CápaBMW fórum
2020. október 21. 03:26:34 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 770945 alkalommal)
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #2250 Dátum: 2014. június 30. 19:13:21 pm »

e21be bekötöttem az m20 3 soros motronicot..alapjárat 1500 ha rádugom az alapjárati motort akkor 2000 2100 hideg motornál is!
152-es és 173-as vezérlővel is.
injektorokat egyelőre a b35iket hagytam bent,de elkezdtem a cserét, gyanítom hogy azért csinálhatja, remélem a sajátjaival beáll.
Jól sejtem vagy sem? vagy esetleg valami más lehet a gebasz?
Alapjárati motor a másik motronicnál jó volt!!! ezért ennek a hibáját kizárom.
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #2251 Dátum: 2014. június 30. 19:24:31 pm »

Sziasztok!
Ez egy 3soros motronic köteg kérdésem a csatik lennének... 1-2 ről van elképzelésem, de ha valaki letudná írni azt megköszönném! Smiley
Segítségül beszámoztam...

Köszi előre is! Smiley



8-asra tudjuk a megfejtést? Samm annó korrekten leírta csak ez kimaradt, a folytószelep potméterére 7-es mehet??


* index.jpg (156.3 KB, 640x480 - megtekintve 1100 alkalommal.)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #2252 Dátum: 2014. augusztus 05. 19:12:11 pm »

A jelenség nagyon fura és szeszélyes;
Járó motornál a légtömegmérő mintha leállna- jár a motor egy pillanatra mintha lefulladna hallom hogy a klapnis ltm csattan egyet és jár tovább a motor.
Másik hiba- menet közben a gyújtás kihagy egy- egy pillanatra, fordulatszám mutató is lehasal.
A gyújtás kihagyás először 2500 és 3500as fordulaton tartva jelentkezett, most már random csinálja.


Az összes csatit, testet leellenőriztem minden okés.

(e21 m20 3 soros motronic)
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #2253 Dátum: 2014. augusztus 06. 08:07:52 am »

A gyújtás kihagyás lehet gyújtáskapcsoló is. Nekem is ezt csinálta, míg egyszer végleg el nem halálozott. Vagy a motor testkábel... Nekem egyben volt, nem látszott rajta semmi, míg járó motornál megrángattam és összevissza szikrázott.

Ha jól tudom M30b35 spricceket használsz, a az alapjárat ingadozás valószínűleg attól lesz, én is inkább visszaraktam az M50 spricceket.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #2254 Dátum: 2014. augusztus 08. 22:48:56 pm »

A gyújtás kihagyás lehet gyújtáskapcsoló is. Nekem is ezt csinálta, míg egyszer végleg el nem halálozott. Vagy a motor testkábel... Nekem egyben volt, nem látszott rajta semmi, míg járó motornál megrángattam és összevissza szikrázott.

Ha jól tudom M30b35 spricceket használsz, a az alapjárat ingadozás valószínűleg attól lesz, én is inkább visszaraktam az M50 spricceket.



A testeket csatikat átnéztem azokban hiba elvileg nincsen. Max kontakt sprével befújok.
Az injektorok nekem is most m50-é de m30b35 el jobb volt, és jobban is ment. Alapjárat az m50 el szebb de amióta ez van benne míg be nem melegszik a légtömegmérő mintha kihagyna... azt csinálja amit írtam.
Gyújtás kapcsolóbetét kopása is produkálhat ilyet?
Egyszer már volt betéttel problémán a régi autóban, de az máshol jelentkezett.
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #2255 Dátum: 2014. szeptember 28. 19:32:02 pm »

Sziasztok.
Kis segítséget kérnék, e21be tennék e30/36... "difi km jeladót" és e30km órát.
(((nem spirálos a váltóm...)))
Kérdésem, órába mi megy a jeladóról és melyik madzag hova. Konkrét leírást nem találtam.
Jeladón 2 "saru" az órán pedig 4"saru" van.

