CápaBMW fórum
2024. március 29. 06:43:05 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1335015 alkalommal)
Lütyő1
Vendég
« Válasz #150 Dátum: 2007. április 08. 12:06:27 pm »

Szóval... mai napon sikerült szert tennem E28 vilklanyablakokra... Lenne egy  kérdésem hogy most hogy megvannak a kapcsolók is...
Ha esetleg a gyerek odanyúl mikor húzom fel az ablakot akkor töri a kezét vagy "leszabályoz"?

E28 villanyablak tudtommal nem jó E21-be. Roll Eyes

Bence régi Trabis...Úgyhogy bele fogja tenni..Roll Eyes))
Jaja benne lesz... Bár a trabiba még lcsak kpzár meg risztó volt villanyablak nem volt benne de ebben lesz Smiley Mellesleg nem beszóni inkább a kérdésre válaszolni... Roll Eyes

Nincs benne vészleállító, ha erre gondolsz
Igen erre gondoltam.... és elvileg akkor ha fullra fel van húzva akkor meg a motorját terheli feleslegesen igaz ? Sad

Addig terheli, amíg nyomod a gombot, hog yterhelje..Roll Eyes) De sztem akkor leállítja magát a végállásnál..Univerzálissal nem volna egyszerűbb?
Nem nekem ez kellett.... Smiley

Oké...Be lehet tenni szerintem, voltak már nehezebben kivitelezhető dolgok is...Roll Eyes) A Trabeszbe sokkal nehezebb volt bereszelni a Ford Granadáét..Roll Eyes))
Szóval akkor először is a tények... Igen beszerelhető E21be... Baloldalon benn van...
Most kábelezek a kapcsolónak... Lütyesz neked a Trabiban van villanyablak??? Grin
Nekem csak riasztó kp-zár volt, de eladtam mert kellett lé hogy vehessek az E21-be  riogatót meg kpzárat Smiley De most már villanyablak is van Smiley azaz csak lesz...

Kihúztam a hálókábelt a Garázsba és a Laptopról innen netezek Grin
Skypon épp most kértem segítséget az uni kapcsoló bekötéséhez Tibkétől Smiley

Az uni kapcsoló bekötése ott van Prokee oldalán, rengeteg fajtában..Kp zárat rakhattál volna bele E28-asét is, nekem az volt benne..Igen, van a Trabiban villanyablak, sőt a hátsók is elektromosak lesznek..Roll Eyes)
Onnan volt amit Tibke adott de volt ott több is... Probléme közben megoldva... bal oldal kész már csak meg kell oldani a kapcsoló rendes elhelyezését...
Az E21be nekem E28é került... Most meg vadászok valamit amivel lehetne nyitni csukni a pillanóablakot is Smiley

Na az nem egyszerű...De ha találsz megoldást, meghallgatom(megnézem)..
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #151 Dátum: 2007. április 09. 19:34:18 pm »

Fűtőmotor-project sikeresen lezárult:összecseréltem a drótokat...
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #152 Dátum: 2007. április 09. 19:51:20 pm »

Fűtőmotor-project sikeresen lezárult:összecseréltem a drótokat...

...éssssőőőő azt hogy sikerült? Grin
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Vendég
« Válasz #153 Dátum: 2007. április 09. 19:52:47 pm »

Fűtőmotor-project sikeresen lezárult:összecseréltem a drótokat...

...éssssőőőő azt hogy sikerült? Grin

Én se hittem, mert amit eddig szereltem, azokban nem lehet felcserélni, mert az egyik apás, a másik mamás..Ezen egyforma a csatija, bár más szinű..
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #154 Dátum: 2007. április 15. 13:24:27 pm »

Hali!

Megint E21-Motronic átépítés.Pár napja beszéltem Viktorral,Ő kapásból elmondta nekem az egészneek a lényegét,most viszont ide is írok,hadd tanuljon,aki akar:) Meg Viktort se kelljen állandóan zaklatni.
Szóval van a motr kötegnek egy  központosító doboza(fém),amit két 6-os csavar fog a szívóöntvény aljához.
Ennek az alján van közvetlenül 2db 3 pólusú csati,meg a legelején,a generátorvezeték melletti vezetéken még egy 3 pólusú.
A folytószelepnek, az alapjárati motornak,a ltmérőnek,meg a kis vákuumos bizb..sznak megvan a helye.Tehát marad a holtponti jeladó,a gyújtásjeladó,és marad még egy hely.
Melyik,melyik?
Előre is köszi,Szeva!
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #155 Dátum: 2007. április 30. 18:29:00 pm »

Hali!

