05 pm »

szakik! az ix-el lenne olyan problémám,(m20b25),hogy baromira be kéne már indítani de nincs szikra. gyújtás van,teker az önindító,de szikra semmi,gyújtótrafó nemrossz,gyújtásrelé nemrossz,van 2 jeladó ami bemegy a váltó oldalán a lendkerékbe,cserélgettük őket,semmi,és sehogy nem akar szikra lenni. computerből is van 2db(2 soros motronic), egyikkel se jó... ha valakinek van tippje,vagy megtudná mondani hogy honnan kéne a szikrát vezérelni,vagyishogy mi vezérli,az jólenne!
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1171 Dátum: 2009. május 21. 19:23:01 pm »

szakik! az ix-el lenne olyan problémám,(m20b25),hogy baromira be kéne már indítani de nincs szikra. gyújtás van,teker az önindító,de szikra semmi,gyújtótrafó nemrossz,gyújtásrelé nemrossz,van 2 jeladó ami bemegy a váltó oldalán a lendkerékbe,cserélgettük őket,semmi,és sehogy nem akar szikra lenni. computerből is van 2db(2 soros motronic), egyikkel se jó... ha valakinek van tippje,vagy megtudná mondani hogy honnan kéne a szikrát vezérelni,vagyishogy mi vezérli,az jólenne!

Lehet hülyeség,de mi fél napot kerestük a szikrahiány okát annó,mikor az e21-be bekerült a motronikos m20,szóval az volt,hogy nem tekert elég gyorsan az öninditó,kicsi volt az akksi,ami a kjet-hez elég volt,valamiért a motronikos m20-at gyorsabban tekeri az öninditó,rátettünk egy nagyobb akksit ami megtekerte mint állat,és már indult is.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #1172 Dátum: 2009. május 21. 19:26:51 pm »

szakik! az ix-el lenne olyan problémám,(m20b25),hogy baromira be kéne már indítani de nincs szikra. gyújtás van,teker az önindító,de szikra semmi,gyújtótrafó nemrossz,gyújtásrelé nemrossz,van 2 jeladó ami bemegy a váltó oldalán a lendkerékbe,cserélgettük őket,semmi,és sehogy nem akar szikra lenni. computerből is van 2db(2 soros motronic), egyikkel se jó... ha valakinek van tippje,vagy megtudná mondani hogy honnan kéne a szikrát vezérelni,vagyishogy mi vezérli,az jólenne!

Lehet hülyeség,de mi fél napot kerestük a szikrahiány okát annó,mikor az e21-be bekerült a motronikos m20,szóval az volt,hogy nem tekert elég gyorsan az öninditó,kicsi volt az akksi,ami a kjet-hez elég volt,valamiért a motronikos m20-at gyorsabban tekeri az öninditó,rátettünk egy nagyobb akksit ami megtekerte mint állat,és már indult is.

nemhiszem hogy ez lenne sajnos,mert teker rendesen. de azért köszi Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1173 Dátum: 2009. május 21. 19:31:23 pm »

M20B20 L-jetes tapasztalat: Az ELSŐ ami nincs, az a gyujtószikra, mikor merül az akksi! Fényszóró még ég, önindító teker, de egyet nem hajlandó böffenni. Melegen mindig nehezebben kapta el, néha konkrétan az az érzésem hogy addig nem hajlandó indulni amig el nem veszem az önindítót, és amint leveszem akkor erőre kap. Ha 1mp-ig forgatom akkor is utána indul csak, ha 2,5mp-ig szenvedtetem akkor is ugyanígy viselkedik. Ja és konkrétan minél tovább áll, annál könnyebben indul. 3 nap után fél fordulat után röffen! Szeszélyes nőszemély...
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 21. 19:35:52 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #1174 Dátum: 2009. május 21. 19:43:52 pm »

M20B20 L-jetes tapasztalat: Az ELSŐ ami nincs, az a gyujtószikra, mikor merül az akksi! Fényszóró még ég, önindító teker, de egyet nem hajlandó böffenni. Melegen mindig nehezebben kapta el, néha konkrétan az az érzésem hogy addig nem hajlandó indulni amig el nem veszem az önindítót, és amint leveszem akkor erőre kap. Ha 1mp-ig forgatom akkor is utána indul csak, ha 2,5mp-ig szenvedtetem akkor is ugyanígy viselkedik. Ja és konkrétan minél tovább áll, annál könnyebben indul. 3 nap után fél fordulat után röffen! Szeszélyes nőszemély...