Köszi!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #2256 Dátum: 2014. szeptember 29. 06:43:12 am »

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1828315-E30-Speedo-How-To-Guide
+ kell, 31 földelés, 31b a jeladó egyik kábele, a jeladó másik kábele szintén földre megy...

Ezt én is megcsináltam, a garázsomban megtalálod a részleteket...
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #2257 Dátum: 2014. szeptember 29. 12:06:06 pm »

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1828315-E30-Speedo-How-To-Guide
+ kell, 31 földelés, 31b a jeladó egyik kábele, a jeladó másik kábele szintén földre megy...

Ezt én is megcsináltam, a garázsomban megtalálod a részleteket...


Vhhháááá  Cheesy Örökhálám! megnézem, köszönöm!
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
horvath1980

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2258 Dátum: 2014. október 12. 19:58:28 pm »

Sziasztok

Van egy m635csim amerikai modell.17 ève nem ment. Minden indítàshoz szükséges dolgot cserèltünk, gyertya olaj, benzin,stb Nem volt meg s kulcsa sem. Vettem hozà egy màsik gyújtáskapcsolót! Szerintem nem imós! Szerintetek? Nem indul, de teker!! Villog a check felirat a műszerfalon! De màr indítàs előtt hiàba veszem le a sarut, villog újra!A trafó kap àramot de szikra nincs! Trafó jó! Benzin szivattyú se megy !!! Hibakódot holnap olvasunk ki, ha viszi a gyàri műszer!!
Mi a vèlemènyetek ?
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5095



« Válasz #2259 Dátum: 2014. október 13. 05:18:08 am »

Ac relé vagy a főrelé adta fel a harcot. Próbáld meg kimérni, melyik nem ad áramot.
Naplózva

1985 E28 530i
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #2260 Dátum: 2014. október 13. 19:51:22 pm »

Egyértelmű, hogy nincs impulzus jel, ami kell a gyújtásnak és az üzemanyag szivattyúnak, tehát a 2db jeladó lehet a hibás, vagy maga a motorvezérlő, esetleg a motorvezérlő főreléje.

De 17 év állás után érdemes minden csatlakozót, testpontot, pozitív pont osztókat széthúzni, ellenőrizni a kontaktokat.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
horvath1980

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Válasz #2261 Dátum: 2014. október 13. 20:58:19 pm »

Hi

A
Benzin szivattyú behalt az tuti, de áramot nem kap !A jeladó csatlakozási pontok jók
Kaliforniai kocsi minden rozsdamentes !!Holnap ki olvassuk gyári műszerrel hátha segít !!
Imót nem találtunk bent ! Egyenlőre ennyi megyünk tovább.....
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #2262 Dátum: 2014. november 19. 17:12:47 pm »

tanácstalan vagyok.e46 kombi,gyári xenon.a gond a következö.felkapcsolom a világitást,pár percig jol müködik,de eutána elhalványul az ereje,aztán villant egyet és ujra rendesen világit. alkalmanként csinálja,de mostanában egyre sürübben,mi lehet a baja?
Naplózva

06305678912
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5095



« Válasz #2263 Dátum: 2014. november 19. 20:24:54 pm »

Döglődő trafó, izzó...  Roll Eyes  Mindkettő csinálja, vagy csak az egyik?  huh
Naplózva

1985 E28 530i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4134



« Válasz #2264 Dátum: 2014. november 19. 21:54:32 pm »

Bármelyik lehet. Cseréld át a trafót ha a másik kezdi akkor trafó ha marad az oldal akkor izzó
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #2265 Dátum: 2014. november 20. 17:31:41 pm »

ma rajtakaptam,az egyik biztos hogy csinálja,reggel majd csak a másikat fogom figyelni
Naplózva

06305678912
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #2266 Dátum: 2014. december 12. 22:01:20 pm »

