csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #60 Dátum: 2007. január 23. 22:08:36 pm » |
|
Sziasztok! Befosott a gyujtáskapcsolóm E21-ben. Illetve pontosan a zár része szétkopott. Nincs valakinek egy példánya, amihez van 1 kulcs is? Ha tudtok légyszi segítsetek! Köszi ! csab1hd1@freemail.hu
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #61 Dátum: 2007. január 24. 14:14:13 pm » |
|
Szeva! Abban kérném a segítségeteket,hogy e21-esembe egy l-jetes motor van,és nem megy a fordulatszámmérő.A motorhoz ugye már megszakító nélküli gyújtás tartozik,nem tudom,hogy kellene összehozni,hogy működjön.Előre is köszönöm.
Szia! A motor vezérlőegységnél a kábelkötegen van egy 3-as csatlakozó, ebből a fekete színüt kell rákötnöd a müszergységre. A müszernél pedigvan 3 saru, ezeket értelemszerüen ahogy a hátuljára rá van írva a - negatív, a + gyújtás pozitív és az 1-es a fordszám jel! Sok sikert! Kösz a segítséget,ha eláll,neki is esek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #62 Dátum: 2007. január 24. 14:15:59 pm » |
|
Nem a vérzés,hanem az eső
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #63 Dátum: 2007. január 25. 10:01:09 am » |
|
Szeva! Abban kérném a segítségeteket,hogy e21-esembe egy l-jetes motor van,és nem megy a fordulatszámmérő.A motorhoz ugye már megszakító nélküli gyújtás tartozik,nem tudom,hogy kellene összehozni,hogy működjön.Előre is köszönöm.
Szia! A motor vezérlőegységnél a kábelkötegen van egy 3-as csatlakozó, ebből a fekete színüt kell rákötnöd a müszergységre. A müszernél pedigvan 3 saru, ezeket értelemszerüen ahogy a hátuljára rá van írva a - negatív, a + gyújtás pozitív és az 1-es a fordszám jel! Sok sikert! Nekem mükszik,ez így igaz!!! Én csak egy + vezetéket húztam ki és az lett rákötve a fordmérőre.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #64 Dátum: 2007. január 25. 10:05:18 am » |
|
Szeva! Abban kérném a segítségeteket,hogy e21-esembe egy l-jetes motor van,és nem megy a fordulatszámmérő.A motorhoz ugye már megszakító nélküli gyújtás tartozik,nem tudom,hogy kellene összehozni,hogy működjön.Előre is köszönöm.
Szia! A motor vezérlőegységnél a kábelkötegen van egy 3-as csatlakozó, ebből a fekete színüt kell rákötnöd a müszergységre. A müszernél pedigvan 3 saru, ezeket értelemszerüen ahogy a hátuljára rá van írva a - negatív, a + gyújtás pozitív és az 1-es a fordszám jel! Sok sikert! Nekem mükszik,ez így igaz!!! Én csak egy + vezetéket húztam ki és az lett rákötve a fordmérőre. Ha jól emlékszem, akkor nekem a gyújtáselosztótól megy egy vezeték közvetlenül a műszeregységbe.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #65 Dátum: 2007. január 30. 21:40:26 pm » |
|
Boge!
Nem okoskodni akarok, de jól látom ez alapján a rajz alapján, hogy az L-jet ugyanabban az időpontban adagolja a benzint mind a 4 hengerhez?
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Balázs
Vendég
|
|
« Válasz #66 Dátum: 2007. február 11. 00:00:45 am » |
|
Hello! Nekem olyan problémám van hogy van egy 320(e36) os BMWm, namost olyat csinál hogy az összes index körbe világít rajta... csak úgy magától elekezdte, valamint se az első világítás, sem a duda nem működik... mi lehet itt a probléma? válaszod elörre is köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #67 Dátum: 2007. február 11. 08:45:04 am » |
|
Hello! Nekem olyan problémám van hogy van egy 320(e36) os BMWm, namost olyat csinál hogy az összes index körbe világít rajta... csak úgy magától elekezdte, valamint se az első világítás, sem a duda nem működik... mi lehet itt a probléma? válaszod elörre is köszönöm.