Megint E21-Motronic átépítés.Pár napja beszéltem Viktorral,Ő kapásból elmondta nekem az egészneek a lényegét,most viszont ide is írok,hadd tanuljon,aki akar:) Meg Viktort se kelljen állandóan zaklatni.
Szóval van a motr kötegnek egy  központosító doboza(fém),amit két 6-os csavar fog a szívóöntvény aljához.
Ennek az alján van közvetlenül 2db 3 pólusú csati,meg a legelején,a generátorvezeték melletti vezetéken még egy 3 pólusú.
A folytószelepnek, az alapjárati motornak,a ltmérőnek,meg a kis vákuumos bizb..sznak megvan a helye.Tehát marad a holtponti jeladó,a gyújtásjeladó,és marad még egy hely.
Melyik,melyik?
Előre is köszi,Szeva!

Látom,nagyon nehezet kérdeztem,mert senki nem válaszolt rá:o
Akkor válaszolok én magamnak:)
-Igen,I-scream,ez egy nagyon jó kérdés volt,a motronic sínjének legelején lévő csati az olajnyomás jeladójához megy,a sín alján lévők közül az első a gyújtás jeladója,a második pedig a főtengely holtponti jeladója.
-Á,kösz,akkor mostmár mindent értek!
-Szeva!
-Szeva!
Naplózva
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #156 Dátum: 2007. május 02. 17:42:11 pm »

Kib@szott velem a kicsike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E-21 M10
Széthullott a gyújtáskapcsolóm!!
Hogyan lehet kiszerelni?
Aki csinált már ilyet, kérem segítsen!
Danke,danke
Naplózva

tel.sz.:06209163620
zakicorp
Vendég
« Válasz #157 Dátum: 2007. május 03. 18:32:02 pm »

Az E28-ba miért kell a tompitott lámpába H4-es izzó?
Meglehet csinálni úgy mint az 1500 Ladánál, hogy refinél mind a 4 világitson???
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #158 Dátum: 2007. május 04. 10:34:33 am »

Az E28-ba miért kell a tompitott lámpába H4-es izzó?
Meglehet csinálni úgy mint az 1500 Ladánál, hogy refinél mind a 4 világitson???

Aha viszonylag egyszerüen megoldható a dolog ha nem akarod a világításkapcsolódat túlterhelni akkor kell két relé és a refi vezetékéről kell vezérelni. A tápot biztin keresztül vidd mindenképp!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #159 Dátum: 2007. május 06. 16:00:36 pm »

Mivel ilyen sok segítség érkezett,megoldottuk a problémát!!(köszi Viktor,Brájen)A többiek még biztos nem csináltak ilyet?!
Szóval a képen a gyújtáskapcsoló látszik.
A színes vonalak a vezetékek, ha kicsavarjuk azt a pici csavart ki kellene jönni hátrafelé az egész belső résznek!
Az a probléma, hogy a pontozott rész nagyon magas és nem fér ki!!


* 2007-05-06 011_resize2.jpg (238.15 KB, 712x534 - megtekintve 804 alkalommal.)

* 2007-05-0600000000000_resize.jpg (122.26 KB, 712x534 - megtekintve 792 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2007. május 06. 16:08:38 pm írta Mitya » Naplózva

tel.sz.:06209163620
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #160 Dátum: 2007. május 06. 16:02:35 pm »

Ezért kellett az egészet szétszedni, darabokra!!
A kék karikáknál beletört csavarok voltak, a kék vonal pedig a kormányoszlop


* 2007-05-06 012_resize1.jpg (258.63 KB, 712x534 - megtekintve 671 alkalommal.)
Naplózva

tel.sz.:06209163620
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #161 Dátum: 2007. május 06. 21:18:17 pm »

