CápaBMW fórum
2024. március 28. 22:45:36 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334854 alkalommal)
petya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Válasz #330 Dátum: 2007. október 01. 19:33:18 pm »

Nézd meg,hogy a kivézetésekhez nincs-e odairva melyik az 1 és melyik a 15.Elvileg oda kéne legyen irva.Ami a képen van az a fekete bisz-basz(kondenzátor),az is a 15-ös re megy.
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #331 Dátum: 2007. október 01. 19:53:01 pm »

Szerintem ugyan úgy mint a hetesé.
A csoport felső peremén van két kis csillagcsavar azokat kihajtod majd óvatosan alányúlsz a peremnek és megbuktatod kifelé. A hátulján leveszed a csatlakozókat és kifűzöd a kormány mögül. (én még a kormányt is levettem anno, hogy könnyebben férjek hozzá)

Nem egészen olyan, mint a hetesé. Kis segítség: http://www.claasi.de/tip000100.php

köszi, ez elég pontos! most már látom, hogy ennek én nem állok neki.. Smiley van ötletetek egy gondos, türelmes, aprólékos cápaszerető villanyszerelőre mesterre?

Mit szeretnél? Estleg akku csere vagy más?

nem, (az minek az akkuja ott bent?) van egy pár villanygond az autóval, apróságok, türelemjáték+hozzáértés+szeretet kell hozzá, ebből nekem csak az utolsó van meg.. Smiley valami testprobléma a műszerfal körül, amit lejjebb már írtam, boardcomputer, hátsóablakfűtés, valami zárlat a 17es biztin, ilyesmik..
Intervallum memória akksi. A többit megoldhatjuk, de én Pécsett vagyok helyileg. Ha nem találsz senkit akkor szívesen.

köszi, próbálok valami pesti megoldást, bár néha járok pécsett, a párom odavalósi, hol talállak? mondjuk mindig hétvégén megyünk, ha megyünk.
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
zakicorp
Vendég
« Válasz #332 Dátum: 2007. október 01. 20:16:20 pm »

Nem tudom volt-e már a fórumon de én megkérdezem:  Miért H4-es az E28-as tompitottja???
Én először arra gondoltam, hogy refinél mind a négy lámpa világit, de nem.
Hát akkor meg mi van???
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #333 Dátum: 2007. október 01. 20:20:27 pm »

sufni kérdés...

E21 H1-es izzós foglalatát nem lehet valahogy átalakítani, hogy mondjuk H4-es, vagy valami erősebb legyen benne?
a reflektoron lehet állítani? ha egyedül ülök benne, akkor is olyan, minth a fákat világítaná. frankón jobban látni minden táblát, stb, de az utat semennyivel sem...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
videospromega

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 87


Mostmár úszkálunk...


« Válasz #334 Dátum: 2007. október 02. 06:58:20 am »

sufni kérdés...

E21 H1-es izzós foglalatát nem lehet valahogy átalakítani, hogy mondjuk H4-es, vagy valami erősebb legyen benne?
a reflektoron lehet állítani? ha egyedül ülök benne, akkor is olyan, minth a fákat világítaná. frankón jobban látni minden táblát, stb, de az utat semennyivel sem...
Átalakítgatni nem érdemes. a foncsolt kell megnézni, belekell tenni egy garnitúra új izót, az már sokat fog javítani a fényerőn (tapasztalat!)
Az lámplaállító-tekerőket a lámpák háta mögött találod, ha leveszed a fényszórók mögötti takarókat (ha megvannak). és benézel a motortérből a hűtőrács felé.
Az egyik fel-le, a másik oldalra állítja, ja és minden lámpához 2, így a te kocsidbam 8 lesz,minden lámpánál megegyezik  helyzetük,  az állítgatásukhoz érdemes gumiembert fogadni (mert párat pl az akksitól elég nehéz elérni.
A beállítás menete a következő:
egy fallal szembe állsz, úgy, hogy kozvetlen hozzáréjen a kocsi eleje, a falra feljelölöd a lámák fénykévéinek helyeit (tompítottnál a töréspont helye kell, távolságinál a fényfolt közepe).
Majd 5 métert egyenesen hátragurulsz (követelémény a sik terep). itt kezdjük a beállítást.
A tompított fénynél a töréspontnak 3-5 cm-rel kell az eredei jelölés alatt lennie, a távolságinál ugyanoda kell esnie a fényfoltnak.
Jótanács még, hogy az állítás előtt érdemes wd-40-nel vagy csavarlazítóval meglocsolni a beállítószárak meneteit, ez nagyban megkönnyíti a dolgot.
Ja és az egészet sokkal könnyebb megcsinálni, mint ezeket leirni ide, úgyhogy bátran kezdj bele.