Stzia! Először is az indexrelét nézd meg( ha jól emléxem a kormányoszlop burkolatában van), másodsorban a vészvillogókapcsolót.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #68 Dátum: 2007. február 11. 23:14:13 pm » |
|
Hello! Nekem olyan problémám van hogy van egy 320(e36) os BMWm, namost olyat csinál hogy az összes index körbe világít rajta... csak úgy magától elekezdte, valamint se az első világítás, sem a duda nem működik... mi lehet itt a probléma? válaszod elörre is köszönöm.
Szia! Én a testhibát tartanám valószínünek, vagyis valahol nincs meg a testelés ahol kéne! Ez E36-on általában a bal oldali első doblemezen lévö testpont hibája okozza. Ha nem sikerülne, akkor keress meg, szivesen megnézem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mifu
Vendég
|
|
« Válasz #69 Dátum: 2007. február 19. 17:55:07 pm » |
|
Üdv! Lécci segítsetek, ideje lenne mozdítanom a kasznistól az autót, de 1x csak szeszélyessé vált a gyújtásom (pl. kirakjuk a négy gyertyát a szelepfedélre, önindítóval pörget, álomszép szikrák, marhajó sorrendben -> gyertyák vissza, nem indul -> egy gyertya kivesz, pörget, szikra nuku) Olyan is volt, hogy a kiszedett gyertya csak füstölt de nem szikrázott. M10B18 moci 79 tájékáról, de a gyújtás az 81 körüli 315-ösé (elektronikus) (elosztó: Bosch 0 237 005 005; gyújtásmodul: Bosch 0 227 100 111; gyertyák újak, szépek, stb.) Ami megvolt: Trafót, trafókábelt turiztam, nincs érzékelhető különbség. A voltmérő ugrál párszáz mV-ot a modulnál mérve, ha forgatom az elosztót. A jeladóban a légrések elég összevisszák voltak, azon állítottam, még próbálva nem volt... Mennyi esélye, hogy a gyújtásmodul szarakodik? uis. az elég drága móka ( Hogy lehetne kimérni, hogy "szaggat" e a gyújtásmodul? Ami ötletet eddig kaptam: Az elosztón lévő test érintkező eddig nem volt bekötve. Ez tényleg számíthat? (merugye az elosztó fogaskerekes meg egyébként is fémesen érintkezik a hengerfejjel, stb.) Köszi! a gyújtásmodul volt szar, a fene bele, jól meg is rázott a régi....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #70 Dátum: 2007. március 06. 21:46:50 pm » |
|
Sziasztok! Olyat csinál az autóm ha hosszabb ideig áll az inspection lámpa kezd világítani! Megtudja nekem mondani valaki hogy ez mitől van,hol keresgéljem a bajt? Válaszokat előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #71 Dátum: 2007. március 06. 22:42:45 pm » |
|
Sziasztok! Olyat csinál az autóm ha hosszabb ideig áll az inspection lámpa kezd világítani! Megtudja nekem mondani valaki hogy ez mitől van,hol keresgéljem a bajt? Válaszokat előre is köszönöm!
A műszeregységben van az a 2db akkumulátor elem,azokat tessék kicsrélni. Majd nálam okosabbak megaszondják,hogy mit kell bele venni
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #72 Dátum: 2007. március 06. 22:52:46 pm » |
|
Sziasztok! Olyat csinál az autóm ha hosszabb ideig áll az inspection lámpa kezd világítani! Megtudja nekem mondani valaki hogy ez mitől van,hol keresgéljem a bajt? Válaszokat előre is köszönöm!
A műszeregységben van az a 2db akkumulátor elem,azokat tessék kicsrélni. Majd nálam okosabbak megaszondják,hogy mit kell bele venni Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #73 Dátum: 2007. március 08. 19:31:53 pm » |
|
Sziasztok! Olyat csinál az autóm ha hosszabb ideig áll az inspection lámpa kezd világítani! Megtudja nekem mondani valaki hogy ez mitől van,hol keresgéljem a bajt? Válaszokat előre is köszönöm!