Ezért kellett az egészet szétszedni, darabokra!!
A kék karikáknál beletört csavarok voltak, a kék vonal pedig a kormányoszlop

hy
az a magas perem letorheto egy papagalyfogoval es akkor kijon ,a beletort csavarok azok meg  gyarilag az osszeszerelesnel torik el egy bizonyoss nyomateknal hogy utanna nelehesssen konnyen szetszedni.
nekked a kulcs nem mukodik v. az elektromos reesze a betet?
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
sotee
Vendég
« Válasz #162 Dátum: 2007. május 06. 21:20:51 pm »

Ezért kellett az egészet szétszedni, darabokra!!
A kék karikáknál beletört csavarok voltak, a kék vonal pedig a kormányoszlop

E12-be vajon hasonló lehet?! mert én meg a zárbetétet szeretném kicserélni...
Naplózva
525d
Vendég
« Válasz #163 Dátum: 2007. május 06. 22:04:39 pm »

Bömbinken volt hátsó fékbetét és kapott új gumikat. Az idrive-ból h a rákba lehet beállítani h ne jelezze tovább? Már próbáltam mindent.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #164 Dátum: 2007. május 07. 00:22:24 am »

Bömbinken volt hátsó fékbetét és kapott új gumikat. Az idrive-ból h a rákba lehet beállítani h ne jelezze tovább? Már próbáltam mindent.


Jól sejtem,hogy nem cápabmw-d van? Smiley

E60?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #165 Dátum: 2007. május 07. 06:42:19 am »

Ezért kellett az egészet szétszedni, darabokra!!
A kék karikáknál beletört csavarok voltak, a kék vonal pedig a kormányoszlop

hy
az a magas perem letorheto egy papagalyfogoval es akkor kijon ,a beletort csavarok azok meg  gyarilag az osszeszerelesnel torik el egy bizonyoss nyomateknal hogy utanna nelehesssen konnyen szetszedni.
nekked a kulcs nem mukodik v. az elektromos reesze a betet?
Az elektromos rész maradt a kezemben!
Mostmár minden rendben,szétszedtük, a végét összeraktuk és mehet vissza a helyére.
A peremet meg leköszörültük(hátha még szükség lesz rá)!!
Naplózva

tel.sz.:06209163620
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #166 Dátum: 2007. május 07. 18:31:37 pm »

Ezért kellett az egészet szétszedni, darabokra!!
A kék karikáknál beletört csavarok voltak, a kék vonal pedig a kormányoszlop

E12-be vajon hasonló lehet?! mert én meg a zárbetétet szeretném kicserélni...
Tök ugyan az mint az E21, ha elakadsz hívj segitek.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Blue Shark
Vendég
« Válasz #167 Dátum: 2007. május 29. 20:49:57 pm »

Hali! Tudja valaki, hogy megy e Ljetronik AC pumpával a motronic, hogy ne keljen a tankot szétszednem az AC pumpa beépitéséhez?
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #168 Dátum: 2007. május 29. 21:10:54 pm »

Hali! Tudja valaki, hogy megy e Ljetronik AC pumpával a motronic, hogy ne keljen a tankot szétszednem az AC pumpa beépitéséhez?


Hali!
Megy, nyugodtan hagyhatod!
Naplózva
Blue Shark
Vendég
« Válasz #169 Dátum: 2007. május 30. 20:50:48 pm »

Hali! Tudja valaki, hogy megy e Ljetronik AC pumpával a motronic, hogy ne keljen a tankot szétszednem az AC pumpa beépitéséhez?


Hali!
Megy, nyugodtan hagyhatod!