A tetőablakhoz találtam szerelési okosságot, idegen nyelvekkel hogy állsz?

Promega
« Utoljára szerkesztve: 2007. október 02. 07:02:52 am írta promega » Naplózva

Promega

BMW 315 1982, alpinweiB (O==[][]==O)

Lassanként megjobbítom... nagyonlassanként
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #335 Dátum: 2007. október 02. 17:51:12 pm »

sufni kérdés...

E21 H1-es izzós foglalatát nem lehet valahogy átalakítani, hogy mondjuk H4-es, vagy valami erősebb legyen benne?
a reflektoron lehet állítani? ha egyedül ülök benne, akkor is olyan, minth a fákat világítaná. frankón jobban látni minden táblát, stb, de az utat semennyivel sem...
Átalakítgatni nem érdemes. a foncsolt kell megnézni, belekell tenni egy garnitúra új izót, az már sokat fog javítani a fényerőn (tapasztalat!)
Az lámplaállító-tekerőket a lámpák háta mögött találod, ha leveszed a fényszórók mögötti takarókat (ha megvannak). és benézel a motortérből a hűtőrács felé.
Az egyik fel-le, a másik oldalra állítja, ja és minden lámpához 2, így a te kocsidbam 8 lesz,minden lámpánál megegyezik  helyzetük,  az állítgatásukhoz érdemes gumiembert fogadni (mert párat pl az akksitól elég nehéz elérni.
A beállítás menete a következő:
egy fallal szembe állsz, úgy, hogy kozvetlen hozzáréjen a kocsi eleje, a falra feljelölöd a lámák fénykévéinek helyeit (tompítottnál a töréspont helye kell, távolságinál a fényfolt közepe).
Majd 5 métert egyenesen hátragurulsz (követelémény a sik terep). itt kezdjük a beállítást.
A tompított fénynél a töréspontnak 3-5 cm-rel kell az eredei jelölés alatt lennie, a távolságinál ugyanoda kell esnie a fényfoltnak.
Jótanács még, hogy az állítás előtt érdemes wd-40-nel vagy csavarlazítóval meglocsolni a beállítószárak meneteit, ez nagyban megkönnyíti a dolgot.
Ja és az egészet sokkal könnyebb megcsinálni, mint ezeket leirni ide, úgyhogy bátran kezdj bele.


A tetőablakhoz találtam szerelési okosságot, idegen nyelvekkel hogy állsz?

Promega


köszi. lámpabeállítás akkor majd nyugisabb időben lesz Smiley
amúgy meg van ott minden kis takaró bizbasz..

nyelvek: angol, japán jöhet. gondolom utóbbin kevés E21 manual van.... Smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #336 Dátum: 2007. október 08. 05:54:02 am »

sziasztok! kicsit nagyon ideges vagyok!!!! "Tesco-ban" vettem 1 bosch aksit ... bele raktam a kocsiba reggelre leszívta, visszavittem mert rossz volt.
becserélték és vettem 1 powert meg még olajat ....
beleraktam reggelre megint leszívta....
de érdekes hogy az ócska xar banner 4 éves aksit meg nem szívja le...
már szégyellek visszamenni hogy cseréljék ki mert nemtom mi van, mi lehet rossz?HuhHuhHuhHuh
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #337 Dátum: 2007. október 08. 07:09:56 am »

sziasztok! kicsit nagyon ideges vagyok!!!! "Tesco-ban" vettem 1 bosch aksit ... bele raktam a kocsiba reggelre leszívta, visszavittem mert rossz volt.
becserélték és vettem 1 powert meg még olajat ....
beleraktam reggelre megint leszívta....
de érdekes hogy az ócska xar banner 4 éves aksit meg nem szívja le...
már szégyellek visszamenni hogy cseréljék ki mert nemtom mi van, mi lehet rossz?HuhHuhHuhHuh

Riasztó ilyesmi van a kocsiban?Huh Nekem igaz 3 nap alatt (de lehet csak 1 volt mert 3 napig külföndön voltam pont) de egyszer leszívta a riasztó mert valami relé elment benne...
Naplózva