A műszeregységben van az a 2db akkumulátor elem,azokat tessék kicsrélni. Majd nálam okosabbak megaszondják,hogy mit kell bele venni Igazából teljesen mindegy, hogy miet raksz bele, csak az a lényeg, hogy ceruza akksi legyen, és ne valami piaci márka, de hogy az most 700 mAh-s vagy 1400-as az mindegy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #74 Dátum: 2007. március 08. 20:28:49 pm » |
|
Sziasztok! Olyat csinál az autóm ha hosszabb ideig áll az inspection lámpa kezd világítani! Megtudja nekem mondani valaki hogy ez mitől van,hol keresgéljem a bajt? Válaszokat előre is köszönöm!
A műszeregységben van az a 2db akkumulátor elem,azokat tessék kicsrélni. Majd nálam okosabbak megaszondják,hogy mit kell bele venni Igazából teljesen mindegy, hogy miet raksz bele, csak az a lényeg, hogy ceruza akksi legyen, és ne valami piaci márka, de hogy az most 700 mAh-s vagy 1400-as az mindegy. Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #75 Dátum: 2007. március 09. 21:42:36 pm » |
|
Volna egy-két kérdésem: (E21)
-mit kapcsol az a kapcsoló, amit a kesztyűtartó nyitása/csukása kapcsolgat -találtam a fűtőbox magasságában egy felesleges csatit. Az a légkondi lenne? -az utolsó, a képre vonatkozik. Ezek a dolgok egy kötegen vannak. Két pár saru az ablakfűtés és ködlámpa, a nagy csati a lámpa kapcsoló. De mi az a kapcsoló ott? Eldugva találtam a kábelek közt. Teljesen gyári.
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #76 Dátum: 2007. március 12. 23:32:41 pm » |
|
Volna egy-két kérdésem: (E21)
-mit kapcsol az a kapcsoló, amit a kesztyűtartó nyitása/csukása kapcsolgat -találtam a fűtőbox magasságában egy felesleges csatit. Az a légkondi lenne? -az utolsó, a képre vonatkozik. Ezek a dolgok egy kötegen vannak. Két pár saru az ablakfűtés és ködlámpa, a nagy csati a lámpa kapcsoló. De mi az a kapcsoló ott? Eldugva találtam a kábelek közt. Teljesen gyári.
Valaki vegye már a fáradtságot, hogy válaszol...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #77 Dátum: 2007. március 13. 00:11:59 am » |
|
Volna egy-két kérdésem: (E21)
-mit kapcsol az a kapcsoló, amit a kesztyűtartó nyitása/csukása kapcsolgat -találtam a fűtőbox magasságában egy felesleges csatit. Az a légkondi lenne? -az utolsó, a képre vonatkozik. Ezek a dolgok egy kötegen vannak. Két pár saru az ablakfűtés és ködlámpa, a nagy csati a lámpa kapcsoló. De mi az a kapcsoló ott? Eldugva találtam a kábelek közt. Teljesen gyári.
Valaki vegye már a fáradtságot, hogy válaszol... Na akkor megpróbálom - a kesztyűtartóban lévő kaccsoló egyben van az izzó foglalatával ugye. Ez úgy kapcsol,hogy van egy tányér a foglalatban,mikor becsukod a keszty.t.-ót,akkor azt eltolod a is pöcökkel a negatív/pozitív száltól és nyitja az áramkört - a felesleges csatidra milyen színű vezetékek mennek ? - arról a fekete kaccsolóról lenne kép szemből is? Megpróbálom most a kábelszínek alapján kideríteni,hogy mi lehet az
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #78 Dátum: 2007. március 13. 08:53:34 am » |
|
Volna egy-két kérdésem: (E21)
-mit kapcsol az a kapcsoló, amit a kesztyűtartó nyitása/csukása kapcsolgat negativot -találtam a fűtőbox magasságában egy felesleges csatit. Az a légkondi lenne? lehet, de ebben nem vagyok biztos! -az utolsó, a képre vonatkozik. Ezek a dolgok egy kötegen vannak. Két pár saru az ablakfűtés és ködlámpa, a nagy csati a lámpa kapcsoló. De mi az a kapcsoló ott? Eldugva találtam a kábelek közt. Teljesen gyári. nos a kapcsolót én sem tudom mire szolgál, de ami biztos, hogy a kábelkiosztások alapján negatívot kapcsol...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #79 Dátum: 2007. március 13. 10:06:45 am » |
|
Volna egy-két kérdésem: (E21)
-mit kapcsol az a kapcsoló, amit a kesztyűtartó nyitása/csukása kapcsolgat negativot -találtam a fűtőbox magasságában egy felesleges csatit. Az a légkondi lenne? lehet, de ebben nem vagyok biztos! -az utolsó, a képre vonatkozik. Ezek a dolgok egy kötegen vannak. Két pár saru az ablakfűtés és ködlámpa, a nagy csati a lámpa kapcsoló. De mi az a kapcsoló ott? Eldugva találtam a kábelek közt. Teljesen gyári. nos a kapcsolót én sem tudom mire szolgál, de ami biztos, hogy a kábelkiosztások alapján negatívot kapcsol...