Aranka szeszélyes nemkicsit Smiley de a miénknél sejtelmem sincs,a computerről nemjön ki jel a trafóra,ami érdekes mert kábelköteget is cseréltünk,computert is és úgyse volt jó Cheesy
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1175 Dátum: 2009. május 21. 19:45:33 pm »

Tehát:ez a két csati(zöld, a másikon zöld-piros a vezeték) megy/jön a board computeréből. A másik két rajtalevő vezeték a test, és a barna-sárga, ami az áramelosztóra megy(remélem)..



A zöld csati megy az indítás gátlóba, a másik képen lévő barna/zöld a Zeitrelénél pedig a kilincskapcsoló. (ajtó kontakttal összekötheted, ha nem műxik már a kilincs kapcs Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #1176 Dátum: 2009. május 22. 14:49:40 pm »

Lendkeréken benn van a mágnes?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1177 Dátum: 2009. május 22. 15:00:43 pm »

Tehát:ez a két csati(zöld, a másikon zöld-piros a vezeték) megy/jön a board computeréből. A másik két rajtalevő vezeték a test, és a barna-sárga, ami az áramelosztóra megy(remélem)..



A zöld csati megy az indítás gátlóba, a másik képen lévő barna/zöld a Zeitrelénél pedig a kilincskapcsoló. (ajtó kontakttal összekötheted, ha nem műxik már a kilincs kapcs Smiley

A nagy tudom, hogy a compiba..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #1178 Dátum: 2009. május 22. 18:20:50 pm »

Lendkeréken benn van a mágnes?

bent igen. ma megoldódott a dolog,kicseréltük a köteg másik felét is(bizt. tábla stb.), így már beindult Smiley egy élmény ez a kábelezés,főleg ilyen szakembernek mint én,aki annyit ért az elektromos dolgokhoz hogy akksisaru le fel  Roll Eyes
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1179 Dátum: 2009. május 22. 19:54:21 pm »

Tehát:ez a két csati(zöld, a másikon zöld-piros a vezeték) megy/jön a board computeréből. A másik két rajtalevő vezeték a test, és a barna-sárga, ami az áramelosztóra megy(remélem)..



A zöld csati megy az indítás gátlóba, a másik képen lévő barna/zöld a Zeitrelénél pedig a kilincskapcsoló. (ajtó kontakttal összekötheted, ha nem műxik már a kilincs kapcs Smiley

A nagy tudom, hogy a compiba..

Bakker,lemaradt a fele:Sad(
Szóval a nagy csatiból kijövő kicsket nem tudom hova mennek...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1180 Dátum: 2009. május 23. 08:17:22 am »

Na akkor még pár kérdés:

ez a csati micsodájé? az ajtóból jön bal elölről:
A drótok:
kék-zöld
piros-sárga
barna
barna-piros



* 101_6359.JPG (61.21 KB, 1820x1365 - megtekintve 1063 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1181 Dátum: 2009. május 23. 08:19:38 am »

Következő csatikérdésem:

ez a műszerfal alatt van,és két vezeték van rajta:
piros-fehér
barna


* 101_6361.JPG (58.09 KB, 2304x1728 - megtekintve 1070 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1182 Dátum: 2009. május 23. 08:21:43 am »

no és ő?

Az ajttóból jön ő is, vagyos az oszlopból a bal elsőnél.

Vezetékek:

lila-fekete
barna


* 101_6353.JPG (48.22 KB, 2304x1728 - megtekintve 857 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1183 Dátum: 2009. május 23. 08:25:15 am »

namégegyet hirtelen:
ez a csati a motorvezérlő felöli oldalon van(motronic,ha számít)

Vezetékei:barna-fekete
piros
lila-sárga
fekete-sárga
fekete-barna


* 101_6357.JPG (66.45 KB, 1866x1400 - megtekintve 1108 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1184 Dátum: 2009. május 23. 10:30:36 am »

Na akkor még pár kérdés:

ez a csati micsodájé? az ajtóból jön bal elölről:
A drótok:
kék-zöld
piros-sárga
barna
barna-piros



Asszem zárfűtés, kilincs kapcsoló, mikrokapcsoló kp zárnak. ,esetleg előkábelezés a gyári riasztónak, ami Dannertnek is volt.

