TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2100 Dátum: 2013. március 17. 09:41:14 am » |
|
Sziasztok! Nemrég vettem új akksit a BMWbe. Most 3 nap állás után nem indul a verda Valami szívja az akksit gondolom. Kellene egy kis segítség...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2101 Dátum: 2013. március 17. 09:54:23 am » |
|
Ha nem tudod, hogy kell áramot mérni, inkább ne kezdj bele, mert simán leégeted a multimétert!
Szokásos módszer... multiméter ampermérőbe, egyik saru le ( ezt néhány dolog zokon veheti a kocsiban, riasztó, magnó, stb, ezért ezeket előtte ki kell kapcsolni, kódot előszedni), bekötni a körbe sorba az árammérőt , kocsi beriaszt, stb... megmérni az áramfogyasztást. 10mA körül lehet...
Ha rendellenesen magas, visszacsinálni mindent, biztosítékokat egyenként kivenni, a két saruja között áramot mérni, különös tekintettel az utólagos dolgok összevissza elszórt biztosítékaira!
hirtelen ötletként mi lehet.. kesztyűtartó/csomagtérvilágítás nem kapcsol ki, rádió nem kapcsol ki teljesen, kezdődő zárlat valahol (kúszóáram)
de majd jönnek a tapasztaltabb szakik és mondanak pontosabbat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2102 Dátum: 2013. március 19. 11:25:12 am » |
|
Kicseréltem az irányjelzőkapcsolót a BC-s verzióra.
Viszont a régi kapcsoló kötegéből ment egy szál erre a fehér csatlakozóra, az újon pedig nem pöcsös a csatlakozó, hanem ugyanolyan, így nem tudom összedugni.
Mi lehet ennek a funkciója? (Látszólag minden működik amúgy....)
Gábor segítségével megoldódott a probléma: A parklámpa csatlakozója, ha kintfelejtett irányjelzővel megállunk, akkor azon az oldalon világít a parklámpa.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #2103 Dátum: 2013. március 19. 14:06:40 pm » |
|
Gábor segítségével megoldódott a probléma: A parklámpa csatlakozója, ha kintfelejtett irányjelzővel megállunk, akkor azon az oldalon világít a parklámpa.
ez nekünk is kapóra jött most!:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2104 Dátum: 2013. március 30. 18:57:54 pm » |
|
e21 kaszni kábelkötegében van rükvercnek valami csatlakozó? vagy egyenesen vigyem hátra a váltótól a madzagot a lámpába?
szintén e21, 6hengeres fordulatszámmérős óra teljesen süket, hátul jeladós motronic honnan szedi a fordulatszámot amit beleköthetek az órába? (megvételkor működött az óra)
Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2105 Dátum: 2013. március 30. 19:24:01 pm » |
|
Ecunál a 7-es láb a f.sz. jel ha jól emlékszem, de csak és kizárólag VDO f.sz.mérővel működik, motometerrel nem!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2106 Dátum: 2013. március 30. 20:28:43 pm » |
|
e21 kaszni kábelkötegében van rükvercnek valami csatlakozó? vagy egyenesen vigyem hátra a váltótól a madzagot a lámpába? szintén e21, 6hengeres fordulatszámmérős óra teljesen süket, hátul jeladós motronic honnan szedi a fordulatszámot amit beleköthetek az órába? (megvételkor működött az óra) Köszi!
tolatólámpa:van csatlakozója, a középkonzolból indul ki, váltókar nyílásán át megy ki a kasztniból a kábelszíneket sajna nem tudom fejből megadni... fordulatszámmérő: kapcsolt föld jel. fekete szál a gyújtótrafón, vagy bárhol megcsapolva a kasztniban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2107 Dátum: 2013. március 30. 20:36:33 pm » |
|
A trafóról nem jó motroniknál leszedni, mert azon keresztül vezérli az ECU az előgyújtást és ez összezavarja! Ui.: nem a 7-es, hanem a 6-os:
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2108 Dátum: 2013. március 30. 20:45:34 pm » |
|
tolatólámpa:van csatlakozója, a középkonzolból indul ki, váltókar nyílásán át megy ki a kasztniból a kábelszíneket sajna nem tudom fejből megadni... fordulatszámmérő: kapcsolt föld jel. fekete szál a gyújtótrafón, vagy bárhol megcsapolva a kasztniban
Köszi! Tolató kapcsoló meg van a váltón, onnan hoztam be magam 2 szálat,mert nem volt a kasznikötegen olyan ami arra menne :/ maximum lekövetem hátulról és a küszöbnél rá csatlakozok.