Bence
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #338 Dátum: 2007. október 08. 07:33:00 am »

sziasztok! kicsit nagyon ideges vagyok!!!! "Tesco-ban" vettem 1 bosch aksit ... bele raktam a kocsiba reggelre leszívta, visszavittem mert rossz volt.
becserélték és vettem 1 powert meg még olajat ....
beleraktam reggelre megint leszívta....
de érdekes hogy az ócska xar banner 4 éves aksit meg nem szívja le...
már szégyellek visszamenni hogy cseréljék ki mert nemtom mi van, mi lehet rossz?HuhHuhHuhHuh

Riasztó ilyesmi van a kocsiban?Huh Nekem igaz 3 nap alatt (de lehet csak 1 volt mert 3 napig külföndön voltam pont) de egyszer leszívta a riasztó mert valami relé elment benne...

hát nincs :S
de megvan a hiba! tök hülye vagyok Cheesy
hátul 1ik elektro ablakomnak a kapcsolója rossz és az volt a hiba Cheesy
Naplózva
jane21st
Vendég
« Válasz #339 Dátum: 2007. október 14. 18:29:38 pm »

Heló.. Valaki mondja már meg nekem E21 2000-res karburátorján van 3 mágnesszelep.
mit szabályoz és miről kéne ,hogy bekössem? mióta nincs bekötve ha hirtelen kuplongolok leesik az alapjárat. lefulladok minden sarkon: meg valahogy nem is megy annyira. kösz. 
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #340 Dátum: 2007. október 14. 19:10:12 pm »

Heló.. Valaki mondja már meg nekem E21 2000-res karburátorján van 3 mágnesszelep.
mit szabályoz és miről kéne ,hogy bekössem? mióta nincs bekötve ha hirtelen kuplongolok leesik az alapjárat. lefulladok minden sarkon: meg valahogy nem is megy annyira. kösz. 
Huh??
Csodálkozom hogy így egyáltalán van alapjáratod?
Az alsó két egyforma az alapjárati fúvókákhoz menő benzint zárja el, hogy ha leállítod ne folyon a benzin, illetve ne forgjon még egy felet a motor leállításkor, és ne szívja meg magát benzinnel. A felső nagy pedig a levegő útját zárja el hogy ne legyen benzinszag a garázsban.
Ha neked ennek ellenére is megy motorod akkor valószinűleg neked nem zárnak jól ezek a szelepek.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #341 Dátum: 2007. október 14. 19:19:13 pm »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #342 Dátum: 2007. október 14. 23:21:55 pm »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

az M30B35 motor sokkal hatékonyabban növeli a 728i telejsítményét egészen 218 lóerőre. Grin Cool
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #343 Dátum: 2007. október 14. 23:22:37 pm »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?
Amúgy, hogy komoly legyek, ott kezdődik, hogy a 728i L-jetes, tehát nincs benne chip. Smiley
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #344 Dátum: 2007. október 15. 06:59:06 am »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

Ne dőljél már be mindennek.........Egy L-jetes motort szerinted hogy lehet csippelni? Grin
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #345 Dátum: 2007. október 15. 07:31:20 am »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

Nincs ilyen!
Mivel az l-jetnél egyszerre nyit az összes befecskendező, ezért nem tudsz változtatni a befecskendezési időn, innentől a csippezése kissé nehézkes!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #346 Dátum: 2007. október 15. 09:21:56 am »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

Nincs ilyen!
Mivel az l-jetnél egyszerre nyit az összes befecskendező, ezért nem tudsz változtatni a befecskendezési időn, innentől a csippezése kissé nehézkes!

aha...
hát jóó
akkor mivel növelhetem az erőt???
csak turbóval?Huh
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #347 Dátum: 2007. október 15. 09:43:05 am »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

Nincs ilyen!
Mivel az l-jetnél egyszerre nyit az összes befecskendező, ezért nem tudsz változtatni a befecskendezési időn, innentől a csippezése kissé nehézkes!

aha...
hát jóó
akkor mivel növelhetem az erőt???
csak turbóval?Huh

Lehet tuningolni is ésszel, vagy ész nélkül. Smiley Vagy felhívsz engem, vagy Miki 24V-t, és kerítünk bele egy 3500-as motort, ami ugyanaz a blokk, mint a 28i, tehát tökéletesen passzol a helyére, de 218 lóerő és 310 Nm. Smiley
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #348 Dátum: 2007. október 15. 15:09:25 pm »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

Ne dőljél már be mindennek.........Egy L-jetes motort szerinted hogy lehet csippelni? Grin

te is akartad egyszer, mintha e34 fórumon olvastam volna Grin
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #349 Dátum: 2007. október 15. 20:23:37 pm »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

Nincs ilyen!
Mivel az l-jetnél egyszerre nyit az összes befecskendező, ezért nem tudsz változtatni a befecskendezési időn, innentől a csippezése kissé nehézkes!