(Mikori amit építesz? Milyen évjáratúból jönnek ezek a kábelek?)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1185 Dátum: 2009. május 23. 10:32:46 am »

Következő csatikérdésem:

ez a műszerfal alatt van,és két vezeték van rajta:
piros-fehér
barna

Ez a csati idegen, cápákban soha nem használtak ilyet. Ezek E32-ben érkeztek és E34-ben Smiley Nem tudom mi lehet.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1186 Dátum: 2009. május 23. 10:36:39 am »

no és ő?

Az ajttóból jön ő is, vagyos az oszlopból a bal elsőnél.

Vezetékek:

lila-fekete
barna

Iker lábas kontakt kapcsolóra megy. Mind2 ajtónyitásra kap testet. Egyik a belső lámpa, másik az el. ablak, egyéb ajtónyitással kapcsolatos gyári extrák.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1187 Dátum: 2009. május 23. 10:42:57 am »

namégegyet hirtelen:
ez a csati a motorvezérlő felöli oldalon van(motronic,ha számít)

Vezetékei:barna-fekete
piros
lila-sárga
fekete-sárga
fekete-barna

Ezt kell összedugni a motorvezérlőre menő kábelköteggel. A vezérlő fő csatlakozójától visszább lóg ennek az ellendarabja.

Ez ad jelet a működésre (hogy egyáltalán induljon), valamint szolgáltat is jeleket a vezérlés felől.
pl. fogyi jel, ford. sz. jel, klíma, ilyesmi.

Írd le tényleg,hogy ez a része mikori az autónak és rákeresek rajzban,hogy kiderüljön hogy melyik szín melyik is pontosan a felsorolt funkciók közül Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1188 Dátum: 2009. május 23. 12:46:28 pm »

Na akkor még pár kérdés:

ez a csati micsodájé? az ajtóból jön bal elölről:
A drótok:
kék-zöld
piros-sárga
barna
barna-piros



Asszem zárfűtés, kilincs kapcsoló, mikrokapcsoló kp zárnak. ,esetleg előkábelezés a gyári riasztónak, ami Dannertnek is volt.

(Mikori amit építesz? Milyen évjáratúból jönnek ezek a kábelek?)
Hát ez jó kérdés, van amelyik a hegyesből(81), van amelyik a tompából (85)...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1189 Dátum: 2009. május 23. 12:47:19 pm »

Következő csatikérdésem:

ez a műszerfal alatt van,és két vezeték van rajta:
piros-fehér
barna

Ez a csati idegen, cápákban soha nem használtak ilyet. Ezek E32-ben érkeztek és E34-ben Smiley Nem tudom mi lehet.

Pedig ez a gyári kötegre van ráfogatva, és mindkét kötegen rajta van..Mondjuk a régin se volt semmi rádugva, akkor azt hiszem ezen se lesz..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1190 Dátum: 2009. május 23. 12:48:06 pm »

no és ő?

Az ajttóból jön ő is, vagyos az oszlopból a bal elsőnél.

Vezetékek:

lila-fekete
barna

Iker lábas kontakt kapcsolóra megy. Mind2 ajtónyitásra kap testet. Egyik a belső lámpa, másik az el. ablak, egyéb ajtónyitással kapcsolatos gyári extrák.

OKé, ez beazonosítva.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1191 Dátum: 2009. május 23. 12:49:02 pm »

namégegyet hirtelen:
ez a csati a motorvezérlő felöli oldalon van(motronic,ha számít)

Vezetékei:barna-fekete
piros
lila-sárga
fekete-sárga
fekete-barna

Ezt kell összedugni a motorvezérlőre menő kábelköteggel. A vezérlő fő csatlakozójától visszább lóg ennek az ellendarabja.

Ez ad jelet a működésre (hogy egyáltalán induljon), valamint szolgáltat is jeleket a vezérlés felől.
pl. fogyi jel, ford. sz. jel, klíma, ilyesmi.

