CápaBMW fórum
2020. november 29. 21:01:38 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 785904 alkalommal)
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #2220 Dátum: 2014. január 17. 08:31:24 am »

Valaki sos!e28 központi zàr!Bezàr mindent de kinyitni nem akarja az első ajtókról de a csomagtartòról nyílik.Motorok jók vezérlő új.
Naplózva

Csabcser
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2221 Dátum: 2014. január 17. 10:37:16 am »

Az első ajtóban motorban lévő mikro kapcsoló lehet pl. rossz riasztó nem volt benne, mert szeretik elvágni a vezérlő szálat és a riasztóhoz kötni akkor viszont nem megy a kulcsról.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #2222 Dátum: 2014. január 18. 07:04:08 am »

Szia.Volt benne riasztó azért szìvta le az akksit mindig,de bezàrni be tudom kulccsal csak kinyitni nem,csomagtartóról meg visz mindent.Meg kellett olajozni a zàr szerkezetet akkor kezdtek el működni a hàtsó ajtók is.Majd ma szétkapjuk aztàn kötözgetés csak tudnom kéne mi micsoda.
Naplózva

Csabcser
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5107



« Válasz #2223 Dátum: 2014. január 18. 20:18:18 pm »

http://www.e38.org/e28/e28_85_etm.pdf
Naplózva

1985 E28 530i
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #2224 Dátum: 2014. január 18. 20:52:13 pm »

A mikrokapcsoló adta meg magàt szétkaptam most végeztem vele,kikötöttem a riasztó maradványait is.Köszönöm a linket és a segìtséget.
Naplózva

Csabcser
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #2225 Dátum: 2014. február 13. 13:52:38 pm »

Sziasztok.Azthiszem megment a gyujtaskapcsolom nem megy aram az oninditohoz,valamikor regen csereltem mar a gyujtaskapcsolo vegen a kontaktreszt.lehet e kapni valahol. E 12 528i rol van szo.Udv.Sanyi
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2226 Dátum: 2014. február 13. 15:37:06 pm »

Gyári új kb. 130€  Sad   hofoglu esetleg te?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #2227 Dátum: 2014. február 13. 17:09:21 pm »

Gyári új kb. 130€  Sad   hofoglu esetleg te?


Miiiii   a kontakresz.vagy komplekt gyujtaskapcsolo
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2228 Dátum: 2014. február 13. 18:26:09 pm »

Csak a kapcsoló rész
http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=3971&mospid=47159&btnr=32_0504&hg=32&fg=30
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #2229 Dátum: 2014. február 13. 19:25:06 pm »

Megprobaltam ma kiszerelni,mar kivettem azt a lekerekitett feju csavart de igy sem jott ki a helyerol,elforditottam a kulcsot is.udv.Sanyi
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #2230 Dátum: 2014. február 13. 19:26:59 pm »


Húúúúúúúúú!
Ez nem tréfa: 45600.- (61321355701)
Naplózva
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #2231 Dátum: 2014. február 24. 14:21:40 pm »

Sziasztok,

Vki tudna nekem egy E21  tükör kapcsoló csatlakozót fotozni, ami látszik, hogy a tükörállító melyik lábára milyen színű vezeték megy rá.

u.i : nekem eddig nem igazán működött, de azt hittem a kapcsoló a rossz, most hogy szétbontottam vettem észre, hogy rá vannak forrasztva és nem biztos, hogy minden jó helyre...

Köszi

R.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 18. 12:32:36 pm írta richiem » Naplózva
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #2232 Dátum: 2014. február 25. 08:44:59 am »

hi!

nekem az anyós oldali el.tükör nem volt kivezetékelve. Lehet hogy ott van szín eltérés de mintha gyári színeket húztunk volna be...



* IMG_2558.JPG (131 KB, 1024x765 - megtekintve 678 alkalommal.)
Naplózva
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #2233 Dátum: 2014. március 15. 15:43:21 pm »

Sziasztok!Kéne egy kis segítség mivel sajnos a villamosság nem az erősebbik oldalam,E28 cápa ködlámpa kivagdalja a biztosítékot,viszont a jobb oldali ég kivágott biztosítékkal,de akkor a műszerfalon már nem jelzi mivel kivágta.Kb: 5-10 perc után kicsapja mi lehet a probléma?Relé nem melegszik fel próbáltam másikkal akkor is kivágja,már az égőket is cserélgettem mint laikus kérdezem,jelenleg a kapcsoló hibájára tudok csak gondolni. angry undecided ha nyomom a féket meg villognak a helyzetjelzők elől,indexelésnél villog a sàrga ködlàmpa ikon is.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 15. 20:26:58 pm írta Turi Csaba » Naplózva

Csabcser
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #2234 Dátum: 2014. március 15. 21:07:52 pm »

Csak tipp, de körbe kellene nézni a testeléseket, ha ott rendben van a dolog, akkor zárlatot kell keresni a kötegben. Ez már nem egyszerű művelet.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 16. 09:33:13 am írta Promega » Naplózva
Turi Csaba

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


Csabcser


« Válasz #2235 Dátum: 2014. március 18. 08:13:33 am »

Kivettem a hátsó lámpatesteket át csiszolgattam mindent,kicseréltem a sarukat vettem mindegyikbe új égőket és jó lett,viszont az első ködlámpámon 10 perc után még mindig kicsapja a biztosítékot.De mondom a jobb oldali égve marad bent a műszerfalon sincs visszajelzés.Még szabin vagyok el leszek ezzel. angry
Naplózva