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2109 Dátum: 2013. március 30. 20:49:38 pm » |
|
Ecunál a 7-es láb a f.sz. jel ha jól emlékszem, de csak és kizárólag VDO f.sz.mérővel működik, motometerrel nem!
Köszi! Egyelőre elég keszekusza nekem ez a dolog (mikor elhoztam az autót akkor működött..) váltóban a 2 jeladó egyike nem lehet? vdo műszert nem lehet belefaragni e21 műszerfalba? pl e30 6 hengeresé? és ezzel együtt akár km órát is? (váltóm jeladós, órám spirálos)
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #2110 Dátum: 2013. április 06. 18:56:17 pm » |
|
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem, M30B34 hátul jeladós motronic, most került be frissen az autóba a motor, előző helyén működött egészen addig míg le nem húztam az alarm system zöld dugaszoló csatiját a motorvezérlő mellett a fő motorkötegről. Most új helyén, csak teker, de AC-t sem hajtja, valamint szikra sincs a trafóról, biztosíték doboz oldalán a baloldali 2 relé nem húz be, relék egyébként jók. Az AC relé behúzótekercsére menő zöld-lila dróton nincs ott a 12V. Néhány irányelvet, ha tudnátok adni, ami mentén el tudok indulni, nagyon megköszönném!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2111 Dátum: 2013. április 06. 19:43:10 pm » |
|
e21 be sikerült betenni az eta motoromat elindult jár de alapjárat magas daráló furcsa :/ Szikra van mind a 6 hengerben. Ha gázt adok nagy a reakció idő megtorpan és utána felpörög. (((kipufógó csak a középdobig van fent ha ez számít,menet közben nem tudtam még kipróbálni fékrendszer nem teljes))) injektorok 25i-é 715 végű kék betettem a sárga injektorokat azt hiszem hogy 716 a vége azzal még rosszabb a helyzet.
25i szívósora pillangója van fent saját potijával. eddig 23ié volt azzal minden jó volt. Mi lehet a gond injektor, poti?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2112 Dátum: 2013. április 06. 20:05:54 pm » |
|
23i injektorok 23i vezérlővel mennek
Eta injektorok etával
25i injektorok 25i vezérlővel
L-jet, Motronic 1.1 illetve 1.3.
Kábelköteg is más.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2113 Dátum: 2013. április 07. 16:19:45 pm » |
|
23i injektorok 23i vezérlővel mennek
Eta injektorok etával
25i injektorok 25i vezérlővel
L-jet, Motronic 1.1 illetve 1.3.
Kábelköteg is más.
1.1 motronicom van, saját vezérlővel saját injektorjával is a leírtakat produkálja.ezért próbáltam más injektorral(injektor tudtommal motronicoknál felcserélhető) ami változott a rendszerben az a pillangó és potija 25i-ére,ez okozhat ilyen hibát?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2114 Dátum: 2013. április 07. 17:34:43 pm » |
|
Azért ez nem teljesen igaz, hogy felcserélhetőek az injektorok.... Gondolj bele, egy B20-nak és egy B35-nek nyilván más mennyiségű üzemanyagra van szüksége. A pillangóban szerintem nem poti van, hanem egy mikrokapcsoló, elvileg mindben ugyanaz: http://bmwfans.info/parts/catalog/13631710559/Poti a légnyelésmérőben van, az viszont a vezérlőhöz való kell legyen.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2115 Dátum: 2013. április 11. 19:17:35 pm » |
|
Azért ez nem teljesen igaz, hogy felcserélhetőek az injektorok.... Gondolj bele, egy B20-nak és egy B35-nek nyilván más mennyiségű üzemanyagra van szüksége. A pillangóban szerintem nem poti van, hanem egy mikrokapcsoló, elvileg mindben ugyanaz: http://bmwfans.info/parts/catalog/13631710559/Poti a légnyelésmérőben van, az viszont a vezérlőhöz való kell legyen. Nyilván más mennyiségű benzin kell b20ban és m35nek és felfelé. de m20ba műxik m50-52 injektor is...tudtommal. de sajnos a helyzet nem változott vissza tettem a saját injektorait és nem akar indulni inditozás közben röffen egyet kettőt de semmi, benya van szikra van de a kettő együtt nem lép reakcióba :/ Gyújtó trafóra menő két vezetéket meghosszabítottam azóta szórakozik, de szikra van. ez lehet hiba?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2116 Dátum: 2013. április 11. 19:20:39 pm » |
|
e21 duda poizitívja egy rugós kis réz p_cs, ennek a műanyag vezetője repedt törött, ezt valamivel lehet pótolni javítani? kikerülni?