Köszi a segitséget!
« Utoljára szerkesztve: 2007. május 30. 20:55:51 pm írta Blue Shark » Naplózva
Blue Shark
Vendég
« Válasz #170 Dátum: 2007. május 31. 21:14:33 pm »

Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne:Hogy a benzines e28 kilóméterórája jó e a dieselébe?
Válaszokat előre is köszönöm!
Hali! Bocs amiért ennyi idő elteltével hozzászólok, de csak nemrég kapcsolódtam be a fórumba és talán még segit valakinek. Mivel a kilóméteróra jeladója a difi áttételezése után van beszerelve, az áttételezés nem befolyásolja a mérést, tehát jó bármelyik E28 kilóméterórája. Az eggyetlen dolog ami ezt megváltoztatja, az a kerékátmérő. Ezért is szerelik 1981-től a difire a jeladót, hogy ne befolyásolja a sok, azóta megjelent difi és váltó áttételezés.
« Utoljára szerkesztve: 2007. május 31. 21:16:07 pm írta Blue Shark » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #171 Dátum: 2007. június 01. 07:41:15 am »

Sziasztok!Egy olyan kérdésem lenne:Hogy a benzines e28 kilóméterórája jó e a dieselébe?
Válaszokat előre is köszönöm!
Hali! Bocs amiért ennyi idő elteltével hozzászólok, de csak nemrég kapcsolódtam be a fórumba és talán még segit valakinek. Mivel a kilóméteróra jeladója a difi áttételezése után van beszerelve, az áttételezés nem befolyásolja a mérést, tehát jó bármelyik E28 kilóméterórája. Az eggyetlen dolog ami ezt megváltoztatja, az a kerékátmérő. Ezért is szerelik 1981-től a difire a jeladót, hogy ne befolyásolja a sok, azóta megjelent difi és váltó áttételezés.

Zigaz. Wink
Én is cseréltem már pár órát. Smiley
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #172 Dátum: 2007. június 01. 07:57:28 am »

"Én is cseréltem már pár órát. "
Miért attól Klaus gyorsabb lett huh grin
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #173 Dátum: 2007. június 01. 08:22:33 am »

"Én is cseréltem már pár órát. "
Miért attól Klaus gyorsabb lett huh grin

Neeeeeeem! Roll Eyes Smiley
Azé me efelejtett mutatni. grin
Mámint pontosidőt.izé ,,,, sebességet.
Sajnos gyorsabb nem lett tőle. Sad
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #174 Dátum: 2007. június 01. 09:59:32 am »

"Én is cseréltem már pár órát. "
Miért attól Klaus gyorsabb lett huh grin

Neeeeeeem! Roll Eyes Smiley
Azé me efelejtett mutatni. grin
Mámint pontosidőt.izé ,,,, sebességet.
Sajnos gyorsabb nem lett tőle. Sad
Jahogyazé smiley
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #175 Dátum: 2007. június 01. 10:05:43 am »

"Én is cseréltem már pár órát. "
Miért attól Klaus gyorsabb lett huh grin

Neeeeeeem! Roll Eyes Smiley
Azé me efelejtett mutatni. grin
Mámint pontosidőt.izé ,,,, sebességet.
Sajnos gyorsabb nem lett tőle. Sad
Jahogyazé smiley

A-Z-H. Cheesy
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #176 Dátum: 2007. június 07. 17:33:26 pm »

No,srákok. cool

A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Sad
Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment.
Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Roll Eyes Angry
Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó.

Akkor most hogy van ez?
Mi lehet a gond?

Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Smiley

Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy :Kőmíves. Cheesy
Naplózva
Imik-e-28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 166



« Válasz #177 Dátum: 2007. június 07. 17:58:33 pm »

No,srákok. cool

A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Sad
Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment.
Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Roll Eyes Angry
Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó.

Akkor most hogy van ez?
Mi lehet a gond?

Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Smiley

Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy :Kőmíves. Cheesy


Hali!
A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz.
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #178 Dátum: 2007. június 07. 18:20:41 pm »

No,srákok. cool

A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Sad
Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment.
Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Roll Eyes Angry
Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó.

Akkor most hogy van ez?
Mi lehet a gond?

Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Smiley

Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy :Kőmíves. Cheesy


Hali!
A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz.


Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Roll Eyes
Kicsit nem vágom a villamosságot. Sad
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #179 Dátum: 2007. június 07. 18:21:46 pm »

No,srákok. cool

A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Sad
Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment.
Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Roll Eyes Angry
Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó.

Akkor most hogy van ez?
Mi lehet a gond?

Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Smiley

Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy :Kőmíves. Cheesy


Hali!
A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz.


Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Roll Eyes
Kicsit nem vágom a villamosságot. Sad

A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek.
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!