CápaBMW fórum
2020. november 29. 21:02:09 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 785905 alkalommal)
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1680 Dátum: 2010. július 22. 18:28:49 pm »

Ne sajnáld, felesleges dolog.

Nekem 11 alatt még nem mutatott(ott kiakad lefele, csak motorféknél meg váltásnál megy alá...), aztán most megint valami 8 liter a fogyim...Mingyá kikötöm Cheesy

Mondjuk városon kívül még így nem voltam. De akkoris, illúzióromboló:D Mer ha kevesebbet mutatna mikor éppenhogy csak nyomom a gázt akkor oké, de ugyanannyi padlón meg épphogy gáznál is.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 22. 18:35:09 pm írta Gábor » Naplózva

szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #1681 Dátum: 2010. július 22. 19:55:44 pm »

Indítás után néha nem megy a fordulatszámmérő, majd menet közben van egy rántás, (alapjáraton pillanatnyi motor megállás) majd elindul a mutató. shocked? Ez mi a szar lehet?
Naplózva

e28
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #1682 Dátum: 2010. július 23. 07:46:20 am »

Típus?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #1683 Dátum: 2010. július 23. 08:16:39 am »

Típus?
M20B20 motr. E28
Naplózva

e28
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1684 Dátum: 2010. július 23. 19:53:39 pm »

A viszkón kívül minden új. Minden. A múlt héten többször ácsingóztam a belvárosban a dugóban és a hűtővízzel egyenes arányban ment fel a vérnyomásom.  angry Azért gondoltam az elektromosításra.

Bocsánat, hogy nem válaszoltama kérdésekre,válaszokra, de a héten hétre mentem,hétkor jöttem. Nem voltama fórumon. Szóval csak a dugóban allva indul ele a víz felfelé. Most kaptam kölcsön egy állítólagosan jót, viszont a meleg odébb áll. Megláttjuk.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #1685 Dátum: 2010. július 26. 17:27:46 pm »

Az elektromos ablakot szokták relézni? Vagy mehet direktben az akksiról?  huh (Utólagos beépítés)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1686 Dátum: 2010. július 26. 18:35:25 pm »

Kérdésem lenne! Mit és hogyan kellene megmókolni, hogyha az ablaktörlő szakaszos üzemmódban elindul de nem tér vissza végállásba, megáll valahol és csak a köv. intervallumban fejezi bea dolgát.  angry
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #1687 Dátum: 2010. július 27. 23:23:07 pm »

A biztitáblában van az a hosszú relé. Abba kukkants bele, vagy cseréld ki Wink

Sam

Az elektromos ablaknak van 2db központi reléje és avval dolgozik. A relét ellátó tápfeszültség azonos a szivargyújtójéval (30-as láb), az pedig már eleve egy biztosítékolt szál. Arra állj rá.
Azért kell 2 db relé, mert az egyikkel gyújtás nélkül, de nyitott ajtóval ( 85-ös láb az ajtókontakt, 86 és a 30 ugyanaz) , a másik pedig gyújtásra működik, az az üzemi relé. Ott a 85-ös a negatív, a 86-os a zöld alapú kábel (pl. fűtőmotor áramellátó szála) a 30-as a szivargyújtó kábeléről közösített táp (ez ugyebár biztosítékolt,így nem kell semmi pótlólagos biztitalpat betenni) , a 87-es pedig mind2 relénél a kapcsolók felé szalad, amivel működteted az egészet. Annyi,hogy gyárilag ez a 87-es szál a kapcsolók előtt meg van szakítva egy túláramvédő kapcsolóval, ami kiold, ha baj van, valamint ki tudod kapcsolni vele a működtetést.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #1688 Dátum: 2010. július 28. 20:57:05 pm »

Indítás után néha nem megy a fordulatszámmérő, majd menet közben van egy rántás, (alapjáraton pillanatnyi motor megállás) majd elindul a mutató. shocked? Ez mi a szar lehet?

E28 M20B20 motronic
Senki?
Naplózva

e28
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #1689 Dátum: 2010. július 28. 20:59:11 pm »

Kontakhibákat keress az összes csatinál.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #1690 Dátum: 2010. július 28. 21:02:38 pm »

Kontakhibákat keress az összes csatinál.
Motortérben jeladónál? A szíjtárcsáról veszi?
Naplózva

e28
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #1691 Dátum: 2010. július 30. 12:01:28 pm »

A motor körül mindenütt, valamint a motorvezrlő áramellátásánál is érdemes szétnézni. Kezdetnek az akkusaru + vezetéke, ami a motronic reléhez megy, majd a motorköteg csati a biztidobozon, kábel a trafó felé, stb.

Ilyesmi lesz a baj Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
bancso

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #1692 Dátum: 2010. július 30. 20:20:19 pm »

Sziasztok!

Tanácsot,ötletet szeretnék kérni,tudnátok-e ajánlani egy olyan embert aki keni vájsz E 21 elektromosság...
Szeretnék neki egy kis pénzt adni pár apró munkáért cserébe...
Előre is köszönöm
Bancso
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #1693 Dátum: 2010. július 31. 08:32:06 am »

Mi a probléma? Mondd meg, hátha megy távsegítségben Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
bancso

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #1694 Dátum: 2010. július 31. 19:02:03 pm »

Hello

Köszönöm de az igazság az ,h Én a vill. biztos nem értek...
A préblema pl.a köv.Most vettem az autót nemrégiben és az előző tulaj úgy oldotta meg a beindítást,hogy a kulcsot
elfordítom és egy gombot kell megnyomni a műszerfalon és úgy indul be a motor...ez engem nagyon zavar(nem eredeti). Aztán pl.az ablaktörlő sem az igazi hol nem lehet kikapcsolni hol pedig elfárad.
Talán így hirtelen ennyi
Nagyon szépen köszönöm

