CápaBMW fórum
2024. március 28. 09:45:39 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1334618 alkalommal)
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2340 Dátum: 2017. március 23. 21:58:02 pm »

Az ac pumpa kap áramot? Gyújtás (szikra) van? Ha kell, holnap megnézem, hogy van-e kapcsolási rajzom hozzá. A típust add meg légyszi.

Nem kap áramot az ac (sem). Ma addig jutottam, hogy végignéztem a biztosítékokat, azok jók, aztán leszedtem a kormányoszlop aljáról a burkolatot, közben rendszeresen ráadogattam a gyújtást. Egyszer egy rövid időre megjavult minden, hallottam az ac-t, volt fényszóró is. Aztán amikor a szellőzető ventit kapcsoltam volna, akkor leállt a többi is.
A gyújtáskapcsolóra 4 vezeték megy, ebből három mutat feszültséget, a negyedik gondolom az önindító lehet, az valószínűleg azért nem mutatott semmit.
A biztosítékdoboz (pedálok felett van) körül gyújtás ráadáskorés levételkor hallok apró zúgásokat, de hogy ezek rendellenesek e, azt nem tudom eldönteni.
 
A szikrát nem néztem, de a benzin hiánya miatt állt le, szárazak és világosbarnák a gyertyák.

A kapcsolási rajzot nagyon megköszönném, 1991-es Ford Orion benzines, 1.4 CVH motoros, katalizátoros.
Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #2341 Dátum: 2017. március 23. 22:46:21 pm »

Holnap megnézem!
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #2342 Dátum: 2017. március 24. 08:19:29 am »

Megolvadt a biztitáblában a foglalat. A zúgások azok lehetnek pl.: az abs motortól is.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2343 Dátum: 2017. március 24. 08:40:35 am »

Megolvadt a biztitáblában a foglalat. A zúgások azok lehetnek pl.: az abs motortól is.


Egyedül központi zár van benne,  ami extra alkatrésznek számít. Ilyenkor úgy szokták csinálni, hogy gyújtás alatt a biztosíték tábláról kimenő vezetékeket ellenőrzik? Multiméter negítívja egy testre, a pozitívat meg beleszúrkálom a vezetékek szigeteléseibe.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #2344 Dátum: 2017. március 28. 16:32:35 pm »

Például így is lehet.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #2345 Dátum: 2017. március 29. 19:05:06 pm »

Belenyúltál egy rossz széria feszszabályozóba.

Itt a pont. Ó nem, nem a villamossági szerelő lett kész hirtelen. Eszembe jutott, hogy van még itthon egy kőkori, eredeti Bosch fesszabályzóm, természetesen jó lett a töltés. Már csak egy baja van, nem sok van hátra a szénkefékből, úgyhogy vehetek még egyet.  undecided Ötlet valami megbízható márkára?
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #2346 Dátum: 2017. március 29. 19:08:25 pm »

Kiforrasztod és cseréled a keféket.

Egyébként a Bosch is olyan 1500-2000 Ft  körül van.

« Utoljára szerkesztve: 2017. március 29. 19:13:11 pm írta Gisti » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2347 Dátum: 2017. március 29. 19:47:35 pm »

Én is cseréltem a szénkeféket az eredetiben és gyárikat vettem bele. A következő 25 évre le van tudva. Tökéletes 14,1 V-al tölt, most 7,5 éves az aksim (Banner). Utángyártott feszszabályzó nekem ingyen sem kellene. Nem megbízhatóak szerintem.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #2348 Dátum: 2017. március 29. 20:43:25 pm »

Akkor ez lesz, köszönöm! Vettem jó drága szénkeféket. undecided
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2349 Dátum: 2017. április 14. 15:42:00 pm »

Sziasztok!

Szétszedtem a Ford biztosítékdobozát, amin egyben a relék nagy része is helyet kapott. Ennek az áramkörébe valószínűleg víz folyhatott, összekozmált, kitakarítottam, összeraktam.

http://imgur.com/a/fQkeD

Az eredmény ugyanaz: az alapvető biztonsági dolgok működnek (elakadásjelző, kürt, kézifék visszajelző, centrálzár), plusz pár apróság, mint hátsó ablakfűtés, belső világítás.

Továbbra sem működik az ac, a komplett kormánykapcsolóról vezérelt dolgok, és a szellőztető ventillátor. Viszont megvannak a kapcsolási rajzok.