Csabcser
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #2236 Dátum: 2014. május 14. 09:48:01 am »

udv urak!

generátor segítséget kérnék.
e21 m10 generátor 13,9V tölt alapjáraton illteve menet közben is.
ha elkezdem terhelni tompított, rádió, fűtés maxon akkor lemegy 13,2V-re.
egy mai autónál ez nem normális de egy ilyen régi vasnál nem tudom.
Borítsam szét és újjítsam fel vagy ez normális?

közsönöm
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2237 Dátum: 2014. május 14. 09:57:14 am »

Teljesen normális nincs semmi gond vele
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #2238 Dátum: 2014. május 14. 11:19:51 am »

köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 14. 15:29:19 pm írta collins » Naplózva
tucsok54

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



« Válasz #2239 Dátum: 2014. május 26. 16:38:47 pm »

Sziasztok van egy e28 520i 1984 svájci a szìvosoron lévő elektronikusan vezérelt vákum szelep csatlakozójába nincsen áram az lenne a kérdésem hogy a másik vėge merre van mi vezérli ki?
Naplózva
petrasdani

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201



WWW
« Válasz #2240 Dátum: 2014. június 06. 10:58:34 am »

Sziasztok!

Adott egy E28, az óracsoportban egyik nap nem ment a km óra, másnapra már semmi, csak az irányjelző visszajelzője működik. A saját óracsoportommal is ugyanezt produkálja, abban viszont minden jó. Tud valaki tippet adni hol keressem a hibát?
Naplózva

1986 BMW E28 518i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4141



« Válasz #2241 Dátum: 2014. június 06. 13:31:32 pm »

Biztosítéktábla rossz bizti nem kap áramot .
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
petrasdani

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201



WWW
« Válasz #2242 Dátum: 2014. június 06. 15:28:41 pm »

Biztosítéktábla rossz bizti nem kap áramot .

Köszi, időközben megtaláltuk a rossz biztit. Már csak a km jelet és a vízhőfokot kell az óráig eljuttatni.
Naplózva

1986 BMW E28 518i
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 671



« Válasz #2243 Dátum: 2014. június 13. 20:37:36 pm »

Sziasztok

Szervíz visszajelző akkukat honnan tudnék szerezni?

Köszi
Krisz
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5107



« Válasz #2244 Dátum: 2014. június 13. 20:41:23 pm »

Ha a műszercsoport akksijaira gondolsz, én Gisti-re szavaznék.  Wink

Simiroli duracelljei sem voltak rosszak, bár nem bírnak sokat....  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 671



« Válasz #2245 Dátum: 2014. június 13. 20:43:16 pm »

Ha a műszercsoport akksijaira gondolsz, én Gisti-re szavaznék.  Wink

Simiroli duracelljei sem voltak rosszak, bár nem bírnak sokat....  Cheesy

Arra!
Köszi a tippet!
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5278


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #2246 Dátum: 2014. június 13. 21:03:14 pm »

500 mAh-es akksi kell, rengeteg elektromossági-villamossági boltban kapható.
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 13. 22:16:18 pm írta gagus » Naplózva

E23 730i '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 671



« Válasz #2247 Dátum: 2014. június 13. 22:03:38 pm »

500 mAh-es akksi kell, rengeteg elekossági-villamossági boltban kapható.

Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 13. 22:08:07 pm írta krivikri » Naplózva
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 464



« Válasz #2248 Dátum: 2014. június 15. 06:10:08 am »

Sziasztok!


Adott egy e30, az első ködlámpapár csak helyzetjelző felkapcsolása idején ég, ha felkapcsolom a tompítottat mellé, akkor lekapcsol. Relé hibára gyanakszom, esetleg járt már így más? Azt tudom, hogy távolsági felkapcsolásakor kellene így viselkednie nem a tompított felkapcsolásakor undecided
Naplózva
bfoto

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #2249 Dátum: 2014. június 15. 14:09:18 pm »

A következő hibákat produkálta az autó: a fűtőventillátor ment gyújtás nélkül is, néha nem akart beindulni az autó (az indítómotor ment ugyan, de csak nehezen indult be, pedig a motor, üa. ellátás stb. rendben volt), ill. volt, h kihúztam a kulcsot, de a motor járt tovább.

Így gondoltam megnézem a gyújtáskapcsolót. Rossz ötlet volt. Most van egy darabokra hullott gyújtáskapcsolóm, az autót nem tudom beindítani.

Szerk.: Fél nap kínlódás után odáig eljutottam, hogy összeraktam-ragasztottam a régi törött kapcsolót. Mikor megy az inítómotor, akkor nincs gyújtás, de ha indítózok és visszaengedem a kulcsot, rögtön beröffen (sosem indult eddig ilyen könnyen, de gondolom nem így kellene működnie).

A következő segítségre lenne szükségem:
a) jó lenne valahogy beindítani az autót és elvinni szerelőhöz
b) keresek működőképes gyújtáskapcsolót ('85-ös E28 520i, ha jól nyomoztam, akkor a 61 32 1 376 322 számú alkatrész)



Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 15. 20:12:19 pm írta bfoto » Naplózva
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 [75] 76 77 78 79 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!