CápaBMW fórum
2024. november 23. 15:22:37 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1512064 alkalommal)
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #2130 Dátum: 2013. június 12. 10:59:09 am »

Az ADS kábelhez olyan számítógép kell, aminek még van fizikailag soros portja. (magyarán vagy 5 éve nem gyártanak hozzá számítógépet sem.)

Kb ilyesmi:

http://www.ebay.com/itm/Tiny-ADS-Interface-with-diagnostic-connector-for-BMW-INPA-DIS-EDIABAS-/261213824762

Most vettem egy ilyet, hogy tudjam a szarjaimat diagolni.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #2131 Dátum: 2013. június 12. 11:54:46 am »

A drágább usb-soros kábelek tudhatják!!! ATEN márka eddig mindent elvezérelt!!!
IBM T sorozaton is van soros port

Az olcsó átalakítók valóban elvéreznek sokmindenen!
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2132 Dátum: 2013. június 12. 14:00:04 pm »

A drágább usb-soros kábelek tudhatják!!! ATEN márka eddig mindent elvezérelt!!!
IBM T sorozaton is van soros port

Az olcsó átalakítók valóban elvéreznek sokmindenen!

Gondolom a hirdető is próbálta már:

Idézet
As with any ADS interface, a "real" serial port is required to use BMW's software with this interface. USB and some PCMCIA serial ports will NOT work.

Ha valakinek sikerül, akkor viszont én is rendelnék  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 832



« Válasz #2133 Dátum: 2013. június 13. 14:58:45 pm »

Van egy Toshiba 220cs-em   Evil
Naplózva
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #2134 Dátum: 2013. június 16. 18:29:04 pm »

Sziasztok,

Segitsegek legyszi, ha tudtok....

Nem mukodik a tompitott fenyszorom, eddig ezeket ellenoriztem:

A lampa kapcsolo jo, mert a hatso lampa eg es a muszerfal vilagitas is,
Az izzo nincs kiegve,
Mukodik a reflektor is,
Biztositekok jok

Arra gondoltam, hogy talan a rele baja lehet, ezert cserelgettem oket, de nem valtozott .

Szerintetek?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2135 Dátum: 2013. június 16. 19:14:41 pm »

A biztosítékokat megmozgattad a helyükön? nekem mindig a biztosíték a kontaktos a fogalatban, vagy maga az izzófoglalat...
Naplózva
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #2136 Dátum: 2013. június 16. 19:18:59 pm »

Nekem a lampafoglalat foldeles csatija az a kis kerek csati volt kontaktos
Helyzetjelzo volt csak tomitott nem volt...
Tisztitas kontakt spray 1000rel azota feka:))
Naplózva
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #2137 Dátum: 2013. június 16. 22:59:47 pm »

Biztositekok rendben, a lampafoglalatig nem jut el az aram. A helyzetjelzoben is van , de a tompitottban nincs. Mikor felkapcsolom a lampat, hallom, hogy kattan a rele is....
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2138 Dátum: 2013. augusztus 24. 11:01:10 am »

Megkérdem itt is,hátha valakinek eléri az ingerküszöbét,szóval,hogy is működik a tempomat ki-be kapcsolás az E39-en?
A gombbal azt csinálom,mintha a kanóc két végét összeérinteném ugye?Hol találok valami kapcsolási rajzot,amiből megtalálom a kormány oszlop alatti dzsungelben a hozzátartozó kanócot?
A 3-as számú alkatrész,kösz Zolee.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/528i-M52/RHD/M/1999/july/browse/vehicle_electrical_system/steering_column_switch/
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 465



« Válasz #2139 Dátum: 2013. augusztus 26. 09:29:15 am »

A Facet gyártmányú induktív jeladókkal milyen tapasztalatok vannak?
Holtpont ill. fordulatszám jeladót kell cseréljek motronic 1.0-nál és a bosch gyártmányú kb 6 szor annyiba kerül...más alternatívát eddig nem találtam rá.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2140 Dátum: 2013. augusztus 26. 11:57:01 am »

Nekem anno az M50-nél nem volt vele bajom.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2141 Dátum: 2013. augusztus 26. 20:51:02 pm »

M50 motoroknál volt/van-e váltó elektronika? mint korabeli haverjánál M60-nál...
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2142 Dátum: 2013. augusztus 26. 21:19:34 pm »

Minden elektrohidraulikus ( programkapcsolós ) automataváltósnak van váltóelektronikája. 1983-tól léteznek ilyen automaták a BMW-nél. A motronic rendszerrel és a 4HP-22-es automatákkal érkeztek.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2143 Dátum: 2013. augusztus 26. 21:31:20 pm »

Minden elektrohidraulikus ( programkapcsolós ) automataváltósnak van váltóelektronikája. 1983-tól léteznek ilyen automaták a BMW-nél. A motronic rendszerrel és a 4HP-22-es automatákkal érkeztek.