Valakinek van valami tippje, hogy merre folytassam?


Szerk:

Még annyit lehet róla tudni, hogy normál indítás után kb 1 percet ment, akkor állt le. Száraz idő volt akkor. Az én szerény tudásommal úgy gondolom, hogy a testelési hiba kevésbé valószínű, mert akkor már eleve az indítózás is megfogta volna.

Plusz, amikor adogattam rá a gyújtást, egy darabig azt csináta, hogy amikor először ráadtam, akkor ment az ac, amikor ráterheltem egy nagyobb plusz fogyasztót (próbáltam az indítózást, a szellőztetőmotort, és az ablakmosó motort), akkor "levágta" az ac-t. Ezt követően egy darabig gyújtásráadáskor nem is ment az ac.
Kis idő múlva viszont - mintha visszahűlt(?) volna - gyújtásra ismét idította az ac-t.

Lehetséges, hogy valami relé?
« Utoljára szerkesztve: 2017. április 14. 17:39:41 pm írta I-scream » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2350 Dátum: 2017. április 16. 16:22:00 pm »


Gyujtáskapcsoló betét?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2351 Dátum: 2017. április 29. 06:24:11 am »

Kipróbáltam, sajnos nem sikerült.Közben még jött egy olyan meglepetés, hogy a kapcsolási rajzból úgy vettem ki, hogy a gyújtáskapcsolón a piros (30-as jelzésű) vezeték lenne a bejövő szál, a fekete (15-ös jelzésű) pedig az önindító. Valójában a piros az önindító, ha a másik hármat összezárom, nem is csinál semmit.

A kormánykapcsolónak mennyire lehet köze a hibához? Azért kérdezem, mert az indexkapcsoló már régóta nem ugrott vissza alaphelyzetbe, az utóbbi időben pedig a távolságinak is elég volt egy kátyú, attól már kezdett önálló életet élni.
 
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #2352 Dátum: 2017. május 02. 10:55:51 am »

A fekete 15-ös az a kapcsolt 12 voltot jelenti tehát azt összekötve a 30-assal lesz mindenhol áramod. ( mintha a gyújtást adtad volna rá)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bobo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #2353 Dátum: 2017. május 10. 07:31:26 am »

Sziasztok!
Az E24-ben nem működik a fordulatszámmérő.
Itt a fórumon állítólag van valaki, aki a műszeregység javításához ért.
Tudna ebben segíteni?
Köszi!
Naplózva

E24 635 csi
W107  Smiley
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5165



« Válasz #2354 Dátum: 2017. május 11. 12:18:51 pm »

Lehet, hogy hülye kérdés... de .... biztosítékokat nézted?  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
bobo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #2355 Dátum: 2017. május 12. 06:48:52 am »

Igen, nem az a baj. Sad
Naplózva

E24 635 csi
W107  Smiley
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #2356 Dátum: 2017. május 25. 11:16:49 am »

Sziasztok,egy kis segitség kéne. E 12 és 528 i. nem mukodik a müszerfal megvilagitasa.Régebben ha csavartam jobbra-balra a kapcsolot meg-meg villant de most már arra sem reagál.Ha lenne valakinek rajza megköszönném. van egy 30 as láb, gondolom az a bemenö és a többi az mind 56 os betukkel jelolve.melyik szál megy a müszerfalba ,tudok e direkt áramot odavezetni? Üdv.Sanyi
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #2357 Dátum: 2017. május 25. 18:41:03 pm »

Sziasztok,egy kis segitség kéne. E 12 és 528 i. nem mukodik a müszerfal megvilagitasa.Régebben ha csavartam jobbra-balra a kapcsolot meg-meg villant de most már arra sem reagál.Ha lenne valakinek rajza megköszönném. van egy 30 as láb, gondolom az a bemenö és a többi az mind 56 os betukkel jelolve.melyik szál megy a müszerfalba ,tudok e direkt áramot odavezetni? Üdv.Sanyi

Hali. Nekem is ugyan ez volt a problémám. Nálam a kapcsolóval volt a gond, beoxidálódott teljesen. Takarítás után megoldódott a problémám.
Naplózva
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 126



« Válasz #2358 Dátum: 2017. május 25. 19:24:48 pm »

Hali. Nekem is ugyan ez volt a problémám. Nálam a kapcsolóval volt a gond, beoxidálódott teljesen. Takarítás után megoldódott a problémám.