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2117 Dátum: 2013. április 11. 19:38:45 pm » |
|
Nyilván más mennyiségű benzin kell b20ban és m35nek és felfelé. de m20ba műxik m50-52 injektor is...tudtommal. de sajnos a helyzet nem változott vissza tettem a saját injektorait és nem akar indulni inditozás közben röffen egyet kettőt de semmi, benya van szikra van de a kettő együtt nem lép reakcióba :/ Gyújtó trafóra menő két vezetéket meghosszabítottam azóta szórakozik, de szikra van. ez lehet hiba? Milyen vezérlővel próbálkozol? Milyen motorköteggel? Milyen légtömegmérővel?
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #2118 Dátum: 2013. április 11. 19:47:33 pm » |
|
Milyen vezérlővel próbálkozol? Milyen motorköteggel? Milyen légtömegmérővel?
1.1 hátuljeladós motronic 081 végű vezérló saját ltm-el számát fejből nem tudom, saját injektoraival. Elvileg 25ix cumó ez. (((( ez volt a 23-as motoron "kis szívósorral" pillangójával)))én amit most belekutyultam az 25inagy szívósor és 25i nagy pillangó, és 25i injektorok,
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
szzszz
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Válasz #2119 Dátum: 2013. június 03. 12:08:17 pm » |
|
Szia!
E28 518 kilométeróra általában nem megy. Néha döccenőre indul, télen ment indulástól átlag 5 km-t. Hol keresssem a hibát?
Zoli
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2120 Dátum: 2013. június 03. 15:36:25 pm » |
|
Szóval off,de naponta eszi az életem,mint a rozsda. Szóval munkagép,2 aksi,24v az önindító,de 12v a generátor,a generátor tölt szépen 14 volttal,de nem ér el az akkumlátorokhoz,szerintem nincs a generátorban feszabályzó,(ez lehetséges,mert 30éves a gép?).A kérdés,hogyan működik egy ilyen párhuzamkapcsoló,úgy értem visszafelé is működik?Mit kell tennem,hogy elérjen az aksikig a szikra?Kikerülve az összes gyári 30éves kanócokat? Vagy van valami ilyen elosztó cucc,ami csak egy irányba engedi a szikrát,vagyis mikor zúg a gép,akkor tölt,amikor meg áll,akkor az akksik nem akarják hajtani a generátort? Pussz.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2121 Dátum: 2013. június 03. 16:08:20 pm » |
|
E28 518 kilométeróra általában nem megy. Néha döccenőre indul, télen ment indulástól átlag 5 km-t. Hol keresssem a hibát?
A difiből a jeladótol megy a jel a műszerfalba. Mérd ki multiméterrel a kábelt, ha az rendben, akkor a jeladót. Ha az is jó, akkor a műszeregység.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #2122 Dátum: 2013. június 04. 13:33:05 pm » |
|
E21 Belsőtér világítás: segítsetek légyszíves képekkel, hogy mi hogyan ki kivel, mert nem akaródzik összejönni.
Előre is köszi
üdv
LL
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2123 Dátum: 2013. június 09. 10:28:08 am » |
|
A hivatásosokat kérdem,hogy ezzel a cuccal elvileg meg kell tudjam tudni,hogy miért világít a sok buzzancs kis lámpa az E39-ben,estleg a bangle 5-ben is,ugye? Illetve a régebbi,mondjuk M30-al szerelt technikákat is? http://cars.donedeal.ie/for-sale/caraccessories/5008123
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. június 09. 10:34:42 am írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2124 Dátum: 2013. június 09. 14:28:39 pm » |
|
A régebbi technikákhoz speckó ADS kábel kell, ez nem lesz jó.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #2125 Dátum: 2013. június 12. 08:43:43 am » |
|
A régebbi technikákhoz speckó ADS kábel kell, ez nem lesz jó.
Vagyis a gép tudja,csak más kanóc is kell?Azt hol lehet majd venni,és kb mennyiért?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2127 Dátum: 2013. június 12. 10:00:16 am » |
|
Toshiba Tecra laptopokon van soros port, mi is ilyeneket használunk, mert szükségünk van rá. Amúgy van ilyen USB-s soros port átalakytó baszás is, abból a drágábbikat érdemes megvenni, mert az olcsó kínai nem biztos, hogy működik a diag. kábelekkel. (VEMS-nél szoktak rá panaszkodni)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #2128 Dátum: 2013. június 12. 10:05:22 am » |
|
Amúgy van ilyen USB-s soros port átalakytó baszás is
Azzal nem működik.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #2129 Dátum: 2013. június 12. 10:37:24 am » |
|
Próbáltad a drágábbikkal is? Az olcsó bizbasz nekünk sem akart kommunikálni néhány eszközzel. Amúgy egy Tecra M5 nem nagy pénz manapság, főleg arra Mr-ék felé.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
|