Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1260 Dátum: 2009. július 28. 19:17:16 pm » |
|
Ismét köszönöm a válaszod ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Még egy pár dolgot rendbe kell tenni az autómon azt jöhet az új légmérő! ![Azn](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/azn.gif) Majd meg kereslek ha már aktuális lesz. ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif) Nyugodtan ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
ma.lac
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1261 Dátum: 2009. július 28. 21:08:18 pm » |
|
A kacat tartó/ kazetta tartó/ gyári telefon helyére becsúsztatott úgynevezett kis board. Semmi funkciója ,csak parasztosan "tögyünk mán valamit a lyukba".
Én is igy láttam de nem mertem gondolni se erre a szuper megoldásra. ![crazy2](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/crazy2.gif)
|
|
|
Naplózva
|
BMW E21 320 BMW e34 530iAV8 BMW K100RS Töyota Celica Supra 2.8i
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1262 Dátum: 2009. július 29. 21:53:01 pm » |
|
segitség...
e21 vészvillogó csati...
Kéne a kábelkiosztás..ki kivel van....
köcce..
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1263 Dátum: 2009. július 29. 23:26:28 pm » |
|
segitség...
e21 vészvillogó csati...
Kéne a kábelkiosztás..ki kivel van....
köcce..
Lent van a műhelyben az E21 kapcsolási rajzom, de azért megpróbálok okoskodni a színek alapján. zöld/sárga : gyújtás + ,esetleg indexkapcsolóra, relére megy még barna ugye test kék/piros: bal index (asszem) Kék/fekete: jobb index piros/fehér: állandó + szürke/kék: gomb világítása lila/fekete: gyújtás kulcs 1. állása, vagyis R állás (de ez nem biztos, meg kell néznem) zöld/lila: index relé ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1264 Dátum: 2009. július 30. 00:40:49 am » |
|
Köszöntem uram.... ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif)
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1265 Dátum: 2009. július 30. 07:31:13 am » |
|
Az elektronikus kilóméterórás bmw-k difijében a jeladótárcsa mindig 9 fogú, vagy voltak ettől eltérő jeladótárcsák is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1266 Dátum: 2009. július 30. 08:31:03 am » |
|
Az elektronikus kilóméterórás bmw-k difijében a jeladótárcsa mindig 9 fogú, vagy voltak ettől eltérő jeladótárcsák is?
Igen ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1267 Dátum: 2009. július 30. 08:45:35 am » |
|
Módosítom a kérdést: ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) E28, E30 típusokban alkalmaztak nem 9 fogú jeladótárcsát, és ha igen, akkor mely tipusnál milyen fogszámút? ![afro](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/afro.gif) Mitől függ, hogy milyen jeladótárcsa van az adott tipusban? Van-e valamilyen jelölés az elektronikus km órán arra nézve, hogy hányfogú jeladótárcsa való hozzá? Ha van, mi az? ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif) "jelenleg nincs több kérdésem, de kérem ne hagyja el a várost" ![police](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/police.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1268 Dátum: 2009. július 30. 09:59:23 am » |
|
Na akkor újra ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Tehát. Minden típusnak,amiben jeladós difi volt, 9 fogú a tárcsája. Egyforma az átmérő is. Ez fix, sosem variálták. Elektronikus óra kedvedre cserélhető, ugyanazt fogják mutatni, legyen az 220-as, vagy akár 280-as. A lényeg ezeknél a codier stekker,ami régebbi E28,E23,E24-nél a fordulatszám mérő hátuljába van dugva. Ezek határozzák meg a motortípust és a hozzá tartozó difit. Ha ezt cseréled, más áttételűhöz,mint ami valójában a difi,na akkor tud csalni. Persze más a helyzet km óra szinten az 1977 és 81 között gyártott E23-nál, mert neki nem volt ilyen stekkere, ott a sebességmérő volt más és más. Vannak W, K , EG értékek az órán (évjáratfüggő,hogy melyik értéket tüntetik fel),de ezeknek nincs köze ahhoz a tárcsához. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1269 Dátum: 2009. július 30. 10:14:29 am » |
|