Igen en is arra tippeltem de nem nagyon lehet szétszedni.most athidaltam a ket labat és most müködik igaz szabályozni nem lehet,
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #2359 Dátum: 2017. május 26. 18:35:10 pm »

Igen en is arra tippeltem de nem nagyon lehet szétszedni.most athidaltam a ket labat és most müködik igaz szabályozni nem lehet,

Akkor tuti, hogy ő lesz a ludas. Én azt hiszem, hogy féktiszttóval mostam ki és közben tekergettem a potmétert. Igazából ha már úgy is szar, nem sokat veszítesz vele szerintem, ha így megpróbálod te is.
Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2360 Dátum: 2017. június 15. 20:09:52 pm »

Sziasztok!

Azzal az ominózus Forddal az a helyzet, hogy a mai napig nem működött. A környékbeli autovill szerelők közül volt, aki már telefonon keresztül lemondta, volt, aki próbálkozott, de nem sikerült, volt, aki le akart rázni, csak nem az egyenes módon (2 hetente új időpontot adott) én is csak addig jutottam, hogy szétszedtem, takarítottam, meg összeraktam mindent, méregettem össze-vissza, azt sem tudtam, mit.

Aztán ma reggel itt járt Viktor. Innentől kezdve úgy nézett ki a dolog, hogy kiszállt a kocsiból, kezet fogtunk, és ettől kezdve nem telt el 3 perc, és működött az autó! Az, hogy leesett az állam, elég enyhe kifejezés. Ráadásul pótalkatrész, cseredarab, miegyéb nélkül, így a mutatvány egész pontosan 0 Ft -omba került. Videóra kellett volna venni az egészet. Pár napja még egy haverommal késő estig bújtuk a kapcsolási rajzokat, Viktornak az sem kellett.

Az, hogy köszönöm, egy dolog, de ezen felül tényleg el vagyok képedve.

  sm_68

 
Naplózva
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #2361 Dátum: 2017. június 19. 08:20:50 am »

Értem de mit csinált?
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2362 Dátum: 2017. június 19. 19:22:55 pm »

Jaaaaj Sztavrosz!

Ha elmondanám, meg kéne, hogy öljelek! Evil Evil Evil
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2363 Dátum: 2017. június 19. 20:23:41 pm »

Akkor inkább kussolok Cool
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2364 Dátum: 2017. június 20. 16:51:01 pm »

Ki emlékszik az Armageddon című Willis filmre, amikor nem indul az űrhajó. Az orosz odabasz neki egy jó nagyot, és már jó is volt! Na itt is kb ennyi kellett.
 shocked shocked shocked
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #2365 Dátum: 2017. június 20. 17:54:42 pm »

Ok. Ezt elhiszem, épp a múlt héten állt meg kollegína fiestája (A rakpart Margit hídi felhajtóján), és a szerelő tanácsára ráütött egy nagyot a műszerfalra és beindult ment tovább. (A műszerfal mögött van a computer és ott valami jeladó forrasztása elengedett, típushiba állítólag)
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2366 Dátum: 2017. június 20. 20:28:05 pm »

Ez a kulcsa a dolgnak. Tudni kell, hogy hová üss!  Azn Azn
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 861



« Válasz #2367 Dátum: 2017. augusztus 27. 18:05:57 pm »

Nekem is akkadt egy elektroms próblémám a kocsin.
Ha eléri az üzemi hő fogot a motor elkezd csúnyán járni 500 alá esik az alapjárat ki is hagy 2-3 henger ereje nincsen és durog puffog.
Motor mosás volt kb,3 het. Tongue
Rotor száraz és tiszta, a gyertya kábel mondjuk megrázott.Dénes kolléga a holtponti jeledóra gyanakszik.
Viktor ha egy ütéssel nekem is megoldod a próblémámat azt meghálálom. Azn
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2368 Dátum: 2017. augusztus 27. 18:41:43 pm »

Ha Motronic, akkor a kékcsatis jeladót nézd meg.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 861



« Válasz #2369 Dátum: 2017. augusztus 27. 19:04:55 pm »

Ha Motronic, akkor a kékcsatis jeladót nézd meg.
Ja igen ezt elfelejtettem meg írni motronicos M30B35 motor van szó.
Ha kék csatit lehúzóm akkor felpörög 1500-ra a fordulat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!