CápaBMW fórum
2020. október 31. 01:16:08 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 774678 alkalommal)
zsolt-E28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 54


« Válasz #2280 Dátum: 2015. október 15. 09:53:52 am »

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata, hogy honnan lehetne szerezni e28, e30 elektromos ablak kapcsolóba izzókat?
Esetleg e28-ba a műszerfal alatti, belső nagy fehér elosztóba a lábak kiosztásáról ( mi micsoda ) valami kép vagy kapcsolási rajz.

Előre is köszi.   

Nekem maradt egy zacskó izzóm, megkeresem és ha legközelebb feléd járok bedobom.
A kapcsolási rajzos mappámat szintén.
Naplózva

Székesfehérvár
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1036



« Válasz #2281 Dátum: 2015. október 15. 15:06:56 pm »

Egy Úr vagy! Előre is köszönöm! Wink Smiley
Naplózva

Tom
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6734


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2282 Dátum: 2015. október 15. 16:29:20 pm »

Volt egy nagyon jó extracsatis leírás, de a link már nem elérhető....  undecided Ha valaki rá akar keresni akkor a google biztos kidob valami jót a "SA - Stecker"-re keresve.

Egy ilyen E30-as extracsati leírás van még, egyezik.

http://3er-foren.de/showthread.php?tid=614
Naplózva

70/627-5355
bfoto

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #2283 Dátum: 2015. október 19. 19:24:18 pm »

Sziasztok!

E28 M20B20 L-jet. Eső utáni reggeleken előfordul, hogy darabosan jár, alacsony fordulaton nem megy, olyan, mintha csak 5 henger menne. Párszáz méter, max. 1 km után megjavul. Kizárólag eső után volt ilyen, gondoltam beázik valahol, de nem látom sehol nyomát. A másik, hogy mikor tényleg nem ment egy hengerem (gyertya hiba), akkor rövid járatás után az egyik leömlő töve hideg volt, de most ezt sem tapasztalom. Van ötletetek?
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5100



« Válasz #2284 Dátum: 2015. október 19. 20:22:14 pm »

Elrepedt elosztófedélben megrekedő pára esetleg?  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
bfoto

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #2285 Dátum: 2015. október 22. 19:06:14 pm »

Az elosztófedél cserélve lett pár éve, persze attól még lehet repedt. A gyertyakábelekre gondoltam még. Milyen módszerrel lehetne kideríteni, hogy a kettő közül hibás-e valamelyik?

Elrepedt elosztófedélben megrekedő pára esetleg?  Roll Eyes
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5100



« Válasz #2286 Dátum: 2015. október 22. 19:30:48 pm »

Gyertyakábeken lehet ellenállást mérni, elosztófedelet és a rotort szemrevételezni.  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5134



« Válasz #2287 Dátum: 2015. október 23. 10:01:00 am »

Gyertyakábeken lehet ellenállást mérni, elosztófedelet és a rotort szemrevételezni.  Wink

Lehet, de szart sem ér, ha pl hajszálrepedés van rajta, amit nem látni/meg van sérülve a szigetelése. Sötétben kell elindítani az autót és nézni a motortérben nem húz-e ki a szikra valamerre.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
bfoto

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Válasz #2288 Dátum: 2015. október 23. 12:17:23 pm »

Lehet, de szart sem ér, ha pl hajszálrepedés van rajta, amit nem látni/meg van sérülve a szigetelése. Sötétben kell elindítani az autót és nézni a motortérben nem húz-e ki a szikra valamerre.

Gondolom valahogy emulálni kellene a párás reggeleket is. Permetezzem be vízzel a területet?

Szerk.: Nagy mennyiségű vízpermettel sem sikerült reprodukálni a jelenséget, sötétben nem láttam szikrát áthúzni sehol. Másnap viszont megint kínlódott, több henger sem akart járni (2-3 leömlő melegedett, többször leállt a motor). Kb. egy km út után helyrejött megint. A motorolaj majdnem fél liter benzinnel hígult az utóbbi időben. Mikor nem megy néhány henger, a gyertyák sem kapnak szikrát, miután normalizálódik a helyzet, akkor is kimarad néha a gyújtás ("szabadon" csatlakoztatott gyertyákkal ellenőriztem). Az elosztófedélen repedés nem látszik.

A gyertyák kb. 25 ezret mentek így néznek ki (van amelyik jóval kormosabb - mostanában rövid városi utakra használtam az autót):


* gyertya_20151023_170254.jpg (119.72 KB, 466x700 - megtekintve 899 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2015. október 25. 18:40:32 pm írta bfoto » Naplózva
mbmx

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 464



« Válasz #2289 Dátum: 2015. október 24. 08:08:25 am »

Sziasztok!

e34 műszeregységgel kapcsolatban kis segítség kellene, ebben is van még elem, mint ez e28-ban?
napi km óra számláló elfelejti az állást egy kis állást követően, valamint a km órát kivéve, a többi visszajelző össze vissza üzemel, ill egységesen semmi nem megy csak a km óra, egy 10 perc ill. pár km megtétele után viszont feléled minden, valamint fékpedál nyomogatásra, is mutat életjelet, testhibára gyanakszom.
Valakinek van esetleg valami tippje?

