CápaBMW fórum
2020. november 29. 20:39:13 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 785896 alkalommal)
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5278


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #1980 Dátum: 2011. december 24. 09:40:57 am »

Mint a rendszám-világítás hátul  Wink
Naplózva

E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #1981 Dátum: 2011. december 24. 10:43:36 am »

shocked és hogy néz ki, amit bele kéne csatlakozni? képet tudnál mutatni esetleg?

E28ban sztem nincs motortér világítás. Ez ködlámpa vagy lámpamosó lesz.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2565



« Válasz #1982 Dátum: 2011. december 24. 11:10:30 am »

Bakker azt hittem e21... smiley)
Akor viszont lámpamosó lesz....
Naplózva

steffe
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #1983 Dátum: 2011. december 24. 11:30:20 am »

Létezik más is nem csak a bébicápa  Cheesy
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1984 Dátum: 2011. december 24. 13:25:37 pm »

Az én problémám az hogy a lámpamosónak mások a vezeték színei, a ködlámpának meg sok a láb
Naplózva

Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #1985 Dátum: 2011. december 24. 15:01:47 pm »

Lámpatörlő motor nem mosó  Wink
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Csabee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195



« Válasz #1986 Dátum: 2011. december 24. 15:24:30 pm »

Akkor ezek ismeretében haladunk a továbbiakban...nem lesz semmi változás, csak a tudat jó  Grin
Köszönöm a segítéset
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1987 Dátum: 2011. december 24. 16:16:05 pm »

Lámpatörlő motor nem mosó  Wink

arra gondoltam natürlicht.

E28on gondolom nem is volt csak spricc vagy csak törlő.

Amúgy meg nem a motor csatija szerintem, hanem a lámpamosó rendszer főcsatlakozója. a motor csati nincs rajta a fő kötegen.





A lámpamosónak full külön kötege van:



űnemenged képet linkelni, ittvan az egész: http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=96676
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 24. 16:37:36 pm írta Gábor » Naplózva

kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5107



« Válasz #1988 Dátum: 2012. január 28. 17:44:17 pm »

Meg vagyok akadva rendesen.  Embarrassed

Kétféle csatlakozó van a két autóban.  shocked

Nem tudom bekötni a villanyablakot és a kp. zárat. Az első képen a 85-ös 520, amiben gyárilag szinte semmi extra nem volt, a másodikon a 83-as 528i csatlakozója.

Valami hiányzik az alapverziós autómból, vagy csak más a csatlakozó, és át lehet kötni?


* 85-520-csatlakozo.jpg (119.2 KB, 600x658 - megtekintve 411 alkalommal.)

* 83-528-csatlakozo.jpg (154.75 KB, 600x873 - megtekintve 394 alkalommal.)
Naplózva

1985 E28 530i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5107



« Válasz #1989 Dátum: 2012. január 28. 19:09:53 pm »

És így néz ki a kábelköteg csatlakozója:


* kotegcsatlakozo.jpg (44.44 KB, 400x302 - megtekintve 701 alkalommal.)
Naplózva

1985 E28 530i
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1990 Dátum: 2012. március 01. 11:41:26 am »

M30B35, motronic, hány testpont van? Elég a jobbos motortartó bak-kasztni plussz az ECU-tól trafó felé menő kábelen a jobbos toronymerevítés tetejénél lévő? Más nincs? Az ECU háza testpont?
Naplózva

RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #1991 Dátum: 2012. március 02. 14:58:17 pm »

Sziasztok!

Minap elnéztem a motor vezérlőm csatiját nekem 2 soros van ,vettem egy motorvezérlőt az meg 3 soros Smiley már nem vagyok ideges Cheesy
Egy kolléga írt a garagemba hogy b20 on nem tudja h lenne 2 soros motronic.
Kérdésem érdemes e cserélni kábelköteget 3 sorosra ? vagy keressek 2 soros b20 motronic vezérlőt tovább? mert most hogy meg gugliztam a vezérlőket elég kevés a 2 soros...( kép találatokat néztem)



(((ha valakinek lenne hozzászólni valója az kérem h privátba tegye mert 1 hétig nem leszek és ha lenne bármi is nem szeretnék annyit agyalni h melyik komment szólhat nekem köszönöm))) 
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
VfB

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4517


+36 30 370 85 77


« Válasz #1992 Dátum: 2012. március 02. 17:07:38 pm »

Tempomatom e28ban nem mukodik. Minden reszegyseg atszerelve egy masik e28ban teszi a dolgat. Egyedul a huzomotort nem sikerult tesztelni. Otlet?
Naplózva

Bence
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5278


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #1993 Dátum: 2012. március 12. 20:24:14 pm »

E23 első széria.