Írd le tényleg,hogy ez a része mikori az autónak és rákeresek rajzban,hogy kiderüljön hogy melyik szín melyik is pontosan a felsorolt funkciók közül Smiley

Ez már teljesen a tompáé(85)..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1192 Dátum: 2009. május 23. 14:21:41 pm »

namégegyet hirtelen:
ez a csati a motorvezérlő felöli oldalon van(motronic,ha számít)

Vezetékei:barna-fekete
piros
lila-sárga
fekete-sárga
fekete-barna

Ezt kell összedugni a motorvezérlőre menő kábelköteggel. A vezérlő fő csatlakozójától visszább lóg ennek az ellendarabja.

Ez ad jelet a működésre (hogy egyáltalán induljon), valamint szolgáltat is jeleket a vezérlés felől.
pl. fogyi jel, ford. sz. jel, klíma, ilyesmi.

Írd le tényleg,hogy ez a része mikori az autónak és rákeresek rajzban,hogy kiderüljön hogy melyik szín melyik is pontosan a felsorolt funkciók közül Smiley

Ha azon a kötegen kellene lennie, ami a nagy csatlakozón csatlakozik a motronic computeréhez, akkor azon nincs:Sad Végignéztem a csatitól addig, ahol még a motor előtt van egy relé...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1193 Dátum: 2009. május 26. 17:49:54 pm »

Valamennyi E23-ason ugyanott van a vákumpumpa, a bal oldali tornyon?Illetve mindegyikben van?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1194 Dátum: 2009. június 01. 14:04:00 pm »

Az állófűtés(Webasto) benzinpumpáját hogyan lehet lepróbálni?Fix 12V-al működik, vagy impulzusokat kap?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1195 Dátum: 2009. június 01. 14:18:34 pm »

Az állófűtés(Webasto) benzinpumpáját hogyan lehet lepróbálni?Fix 12V-al működik, vagy impulzusokat kap?

impulzusokat kap
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1196 Dátum: 2009. június 01. 14:31:05 pm »

Az állófűtés(Webasto) benzinpumpáját hogyan lehet lepróbálni?Fix 12V-al működik, vagy impulzusokat kap?

impulzusokat kap

Köszi!Akkor majd akkor próbálom ki, amikor  tudok neki adni:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1197 Dátum: 2009. június 01. 15:00:29 pm »

Az állófűtés(Webasto) benzinpumpáját hogyan lehet lepróbálni?Fix 12V-al működik, vagy impulzusokat kap?

impulzusokat kap

Köszi!Akkor majd akkor próbálom ki, amikor  tudok neki adni:Smiley)
tudsz neki impulzust adni... a földet fixen rákötöd, a pozitív sarut hozzáérinted, elveszed hozzáérinted, elveszed....  Wink
csak nehogy úgy járj, mint az egyszeri a viccben, hogy jó...nemjó...jó...nemjó... Grin
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1198 Dátum: 2009. június 01. 15:12:45 pm »

Az állófűtés(Webasto) benzinpumpáját hogyan lehet lepróbálni?Fix 12V-al működik, vagy impulzusokat kap?

impulzusokat kap

Köszi!Akkor majd akkor próbálom ki, amikor  tudok neki adni:Smiley)
tudsz neki impulzust adni... a földet fixen rákötöd, a pozitív sarut hozzáérinted, elveszed hozzáérinted, elveszed....  Wink
csak nehogy úgy járj, mint az egyszeri a viccben, hogy jó...nemjó...jó...nemjó... Grin

Értem..Végülis megpróbálhatom, hog ykiderüljön..Ha nem műxik, akkor majd azt mondom, más impulzus kell neki::)Jó lenne ha most kiderülne, hog yjó, mert elég szar helyen van..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1199 Dátum: 2009. június 23. 20:44:58 pm »

Vettem ilyen sípoló bizbaszt a világításhoz. A kérdésem az lenne, hogy azt hova kössem be? Mert a hátuljára az van írva, hogy kössem az ablaktörlő biztosítékára az egyik, a világításéra pedig a másik vezetéket.  Shocked huh De szerintem így 2 +t kap, tehát nem vágom...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 [40] 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!