aha...
hát jóó
akkor mivel növelhetem az erőt???
csak turbóval?Huh

Lehet tuningolni is ésszel, vagy ész nélkül. Smiley Vagy felhívsz engem, vagy Miki 24V-t, és kerítünk bele egy 3500-as motort, ami ugyanaz a blokk, mint a 28i, tehát tökéletesen passzol a helyére, de 218 lóerő és 310 Nm. Smiley
ezt akartam én is de nem ajánlották a srácok.....
de amúgy igaz az hogy kevesebbet enne a 3500-as normális használatnál???
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #350 Dátum: 2007. október 15. 20:30:41 pm »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

Nincs ilyen!
Mivel az l-jetnél egyszerre nyit az összes befecskendező, ezért nem tudsz változtatni a befecskendezési időn, innentől a csippezése kissé nehézkes!

aha...
hát jóó
akkor mivel növelhetem az erőt???
csak turbóval?Huh

Lehet tuningolni is ésszel, vagy ész nélkül. Smiley Vagy felhívsz engem, vagy Miki 24V-t, és kerítünk bele egy 3500-as motort, ami ugyanaz a blokk, mint a 28i, tehát tökéletesen passzol a helyére, de 218 lóerő és 310 Nm. Smiley
ezt akartam én is de nem ajánlották a srácok.....
de amúgy igaz az hogy kevesebbet enne a 3500-as normális használatnál???

Van egy olyan érzésem, hogy ez a banda téged folyamatosan át akar baszni Smiley
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #351 Dátum: 2007. október 15. 20:37:53 pm »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

Nincs ilyen!
Mivel az l-jetnél egyszerre nyit az összes befecskendező, ezért nem tudsz változtatni a befecskendezési időn, innentől a csippezése kissé nehézkes!

aha...
hát jóó
akkor mivel növelhetem az erőt???
csak turbóval?Huh

Lehet tuningolni is ésszel, vagy ész nélkül. Smiley Vagy felhívsz engem, vagy Miki 24V-t, és kerítünk bele egy 3500-as motort, ami ugyanaz a blokk, mint a 28i, tehát tökéletesen passzol a helyére, de 218 lóerő és 310 Nm. Smiley
ezt akartam én is de nem ajánlották a srácok.....
de amúgy igaz az hogy kevesebbet enne a 3500-as normális használatnál???

Van egy olyan érzésem, hogy ez a banda téged folyamatosan át akar baszni Smiley
de mér mondod ezt? Sad
szerintem nagyon rendesek csak nem ajánlották mert ők az eredetiség hívei .....
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #352 Dátum: 2007. október 15. 20:41:16 pm »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

Nincs ilyen!
Mivel az l-jetnél egyszerre nyit az összes befecskendező, ezért nem tudsz változtatni a befecskendezési időn, innentől a csippezése kissé nehézkes!

aha...
hát jóó
akkor mivel növelhetem az erőt???
csak turbóval?Huh

Lehet tuningolni is ésszel, vagy ész nélkül. Smiley Vagy felhívsz engem, vagy Miki 24V-t, és kerítünk bele egy 3500-as motort, ami ugyanaz a blokk, mint a 28i, tehát tökéletesen passzol a helyére, de 218 lóerő és 310 Nm. Smiley
ezt akartam én is de nem ajánlották a srácok.....
de amúgy igaz az hogy kevesebbet enne a 3500-as normális használatnál???

Az biztos, hogy többet semmiképpen sem.
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #353 Dátum: 2007. október 15. 20:42:38 pm »

sziasztok!

  ebay-en láttam régebben 1 chip-et 23as 728i-be  , olyan 200le-re növelné a motor teljesítményét és a fogyasztás is csökkenne.....
   van ilyen??

                    vélemény?

Nincs ilyen!
Mivel az l-jetnél egyszerre nyit az összes befecskendező, ezért nem tudsz változtatni a befecskendezési időn, innentől a csippezése kissé nehézkes!

aha...
hát jóó
akkor mivel növelhetem az erőt???
csak turbóval?Huh

Lehet tuningolni is ésszel, vagy ész nélkül. Smiley Vagy felhívsz engem, vagy Miki 24V-t, és kerítünk bele egy 3500-as motort, ami ugyanaz a blokk, mint a 28i, tehát tökéletesen passzol a helyére, de 218 lóerő és 310 Nm. Smiley
ezt akartam én is de nem ajánlották a srácok.....
de amúgy igaz az hogy kevesebbet enne a 3500-as normális használatnál???