Nem hinném,hogy az a kaccsoló negatívot kapcsol,mert megy bele egy elég combos zöld/kék vezeték is,ami köztudottan gyújtás pozitív. Bááááááár ottvan mellette egy ugyanolyan vastag barna is,tehát érdekes. Jó lenne tudni,hogy nyomógombos az a kapcsoló,fagy forgó?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #80 Dátum: 2007. március 13. 10:09:46 am » |
|
Most megnéztem az E21 klíma kapcsolási rajzát,de a klímához tartozó kapcsolók egyikére sem illik,ami a képen van.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #81 Dátum: 2007. március 13. 10:15:38 am » |
|
MEGVAN!
Hátsóablakfűtés az az ominózus kapcsoló.
A zöld/kék a 10-es biztire megy,a barna egy csomópontból jön,a fekete pedig a hátsó ablakra ad pówert,hogy fűtsön.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #82 Dátum: 2007. március 13. 18:57:32 pm » |
|
Na, akkor egyesével.
Tehát akkor itt van egy lámpa+refi csatl, egy műszervilágítás, az a fekete nyomógomb akkor az ablakfűtés(nem értem miért volt a burkolat mögé dugva). És akkor még van négy saru. Lehet, hogy egy pár az első ködlámpa, egy meg a hátsó? Az elsőt alapból nem használják, csak, ha extraként rendelték az autóhoz? De ha itt megvan a lehetőség, akkor a biztitáblától előre miért nincs kiépítve a kábel az első ködlámpának.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #83 Dátum: 2007. március 13. 18:59:53 pm » |
|
Kettő.
Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)? Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?
Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #84 Dátum: 2007. március 13. 19:02:43 pm » |
|
Három:
Ez lehet a motortér világítás csatlakozója? (egy szál kábel)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #85 Dátum: 2007. március 13. 19:04:46 pm » |
|
Négy:
Ez mi a rák?( A kis csatlakozó ráragasztva a kábelekre.)
Erre tippeltem azt, hogy ez v.mi klíma tartozék.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2007. március 13. 19:13:23 pm írta Ehuszonegy »
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #86 Dátum: 2007. március 13. 19:10:47 pm » |
|
Öt:
Itt van az a két saru(két szál kábel) ami a kesztyűtartóban lévő kapcsolóhoz vezet. Ha kinyitom a kesztyűtartót ill. becsukom, akkor a kapcsoló fel vagy lekapcsol valamit, de nem tudom mit. Talán az utastér világítást? Vagy a kis zseblámpával kapcsolatos, ami a kesztyűtartóban van(ott van a töltőaljzata)?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #87 Dátum: 2007. március 13. 19:14:07 pm » |
|
Kettő.
Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)? Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?
Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?
Fűtőventillátor csatlakozója lesz, ha jól látom...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #88 Dátum: 2007. március 13. 19:14:51 pm » |
|
Három:
Ez lehet a motortér világítás csatlakozója? (egy szál kábel)
Lehet!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #89 Dátum: 2007. március 13. 19:15:38 pm » |
|
Kettő.
Ez lehet a rádió csatlakozója(amit fogok)? Ha igen, ebbe ment egy másik kábel, ami aztán a rádióba?
Az lehet, hogy a hangszórók kábelei nem voltak gyárilag kiépítve, ha nem rendeltek az autóba rádiót?
Fűtőventillátor csatlakozója lesz, ha jól látom... Nem, a fűtés ventillátor az a mi a kézfejemen van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|