Akkor amiben nincs steker, az univerzális ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Nem értem, hogy jön a képbe a végáttétel, mert a jeladó a végáttétel után van... a kerék fordulatszámát méri... ott a kerékátmérőt kellene tudni kalibrálni, nem? Akkor elvileg rákötök a kiszedett km óra műszerre 4 vezetéket, és símán működik? (+12V, föld, és a jeladó 2 vezetéke) vagy kell neki egyéb nyavaja is (kap e valamilyen jelet a fordszámmérőből, vagy akárhonnan máshonnan a műszertáblából)?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1270 Dátum: 2009. július 30. 10:15:37 am » |
|
Na akkor újra ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Tehát. Minden típusnak,amiben jeladós difi volt, 9 fogú a tárcsája. Egyforma az átmérő is. Ez fix, sosem variálták. Elektronikus óra kedvedre cserélhető, ugyanazt fogják mutatni, legyen az 220-as, vagy akár 280-as. A lényeg ezeknél a codier stekker,ami régebbi E28,E23,E24-nél a fordulatszám mérő hátuljába van dugva. Ezek határozzák meg a motortípust és a hozzá tartozó difit. Ha ezt cseréled, más áttételűhöz,mint ami valójában a difi,na akkor tud csalni. Persze más a helyzet km óra szinten az 1977 és 81 között gyártott E23-nál, mert neki nem volt ilyen stekkere, ott a sebességmérő volt más és más. Vannak W, K , EG értékek az órán (évjáratfüggő,hogy melyik értéket tüntetik fel),de ezeknek nincs köze ahhoz a tárcsához. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Két lábon járó BMW lexikonunkat hallották, akit a jövőből küldtek, hogy megtalálja és elpusztítsa John Connort. ![Grin](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/grin.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1271 Dátum: 2009. július 30. 10:38:04 am » |
|
Akkor amiben nincs steker, az univerzális ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Nem értem, hogy jön a képbe a végáttétel, mert a jeladó a végáttétel után van... a kerék fordulatszámát méri... ott a kerékátmérőt kellene tudni kalibrálni, nem? Akkor elvileg rákötök a kiszedett km óra műszerre 4 vezetéket, és símán működik? (+12V, föld, és a jeladó 2 vezetéke) vagy kell neki egyéb nyavaja is (kap e valamilyen jelet a fordszámmérőből, vagy akárhonnan máshonnan a műszertáblából)? ja, csak ennyit akarsz? Akkor 4 kábel ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) A stekker a pontosítás miatt kell és egyéb kiegészítű műszeregység tevékenység miatt. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Ha lesz időm, írok erről bővebben ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1272 Dátum: 2009. július 30. 14:31:47 pm » |
|
bocsi , legközelebb pontosaban leírom, hogy mit akarok, és neked sem kell feleslegesen koptatnod a billentyűzetet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1273 Dátum: 2009. július 30. 18:50:03 pm » |
|
ja, csak ennyit akarsz? Akkor 4 kábel ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) A stekker a pontosítás miatt kell és egyéb kiegészítű műszeregység tevékenység miatt. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Ha lesz időm, írok erről bővebben ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif) Jó lenne már igazán, teljesen fel lettem zaklatva, és kétségek közt örlődök most.Úgyhogy mivel este bőven ráérsz fejtsd ki egy kisebb esszében, illetve légyszives pótold a hiányosságokat és pontsítsd a pontatlanságoklat. NEHOGY KOMOLYAN VEDD!!!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1274 Dátum: 2009. augusztus 01. 09:37:42 am » |
|
Sziasztok! Kéne egy kis segítség! Az történt, hogy kiakadt a fűtésem. Tegnepelőtt éjszaka mentem, s a nőm miatt, aki elaudt a kocsiba, fűtenem kellett. Tegnap veszem észre hogy nem tudom levenni, kikapcsolni a fűtést, állandóan rajta van. A tűzfalon, a motor felől találtan egy műa dobozt amire megy 3 gomicső, meg 2 vezetékes csati. Gondolom ez a fűtéscsap, amit az izé(?) vezérel(ne). Mit lehetne tenni ideiglenesen?
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1275 Dátum: 2009. augusztus 01. 10:39:07 am » |
|
Sziasztok! Kéne egy kis segítség! Az történt, hogy kiakadt a fűtésem. Tegnepelőtt éjszaka mentem, s a nőm miatt, aki elaudt a kocsiba, fűtenem kellett. Tegnap veszem észre hogy nem tudom levenni, kikapcsolni a fűtést, állandóan rajta van. A tűzfalon, a motor felől találtan egy műa dobozt amire megy 3 gomicső, meg 2 vezetékes csati. Gondolom ez a fűtéscsap, amit az izé(?) vezérel(ne). Mit lehetne tenni ideiglenesen?