Előre is köszönöm!
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4134



« Válasz #2290 Dátum: 2015. október 26. 17:08:26 pm »

A gyertyák kb. 25 ezret mentek így néznek ki (van amelyik jóval kormosabb - mostanában rövid városi utakra használtam az autót):
[/quote]

Dobd ki! Garnitúra új és minden rendben lesz.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 668



« Válasz #2291 Dátum: 2015. október 26. 19:19:51 pm »

Sziasztok

Azt szeretném kérdezni, hogy van e valaki akinek gombnyomásra működő központi zárja van mert a kulcsos verziót nem akarom annyira erőltetni. A kocsi jelenleg is központis.

Köszi
Krisz
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4134



« Válasz #2292 Dátum: 2015. október 26. 19:26:10 pm »

Bármelyik riasztó vagy csak távirányítós vezérlő működteti.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 668



« Válasz #2293 Dátum: 2015. október 26. 19:32:08 pm »

Bármelyik riasztó vagy csak távirányítós vezérlő működteti.


Köszi Gisti!
« Utoljára szerkesztve: 2015. október 26. 22:37:13 pm írta krivikri » Naplózva
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 848



« Válasz #2294 Dátum: 2015. november 24. 19:25:20 pm »

Köszi Gisti!
Én a Vaterán vettem nem a bicska kulcsos félét és az is nyitja-zárja sőtt még az elektromos ablakokat is feltudja húzni ha veszzel egy vezérlő dobozt hozzá.
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5100



« Válasz #2295 Dátum: 2015. november 24. 21:10:36 pm »

Bármelyik riasztó vagy csak távirányítós vezérlő működteti.


Tán egy testet kell adni a vezérlő egyik kábelének.

A legcélszerűbb a csomagtartóban megcsapolni, én is át fogom költöztetni a kesztyűtartó mellől, ha már nem fog beázni.  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
totyy528

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 313


Sámán


« Válasz #2296 Dátum: 2015. november 27. 19:49:46 pm »

Kormányjeladó problémával szembesült Vki? (2011 116d e87)
Indításkor kivillan a DSC, a kézifék, és egy kormány piktogramm, mindegyik sárgán, és úgy is marad.
Elvittem, kiolvasták, kitörölték, ahogy fordítottál a kormányon, vissza is jött.
Ahogy olvasgatom a fórumokat , sokaknak hiába cserélték ki, nem szűnt meg a hiba. Páran az eltérő/nem egyformán kopott gumikkal , kormányközép eltolódásával magyarázták. Ennyire érzékeny lenne a rendszer?
Holnap felteszem a téligumit, mert talán az X5 felnik nem tetszenek neki? Bár kb 3 hónapja fenn volt, utána dobta be a hibát. undecided
Naplózva

E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d>
szabibmw.s5.com
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 848



« Válasz #2297 Dátum: 2015. november 28. 18:44:20 pm »

Valaki tudja hogyan kell megtanítani egy új alkatrészt a compjuterel? Embarrassed
1993 4000V6 Ford  Explorer lenne szó hogy végre jól működjön fateromnak.
Eddig a szerelők kudarcot valotak úgy hogy már csak tőletek tudok segítséget kérni.
Ötleteiteket várom kedves fórum társak.
Előre is kösznöm. Lips Sealed
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6030


Üzemképtelenítő


« Válasz #2298 Dátum: 2015. november 28. 19:45:19 pm »

Valaki tudja hogyan kell megtanítani egy új alkatrészt a compjuterel? Embarrassed
1993 4000V6 Ford  Explorer lenne szó hogy végre jól működjön fateromnak.
Eddig a szerelők kudarcot valotak úgy hogy már csak tőletek tudok segítséget kérni.
Ötleteiteket várom kedves fórum társak.
Előre is kösznöm. Lips Sealed


Milyen alkatrészt,milyen kompjuterrel?Egy 93-as ford nem kellene akkora kaland legyen  Roll Eyes ,van benne 1 automata váltó,2 légzsák,1 lambda,talán immobi,mi fogott ki rajtuk?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 848



« Válasz #2299 Dátum: 2015. november 29. 13:43:07 pm »


Milyen alkatrészt,milyen kompjuterrel?Egy 93-as ford nem kellene akkora kaland legyen  Roll Eyes ,van benne 1 automata váltó,2 légzsák,1 lambda,talán immobi,mi fogott ki rajtuk?
Pillangó szelepnél a potenciométert és az alapjárati motort cserélték ki.
Mert 2000 pörög a fordulat meg ugrál de szinte csak p vagy n állásba hülyül meg. angry
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6030


Üzemképtelenítő


« Válasz #2300 Dátum: 2015. november 29. 15:54:27 pm »

Pillangó szelepnél a potenciométert és az alapjárati motort cserélték ki.
Mert 2000 pörög a fordulat meg ugrál de szinte csak p vagy n állásba hülyül meg. angry


Akkor nézzetek szét a váltó körüli kanócok között,ha azzal függ össze,de szerintem megérné rádugni egy másik ilyennek az ecu-ját,vigyétek el egy bontóba,vagy márkatárshoz,és cseréljétek a dolgokat,ha minden kötél szakad.Nézz körül amcsi autós fórumokon,v8 cars.hu,ford klub,vagy ilyesmi.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #2301 Dátum: 2015. november 30. 08:00:05 am »

Állítsátok be a potenciométert előírás szerint, nézzetek szét fals levegő ügyben, ha már a pillangó környéke volt bolygatva. Ugyanez vonatkozik az alapjárati motorra is. Az jól működik-e, oda való-e.
Illetve az is játszik, amit Mr. javasolt.