Sziasztok, vki tudna abban segiteni, hogy a szivargyujtoba milyen izzo kell? A helyzetjelzo/kesztyutarto izzo tul nagy, de tuti hogy bajonettes


* image.jpg (26.37 KB, 320x240 - megtekintve 730 alkalommal.)
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #2267 Dátum: 2014. december 13. 09:00:55 am »

Ez a foglalat leginkább a trabant-wartburg km óra izzófoglalatára emlékeztet...  szerintem az is...  Azt viszont hirtelen nem találom, hogy mi való oda gyárilag...
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 809



« Válasz #2268 Dátum: 2014. december 13. 11:54:55 am »

Én vettem egy marékkal a 1,5 és a 3-wattosból is. Opel bmw honda ugyanaz. Bajonettzáras műanyagfoglalattal T5 és T10 izzó.
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 13. 11:59:01 am írta Sztavrosz » Naplózva
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #2269 Dátum: 2014. december 13. 13:08:26 pm »

Közben kiderítettem, BA7s foglalat. Sajnos a T5 és T10  nem jó bele, mert azok BA9s fogalatok....tehát nekem 7mm kell, az nem 9mm.

2 helyre kell csak ilyen az E21be, a fűtéskonzol világítás és a szivargyújtó világítás..
Naplózva
Bikalakat

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #2270 Dátum: 2014. december 31. 18:56:41 pm »

A következő lenne a problémám, vettem egy e21-est, amibe belepakoltak egy m42-es motort, ami elvileg e30-ban volt, ha jól sejtem. Még nem mélyedtem el nagyon a témában, de valami olyasmit mondott a tulaj, hogy ezekhez már elektronyos sebimérő volt, és nincs is kihajítás spirálnak, ezért nem mér sebességet az autó. A kérdés a következő: be tudom-e varázsolni csak a sebességmérő órát az eredeti műszercsoportba, vagy van-e valamilyen más megoldás?
Köszi, ha tudtok segíteni!
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #2271 Dátum: 2015. január 01. 00:29:08 am »

nézz be a garázsomba, ott le van írva a menete
Naplózva
thomas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #2272 Dátum: 2015. augusztus 12. 21:50:26 pm »

Valaki meg tudna mondani hogy az elso kodlampakat hova kell kotni?(1981 E21) A radiator jobb oldalan talaltam egy csatit,de ha oda kotom,meggyulladnak a helyzetjelzovel egyutt.A gombok a muszerfalban megvannak,mogottuk a drotok is,de nem tudom mi hova jon.


<a href="http://www.imagebam.com/image/d946e3428681432" target="_blank">imagebam.com[/url]
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3723



« Válasz #2273 Dátum: 2015. augusztus 13. 05:52:24 am »

HA megvan az előkészítés, akkor a  bal első lámpa körül kellene lennie egy szabad csúszósarunak. (ha jól emlékszem) 
Naplózva
thomas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Válasz #2274 Dátum: 2015. augusztus 13. 09:02:44 am »

HA megvan az előkészítés, akkor a  bal első lámpa körül kellene lennie egy szabad csúszósarunak. (ha jól emlékszem) 

Akkor az a jobb oldalt valami mas lessz.Megnezem e bal oldalon is,hatha ott is talalok valamit.Koszi a segitseget.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6030


Üzemképtelenítő


« Válasz #2275 Dátum: 2015. augusztus 17. 19:17:10 pm »

Off,de talán BMW-be is olvad meg akku pólus.
Olyan kérdésem lenne,hogy első körben mi okozza,hogy egy masinánál folyton elolvadnak az akksi pólusok,rá való az önindító,gyári kábelek,relék vannak mindenhol,az akku is megfelelő AH-s,ötlet?
A második,hogy még jó régen,de láttam villanyásznál olyan készséget,amivel újra lehet gyártani a pólust,hálózati dzsúdóról működött,volt forma a negatívhoz,meg a pozitívhoz is,akkor még voltak olyan jó vastag ceruza méretű ólom rudak,rátette a szaki,bekapcs,bele némi ólom,másodpercek alatt megolvasztotta,a formában,egy pohár víz,és már üzemelt is újra az akksi.Szóval lehet ilyet kapni még,hol,milyen név alatt keressem,vagy akármi?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 665