Megméred az izét,hogy izél-e a rajta kijövő vezetéken. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Hidegre tekert állapotban 12V-ot kell kapnia a csapnak,akkor zár el. Vagy a csapnak adsz 12V-ot és próba,hogy elmúlik-e a meleg. Ha 12V van az "izé" felől és direkt 12V-ot is adtál, ennek ellenére meleg jön,akkor a csap nyekkent meg. Annak is a gumimembránja, ahol fel tud szivárogni a tekercshez a víz és beáll.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1276 Dátum: 2009. augusztus 01. 10:51:10 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
adam
Nem elérhető
Hozzászólások: 457
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1277 Dátum: 2009. augusztus 01. 11:51:11 am » |
|
Megméred az izét,hogy izél-e a rajta kijövő vezetéken. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Hidegre tekert állapotban 12V-ot kell kapnia a csapnak,akkor zár el. Vagy a csapnak adsz 12V-ot és próba,hogy elmúlik-e a meleg. Ha 12V van az "izé" felől és direkt 12V-ot is adtál, ennek ellenére meleg jön,akkor a csap nyekkent meg. Annak is a gumimembránja, ahol fel tud szivárogni a tekercshez a víz és beáll. Köszi! Valami ilyesmit sejtettem, csak nem mertem így hirtelen, mert nem akartam lefüstöltetni az "izét". ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif)
|
|
|
Naplózva
|
3x M30 b28 70 4169829
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1278 Dátum: 2009. augusztus 01. 12:20:52 pm » |
|
011-es végű elosztó kell neked, de miért akarsz kompletten elosztót? Nem csak fedél kell? Rotorból meg sima röpsúlyos, szabályzós kell ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1279 Dátum: 2009. augusztus 01. 15:29:35 pm » |
|
011-es végű elosztó kell neked, de miért akarsz kompletten elosztót? Nem csak fedél kell? Rotorból meg sima röpsúlyos, szabályzós kell ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif) Elosztófedél kell, meg rotor. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Bocs, hülyén fogalmasztam. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Beírom az utolsó 7 száőmjegyet realoemba, aztán kiválasztom a gyújtásom és ezt a két lehetőséget dobja fel, ezeken belül meg még van 1000k-s meg 5000k-s rotor meg vagy 3 féle elosztófedél. ![undecided](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/undecided.gif) Most akkor melyikből melyik kell nekem? (Azok közül ami a linken van) 011-es végű dolgot egyáltalán nem láttam a 2 linken. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1280 Dátum: 2009. augusztus 01. 15:44:49 pm » |
|
Elosztófedél kell, meg rotor. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Bocs, hülyén fogalmasztam. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Beírom az utolsó 7 száőmjegyet realoemba, aztán kiválasztom a gyújtásom és ezt a két lehetőséget dobja fel, ezeken belül meg még van 1000k-s meg 5000k-s rotor meg vagy 3 féle elosztófedél. ![undecided](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/undecided.gif) Most akkor melyikből melyik kell nekem? (Azok közül ami a linken van) 011-es végű dolgot egyáltalán nem láttam a 2 linken. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) az elosztó Bosch sorszám vége a 011. Ez dönti el,hogy milyen karakterű az elosztó. Amúgy meg szólj, ha kell ilyen, nem kell gyárit venni, jó a beszállítótól is. Én vettem onnan és jobb jött, mint a BMW-től...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1281 Dátum: 2009. augusztus 01. 15:52:00 pm » |
|
az elosztó Bosch sorszám vége a 011. Ez dönti el,hogy milyen karakterű az elosztó.
Amúgy meg szólj, ha kell ilyen, nem kell gyárit venni, jó a beszállítótól is. Én vettem onnan és jobb jött, mint a BMW-től...
Ok, privát ment! ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1282 Dátum: 2009. augusztus 05. 10:50:51 am » |
|
Lenne egy olyan kérdésem hogy autórádió és erősítő összekötése hogyan van pontosan?
Az erősítőt bekötöttem, megkapja a 12V+-t, bennevan egy biztosíték, erősítő ledje világít.(az erősítő és a hangszóró kipróbált darabok, működtek faszán) Az RCA is be van kötve, a rádióba és az erősítőbe is. Van egy remote szál, az erősítőbe bekötöttem, viszont a rádióba pontosan nem tudom hogy hova kell. A papírjai szerint a kék-fehér(pioneer rádió)antenna relé kábelére kell kötni. Na most azon van kettő csatlakozó, az egyikre rákötöttem, de semmi hang. Próbából rákötöttem egy szobai erősítőt az rca-ra, de semmi hang. Azon gondolkoztam hogy hátha kell-e a rádiónak az erősítőtől valami jel, hogy az rca-t is használja?
Valaki csinált már ilyet, vagy van ötlet?
Előre is köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1283 Dátum: 2009. augusztus 05. 11:30:02 am » |
|
Elméletileg az erősítőnek akkor kéne bekapcsolni, ha a kék-fehér madzagról megkapja a delejt. Az erősítőnek erre a jelre kellene bekapcsolnia. Ha a rádió bekapcsolása nélkül is világít a led akkor valami nem oké. Ha két csati van rajta, akkor próbáld meg a másikon. Ha nem működik így, akkor valami más gubanc van. Nem lehet hogy rossz az rca kábel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1284 Dátum: 2009. augusztus 05. 14:57:22 pm » |
|
Elméletileg az erősítőnek akkor kéne bekapcsolni, ha a kék-fehér madzagról megkapja a delejt. Az erősítőnek erre a jelre kellene bekapcsolnia. Ha a rádió bekapcsolása nélkül is világít a led akkor valami nem oké. Ha két csati van rajta, akkor próbáld meg a másikon. Ha nem működik így, akkor valami más gubanc van. Nem lehet hogy rossz az rca kábel?