Bancso
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #1695 Dátum: 2010. július 31. 19:06:05 pm »

Az ablaktörlőre a megoldás egy másik, jól működő relé, esetleg egy másik, jól működő bajuszkapcsoló.

a gombos indítás már neccesebb. Sajnos a sok sok indítózástól elkopik az a nyelv, amit a kulccsal fordítasz és az mozgatná indító állásba az elektromos betét részt. Az E12-m eredeti kapcsolójával is így jártam, nem tudtam mit csinálni, cseréltem komplett az összes zárat (1 kulcs miatt) egy kevesebbet futottra. Utána nem volt bajom Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1696 Dátum: 2010. augusztus 06. 15:46:25 pm »

Megénekeltem korábban hogy a tankszintjelzőm ugribugrál.

Kiegészült azzal a probléma hogy gyújtás levételére nem megy vissza 0-ra a mutatója, hanem olyan 30-ig, és csak hosszas állás után megy 0-ig. A hőfok mutatója pedig indexelésre és fékezésre mozog.

Any ötlet?
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #1697 Dátum: 2010. augusztus 06. 15:54:49 pm »

Valószínűleg a műszeregység hátoldalát át kéne nézni.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



« Válasz #1698 Dátum: 2010. augusztus 06. 16:20:21 pm »

Megénekeltem korábban hogy a tankszintjelzőm ugribugrál.

Kiegészült azzal a probléma hogy gyújtás levételére nem megy vissza 0-ra a mutatója, hanem olyan 30-ig, és csak hosszas állás után megy 0-ig. A hőfok mutatója pedig indexelésre és fékezésre mozog.

Any ötlet?
A műszerfal alatt a testelést nézd meg..nekem is ugyanez volt a régi e28-amban,de egy akkusaru csere és a műszerfal alatti testpont újrakötése megoldotta...
Naplózva

steffe
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1699 Dátum: 2010. augusztus 06. 20:53:10 pm »

A műszerfal alatt a testelést nézd meg..nekem is ugyanez volt a régi e28-amban,de egy akkusaru csere és a műszerfal alatti testpont újrakötése megoldotta...

Az amelyik ott baloldalon van a hanszóló fölött?
Naplózva

steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



« Válasz #1700 Dátum: 2010. augusztus 06. 23:26:52 pm »

Az amelyik ott baloldalon van a hanszóló fölött?
igen..
Naplózva

steffe
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1701 Dátum: 2010. augusztus 07. 07:45:57 am »

Hallottatok már olyan kocsiról amelyik a GENERÁTORRÓL veszi a fordulatszám jelet?Huh Valami dízel golf állítólag... beszartam. A csúszós ékszíjú idióta generátorról... Shocked
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #1702 Dátum: 2010. augusztus 07. 08:10:25 am »

Igen 46 uglystupid2. De az audiban (1.6D) is ugyanígy működik... bár audiék okosak, valószínűleg belekalkulálták az állandó 10% csúszást...  1001
Bár ezeknék a régi  dieseleknél a fordulatszmmérő csak arra kell, hogy nehogy szétforgasd  Cheesy

off
ez a megoldás tulajdonképpen hogy működik?
csak egy plusz kivezetés van a diesel generátoron (valamelyik tekercsvég kivezetve az egyenirányítás előtt), vagy beépítettek valami külön jeladót?
ON
« Utoljára szerkesztve: 2010. augusztus 07. 08:15:04 am írta Promega » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #1703 Dátum: 2010. augusztus 07. 08:44:45 am »

Nemhiszem, hogy külön jeladót raktak volna bele, mert akkor már miért nem a ft-re rakták volna? (Esetleg adagolóra, vezműtengelyre)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1704 Dátum: 2010. augusztus 13. 21:34:44 pm »

Cavalli számára (is) tanulságos cikk!!!!

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1392003
 Shocked Shocked Shocked Shocked
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #1705 Dátum: 2010. augusztus 30. 21:56:53 pm »

E34-nél kisboardról nagyboardra cserénél csak a boardcomputert kell cserélni, vagy valami mást is?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1706 Dátum: 2010. augusztus 31. 06:25:06 am »

E34-nél kisboardról nagyboardra cserénél csak a boardcomputert kell cserélni, vagy valami mást is?

Ugyan  nem volt e34-esem, és nagyboardom is az e23-ban, de biztos vagyok benne, hogy a köteget is cserélni kel, mert a nagyboard sokkal több mindent tud,ergó több érzékelő is kell hozzá...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1707 Dátum: 2010. augusztus 31. 07:12:27 am »

E34-nél kisboardról nagyboardra cserénél csak a boardcomputert kell cserélni, vagy valami mást is?

Elég a board hozzá, kivéve ha diesel, vagy 520i, ahhoz még kell egy kis kütyü a hátsó ülés alá is, a kábele annak is ott van. Ha konkrét akkor hívj fel és elmondom ki kivel van. A helyére nem tudod becsúsztatni, mert más a tartó konzolja de ez is megoldható.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
El Nino

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Válasz #1708 Dátum: 2010. augusztus 31. 10:38:36 am »

Sziasztok!
A kilóméterórám egy ideig hol működött hol nem, majd teljesen elköszönt. Kis idő múlva a fogyasztásmérő se ment, most meg a vízhőfokmérőm vacakol. szerintetek? Műszeregység hátulját nézzem? A km óra honnan veszi a jelet?
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #1709 Dátum: 2010. augusztus 31. 11:21:02 am »

Köszi a helpet!  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!