No, a motorcserét követően a következő villamos dolgok felejtettek el működni: műszerfalvilágítás középkonzollal együtt, rendszám-világítás, hátsó ködlámpa, jobb hátsó tompított (rüki, index, féklámpa működik, 3 lámpatesttel próbálva is ugyanez a jelenség). Biztosítékok rendben, izzók rendben, a műszerfalhoz és a középkonzolhoz nem is lett nyúlva. Minden egyéb lámpatest (külső-belső) működik.

A biztitábla (nem késes) szét volt húzva, illetve a biztitábla fix pozitívja először az akksi negatívra lett kötve és rá is lett adva a gyújtás ( ami persze nem volt).

Sto gyéláty?

Naplózva

E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6734


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1994 Dátum: 2012. március 12. 20:45:04 pm »

Belső világításod a motorcsere előtt is szar volt már. A biztitábla széthúzása és a fix pozitívjának letestelése se ok ezekre szerintem Smiley Ott nem kapott semmi semmit Smiley Mivel csak negatív volt rajta Smiley
Naplózva

70/627-5355
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #1995 Dátum: 2012. március 12. 20:55:43 pm »

Ez miez: "jobb hátsó tompított " Huh Fordított polaritás vagy csak a btábla pozitív lett a testhez kötve és nem volt rajta az aksi a másik pólus?
Itt valami erős testhiányra gyanakodnék első körben. Aztán bizti tábla kifordít és megnéz, hogy hol olvadt el esetleg...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5278


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #1996 Dátum: 2012. március 12. 21:21:07 pm »

Akkor jobb hátsó lámpa na.  Tongue

Minden jó helyre lett téve, csak a btábla pozitív ment a másik sarura. Minden be volt kötve már az akksira.

Akkor a hiányzó dolgok valahol testhiánnyal küzdenek, de a többi, működő fény nem?
Naplózva

E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #1997 Dátum: 2012. március 12. 21:27:21 pm »

Valaki, akinek motronic van az autóján segíthetne nekem.  Embarrassed
Ugyanis lehúztam az alapjárati motor csatiját és a kezemben maradt...  huh
Szóval arra lennék kíváncsi, hogy melyik vezeték hova megy.
(Zöld-fehér, piros-fehér, sárga-fehér)

Szóval legyen szíves valaki akinek motronicos az autója nézze már meg nekem hogyan is van ez.  huh



* DSC_0160.jpg (59.32 KB, 800x600 - megtekintve 683 alkalommal.)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #1998 Dátum: 2012. március 13. 12:39:27 pm »

Ahogy a fényképen áll:
Bal zöld, középső piros, jobb sárga.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #1999 Dátum: 2012. március 13. 19:21:51 pm »

Köszi!  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2000 Dátum: 2012. március 13. 20:40:23 pm »

Nincs mit Smiley
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2001 Dátum: 2012. március 18. 11:48:43 am »

Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek.
Adott az e23, a   féklámpa nem működik.( Az izzó jó  Evil  )

Kérdésem az, h miket és hogyan nézzek meg rajta a hibás alkatrész feltárásához?
Régebben hébe-hóba működött.
Gyújtáson írja a check, és már folyamatosan menet közben is . eddig mikor megnyomtam a gombot  a check alsó részén akkor elaludt.
A csomagtartó beázott, állt a víz a bal oldali rekeszen ahol a vezetékek is futnak a hátsó lámpákhoz. De minden egyéb működik, csak a féklámpa nem.
A fékpedál mögötti kapcsolón nincs meckanikai sérülés, vezetékek szakadásmentesek.
A biztosítéktábla oldalán van egy csatlakozó, melyen több minden fut. (Pl: töltés visszajelző )
A féklámpa működésének van köze ehhez a csatihoz, azaz átmegy ezen a csatin keresztül ?


A féklámpa kapcsoló simán lehet rossz, még ha nem is látszik rajta semmi rendellenesség, ha minden más működik hátul, akkor jó eséllyel az lesz a hiba oka.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6734


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2002 Dátum: 2012. március 18. 18:11:25 pm »

Motronic 179-es végű vezérlőmben kéne chip-et cserélni. Sajnos "integrált" (minden láb külön forrasztott az alaplaphoz).