 Értem, kimaradt ezek szerint a lényeg crazy2 , m50 kéziváltós, nem igényli-e a saját váltóját? és szintén kézi menne rá!   
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2144 Dátum: 2013. augusztus 26. 22:19:38 pm »

Kéziváltós M50-nél (és másnál sem) értelem szerűen nincs külön váltóvezérlő, viszont maga a motorvezérlő a programjában hordozza a váltó típusát.

Kimondottan saját váltót nem igényel, de mivel nem elérhetetlen, én minden esetben a saját váltóját használom a motor beépítési dőlésszöge miatt.
 Pl. az M50 motorra fizikailag rá tudod tenni az M20 váltót, de mivel az M50 10 fokkal jobban meg van döntve, ezért az M20 váltó ferdén fog állni rajta. Így el is megy a kulissza, ill. tartóbak. Én ezt nem csípem, ezért alkalmazom a saját váltóját.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2145 Dátum: 2013. augusztus 27. 19:11:48 pm »

Kéziváltós M50-nél (és másnál sem) értelem szerűen nincs külön váltóvezérlő, viszont maga a motorvezérlő a programjában hordozza a váltó típusát.

Kimondottan saját váltót nem igényel, de mivel nem elérhetetlen, én minden esetben a saját váltóját használom a motor beépítési dőlésszöge miatt.
 Pl. az M50 motorra fizikailag rá tudod tenni az M20 váltót, de mivel az M50 10 fokkal jobban meg van döntve, ezért az M20 váltó ferdén fog állni rajta. Így el is megy a kulissza, ill. tartóbak. Én ezt nem csípem, ezért alkalmazom a saját váltóját.


Köszönöm! Smiley
nem biztos hogy m20 váltó megy rá lehet a sajátja.. lehet h dizel... (nem saját projekt még mielőtt kapnám megint az ívet Cheesy )
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2146 Dátum: 2013. szeptember 15. 22:19:21 pm »

Az E46-ban nem ég a csomagtartó világítás, folyamatosan azt jelzi, hogy nyitva van és nem lehet nyitni csak kulccsal.
Valaki valami tipp mit nézzek? Kösz!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2147 Dátum: 2013. szeptember 15. 23:15:49 pm »

Az E46-ban nem ég a csomagtartó világítás, folyamatosan azt jelzi, hogy nyitva van és nem lehet nyitni csak kulccsal.
Valaki valami tipp mit nézzek? Kösz!

Járj cápával b+! Cheesy
A 39-em is jelez mindent,de már megszoktam..... Roll Eyes Azn Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2148 Dátum: 2013. szeptember 16. 05:25:22 am »

Két tippem van:

1. Megtört az átvezetőkábel.
2. Eltört a zárban a kis rugó.
Naplózva

1985 E28 530i
fearlesske

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Válasz #2149 Dátum: 2013. szeptember 17. 20:15:29 pm »

Sziasztok! Sikerült megvennem álamaim autóját ! Cápa 3as kisbömbim (E21) . A helyzet az hogy találtam kósza dolgokat és katyvaszokat a motortérbe és utastérbe eggyarámt. Volna valaki Budapesten aki át tudná nézni és kilapátolni ami nem kell oda? Csak hozzá értő emberre lenne szükségem Smiley
Naplózva
bandy81

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Válasz #2150 Dátum: 2013. szeptember 21. 20:22:10 pm »

Sziasztok!

A problémám, hogy 518-as masinámban nem működik a km óra.

Beszereltem egy új jeladót mivel a régit mértem multiméterrel és nem változott az ellenállás ha forgott a kerék. Új jeladó beépítés után se működik az óra.Egy másik km óra egységet is beraktam de azzal sincs javulás.
A kábelt is mértem ami a jeladóra megy ott is van feszültség.

Esetleg van valami tippetek, hogy mi okozhatja ezt a problémát?

