gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1980 Dátum: 2011. december 24. 09:40:57 am » |
|
Mint a rendszám-világítás hátul
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #1981 Dátum: 2011. december 24. 10:43:36 am » |
|
és hogy néz ki, amit bele kéne csatlakozni? képet tudnál mutatni esetleg? E28ban sztem nincs motortér világítás. Ez ködlámpa vagy lámpamosó lesz.
|
|
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #1982 Dátum: 2011. december 24. 11:10:30 am » |
|
Bakker azt hittem e21... ) Akor viszont lámpamosó lesz....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1983 Dátum: 2011. december 24. 11:30:20 am » |
|
Létezik más is nem csak a bébicápa
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1984 Dátum: 2011. december 24. 13:25:37 pm » |
|
Az én problémám az hogy a lámpamosónak mások a vezeték színei, a ködlámpának meg sok a láb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1985 Dátum: 2011. december 24. 15:01:47 pm » |
|
Lámpatörlő motor nem mosó
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Csabee
Nem elérhető
Hozzászólások: 195
|
|
« Válasz #1986 Dátum: 2011. december 24. 15:24:30 pm » |
|
Akkor ezek ismeretében haladunk a továbbiakban...nem lesz semmi változás, csak a tudat jó Köszönöm a segítéset
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1987 Dátum: 2011. december 24. 16:16:05 pm » |
|
Lámpatörlő motor nem mosó arra gondoltam natürlicht. E28on gondolom nem is volt csak spricc vagy csak törlő. Amúgy meg nem a motor csatija szerintem, hanem a lámpamosó rendszer főcsatlakozója. a motor csati nincs rajta a fő kötegen. A lámpamosónak full külön kötege van: űnemenged képet linkelni, ittvan az egész: http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=96676
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 24. 16:37:36 pm írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #1988 Dátum: 2012. január 28. 17:44:17 pm » |
|
Meg vagyok akadva rendesen. Kétféle csatlakozó van a két autóban. Nem tudom bekötni a villanyablakot és a kp. zárat. Az első képen a 85-ös 520, amiben gyárilag szinte semmi extra nem volt, a másodikon a 83-as 528i csatlakozója. Valami hiányzik az alapverziós autómból, vagy csak más a csatlakozó, és át lehet kötni?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #1989 Dátum: 2012. január 28. 19:09:53 pm » |
|
És így néz ki a kábelköteg csatlakozója:
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1990 Dátum: 2012. március 01. 11:41:26 am » |
|
M30B35, motronic, hány testpont van? Elég a jobbos motortartó bak-kasztni plussz az ECU-tól trafó felé menő kábelen a jobbos toronymerevítés tetejénél lévő? Más nincs? Az ECU háza testpont?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #1991 Dátum: 2012. március 02. 14:58:17 pm » |
|
Sziasztok! Minap elnéztem a motor vezérlőm csatiját nekem 2 soros van ,vettem egy motorvezérlőt az meg 3 soros már nem vagyok ideges Egy kolléga írt a garagemba hogy b20 on nem tudja h lenne 2 soros motronic. Kérdésem érdemes e cserélni kábelköteget 3 sorosra ? vagy keressek 2 soros b20 motronic vezérlőt tovább? mert most hogy meg gugliztam a vezérlőket elég kevés a 2 soros...( kép találatokat néztem) (((ha valakinek lenne hozzászólni valója az kérem h privátba tegye mert 1 hétig nem leszek és ha lenne bármi is nem szeretnék annyit agyalni h melyik komment szólhat nekem köszönöm)))
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1992 Dátum: 2012. március 02. 17:07:38 pm » |
|
Tempomatom e28ban nem mukodik. Minden reszegyseg atszerelve egy masik e28ban teszi a dolgat. Egyedul a huzomotort nem sikerult tesztelni. Otlet?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1993 Dátum: 2012. március 12. 20:24:14 pm » |
|
E23 első széria.
No, a motorcserét követően a következő villamos dolgok felejtettek el működni: műszerfalvilágítás középkonzollal együtt, rendszám-világítás, hátsó ködlámpa, jobb hátsó tompított (rüki, index, féklámpa működik, 3 lámpatesttel próbálva is ugyanez a jelenség). Biztosítékok rendben, izzók rendben, a műszerfalhoz és a középkonzolhoz nem is lett nyúlva. Minden egyéb lámpatest (külső-belső) működik.
A biztitábla (nem késes) szét volt húzva, illetve a biztitábla fix pozitívja először az akksi negatívra lett kötve és rá is lett adva a gyújtás ( ami persze nem volt).