Az erősítő akkor kapcsol be ha a vezérlőszálat bekötöm a rádióba, és azt bekapcsolom(vagy ha ellenőrzésnek rákötöm a 12V-t a REM csatira). a kék kábelen a csatikat meg már variáltam ezernyi féleképpen de egyik se volt az igazi, bár még asszem van 1-2 variáció amit nem próbáltam még ki. Amire gyanakszom, hogy még nincs kikötve a láda, és hát volt hogy 1-2 kanyarban meghömbölgettem a tartalmát..nemtudom hogy kell-e neki, de itthon mindíg pattant egyet mikor megkapta az áramot, na most a kocsiban ezt nem csinálta. Van egy olyan sanda gyanúm hogy lecsúszott a ládában a hangszóróról a kábel. Hamarosan kiderül, most dől a lé az égből, semmi kedvem kimenni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1285 Dátum: 2009. augusztus 05. 15:08:23 pm » |
|
Kicsit rejtélyes számomra, mivel ha rákötöd a kékre a remote kábelt, akkor működnie kéne. Gondolom 2 csati azért van rajta, hogy legyen egy az antenna, egy pedig az erősítő számára. Dobhatnál képet a kötegről ami a rádióból jön.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1286 Dátum: 2009. augusztus 07. 07:38:08 am » |
|
Lenne egy olyan kérdésem hogy autórádió és erősítő összekötése hogyan van pontosan?
Az erősítőt bekötöttem, megkapja a 12V+-t, bennevan egy biztosíték, erősítő ledje világít.(az erősítő és a hangszóró kipróbált darabok, működtek faszán) Az RCA is be van kötve, a rádióba és az erősítőbe is. Van egy remote szál, az erősítőbe bekötöttem, viszont a rádióba pontosan nem tudom hogy hova kell. A papírjai szerint a kék-fehér(pioneer rádió)antenna relé kábelére kell kötni. Na most azon van kettő csatlakozó, az egyikre rákötöttem, de semmi hang. Próbából rákötöttem egy szobai erősítőt az rca-ra, de semmi hang. Azon gondolkoztam hogy hátha kell-e a rádiónak az erősítőtől valami jel, hogy az rca-t is használja?
Valaki csinált már ilyet, vagy van ötlet?
Előre is köszi
Próbáld ki, hog ybekapcsolt állapotban az rca-t kihúzva a rádióból,búg-e... Az erősítőre mennie kell egy fix 12V-os plusznak, és egy negatívnak(a pozitív gyújtásról a tuti, vagy parkolóállásból,hogy állandóan ne szívja az akksit),és a rádió elektromos antenna vezérlő száláról egy plussznak, erre kapcsol be.Amelyik erősítőket próbáltam,azok nem adnak semmiféle jelet a rádiónak a jelenlétükről...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1287 Dátum: 2009. augusztus 07. 11:36:14 am » |
|
Próbáld ki, hog ybekapcsolt állapotban az rca-t kihúzva a rádióból,búg-e... Az erősítőre mennie kell egy fix 12V-os plusznak, és egy negatívnak(a pozitív gyújtásról a tuti, vagy parkolóállásból,hogy állandóan ne szívja az akksit),és a rádió elektromos antenna vezérlő száláról egy plussznak, erre kapcsol be.Amelyik erősítőket próbáltam,azok nem adnak semmiféle jelet a rádiónak a jelenlétükről...
Megoldódott! Nemtudom pontosan mitől, de most megy frankón. Köszi azért a segítséget!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6076
Üzemképtelenítő
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1288 Dátum: 2009. szeptember 15. 23:07:00 pm » |
|
Az ampervadász hajlamúakat kérdem,hogy a képen látható audi tranyón középen hosszában elrepedt a szigetelés,meg minden gyújtókábel csati tövében,hogy érdemes lenne e azzal a pisztojjal ami olvadt műanygot nyom,esetleg némi csiszolás után újra leszigetelni,vagy kuka? Csak mert mikor erre a játékautóra kell költenem,úgy érzem magam mint az ifjú csődör,akin kisseb "beavatkozást" hajtottak végre,miután a neve robiról,robertára változott. ![huh](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/huh.gif)
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #1289 Dátum: 2009. szeptember 16. 07:19:54 am » |
|
Nagy valószínűséggel kuka, a szigeltelés a külső pára és kosz ellen még jó is lenne, de a kúszóáramok meg fogják találni a repedéseket, szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|