Előre is köszönöm a segítséget!
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2151 Dátum: 2013. szeptember 25. 18:40:06 pm »

Sziasztok!
Ez egy 3soros motronic köteg kérdésem a csatik lennének... 1-2 ről van elképzelésem, de ha valaki letudná írni azt megköszönném! Smiley
Segítségül beszámoztam...

Köszi előre is! Smiley


* 20130925_180022.jpg (156.3 KB, 640x480 - megtekintve 1058 alkalommal.)

* 20130925_175959.jpg (158.22 KB, 640x480 - megtekintve 905 alkalommal.)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2152 Dátum: 2013. szeptember 25. 19:12:03 pm »

1-13-4: Önindító, ha régifajta önindítód van akkor csak a nagy + kábel és a sárga-fekete kell belőle.
10-11: Főtengely jeladó és a gyújtáskábel referencia jeladója (nem tudom melyik hova megy, ha nincs szikra max felcseréled, de holnap ha lesz időm megnézem)
5: létgömegmérő
6: alapjárati motor
7-9: passz, ha jól tudom nálam ez szabadon van (talán a tankszellőztető az egyik, a másik meg az olajszint jeladó)
12: olajnyomás-gomba
1-2-3-4: soha nem volt rájuk szükségem, de gondolom a műszerfalhoz lehet köze.  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2153 Dátum: 2013. szeptember 25. 19:31:25 pm »

1-13-4: Önindító, ha régifajta önindítód van akkor csak a nagy + kábel és a sárga-fekete kell belőle.
10-11: Főtengely jeladó és a gyújtáskábel referencia jeladója (nem tudom melyik hova megy, ha nincs szikra max felcseréled, de holnap ha lesz időm megnézem)
5: létgömegmérő
6: alapjárati motor
7-9: passz, ha jól tudom nálam ez szabadon van (talán a tankszellőztető az egyik, a másik meg az olajszint jeladó)
12: olajnyomás-gomba
1-2-3-4: soha nem volt rájuk szükségem, de gondolom a műszerfalhoz lehet köze.  Cheesy


Vháá köszönöm!  Roll Eyes  smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2154 Dátum: 2013. szeptember 25. 19:32:46 pm »

Sziasztok!

Egy olyan próblémám lenne,hogy mostanában kicsit nehezebben indult a kocsim!E36 M43B16.
Aztán ma olyat csinált,hogy leállítottam ment benne a zene,nyitva volt a csomitartó(égett benne a lámpa),ez volt kb. 5 percre,aztán visszaültem indítanék,de csak kattog az önindító..
De előtte mentem a kocsival kb. 20km-et..
Sikerült bebikázni,köszi a taxisnak a segített...
Mentem vele kb. 1km-et leállítottam ,mert a tecsóba akartam bemenni,de nem tudtam újra indítani megint...Na akkor betoltak ketten,nekik is köszi!!
Hazajöttem,kb. 2 km volt..leállítottam,de elindítani  megint nem tudtam mert csak kattog...mikor járt a motor akkor a multiméter(na ez volt a kocsiban smiley ) 13.7v-ot mutatott..ez szerintem jó...
Viszont indításnál leesett 2v-ra a feszültség...na ez nem jó...
Kivettem az akksit,így is rámértem így 12.65v-ot mutatott...most ráraktam tőltőre remélem valamit javít rajta...


Vélemény?
Naplózva

steffe
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2155 Dátum: 2013. szeptember 25. 19:34:05 pm »

A kuka meg fogja oldani a problémát. Cheesy
Mármint az akksira.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #2156 Dátum: 2013. szeptember 25. 19:40:59 pm »

Szerintem is. Bár lehet az önindítód is a hibás.

Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2157 Dátum: 2013. szeptember 25. 19:44:54 pm »

Szerintem is. Bár lehet az önindítód is a hibás.


azt hogy tudom leellenőrizni?
Naplózva

steffe
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2158 Dátum: 2013. szeptember 25. 19:50:54 pm »

azt hogy tudom leellenőrizni?


Direktbe kötöd, vagy a saját aksijával vagy egy másikkal...
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #2159 Dátum: 2013. szeptember 26. 08:00:18 am »

Direktbe kötöd, vagy a saját aksijával vagy egy másikkal...

E21 nél ugyan ez volt a problémám.. 2 bajra derült fény nálam, a gyujtáskapcsoló volt időnként zárlatos, valamint e miatt az önindító végéhez csatlakozó vastagabb /piros/ kábel vége megégett, alig észrevehetően, de ez elég volt ahhoz, h a problem előjöjjön..
Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!