93-as Fordban még -szerintem- nem nagyon kell semmi ilyesmit "feltanítani".
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 848



« Válasz #2302 Dátum: 2015. december 04. 11:29:45 am »

No meg van a próbléma amiért össze vissza jár az alapjárat Grin.
Kábel szakadás van valahol a negatív szálban és ezért hülyiti meg a compjutert a folytószelp potenció méter, mert kevés áram megy neki!
Tegnap volt szerncsém meg ismerkedni egy 70 éves bácsikával aki nagy elektromos mágus szaki és meg állapította a hibát.Azt még nem tudjuk hogy melyik szál az lesz a következő izgalmas kaland végig nézni a negatív kábelt. undecided
Olyan kütyüje van kb 35 féle stekere jó és 1980-2000 évjáratú autók hiba forrásait ki tudja olvasni és itt lakik Gazdagréten. Wink


* 20151203075.jpg (1540.7 KB, 1944x2592 - megtekintve 687 alkalommal.)
Naplózva
gabos666

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Válasz #2303 Dátum: 2016. január 30. 11:02:12 am »

Sziasztok!

Most vettem egy e24-et 83-as motronic B35. A gond, hogy nehezen akart indulni, de végül mégis beröffent, ezután újra is tudtam indítani. Leállítottuk, de azóta nem indult. Teker, de nem indul.
A gyújtáselosztó rotor nem jó, ezt a volt tulaj patkolta meg ideiglenesen, ezután indult be, az elosztófedél is repedt. Valószínűleg itt lesz a legnagyobb bibi. Mi lehet még a hiba forrása, vagy mit ellenőrizzek még esetleg?
Próbálok elosztófedelet és rotort szerezni gyorsan, és négy új gyertyát (ha valakinek akad, akkor kérem szóljon SOS)

Köszönettel:Gábor
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6734


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2304 Dátum: 2016. január 30. 17:43:51 pm »

Én úgy kezdeném, hogy lecserélem azt a rotort és elosztót, majd átnézném a gyújtókábeleket. Ha nem javul akkor a benzin ellátást. JA, meg 6 db gyertyát vennék  Cheesy Roll Eyes Roll Eyes Evil
Naplózva

70/627-5355
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 668



« Válasz #2305 Dátum: 2016. február 29. 20:03:05 pm »

Sziasztok

Valaki tudna segíteni, hogy ezek milyen kapcsolók? Még mielőtt beindul a vérszívás, tudom, hogy index és az ablakmosó.... Grin
de, hogy e21? e12? e24? a szám alapján nagyon vegyes..... illetve a csatlakozó kavar be.

Köszi


* 20160229_194832.jpg (1474.19 KB, 3264x2448 - megtekintve 585 alkalommal.)

* 20160229_194802.jpg (1762.39 KB, 3264x2448 - megtekintve 588 alkalommal.)

* 20160229_194901.jpg (1600.68 KB, 3264x2448 - megtekintve 621 alkalommal.)
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4173


30/ 402 20 24


« Válasz #2306 Dátum: 2016. március 01. 08:12:14 am »

E23 lesz 78/9-ig. (a kereklábú lehet E21-é is)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4134



« Válasz #2307 Dátum: 2016. március 02. 08:37:41 am »

Miki szerintem nem E23 mert annak kockás a vége a hegyesorrúé is ha jól emlékszem.

Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
Volvo 740GL
Triumph Herald 13/60
Yamaha XJ900F
petrasdani

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201



WWW
« Válasz #2308 Dátum: 2016. március 10. 15:01:31 pm »

Sziasztok!

Keresek valakit aki tudja, hogy működik az M30B28 gyújtásrendszere és tudja mit, hogy kell kimérni, hogy meglegyen a hiba.
Indítózásra semmit nem csinál csak teker. Motoron kívül próbálva a gyertyákat testnél van szikra, bent a motorban semmi, egyik hengernél sem. Másik gyertyákkal sincs változás. Rotor és elosztófedél már cserélve lett. Üzemanyagot kap, így a hiba szerintem a gyújtásnál van.  huh

 
Naplózva

1986 BMW E28 518i
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 848



« Válasz #2309 Dátum: 2016. június 05. 16:11:57 pm »

Valaki tud segíteni a Hirschman antenna elektromos ügyben.
Nem húzza vissza a pálcát. undecided
 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 [77] 78 79 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!