Van egy olyan érzésem, hogy ez a banda téged folyamatosan át akar baszni Smiley
de mér mondod ezt? Sad
szerintem nagyon rendesek csak nem ajánlották mert ők az eredetiség hívei .....

Egyik részről a M30B28 kódú blokkhoz képest az M30B35 miben nem eredeti, másrészről, egy chippelt, tuningolt motor sem nevezhető eredetinek, illetve kb pont annyira, mintegy ugyanolyan, csak nagyobb köbcentis blokk. Smiley
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #354 Dátum: 2007. október 15. 20:46:34 pm »

valszeg annyival erősebb, hogy dinamikusabban tudná mozgatni. így elképzelhető, hogy ugyanannyit, vagy minimálisan kevesebbet enne. de akkor meg nyomnád neki jobban, tehát szerintem nem vennéd észre.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #355 Dátum: 2007. október 15. 20:51:13 pm »

valszeg annyival erősebb, hogy dinamikusabban tudná mozgatni. így elképzelhető, hogy ugyanannyit, vagy minimálisan kevesebbet enne. de akkor meg nyomnád neki jobban, tehát szerintem nem vennéd észre.
jójó hát szeretnnék bele 3500-ast minden képpen csak az itt a bibi hogy most rakják rendbe a motort és mit csinálnék a 28-al???
Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #356 Dátum: 2007. október 15. 20:53:25 pm »

valszeg annyival erősebb, hogy dinamikusabban tudná mozgatni. így elképzelhető, hogy ugyanannyit, vagy minimálisan kevesebbet enne. de akkor meg nyomnád neki jobban, tehát szerintem nem vennéd észre.
jójó hát szeretnnék bele 3500-ast minden képpen csak az itt a bibi hogy most rakják rendbe a motort és mit csinálnék a 28-al???

Hát ez esetben ne költs a 28i-re Smiley Rengeteg minden maradhat a mostani konfigból ha 35i-t akarsz. Egyébként kb. ég és föld a különbség menetteljesítmény terén.
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #357 Dátum: 2007. október 15. 21:14:04 pm »

valszeg annyival erősebb, hogy dinamikusabban tudná mozgatni. így elképzelhető, hogy ugyanannyit, vagy minimálisan kevesebbet enne. de akkor meg nyomnád neki jobban, tehát szerintem nem vennéd észre.
jójó hát szeretnnék bele 3500-ast minden képpen csak az itt a bibi hogy most rakják rendbe a motort és mit csinálnék a 28-al???

Hát ez esetben ne költs a 28i-re Smiley Rengeteg minden maradhat a mostani konfigból ha 35i-t akarsz. Egyébként kb. ég és föld a különbség menetteljesítmény terén.
ezek a disznók még mindig nem írták át a kocsit és ha 3500as moci lesz benne az nem gond Huh??
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #358 Dátum: 2007. október 15. 21:16:02 pm »

valszeg annyival erősebb, hogy dinamikusabban tudná mozgatni. így elképzelhető, hogy ugyanannyit, vagy minimálisan kevesebbet enne. de akkor meg nyomnád neki jobban, tehát szerintem nem vennéd észre.
jójó hát szeretnnék bele 3500-ast minden képpen csak az itt a bibi hogy most rakják rendbe a motort és mit csinálnék a 28-al???

Hát ez esetben ne költs a 28i-re Smiley Rengeteg minden maradhat a mostani konfigból ha 35i-t akarsz. Egyébként kb. ég és föld a különbség menetteljesítmény terén.
ezek a disznók még mindig nem írták át a kocsit és ha 3500as moci lesz benne az nem gond Huh??

ki nem írta át?
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #359 Dátum: 2007. október 15. 21:24:41 pm »

valszeg annyival erősebb, hogy dinamikusabban tudná mozgatni. így elképzelhető, hogy ugyanannyit, vagy minimálisan kevesebbet enne. de akkor meg nyomnád neki jobban, tehát szerintem nem vennéd észre.
jójó hát szeretnnék bele 3500-ast minden képpen csak az itt a bibi hogy most rakják rendbe a motort és mit csinálnék a 28-al???

Hát ez esetben ne költs a 28i-re Smiley Rengeteg minden maradhat a mostani konfigból ha 35i-t akarsz. Egyébként kb. ég és föld a különbség menetteljesítmény terén.
ezek a disznók még mindig nem írták át a kocsit és ha 3500as moci lesz benne az nem gond Huh??

ki nem írta át?

hát még nincs átírva a verda lassan 3 hónapja
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!