« Válasz #2276 Dátum: 2015. augusztus 17. 21:37:34 pm »

Off,de talán BMW-be is olvad meg akku pólus.
Olyan kérdésem lenne,hogy első körben mi okozza,hogy egy masinánál folyton elolvadnak az akksi pólusok,rá való az önindító,gyári kábelek,relék vannak mindenhol,az akku is megfelelő AH-s,ötlet?
A második,hogy még jó régen,de láttam villanyásznál olyan készséget,amivel újra lehet gyártani a pólust,hálózati dzsúdóról működött,volt forma a negatívhoz,meg a pozitívhoz is,akkor még voltak olyan jó vastag ceruza méretű ólom rudak,rátette a szaki,bekapcs,bele némi ólom,másodpercek alatt megolvasztotta,a formában,egy pohár víz,és már üzemelt is újra az akksi.Szóval lehet ilyet kapni még,hol,milyen név alatt keressem,vagy akármi?



Ez a kérdés engem is érinthet szintén OFF témakörben, nekem ezt a jelenséget egy Man produkálja, 24V-tal... mindig csak az egyik aksi +pólusa olvad el...gondoltam ki babrálok vele és felcserélem a két aksit.. ő babrált ki velem, mert most mindkét aksi +ja megolvadt.
Itt is minden gyári, sőt a vezetékek jóval nagyobb keresztmetszetűek...
Én szereztem vékony réz lemezt, abból hasítottam csíkokat és a pólusra tekertem... ez gány de jelenleg nincsen jobb megoldásom.

És ami még fura bár ezt valami kontakt hibának saccolom, hetente vastag oxid réteg ül ki minden sarura(4db), Lehet kontakt hiba?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2277 Dátum: 2015. augusztus 18. 22:08:08 pm »

szerintem is kontakt hiba,...

lecserelnem a sarukat,...

meg rezpasztaval is boven bekennem...
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Levo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


'84 520i x1.5


WWW
« Válasz #2278 Dátum: 2015. augusztus 24. 18:01:18 pm »

Helló,

Tudja valaki, hogy egy 1984 augusztusi E28-ba bele lehet-e eszkabálni egy újabb nagyboardot kábelkötegestől, mindenestől? RealOem szerint nem és a képek alaján komoly különbségek is vannak a kettő között...
http://www.realoem.com/bmw/de/showparts?id=4051-EUR-08-1984-E28-BMW-520i&diagId=62_0274
http://www.realoem.com/bmw/de/showparts?id=4083-USA-11-1987-E28-BMW-528e&diagId=62_0176

A másik kérdésem pedig az, hogy valamiért nehezebb a régi tipusba beszerelni a nagyboardot? ITT azt olvastam, hogy nem plug&play, hanem nagyon körülményes. Valaki próbálta már?
Naplózva
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035



« Válasz #2279 Dátum: 2015. október 15. 06:55:33 am »

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata, hogy honnan lehetne szerezni e28, e30 elektromos ablak kapcsolóba izzókat?
Esetleg e28-ba a műszerfal alatti, belső nagy fehér elosztóba a lábak kiosztásáról ( mi micsoda ) valami kép vagy kapcsolási rajz.

Előre is köszi.   


* IMG_0001 (Large).JPG (175.19 KB, 1440x1080 - megtekintve 474 alkalommal.)

* IMG_0004 (Large).JPG (130.13 KB, 1440x1080 - megtekintve 467 alkalommal.)
Naplózva

Tom
Oldalak: 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 [76] 77 78 79 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!