Sto gyéláty?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1994 Dátum: 2012. március 12. 20:45:04 pm » |
|
Belső világításod a motorcsere előtt is szar volt már. A biztitábla széthúzása és a fix pozitívjának letestelése se ok ezekre szerintem Ott nem kapott semmi semmit Mivel csak negatív volt rajta
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #1995 Dátum: 2012. március 12. 20:55:43 pm » |
|
Ez miez: "jobb hátsó tompított " Fordított polaritás vagy csak a btábla pozitív lett a testhez kötve és nem volt rajta az aksi a másik pólus? Itt valami erős testhiányra gyanakodnék első körben. Aztán bizti tábla kifordít és megnéz, hogy hol olvadt el esetleg...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1996 Dátum: 2012. március 12. 21:21:07 pm » |
|
Akkor jobb hátsó lámpa na. Minden jó helyre lett téve, csak a btábla pozitív ment a másik sarura. Minden be volt kötve már az akksira. Akkor a hiányzó dolgok valahol testhiánnyal küzdenek, de a többi, működő fény nem?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1997 Dátum: 2012. március 12. 21:27:21 pm » |
|
Valaki, akinek motronic van az autóján segíthetne nekem. Ugyanis lehúztam az alapjárati motor csatiját és a kezemben maradt... Szóval arra lennék kíváncsi, hogy melyik vezeték hova megy. (Zöld-fehér, piros-fehér, sárga-fehér) Szóval legyen szíves valaki akinek motronicos az autója nézze már meg nekem hogyan is van ez.
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #1998 Dátum: 2012. március 13. 12:39:27 pm » |
|
Ahogy a fényképen áll: Bal zöld, középső piros, jobb sárga.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1999 Dátum: 2012. március 13. 19:21:51 pm » |
|
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2000 Dátum: 2012. március 13. 20:40:23 pm » |
|
Nincs mit
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #2001 Dátum: 2012. március 18. 11:48:43 am » |
|
Egy kis segítséget szeretnék kérni Tőletek. Adott az e23, a féklámpa nem működik.( Az izzó jó ) Kérdésem az, h miket és hogyan nézzek meg rajta a hibás alkatrész feltárásához? Régebben hébe-hóba működött. Gyújtáson írja a check, és már folyamatosan menet közben is . eddig mikor megnyomtam a gombot a check alsó részén akkor elaludt. A csomagtartó beázott, állt a víz a bal oldali rekeszen ahol a vezetékek is futnak a hátsó lámpákhoz. De minden egyéb működik, csak a féklámpa nem. A fékpedál mögötti kapcsolón nincs meckanikai sérülés, vezetékek szakadásmentesek. A biztosítéktábla oldalán van egy csatlakozó, melyen több minden fut. (Pl: töltés visszajelző ) A féklámpa működésének van köze ehhez a csatihoz, azaz átmegy ezen a csatin keresztül ? A féklámpa kapcsoló simán lehet rossz, még ha nem is látszik rajta semmi rendellenesség, ha minden más működik hátul, akkor jó eséllyel az lesz a hiba oka.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2002 Dátum: 2012. március 18. 18:11:25 pm » |
|
Motronic 179-es végű vezérlőmben kéne chip-et cserélni. Sajnos "integrált" (minden láb külön forrasztott az alaplaphoz). Keresek olyan számítástechnikai vagy elektronikai gurut, aki eljátszadozna ezzel az alaplappal és a Conny chip-et bele rakná nekem. Félek nekiállni... Ötletek? Köszi előre is Megoldódott, köszönöm! Gistihez megy a cucc!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 18. 20:34:50 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2003 Dátum: 2012. március 23. 22:09:08 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #2004 Dátum: 2012. március 25. 10:17:38 am » |
|
A műszerfali gombbal + gyújtás ráadásával a komplett óracsoportot tudod tesztelni .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2005 Dátum: 2012. március 25. 11:47:06 am » |
|
Hurrá,melyik gombbal,és hogyan?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #2006 Dátum: 2012. március 25. 12:09:08 pm » |
|
Napi km.nullázó gombot nyomva tartani ,és gyújtás ráteker . A 2.menüsor a műszerfal teszt . / a menüsorokat a nullázó gombbal váltod / Jó szórakozást a bíbelődéshez .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2007 Dátum: 2012. március 28. 22:10:18 pm » |
|
e21 "digitális óra" megnyavalyásodott a vész villogóval egyetemben :/ mindkettő egyszerre ,a villogó kapocsolóját kipattintottam ,megnéztem a csatit hátha lecsúszott de nem, az órát még nem néztem nem volt humorom levenni a kormányt a műszerfalhoz.... Biztosítékok is jók de azért kicseréltem az óráét és így sem. Hol keressem a hibát?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #2008 Dátum: 2012. március 29. 09:58:57 am » |
|
A vészvillogó érintkezői el vannak vetemedve. Meg kell egyengetni őket és működni fog. Én már jártam igy annak idején az enyémmel. Sőt nekem még a kulcs kivétele után a hátső ablakfűtésem is üzemelt.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
zgyury
Nem elérhető
Hozzászólások: 36
|
|
« Válasz #2009 Dátum: 2012. március 30. 19:05:18 pm » |
|
Ha tud valaki segítsen! A rádióhoz megy egy egy állandó és egy kapcsolóáram kábel amik gyujtáson összeértek.Hallottam is valami recsegő hangot a kormány alól. Azóta nem indul az autó (azaz beindult még de leált, azóta forgat, de semmi). Érdekes módon minden működik, de szerintem az AC nem kapcsol amikor ráadom a gyujtást. (AC relét próbáltam cserélni azzal nincs baj) biztosítékok is rendben. Valamelyik relé sülhetet meg? Ha igen, melyik, hol találom? Vagy mi egyéb lehet a gubanc?.. Ha valakinek van ötlete írjon nekem privátba, előre is nagyon szépen köszönöm!!! (e28-ról van szó)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 30. 19:28:35 pm írta zgyury »
|
Naplózva
|
|
|
|
|