Keresek olyan számítástechnikai vagy elektronikai gurut, aki eljátszadozna ezzel az alaplappal és a Conny chip-et bele rakná nekem. Félek nekiállni...

Ötletek?  angel

Köszi előre is Wink

Megoldódott, köszönöm! Gistihez megy a cucc! Smiley Wink 408
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 18. 20:34:50 pm írta Dénes » Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6032


Üzemképtelenítő


« Válasz #2003 Dátum: 2012. március 23. 22:09:08 pm »

Valaki nyilatkozhatna nekem,a fennálló benzin szintjelző problémára,pl. ha az úszó mozgatására nem mozgatódik a mutató,akkor megpróbálhatom e összezárni a szintjelző 2 pólusát?Ha igen minek kell történnie?Telit fog mutatni?Üreset?
Hogyan tudom az órát magát tesztelni,szabad e 12 voltot adni neki?Ha igen,akkor mit kellene mutatnia?
Van az óra,és a jeladó között valami relé,trafó,mittomén,ami még nem működhet?Ha igen merre lehet a kis kettős ügynök?
 904 904 Smileszerel Smileszerel 632 632
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 472


BMW Mániás


« Válasz #2004 Dátum: 2012. március 25. 10:17:38 am »

Valaki nyilatkozhatna nekem,a fennálló benzin szintjelző problémára,pl. ha az úszó mozgatására nem mozgatódik a mutató,akkor megpróbálhatom e összezárni a szintjelző 2 pólusát?Ha igen minek kell történnie?Telit fog mutatni?Üreset?
Hogyan tudom az órát magát tesztelni,szabad e 12 voltot adni neki?Ha igen,akkor mit kellene mutatnia?
Van az óra,és a jeladó között valami relé,trafó,mittomén,ami még nem működhet?Ha igen merre lehet a kis kettős ügynök?
 904 904 Smileszerel Smileszerel 632 632
A műszerfali gombbal + gyújtás ráadásával a komplett óracsoportot tudod tesztelni .       Wink              sm_68
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6032


Üzemképtelenítő


« Válasz #2005 Dátum: 2012. március 25. 11:47:06 am »

Hurrá,melyik gombbal,és hogyan? huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 472


BMW Mániás


« Válasz #2006 Dátum: 2012. március 25. 12:09:08 pm »

Napi km.nullázó gombot nyomva tartani ,és gyújtás ráteker .
A 2.menüsor a műszerfal teszt . / a menüsorokat a nullázó gombbal váltod /
 Jó szórakozást a bíbelődéshez .                 Cheesy
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #2007 Dátum: 2012. március 28. 22:10:18 pm »

e21 "digitális óra" megnyavalyásodott a vész villogóval egyetemben :/
mindkettő egyszerre ,a villogó kapocsolóját kipattintottam ,megnéztem a csatit hátha lecsúszott de nem, az órát még nem néztem nem volt humorom levenni a kormányt a műszerfalhoz....
Biztosítékok is jók de azért kicseréltem az óráét és így sem.
Hol keressem a hibát?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #2008 Dátum: 2012. március 29. 09:58:57 am »

 A vészvillogó érintkezői el vannak vetemedve. Meg kell egyengetni őket és működni fog.
Én már jártam igy annak idején az enyémmel. Sőt nekem még a kulcs kivétele után a hátső ablakfűtésem is üzemelt.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
zgyury

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39


WWW
« Válasz #2009 Dátum: 2012. március 30. 19:05:18 pm »

Ha tud valaki segítsen! A rádióhoz megy egy egy állandó és egy kapcsolóáram kábel amik gyujtáson összeértek.Hallottam is valami recsegő hangot a kormány alól. Azóta nem indul az autó (azaz beindult még de leált, azóta forgat, de semmi). Érdekes módon minden működik, de szerintem az AC nem kapcsol amikor ráadom a gyujtást. (AC relét próbáltam cserélni azzal nincs baj) biztosítékok is rendben. Valamelyik relé sülhetet meg? Ha igen, melyik, hol találom? Vagy mi egyéb lehet a gubanc?.. Ha valakinek van ötlete írjon nekem privátba, előre is nagyon szépen köszönöm!!! (e28-ról van szó)
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 30. 19:28:35 pm írta zgyury » Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 [67] 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!